Úgy tűnik, hogy a szer beválik. Igaz ugyan, hogy a 100%-os hatásfok eléréséhez megjelölt távnak még csak úgy a 20%-át tettem meg, de most már kizárnám, hogy bedumálom magamnak a javulást. Bár teljesen nem szűnt meg a kormány "darálás", határozottan jobb a helyzet. Remélem, hogy további javulás lesz, és akkor már "csak" ezt a kozmikus torpanás gebaszt kell(ene) megoldani...
Ja, nem küldök mailt, mert nem publikus. Az enyém viszont az, úgyhogy plíz dobj rám egy mailt, hogy a tetőcsomagtartó és a dísztárcsák hogyé' vannak forintálisan.
Kérdésem lenne, hogy tud e valaki abban segíteni, hogy komplett riasztót lehet sikerült szereznem, és olyanok kellenének, hogy gyári számok meg, hogy mi mindenből tevődik össze egy riasztó szett. Mik kellenek hozzá pl kapcsoló modul ilyesmi, és esetleg valami robbantott rajz mi hol található meg. Előre is köszönöm
Így szezon előtt megkérdezem hátha tervez valaki felszereltetni. Eladó egy teljesen új split klíma még dobozában. Sinclair ASH- 09AIE típúsú tehát 2.6 kw os. Inverteres. Bolti árakon 149900 az új ára. 110 be hírdetem irányárba. De ha valakinek nagyon kell 100 ig tudok lemenni árban. Bármi kérdés van, nyugodtan klímaszerelő vagyok.
Eladtam a 407SW-met. Ami megmaradt az értékesítem. Gyári 16"-os acél felni, gyári dísztárcsával, 4db, kitűnő állapotban 70-80%-os téli gumikkal. Illetve gyári tetőcsomagtartó amit a hosszgerendára lehet felfogatni, zárható kivitelben. Utóbbinak megvolt a papírja is, de azt véletlen odaadtam az autóval, a kis mappában. :-)
Esetleg ha valakit érdekelnek a fenti dolgok akkor hívjon bátran! :-)
Egy speciális segítséget szeretnék kérni, illetve konzultálni szeretnék egy olyan fórumtárssal, aki otthon van a finom mechanikában és a barkácsolásban. Ha van köztünk ilyen, kérem jelezze és privát e-mailben felveszem a kapcsolatot vele. (Ne ijedjen meg, csak elméleti távsegítség kell). Megakadtam egy tuning kérdésben, és arról szeretnék értekezni. Előre is köszönöm.
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy nem világít a középső féklámpám, ami a hátsó ablaknál van, fenn. Sedan-ról van amúgy szó. Tudtommal 5 db W5W izzó van benne. Ha kiég benne egy, akkor nem világít az összes? (Sorba vannak kötve?) A másik két féklámpa világít, de ez a középső nem. Az autó nem ír hibát. Amúgy hogyan kell levenni a burkolatát, tudja valaki? Kérlek benneteket, ha tudtok, segítsetek.
Az egr mindenképpen káros a motorra nézve , hogy gyújt e rá lámpát az sokszor szoftververziótól függ , a legjobb megoldás , a lefalazás és a szofveres kiiktatás , ez hosszú távon mindenképpen megéri főleg annak aki sokat megy városban , nem kormolodik agyon a motor stb stb , a V6 2,7 hdi nél az egr től annyi korom került a motorba hogy , egy dugattyú megragadt és eltört a főtengely , ez rendszeres hiba , az 1.6 hdi -nél szintén egy kormos borzalom az egész motor belülről a városi használtanál egr-el , ehhez jön még egy 30ekm olajcsere , aztán csodálkoznak hogy turbó , motor csere stb .
Mikor ledugóztam, egy darabig úgy éreztem hogy hűű meg hááá, sokkal jobban megy, nem rántott 50-nél tartott gázon mint előtte, aztán egyszer csak menet közben leállt. Depollution, negyed óra szarakodás, indítgatás. Szétszedtem teljesen az egr-t kitisztítottam megkentem egy kicsit fent a rugónál, és egy darabig jó volt megint. Aztán ismét otthagyott. Mindíg 0401 hibakód, magas léghozam. Ha megállt akkor már villáskulcsal vertem az egr tetejét, mig vissza nem ugrott, akkor beindult. Volt hogy 3-400 méterenként leállt. Kicseréltem az egr-t, dugózás maradt, és ismét lerobbantam. Depollution, 0401 magas léghozam. Kivettem a dugót, azóta jó. Nem fogyasztott többet, nem vettem észre semmit. Csak azt hogy elment a kormányszervó mikor megállt. :)
A dupla levegőhozam milyen jelenséggel járt? Gyenge volt? Sokat fogyasztott? Pedig nekem is folyamatosan bent lehet a P0401 hibakód. Hosszútávon okoz valami károsodást?
Az EGR akadozás okozhat valami bajságot rendszerben?
Az izzítórelé probléma, ha jól emlékszem már a falazásnál is meg volt, mikor is Zoolan megnézte a hibát.
A relét azt sem tudom, hogy merre van. Az izzítógyertyákat hogyan lehet lecsekkolni? Télen nem volt gond vele, pedig nyáron voltam EGR vakoláson. Egyedül talán majd új akksit kell vennem a jövő télre, mert kicsit fulladós volt az indítózás, mikor is több napot állt a fűtetlen garázsban.
Nem is értem neked hogy bírja a falazást, nekem megkergült tőle, dobta folyamatosan a P0401-et ami mögött a valós hiba az volt hogy az előírt levegőhozam dupláját kapta a gép.