Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.06 0 3 441668

Ha valaki meglát egy zártárcsát, de egy több tíz tonnás kocsit nem, az nem biztos, hogy nagyon figyel. Amúgy meg bizonyos esetekben tök mindegy. Egy ilyen balesetet soha nem a tárcsa léte vagy hiánya okoz...

Előzmény: nazareth (441655)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.06 0 2 441667

Mi a f.szom köze van ennek a zártárcsához?????

Előzmény: Domi-V63-138 (441652)
nazareth Creative Commons License 2017.12.06 0 3 441666

km tábla szerint 41,4

Ezt mind értem, függetlenül a 41,4, vagy a 44,1 km-től :) Azt nem értettem, hogy miért a tehervonatra voltál kíváncsi.

 

Valóban a tehervonat a meg lett fogva Meerbusch, Osterath bejáratánál.

A kérdés az, hogy a 41,4-nél lévő előjelző mit mutatott a személynek? Vr0, Vr1 vagy Vr2????

 

1.) A bejárat vörös volt. Ez esetben az előjelző is erre kellett előjelzést adjon.

2.) Továbbra sem értem a logikádat. Irreleváns, hogy mit mutatott az előjelző, ahogy az is, hogy a főjelző mit mutatott. Mert a személynek semmi keresnivalója nem volt ott; továbbá amúgy sem az előjelző kellett volna megfogja, nem is tudta volna (max. lassítani).

Előzmény: oldmumus_v.2 (441662)
aruzsi Creative Commons License 2017.12.06 0 5 441665

Az előjelzőig hogy jutott a vonat?

Előzmény: oldmumus_v.2 (441664)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.12.06 -2 0 441664

Gondolom a helyén voltak a Gleismagnetek. A bejárat előtti 500 Hz-esen még a tehervagonok voltak. Ez a mágnes a fotókon látható távvezeték oszlop előtt van kb. 5 m-el. 42,13-nál. Tehát 1000 Hz-el áthaladt, de ott milyen jelet kapott meg mi volt vizuálisan az előjelzőn?!

Előzmény: aruzsi (441663)
aruzsi Creative Commons License 2017.12.06 0 2 441663

És a mágnes?

Előzmény: oldmumus_v.2 (441662)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.12.06 0 0 441662

Tegnap este a TV-ben nyilatkozó DB-s hölgy szavait vagy kérdését idéztem akkor fel. Valóban a tehervonat a meg lett fogva Meerbusch, Osterath bejáratánál. Ennek az előjelzője itt van:
https://www.google.com/maps/place/51%C2%B015'19.1%22N+6%C2%B038'12.3%22E/@51.2553059,6.636196,182m/data=!3m2!1e3!4b1!4m22!1m15!4m14!1m6!1m2!1s0x47b8b500311aea4d:0xc505b39827f99893!2sNeuss,+Deutschland!2m2!1d6.6879511!2d51.2041968!1m6!1m2!1s0x47b8b00417ff4d0f:0x9fcfb564da7feed6!2sKrefeld+Hbf,+Am+Hauptbahnhof,+Krefeld,+Deutschland!2m2!1d6.5693635!2d51.3259921!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d51.2553049!4d6.636757

km tábla szerint 41,4

az utólérés itt történt:

https://www.google.com/maps/place/51%C2%B015'34.9%22N+6%C2%B037'59.5%22E/@51.2596819,6.6326284,182m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d51.2596808!4d6.633192

km tábla szerint 41,9

Meerbusch, Osterath bejárata pedig 42,4

 

A kérdés az, hogy a 41,4-nél lévő előjelző mit mutatott a személynek? Vr0, Vr1 vagy Vr2????

Előzmény: nazareth (441661)
nazareth Creative Commons License 2017.12.06 0 3 441661

Még nem világos miért állt meg a tehervonat?!

 

Számít?

 

Egyébként egyszerűen megfogták a bejáraton.

Előzmény: oldmumus_v.2 (441647)
sörösgigant Creative Commons License 2017.12.06 0 1 441660

Marhaság.....

Előzmény: Domi-V63-138 (441652)
rm40 Creative Commons License 2017.12.06 0 1 441659

Gondolat1-hez kiegészítés:

...és ennek ellenére nem ugrott fel a motorvonatra.

 

Gondolat3:

Mák, hogy nyílegyenes pályaszakaszon történt, így az energiaemésztés is a legjobb hatásokkal működhetett a Talenten.

Előzmény: Domi-V63-138 (441652)
sörösgigant Creative Commons License 2017.12.06 -1 2 441658

A Jacobs tette a dolgát......

Nem bicskázott be a vonat.....

Előzmény: Törölt nick (441651)
sörösgigant Creative Commons License 2017.12.06 -1 1 441657

Megint mellétrafáltál.

 

Előzmény: oldmumus_v.2 (441647)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.06 0 3 441656

A zártárcsaellenesek átértékelhetik magukban a dolgokat.

Hogy jön ez ide?

Senki nem követeli a zártárcsák elhagyását. Az értelmetlen alkalmazását viszont igen.

