Keresés

Részletes keresés

koller andor Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18335

Nemhiába feszegettem itt a díjszabási pont meglétét.

Ennek hiányában-általában- a vágány üzemeltetője- ami az esetünkben nincs is- un. kocsitovábbítási díjat kér.

Előzmény: Kéri Petya (18327)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18334

A híd pedig a vágányok alatt ment el

 

Érdekes lehetett:-D

 

 

Előzmény: Törölt nick (18333)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18333

Talált, süllyedt. A kép amúgy a árosliget szélé készült a Hősök tere mellett. És igen anno a Hősök terénél jött a felszínre a kismetró. A híd pedig a vágányok alatt met el. A régi nyomvonal a híd mellette taat kerülte meg és a Széchenyi fürdőnél volt a végállomás, de volt megálló az állatkertnél is. A felújításkor a 70-es években végig a föld alá dugták és bevitték a Mexikói útig, most is ott a végállomása.

 

A híd pedig maradt, funkció nélkül. Van rajta egy tábla is,  ami szernt 1896-ban épült.

Előzmény: Kéri Petya (18329)
Hoppá fácán! Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18332

Nagyon jó kérdés, legalább megtudom érdemes e telket venni a vasút mellett és iparvágányt létesíteni a kertbe, hogy vehessek egy mozdonyt a kertbe :D

Előzmény: Kéri Petya (18327)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18331

"És amint a Nap újabb sugarai már a körfolyosós bérházak fölé tekintgetnek lassan melegítve fel a városi levegőt, az Állatkert parasztudvarának ékes tollazatú, öreg kakasa is abbahagyja a kukorékolást, utolsó rekedt kiáltásának foszlányai együtt tűnnek el a felfoghatatlan örökkévalóságban a városligeti harmat apró cseppjeivel együtt, miközben a Millenniumi Földalatti Vasút első kocsija is lassan begördül a Hősök Tere alá."

Előzmény: koller andor (18325)
Nyírség IC Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18330

Szuper oldal szuper leírással:

 

http://hampage.hu/kozlekedes/fav/

 

 

Előzmény: Kéri Petya (18329)
Kéri Petya Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18329

Szépen rendbehozták...!
Azért van ott, ahol, mert itt jött fel a járgány a föld alól az akkori végállomásához közeledvén... azóta más a végállomás, egy kicsit más vonalon ezen a részen. 

Előzmény: Törölt nick (18326)
Nyírség IC Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18328

Bp, kisföldalatti?

Előzmény: Törölt nick (18326)
Kéri Petya Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18327

Én csak annyit kérdeznék a témával kapcsolatban:

- mennyibe kerül egy iparvágány létesítése (Ft / km, vagy nem tudom, miben mérik);

- mennyibe kerül a fenntartása;

- milyen árban kell gondolkodni, ha vasúton szeretnék szállítani (az iparvágányon keresztül), mennyivel több / kevesebb, mint a közúti szállítás?
Illetve az is érdekelne, mennyire jobb felszedni a nem használt iparvágányokat, mint megtartani...?

Köszönöm. 

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18326

Nem vágány, de elveszett:

 

 

Elveszett híd.

 

Kitaláljátok hol van és miért em vezet sehova? Gyakorlatilag egy gyep közepén van.

 

Én már tudom a megfejtést, kíváncsi vagyok kitaláljátok-e és menniy idő alatt.

koller andor Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18325

Pedig így van, ahogy Kirándulás olvtárs leírta. Annyi a hiba, hogy a vasút szétdarabolását nem vitték végig. Kvázi működés van, és látszik az eredménye.

 

Konkréteóan: Naponta kérnek tőlünk az ügyfelek árajánlatot. Ritkán nyerő a vasút. Ez elsősorban a szabályozási környezet hibája, amin a jogalkotó egyelőre nem kíván változtatni.

 

( A Gönyűt érintő konkrét felvetéseimre meg nem váloszoltál.:-))

Előzmény: ROCOman (18324)
ROCOman Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18324

A konkrét válaszaim a következők:

Nem ülök magas lovon, csupán kérdezek. Sajnos a feltett kérdéseimre rendre nem érkezik érdemi válasz. (Többen magas tárgyi tudással rendelkeznek itt és mégsem tudnak, akarnak érdemi választ adni a legegyszerűbb kérdésekre sem. (Sajnos sokkal többen vannak akik önjelölt szakértőként mindenbe beleszólnak, összehasonlítanak almát a körtével, aztán ha kiderül, hogy rosszz amit írt, jön a vádaskodás, személyeskedés, hajánál fogva előrángatott más témák emlegetése, stb.) Eleddig egy érdeminek tekinthető választ kaptam tvsc-től. Ő valószínűleg érintettsége okán nem írt többet. Sajnos mások még ennyit sem. Persze a legkönnyebb másban keresni a hibát, okolni saját vélt vagy valós tehetetlenségükért. Érdemleges, összemérhető adatok híján nem lehet értelmes vitát folytatni. Sajnálom, hogy ezt sokan nem látják, akarják megérteni csupán fújják a magukét. Továbbra is várom ezen kijelentéseket alátámasztó konkrét számokat:

 

"Az ilyen és hasonló, jellemzően vasúti volument forgalmazó cégek nem azért nem szállítanak vasúton, mert nem akarnak, hanem azért, mert az EU követelményeinek megfelelően szétdarabolt vasút nem tud versenyképes árat ajánlani a közúttal szemben."

 

Gönyű esetében - ahogy Kéri Petya írta - üzemeltető sincs. Akkor miről beszélünk? 

 

Most is mint mindig: Akinek nem inge, ne vegye magára.

