Keresés

Részletes keresés

Komlósfecskés Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441777

Hétfőn 430-as vitte az egyik szobi gyorsítottat, szóval sok mindent lehet, ha van akarat...

Előzmény: zjakabfi (441775)
_nyunyuka Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441776

nem csak úgy van hogy egy startos gépet ráteszünk

 

Miért, más a fűtési fővezeték csatlakozója vagy eltér a csavarkapocs? :-)

 

Vitt már pár éve RJ-t Gigant, műszakilag lehetséges.

Előzmény: haha 1970 (441773)
zjakabfi Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441775

Ne már... Hányszor visz magyar gép amúgy forda szerint nem magyar gépes vonatot...

 

Ha így is van, remélem senki nem gondolja, hogy ez a normális, védendő eljárás.

 

Mindegy, hátha a Dacia hozza a gépet, kivételesen pontosan belépett.

 

 

Előzmény: haha 1970 (441773)
zjakabfi Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441774

Gondolom a Bpen túliak, akik esetleg nem kockáztatják mg, hogy Bp-ről elérnek egy sebest vagy személyt, amit esetleg megelőz a Hortobágy valahol az éjszakában.

 

A kijevi stokk rajta van?

 

Lassan jön a Dacia...

Előzmény: norbee601 (441772)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441773

Szerintem nem olyan egyszerü dolog ez mivel ugye osztrák gép és nem csak úgy van hogy egy startos gépet ráteszünk! Lehet hogy Bécsböl jön a másik Tau!

Előzmény: zjakabfi (441769)
norbee601 Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441772
Fenn amúgy az első, gondolom hogy legalább fűtsön.
Előzmény: sörösgigant (441770)
norbee601 Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441771
továbbra sincs. Most az imént átterelték a maradék utasokat is az amúgy is fullon lévő Railjetre. Páran maradtak.
Előzmény: zjakabfi (441769)
sörösgigant Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441770

Attól függ....

Ha valami darab tetőzárlatot csinál akkor nem.

Előzmény: norbee601 (441768)
zjakabfi Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441769

2 óra alatt nem találtak segédgépet?

Nincs ott egy Szili,Gigant, bármi?

 

 

Előzmény: norbee601 (441768)
norbee601 Creative Commons License 2017.12.10 0 1 441768
Szóval, 1116 064-7. Hátsó szedő törött, de ettől még elvihetné a másikkal a vonatot.

17.56 óta Győrben dekkol a Hortobágy EC.

Nettó utasszopatás.
Előzmény: norbee601 (441766)
attus germanicus Creative Commons License 2017.12.10 0 3 441767

Ma is többórás késések vannak Berlin - München közt. A menetidő kb. ugyanannyi, mint az új vonal megnyitása előtt, csak a menetrend lett két órával szűkebb...

norbee601 Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441766
1116 valami volt , hogy helyette mi lesz még nem tudni.
Előzmény: zjakabfi (441765)
zjakabfi Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441765

Mi hozza?

 

 

Előzmény: norbee601 (441764)
norbee601 Creative Commons License 2017.12.10 0 1 441764
Hortobágy ic gépe lerohadt Győrben. A Budapestig utazókat felterelték a Borostyánkőre, a többiek várnak.

Kis szervezéssel a szerelvényt is elvihette volna a Borostyánkő...
martinaxe7 Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441763

:)

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.10 0 1 441762

Meglyavult  kilyelző! Tök lyó!

Előzmény: martinaxe7 (441759)
Dzsokijuuing Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441761

Ne kötekedly.

Előzmény: martinaxe7 (441759)
Üzemszünet Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441760

Lyó ez így!!

 

Előzmény: martinaxe7 (441759)
martinaxe7 Creative Commons License 2017.12.10 0 3 441759

Divrotcé Creative Commons License 2017.12.10 0 0 441758

Egyebkent abbol a szempontbol meg mindegy is lenne, hogy visszaesos vagy nem visszaesos, feny vagy alak volt az elojelzo,

 

A fény vagy alak kailakítás (a hazai éghajlaton) csak azért lehet kérédés, mert az egyik így, másik meg úgy tud működni.

 

mert a talent vezerenek nem szabadott volna a relative nagy sebessege mellett azt a jelzot latnia, amig a tehervonat elotte all a fojelzonel.

 

Amennyiben a megállt szerelvény vége még az előjelző vidékén volt, akkor persze ez mit sem érhetett (ha erre utalsz az általatok tárgyalt esetnél). 