Előzmény: Domi-V63-138 (441652)
nazareth Creative Commons License 2017.12.06 0 3 441655

Szerencsétlen könnyű motorvonatnak sikerült pont a legfajsúlyosabb ellenfelet eltalálni. Ha rakott lett volna, a 6000 tonnával és két géppel előbbre ülő vezér valószínűleg a fővezeték nyomásának csökkenéséből jött volna csak rá, hogy belerohantak :-/

 

A zártárcsaellenesség-ellenességet nem értem. Az Erzbomberen mindig ott a két homokóra. Az eset pont azt bizonyítja, hogy hiába a zártárcsa, mégis bekövetkezett a baleset; nem pedig azt, hogy bezzeg ha lett volna zártárcsa....

Előzmény: Domi-V63-138 (441652)
r1232 Creative Commons License 2017.12.06 0 2 441654

Ha nincs zárfény, ott is használnak zárjelzőt. Zárfény megléte esetén ténylegesen felesleges a tárcsa.

Előzmény: Domi-V63-138 (441652)
GOLAZ111 Creative Commons License 2017.12.06 -1 0 441653

Ezek a hattengelyes szénszállítók.

Előzmény: Törölt nick (441651)
Domi-V63-138 Creative Commons License 2017.12.06 -3 0 441652

Azért az esti képekből nem ez jött le....

Gondolat1:

Mák, hogy üresek voltak a kocsik.

Gondolat2:

A zártárcsaellenesek átértékelhetik magukban a dolgokat.

Előzmény: Törölt nick (441651)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.06 0 0 441651

Előzmény: zjakabfi (441646)
gysevic Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441650

" Azt nem tudjátok, hogy Érd Felsőn a rámpa világítása kihez tartozik: a vasúthoz vagy a városhoz? "

 

A város szerint a vasúthoz,a vasút szerint a városhoz...  Pont úgy,mint a lift(ek).  :)

Előzmény: gunji jackdaw (441641)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441649

két német adó 22h híreiben szerencse kevesebb sérültrōl tudott aktuális adatokkal szolgálni mint a korábbi hírek.

Előzmény: oldmumus_v.2 (441647)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.05 0 7 441648

Még nem világos miért állt meg a tehervonat?!

????

Miért nem állt meg a személyvonat?

Előzmény: oldmumus_v.2 (441647)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.12.05 -4 0 441647

igen az. Még nem világos miért állt meg a tehervonat?!

 

további infók egy távolabbi fotóval itt:

https://www.zdf.de/nachrichten/heute/zugunglueck-nrw-auf-strecke-meerbusch-osterath-100.html

Előzmény: zjakabfi (441646)
zjakabfi Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441646
Előzmény: attus germanicus (441645)
attus germanicus Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441645

Egymásnak szaladt két vonat Meerbuschnál. Sok a sérült. A National Express Talentje az egyik résztvevő, a másik egy tehervonat. 

r1232 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441644

4717? Annak 3 Flirtnek kellene lennie!

Előzmény: gunji jackdaw (441641)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441643

Amiröl itt nem volt szó az Ic vonatok késésének másik jellemző oka hogy a Pécsi Ic nem jön ki idöben és a százlábunál késik meg az Ic! (Legalábbis a Szombathelyi Ic vonatoknál ez a jellemzö!)

Előzmény: Ashi Valkoinen (441640)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441642

Peti nem lennének gyorsabbak, hiszen te is irtad hogy csak Gyékényesig lenne villany! Egy gépcsere ideális esetben is 10 perc legalább, tehát amit nyernél már el is buknád ott! Ráadásul a 60-as vonal olyan valóban 60-as vonal! ;)

Előzmény: v_peti (441639)
gunji jackdaw Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441641

Köszönöm! Már nagyon várom a Flirt-öket vissza, ma reggel is rövidebb volt a 4717, s sokan lemaradtak róla.

Azt nem tudjátok, hogy Érd Felsőn a rámpa világítása kihez tartozik: a vasúthoz vagy a városhoz?

Előzmény: r1232 (441525)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2017.12.04 0 3 441640

Azért nincs 3-4 perc kicammogni Kelenföldön az 5-6 vágányról Győr felé, még 40 km/h-val sem.

 

Amúgy szerintem sem az a jellemző gyakorlat, hogy az IC/RJ vár, hanem a páros személyt verik el, pontosan amiatt helytelenül, amit István Gyuri már szövegesen is beidézett neked a forgalmi utasításból.

 

Arról nem is beszélve, hogy a darabszámra kevesebb távolsági utasnak spórolunk meg 1-2 perc késést (melynek mértéke a teljes utazási időhöz mérve, távolsági utazás révén, relatíve kicsi), miközben a több elővárosi utast verjük el 5-6 perccel, mely a rövid utazási időhöz mérve relatíve sok.

 

Egy másik hozzászólásban írod, hogy az oroszlányi személlyel verik el a RJ-t, kár, hogy ez a valóságban úgy néz ki inkább, hogy először a 14-ről vagy 15-ről megy a pécsi páros ('59-kor indul), aztán mire lenne vágányút az S12-nek, jön a páratlan RJ... '58 helyett meg '05-06 környékén indul S12...

Előzmény: rutthin (441604)
v_peti Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441639

Na ja, korszerűsítés is benne volt a csomagban, nemcsak a villamosítás. Összességében azért valamennyit lehetne rajta nyerni, mert némileg gyorsabbak lennének a vonatok és a GYSEV-nek sem kéne Csörgőkkel és Ludmillákkal vacakolnia, mehetne a villany Gyékényesig. Most nem túl szerencsés a drót alatt dízel Zalaszentivánig. Ezért érthetetlen, hogy miért kellett visszalépni??? :(

 

Előzmény: 20-as vonal (441637)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!