 

 

Előzmény: koller andor (18321)
koller andor Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18323

A sok báéba között elveszett a gyerek. A viszonyok tiztázatlansága miatt, még az üzemeltetői pályázatot sem sikerült kiírni.

Előzmény: Kéri Petya (18322)
Kéri Petya Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18322

Indólányról:

 

"Győr | Magyarország — Sikerberuházásnak indult, csúfos bukás lehet a Győr-Gönyű kikötő. A kiépült pályaszakasznak nincs üzemeltetője, a várt áruforgalom nem indult meg, évente két-három irányvonatot raknak meg mindösszesen. A mintegy 8,5 milliárd forintnyi uniós forrást – mivel feltétele volt a folyósításnak a beruházás megtérülése – akár vissza is kell fizetni, ha az üzemeltetésnek továbbra sem lesz gazdája."

koller andor Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18321

Szerinted jelenleg lehet Gönyű-Kikötő állomásra/ról vasúton árut feladni?

Szerinted létezik mint díjszabási pont?

Szerinted milyen tarifa alapján fuvarozhatnánk oda/onnan vasúton árut?

Várom a konkrét választ!

 

Szerintem a magas lóról sűrgősen szállj le!

Előzmény: ROCOman (18319)
tvsc Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18320

hát ezt így nehéz összehasonlítani, de egy adalék neked: Kapoly-Pécs darált fa elszállítására a legalacsonyabb ajánlatot tevő vasúti társaság kb. 40 %-kal többért vállalta volna, mint amennyiért egy fuvarozási cég elvitte 4 kamionnal (egyszerre). Pontos számot nem mondhatok. De sokkal érdekesebb volt az egészben, hogy a Rail Cargo mennyivel rugalmatlanabb volt, mint a másik két ajánlatot tevő magánvasúti-társaság.

Előzmény: ROCOman (18319)
ROCOman Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18319

Nem biztos, hogy csatlakozni kellene a kórushoz. Ki, mikor, milyen ajánlattal kereste meg a cégeket vagy a cégek megkeresésére milyen ajánlatot adott? Mennyivel kerül(ne) többe vasúton szállítani, mint közúton? Elő a farbával uraim! Addig ez csak duma! :-)))

Előzmény: koller andor (18315)
gbeatle Creative Commons License 2011.02.08 0 0 18318

Igazából azért tettem be ide a videót, hogy lássuk, annak idején a MÁV milyen eszközökkel támogatta az iparvágányok építését és fenntartásukat.

 

Köszönjük abstudiosnak, hogy feltöltötte a YouTube-ra ezt a videót.

Előzmény: kombi (18316)
kombi Creative Commons License 2011.02.07 0 0 18317

Bocsi a duplázásért.. igencsak feldobott a film :o))

 

Előzmény: kombi (18316)
kombi Creative Commons License 2011.02.07 0 0 18316

Hangosan visítottam a gyönyörűségtől a film végén józsefvárosi képek láttán...

 

Mondjuk a jelek alapján gaz akkor is volt bőven, de látható működés közben a Battioni rakodógép (a köznyelv Paganini néven tisztelte a masinát) meg egy, az általam ismertnél jóval fiatalabb kiadású  fiatalabb kiadású Cici bá', ahogy dolgozik és dönget a kisklausszal.... nyammm...

:o))

Előzmény: gbeatle (18304)
koller andor Creative Commons License 2011.02.07 0 0 18315

Talán megkérdezhetnéd a kikötőbe települt cégeket, hogy miért nem fuvaroznak a drága pénzen elkészült vasúton. (pedig szeretnének, hiszen jó részük azért ment oda)

Előzmény: ROCOman (18312)
gGAbesz Creative Commons License 2011.02.07 0 0 18314

A másik oldalról nézve....

Előzmény: GA0425 (16596)
Kéri Petya Creative Commons License 2011.02.07 0 0 18313

ROCOman Creative Commons License 2011.02.07 0 0 18312

Gönyű. Község Magyarország északnyugati részén, a Duna mellet, Győrtől 16km-re. Hol vannak a kijelentéseidet alátámasztó számok?

Előzmény: koller andor (18311)
koller andor Creative Commons License 2011.02.07 0 0 18311

Gönyű.

Előzmény: ROCOman (18309)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 18310

Olvastam élő iparvágánnyal rendelkező malom hirdetését/reklámját, kifejezetten közúton várták az őrölni valót

Előzmény: Törölt nick (18308)
ROCOman Creative Commons License 2011.02.07 0 0 18309

No, ezen kijelentéseidet alátámaszthatnád számokkal is mer' ez így csupán lózung.

Előzmény: Törölt nick (18308)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.07 0 0 18308

Tévedés!

Az ilyen és hasonló, jellemzően vasúti volument forgalmazó cégek nem azért nem szállítanak vasúton, mert nem akarnak, hanem azért, mert az EU követelményeinek megfelelően szétdarabolt vasút nem tud versenyképes árat ajánlani a közúttal szemben.

 

A dolog vége, az ismert: iparvágány felszedése.

Előzmény: bodrostomi (18307)
bodrostomi Creative Commons License 2011.02.06 0 0 18307

Ha a hatalmas gabonaipari létesítmény nem akar vasúton szállítani...

Előzmény: M62-238 (18306)
M62-238 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 18306

"Szinte hihetetlen, hogy egy ilyen hatalmas gabonaipari létesítményt ne érje meg a MÁV-nak iparvágánnyal a világ vasúthálózatába bekötni."

 

A fehérvári CERBONA is hasonló vagy még nagyobb és szerintem ott sem volt vagon ki-be rakodás 20 éve,pedig ott mindennap lenne hozzá mozdony.

Előzmény: Törölt nick (18296)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!