Keresés

Részletes keresés

Deaf Creative Commons License 2005.01.05 0 0 243

Még át kell válogatnom a képeket, mert össz 110 db készült kint (mondjuk ebből 28 a nagy Kalmárról, ezzel tartottak egy kis bemutatót, az látható lent), utána felrakom a freewebre, és berakom a linket ide. Kb holnap estére lesz meg, mert vizsgám van holnap.

 

Deaf

 

Előzmény: uzsgyiremot (242)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.05 0 0 242

 

Az A-s pályaszámú TVG-k adatai:

 

Összesen 61-et épített a MÁV Gépjavító Üzem 1970 és 1986 között. A pályaszámok A 070 és A 158 közöttiek.

 

Tengelyelrendezés: B

Motor: Csepel D 413

Teljesítmény: 48 kW  (A21:110 kW)

Erőátvitel: mechanikus, 4 sebességes

Max sebesség: 40 kmh

Hossz: 7020 mm

Kerékátmérő: 600 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Üzemi súly: 8.8 t

Tengelyterhelés: 5 t

Szállítható teher: 2.5 t

 

Megegyezik a MÁV 1500-as sorozatú TVG gépeivel, viszont fel van szerelve szabványos vonó- és ütközőkészülékkel.

 

Forrás: Villányi György Hungarian Motive Power

 

H B

 

uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.05 0 0 241

 

Nagyon szép képek, különösen az első tetszik!

 

Tudsz még konténerterminálos képeket küldeni nekem? Ez a téma is érdekel, és jók a képek. Persze más ilyen témájú képeit is szívesen várom.

 

H B

Előzmény: Deaf (237)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.05 0 0 240

 

Éljen, éljen!!!

 

Isten hozott !!

 

Szerintem beszéljünk meg egy időpontot, és menjünk el megnézni a gépet.

Ezenkívül fotózhatunk az új ívhídnál is, mert az is ott van a közelben.

Plusz van még a közvetlen közelben egy tartálykocsi is, nagyon réginek néz ki,

és megszakadt az összeköttetése a vasúthálózattal. Ez is jó fotótéma, nem lesz ott sokáig.

 

H B

Előzmény: Deaf (238)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.05 0 0 239
Hohohohóóóóó! Amint konkrétabb tennivaló van (mikor lehet megnézni, ára) jelezd lszi!
Előzmény: uzsgyiremot (234)
Deaf Creative Commons License 2005.01.05 0 0 238

Ja, amit elfeljetettem!

 

30-40 ezer forinttal és sok munkával én is szeretnék beszállni a mozdonyvásárlási projektbe!

Előzmény: Deaf (237)
Deaf Creative Commons License 2005.01.05 0 0 237

Ezúton szeretném megköszönni Koller Andor topiktárs hozzájárulását a mai fotózáshoz. Szerencsére ma jobb volt az idő, mint tegnap, a 032-es Dácsia ledöglött, a 031-et meg nemsikerült beindítani, úgyhogy a tolatást az A23-al végezték.

 

A termés:

A29 032:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A29 031

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A23-059 19 kocsival:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bónusz:

Hogyan fordítsunk meg egy 40lábas konténert?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És hova is rakjuk? Mondjuk ötödiknek még elfér a többin...

Előzmény: uzsgyiremot (234)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.05 0 0 236

Igen :)

Akkor egy kis segítség: a képen látható kőbányához tartozott és kb 2 éve tűnt el.

 

Előzmény: Törölt nick (233)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.05 0 0 235

 

 

Hali!

 

Sajnos még nem kaptam meg!

 

H B

Előzmény: Csg12 (229)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.05 0 0 234

 

Sziasztok!

 

Az imént beszéltem a Zalabútorral!

 

Egy nagyon rendes úr a műszaki igazgató. Elmondtam neki, hogy pár vasútbarát nevében telefonálok, iparvasúti mozdonyokkal foglalkozunk, lefényképezzük őket, valamint összegyűjtjük az országban még fellelhető mozdonyokat.

 

Kérdeztem az ő mozdonyuk felől is (A 102). A gépet már évek óta nem használják.

Valamint:

Minden további nélkül eladnák ócskavas áron!!!!!!!

 

Csupán azt nem tudja hirtelen megmondani, hogy a gép valóban az ő tulajdonuk-e, vagy a MÁV-é. (Kérek mindenkit, abból ne csináljatok viccet, hogy szívesen eladják a MÁV tulajdonát)

 

Abban állapodtunk meg, hogy pár nap múlva újra beszélünk, annak sincs semmi akadálya, hogy elmenjünk megnézni, fotózni a gépet.

 

Mit szóltok?

 

H B

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.01.05 0 0 233
Talán a kerítésen kívül fotóztad?
Előzmény: YOSSARIAN (230)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.05 0 0 232
Nem nyert.
Előzmény: m61019andras (231)
m61019andras Creative Commons License 2005.01.05 0 0 231
Talán Recsken?
Előzmény: YOSSARIAN (230)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.04 0 0 230

Rejtvény: hol fotóztam az alábbi gépet?

