Egy nagyon rendes úr a műszaki igazgató. Elmondtam neki, hogy pár vasútbarát nevében telefonálok, iparvasúti mozdonyokkal foglalkozunk, lefényképezzük őket, valamint összegyűjtjük az országban még fellelhető mozdonyokat.
Kérdeztem az ő mozdonyuk felől is (A 102). A gépet már évek óta nem használják.
Valamint:
Minden további nélkül eladnák ócskavas áron!!!!!!!
Csupán azt nem tudja hirtelen megmondani, hogy a gép valóban az ő tulajdonuk-e, vagy a MÁV-é. (Kérek mindenkit, abból ne csináljatok viccet, hogy szívesen eladják a MÁV tulajdonát)
Abban állapodtunk meg, hogy pár nap múlva újra beszélünk, annak sincs semmi akadálya, hogy elmenjünk megnézni, fotózni a gépet.
A Dunaferr-túrán is láttunk a Vasműben hasonlót. Azzal mozgatták az Eas kocsikat a körbuktatón.
A Dunaferrben egyébként elég sok kuriózum vasúti jármű található. Fényképet nem mutathatok róla, mert tilos volt fotózni. Ha esetleg érdekel valakit, írjon mailt.
Hívtam hétfőn a zalaegerszegi Zala Bútorgyárat, megkérdezni, hogy milyen sorsot szánnak A-102-esüknek. A műszaki igazgató fog infóval szolgálni, de ő hétfő délelőtt nem volt benn, majd holnap újra hívom.
Az ercsi cukorgyár mozdonyai engem is érdekelnének,mit tudtok?
Százhalombattán üzemel az erőműben egy A21-es és egy A23-as.
Ezeket állítólag nagyon nehéz lefényképezni, mert a mostani főnők senkit se enged be. Az A23-ast nemrég újították fel, szép állítólag a festése is, de csak akkor használják, ha nehéz transzformátort kell mozgatni.
Hello mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni,ha lehet. Én is ipari mozdony-fan vagyok( voltam,mert mostanában nem vagyok aktív) és kedden Miskolcra megyek fotózni.Miket érdemes és konkrétabban hol lekapni? Tehát cégnevek és pontos helyek,címek kellenének. Előre is köszönöm!
A26 010 itt van biztosan az A21-es számát egyelőre én sem tudom. De az már régen nem dolgozik. Minap mind kettő rossz volt akkor az ajkai tartalékkal szerettek volna dolgoztatni. Vajon miért nem bérelnek egyet ilyenkor a szomszédból a Timföldgyárból.
Mit tudsz az ajkai erőmű mozdonyairól? Azt hiszem, Bakony Power.
Nyáron voltam ott, de nem emgedtek be. Akkor volt egy dolgozó A26-uk, asszem 018. A biztonsági őr szerint állt még benn egy "hasonló, de kicsit más" mozdony. Állomásítási listák szerint van ott A21-es, plusz olyat is hallottam, hogy nemrég odavittek egy A21-est Inotáról.
Cáfolom, az A29 009 biztosan itt van még, 09.-hóban jött vissza a Vasjárműből és dolgozik. Szerintem a vágányhálózaton áll valahol az A29 014, illetve az A25 064 és 065. A két A26-os, valóban dolgozik. Mégpedig A26 065; illetve a A26 098!