Előzmény: Ashi Valkoinen (441757)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2017.12.09 0 0 441757

En viszont a konkret esetre reagaltam, nem altalanosan velekedtem az elojelzokrol. Egyebkent abbol a szempontbol meg mindegy is lenne, hogy visszaesos vagy nem visszaesos, feny vagy alak volt az elojelzo, mert a talent vezerenek nem szabadott volna a relative nagy sebessege mellett azt a jelzot latnia, amig a tehervonat elotte all a fojelzonel. (Legfeljebb akkor, ha a teher voros bejaraton vesztegel es a nalunk is elofordulo modon vmax 15 km/h-val [vagy ennek az ottani megfelelojevel] felzarkozik, de akkor meg ugye nem ment volna neki.)

Előzmény: Divrotcé (441746)
attus germanicus Creative Commons License 2017.12.09 0 0 441756

segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.12.09 0 0 441755

Az! :) :) :) :) :) :) 

Előzmény: hmsoft (441753)
koller andor Creative Commons License 2017.12.09 0 4 441754

 Tegnap indult Szabadkikötőből. A kép ma készült Nürnbergben. (Christian Bauer képe)

hmsoft Creative Commons License 2017.12.09 -1 3 441753

Ez az. Sárga matricás vasúti jármű, Hattori Hanzo csavarkapoccsal.

 

hm

Előzmény: benbe (441751)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.12.09 0 0 441752

Egyrészt ugye nincs szó radikális vonóerőnövelésről (ugye pl. idehaza nem ismerünk jelenleg alkalmazható vonóerőkorlátozást, amit a mozdony(ok) tud(nak), az mehet), másrészt a csk. terhelhetősége (na jó, ez szakítóterhelés) eddig is meghaladta (még a feliratozott PKP tartályokon is 850kN) a 700kN-t (ezt nem neked írom, de 1350kN a szokásos érték).

A sógor a vonattépkedések megelőzése érdekében korlátozta a legnagyobb alkalmazható vonóerőt (450kN-ban), egyébként nem is az őskortól kezdődően (nagyjából a távvezérlés elterjedésével kezdődően került számszerűsítésre a vontatott és tolt vonatoknál az addig csak "úgyistudjuk" alapon alkalmazott "azé' ésszel zúzzad, Pepi!" metodika (lásd még a sokat emlegetett humánerőforrás átlagos értékcsökkenése).

 

Azaz gondolom valahogy úgy működhet, hogy a gyártáskor az alapparaméterek nem túl nagy piszkálásával kihozzák a jelenlegiből a maximumot (szűkebb gyártási tűrések, komolyabb alapanyagok, ellenőzés, ilyesmi).

 

vajon az osztrák vasút titánium csavarkapoccsal kísérletezik? :)

 

Pé'z nem számít jeligére. :) 

Előzmény: hmsoft (441750)
benbe Creative Commons License 2017.12.09 0 0 441751

Vagy anyagtechnológiával. Ugye a csavarkapocs annyival, amennyivel lehet, minden körülmény között terhelhető. Lehet, hogy hidegállóbb acélokat tudnak ma már kifejleszteni.

 

Amúgy én ömlesztett árus irányvonatokhoz még mindig jobb megoldásnak érzem a németek középütközős technikáját.

Előzmény: hmsoft (441750)
hmsoft Creative Commons License 2017.12.09 0 0 441750

épp most vezetik be az emelt terhelhetőségű vonóhorgokat, csavarkapcsokat

A csavarkapocsnál mindig az volt a mondás, hogy azért nem növelhető a kifejthető vonóerő, mert ahhoz növelni kellene a csavarkapocs elemeinek a keresztmetszetét, ami a tömeg növekedésével jár. És ez elfogadhatatlan, hiszen a kapcsolást végző embernek kézbe kell fognia és meg kell emelnie a szerkezetet. (Az egyes tolatómozdonyokon bevezetett segédeszközök nem játszanak, tekintve, hogy minden járműre, legalábbis minden matricázott járműre fel kellene szerelni.) Szóval itt még inkább helyénvaló a kérdés: vajon az osztrák vasút titánium csavarkapoccsal kísérletezik? :)

hm

Előzmény: segélyvonókészülék (441743)
attus germanicus Creative Commons License 2017.12.09 0 0 441749

És, igazság szerint, én meglepődtem. Azt gondoltam volna, hogy egy ilyen VIP-menet elől eltakarítanak minden más vonatot, és olyan szerelvényt adnak ki, amit előtte egy hétig csak vizsgáltak és javítottak. Ehhez képest a vonat Berlinből pontosan indult, Münchenben viszont két óra késéssel állt meg, mert a szerelvény útközben többször meghibásodott. 

Előzmény: benbe (441747)
attus germanicus Creative Commons License 2017.12.09 0 0 441748

Műszaki ok. 

Előzmény: benbe (441747)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!