Csg12 Creative Commons License 2005.01.04 0 0 229

uzsgyiremot!

Mail megintcsak ment.

Deaf Creative Commons License 2005.01.04 0 0 228

"A Dunaferrben egyébként elég sok kuriózum vasúti jármű található. Fényképet nem mutathatok róla, mert tilos volt fotózni"

 

Fotózni vasúti járműveket nem volt tilos, csak a képeket hellyel együtt közzétenni. Na én ezért raktam be a kassai képet, és nem azt :)

Előzmény: uzsgyiremot (227)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.04 0 0 227

 

A Dunaferr-túrán is láttunk a Vasműben hasonlót. Azzal mozgatták az Eas kocsikat a körbuktatón.

 

A Dunaferrben egyébként elég sok kuriózum vasúti jármű található. Fényképet nem mutathatok róla, mert tilos volt fotózni. Ha esetleg érdekel valakit, írjon mailt.

 

H B

Előzmény: Deaf (225)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.04 0 0 226

 

Sziasztok!

 

Hívtam hétfőn a zalaegerszegi Zala Bútorgyárat, megkérdezni, hogy milyen sorsot szánnak A-102-esüknek. A műszaki igazgató fog infóval szolgálni, de ő hétfő délelőtt nem volt benn, majd holnap újra hívom.

 

Az ercsi cukorgyár mozdonyai engem is érdekelnének,mit tudtok?

 

Százhalombattán üzemel az erőműben egy A21-es és egy A23-as.

Ezeket állítólag nagyon nehéz lefényképezni, mert a mostani főnők senkit se enged be. Az A23-ast nemrég újították fel, szép állítólag a festése is, de csak akkor használják, ha nehéz transzformátort kell mozgatni.

 

Van ezekről képe valakinek?

 

H B

Deaf Creative Commons License 2005.01.04 0 0 225

Én bátorkodom ezt is az iparvasúti gépek közé sorolni, Kassán ebből 3 műkösik a vasműben.

 

Előzmény: Deaf (224)
Deaf Creative Commons License 2005.01.04 0 0 224

Akkor két kép:

 

 

Megérkezedd a CD!

 

Köszönöm szépen!

Előzmény: Törölt nick (223)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.04 0 0 223

Ha abból indulok ki, hogy a mozdony a csepeli erőműé, akkor nyilván arrafelé fotóztad :-)

 

Ez pedig nem találós kérdés, csak úgy egy kép a kis kedvencemről :-)

Előzmény: m61019andras (221)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.04 0 0 222
Egis-éké sötétebb, és a vezetőállás oldalán van egy fehér "tábla" szerűség, vagy inkáb matrica.
Előzmény: m61019andras (221)
m61019andras Creative Commons License 2005.01.04 0 0 221

Nem lehet, hogy valahol Rákos állomás és az Egis gyógyszergyár környékén? Mert itt többször láttam már a gépet.

Előzmény: Csg12 (220)
Csg12 Creative Commons License 2005.01.03 0 0 220

Más topikokban már nagy hagyománya van a "Hol fotóztam/jártam?" rovatnak.

Íme itt a topik első találóskérdése.

 

 

 

Hol fotóztam?

 

Titibi: Igazad van.

Üdvözlettel:Csernus Gábor

Törölt nick Creative Commons License 2005.01.03 0 0 219

"Ajkán szerintem már csak kéttengelyes német tolatók vannak"

 

Ezt írtad és erre reagáltam! Szerintem........................

Előzmény: Csg12 (207)
Csg12 Creative Commons License 2005.01.03 0 0 218

Kedves OSA and VÁC!

Küldj egy mélt és én elküldöm a neked  összeállított listámat.

gabri12@goldmund.axelero.net

Üdv:

Csernus Gábor

Előzmény: OSA and VÁC (217)
OSA and VÁC Creative Commons License 2005.01.03 0 0 217
Ha valaki a 213-as hozzászólásomra választ tudna adni holnap hajnalig,azt megköszönném.
Csg12 Creative Commons License 2005.01.03 0 0 216

Kedves Titibi!

Én csak az ottlévő A26-osokról beszéltem hogy azok kéttengelyes német tolatók.

Van valakinek képe az Ercsi Cukorgyár mozdonyáról/ mozdonyairól?

Van valakinek A-s listája (TVGA-s), nem a mozdonyos.

Üdvözlettel:

Csernus Gábor

Előzmény: Törölt nick (208)
tom sawyer Creative Commons License 2005.01.03 0 0 215

Az igért képek a nyékládházi A26-ról,és a belebarkácsolt 12 jv 17/24 tipusú motorról:

 

Az A29 013 meg van még?A fénykép tanulsága szerint még eredeti gyári festése van.

Szütyi Creative Commons License 2005.01.03 0 0 214
2000 tájékán láttam ezt a gépet és nekem is ismerős volt itt. Volt egy ismerősöm akivel hasonlót szakdolgozutnk és Ő ott dolgozott.
Előzmény: Vendégsín (185)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!