a tükörnek is ott kell bemenni a vezetéknek az ajtó kábelkötegénél szerintem , és arra gondolok hogy néha már zárlatot húz a vezeték emiatt olvad le a biztid is állandóan , más ötletem nincs .
Igaz én csak meghúzogattam a vezetékeket még egyszer ránézek. Csak az elektromos tükör sem megy az pedig a műszer falon van. Ha beraktam az új biztit akkor ment minden.
Tudom megnézted de nekem a vezető ajtónál volt szakadás , csak akkor láttam rendesen amikor leszedtem a gumit is róla , központi zár sem ment , 3 vezeték volt szakadt , és az ablak sem .
Bontva kell szerezni egy másikat , mert eltörik benne a kis műanyag nyelv amúgy csavarhúzóval aláfeszítesz és ki tudod nyitni (én igy használom havi x1 :)
Segítségért fordulnék hozzátok. Szóval XSARA 2000évj 2.0HDI nem működnek az el.ablakok és a el.tükör sem. egy 10-es biztosíték kivolt olvadva kicseréltem utána működött.
Szorulás nem tapasztaltam, de állandóan leolvasztotta biztit. Kb a harmadik csere után már nem olvasztotta le de mégsem működik. Az ajtónál a vezetékeket néztem de nem találtam szakadást.
Hol keressem még a hibát?
A hátsó ablaktörlőm sem működik ott volt kábelszakadás, az áram elmegy a reléig de a motorig már nem. A motor jó direktbe megy. A relé lehet a hibás? Az meglehet nézni, hogy a relé működik?
Szia , nekem is 1.4 hdi -m van , cseréltem benne már ezt azt :D pl kuplungot , bowdent , stb ha csinálsz egy videót a hangjáról akkor megmondom mi a baja :)
Ez menet közben mintha akadna a kormánymű vagy lógna , külső-belső gömbfejet kicseréltem csak a kormánymű és a kormányoszlophoz nem nyúltam még , kérdés hogy a kormánymű a hibás ha igen mi az ami elkopik ilyenkor , volt már valakinek ilyen , hova vigyem megcsináltatni , mennyibe fáj ? 320 ezer van benne , szíjjas a szervó , köszönöm szépen a segítséget !
A legfiatalabb Xsara is több mint 13 éves már. Ennyi idő alatt bármit javíthattak, cserélhettek, tákolhattak benne. Meg egy ennyi idős autón már bármi elromolhat, nem is érdemes típushibáról beszélni. Max tipikus meghibásodásról.
-hátsó futómű(vannak erre szakosodott műhelyek, 60-90e Ft a felújítás)
-COM 2000 kormánykapcsoló(cserélni drága, de szintén javítható)
-vezetékszakadás az ajtóátvezetésnél
-fűtésmotor vezérlőelektronika
-1.4B hengerfejtömítés
-Xsara II--höz drága a gyári méretű gumi
Én az 1.6 16V motorost ajánlom. A 2-300e Km-t futottaknál is 0 az olajfogyasztás és elég kedvező a fogyasztás is.
Eddig nem jelentkeztem semmilyen formában. A sok próbálkozgatást megunva, elvittem a citroen psztorhoz.
Egy délelőtt alatt megcsinálták. Kár volt hallgatnom (így utólag) a sok autovillamosságisra akikhez vittem, mert vetettek velem ezt-azt anélkül, hogy gőzük lett volna a dologról.
Nos 38 ba fájt, de nagyjából megvan javítva. Egy kábellel volt a probléma a szervíz elmondása szerint. A kábel javításával meggyógyult a fűtés és az óra is.
Igaz, hogy kissé csökevényesen írták fel, hogy mi a baja a kocsinak, ezért csak a fűtés működik a klíma továbbra sem reagál, de ebből kiindulva az egy másik vezeték hibája lesz, így tavasszal olcsóbb lesz a javítás :)
Üdv Mindenkinek! Információkat szeretnék gyűjteni :) Kocsi vásárlás előtt állok, és Renault Megane, és a Xsara között vacilálok, vagy igazából, ha tudtok ajánlani valamit, azt is szívesen fogadom. Tehát a véleményeitekre vagyok kíváncsi a Xsarával kapcsolatban :) Mire érdemes odafigyelni, milyet érdemes venni, mik a típushibái?
Akkor az ablaktörlők alatti két műanyag kiszedése kicsit trükkös, mert nem látsz rajta semmi rögzítést. Ha van a közeledben márkaszervíz, akkor menj be és vegyél ilyen műanyag alkatrészt.
Ha általában normálisan lehet kuplungolni és váltani, csak néha esik be a pedál, akkor a kuplung bowden a rossz. Ez egy automata utánállítós szerkezet. Elkopott a mechanizmusa és néha megcsúszik. Nem érdemes sokáig húzni a cserét, mert egyszer csak azt veszed észre hogy hiába húzod vissza a pedált.
Ha nem értesz hozzá, akkor a turbót nézesd meg egy szerelővel. Lehet hogy csak a réz tömítőgyűrűket kell cserélni.
Bemennek...nekem az egyes xsarán pl. 195/55R15 téli gumi van..(a nyári 185/65R15) Értelemszerűen 15 colos keréken...S van egy hatalmas előnye!!Sokkal hamarabb jelzi ha elkezd a hátsó kerék bedőlni!! :-)
üdv. Kerregő hang ami a fordulattal erősödik, van valami típus betegség? Kuplungom néha benn ragad de alápiszkálok, és akkor helyre áll, a csapágya nem szól.
Turbó olajos, azt látom. Állítólag ékszíjtárcsánál is van valami kettéválás, vagy mi a szösz.
Feltöltöttem képeket eről lenne szó.Álló helyzetben ázik és nagyon sok víz jön be eső víz nem más ha nagyon szakad az eső másnap már csavarom ki a törölközőből a vizet!A kárpit alat jön be és ha felnyúlok a kezemmel akkor a hangszigetelő szivacs alja belseje csupa víz egész a kesztyütartó mőgé nyulok fel meg a szélén a kábelek mögöt is nedves a lemez.A motor térfelöl ahol egy kicsit megtépázta valami álat az a szigetelő is nedves vagy inkább nyirkos,de a hétvégén szétkapom ott ahol mondtad