Én biztos, hogy megnézném vásárlás előtt. Lehet korai fémkormányos példány mert úgy látom, hogy a többi fekete műanyag. A csillag szintén elfogadott főleg ha korai, valamint az alu helyett mást is használtak láthatjuk az autóknál ami szintén rozsdásodott.
Csaba szerintem már látta ezt, hisz ott van a g-portálon, de valószínűleg elbizonytalanította hogy például nincs rajta felirat.
Két dolog lehet: vagy korábbi mint amiket már ismerünk és csak a csillag került rá, vagy későbbi.
Illetve, hogy valamilyen általunk még nem ismert koppintás / más ázsiai szocialista országból /amire esetleg a rozsdásodó, pergő fémalkatrészek utalhatnak. Az orosz majdnem mindenhol aluminiumot használt ezeknék. Valamint a szárnyakon és a farokrészen ezeken nincs dísz.
Erre a szép 83-asra nem reagált senki, de van még róla kép ami némi gondolkodásra ad okot. Zsír gyári, de a kerék színnel bibi van, ugyanis minden eddigi infó alapján fehérnek kéne lennie. Ezek szerintem nem a saját kerekei, pedig a VK.com-on a tulaj azt írja így szerezte. Amíg nem kerül elő még 1 ilyen addig én nem tartom gyárinak. Jó lenne látni belülről is őket, hogy bordás-e vagy sem, mert ha bordás akkor tuti nem az övé hisz az 87 után jött. Ha nem bordás akkor lenne érdekes a dolog. Persze miért hiányozna, vagy lenne lecserélve egy ilyen szépségnek a kereke??? Kellett a kiskocsiba, szétszakadt a gumi? Fene tudja, érdekes, de szerintem a kerék nem a sajátja.
Csak érdekességként. Ez a Fiat 1800. Különlegessége és ritkasága a csupaszságában van, tehát nincsenek kilincs, hűtőrács és első-hátsó lámparátétek és ráadásul nem is a későbbi műanyag kerekes.