Keresés

Részletes keresés

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2011.04.05 0 0 185592

Hát ez vicces lesz. :-) Utoljára gyerekkoromban kapott el a rendőr ilyenért. Még persze elő is kell másznia a rejtekhelyéről és utolérnie. :-)

Előzmény: dhpage (185590)
kocsi Creative Commons License 2011.04.05 0 0 185591

Lassan tényleg az lesz a legfőbb KRESZ-szabály, hogy ha rendőrt látsz, nagy ívben kerüld el.

 

Bringával könnyű :-)

Előzmény: dhpage (185590)
dhpage Creative Commons License 2011.04.05 0 0 185590

na jól van, most már megnyugodhat az összes megbüntetett: kerékpáros, motoros, autós, stb. :)))

 

A gyalogosokra is lecsapnak a rendőrök

Aki tilosban jár Budapesten, a helyszínen megkapja a csekket, le is fényképezik a szabálysértést. Tovább »

forrás: Index.hu

ronya1 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 185589

hmmm akkor olyan nem kell :)

Előzmény: kocsi (185588)
kocsi Creative Commons License 2011.04.05 0 0 185588

A "védő dolog" arra jó, hogy mégjobban bele akadjon minden szar és tőből tépje ki a váltót.

 

Előzmény: ronya1 (185587)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 185587

pedál nem mert arra figyelek már.... miután lekapta a bakhát a lábam a pedálról és lett némi rossz érzés ágyéktájékon

nekem egy 8 as váltóra kellene valami megoldás nem tudom ez számít-e valamit

vagy valami védő dolgot kellene feltenni

Előzmény: kocsi (185586)
kocsi Creative Commons License 2011.04.05 0 0 185586

A pedál nem akad be?

 

A rövidkanalas nem tud annyi lánct felszedni.

Előzmény: ronya1 (185585)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 185585

mi a különbség működésügyileg a hosszú és a rövid kanalas váltó között?

enyémen hosszú van de néha-néha beakad a keréknyom szélébe utána lehet egyengetni mert nem vált rendesen

röviddel ez többnyire elkerülhető lenne?  motorhoz vagyok szokva és avval nemigen kellett finomkodni :)

Zolee_28 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 185584

Én ilyen Acera-t vettem kb 3 hete, és abszolut pozítiv a véleményem róla. Átlagos bringásnak sztem maximálisan megfelel. Én komolyabbat szerettem volna (csak nem kaptam 7-est komolyabban) de nem bántam meg. Teljesen jól használható, pontos! Nyugodtan vedd meg.

Előzmény: ROW924 (185581)
ROW924 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 185583

Köszi a gyors választ.

Igazából pofára a sunrace tetszik nekem. attól féltem őszintén megmondva hogy nagyobb lánckerékre váltásnál, mikor húz a bowden nehéz lehet a váltás ezekkel a típusokkal, nem használtam ilyet. az olasz bicikli vázamat mikor vettem ilyen elven működő karok voltak rajta de nem azzal raktam össze (csúnyán össze voltak verve, el is volt törve a burkolat.

az újaknál féltem még attól, esetleg sérülékeny. későbbiekben eltörik a kar, igaz alu kart tettek így ez nem is annyira kérdéses hogy bírja-e.

Na még megálmodom melyiket rendeljem meg. :)

Előzmény: kivi (185582)
kivi Creative Commons License 2011.04.05 0 0 185582

Mindkettő teljesen jól használható. Ilyen Acera (vagy a fékváltókaros verzió) millió bringán szerepel, a legtöbb gyártó ezt teszi a bringákra, mert kicsit olcsóbb mint az Alivio. A Sunrace itthon nem olyan elterjedt, de máshol igen.

 

Egy komoly differencia van köztük: a Sunrace-nél mindkét kart hüvelykujjal kell kezelni, míg a Shimanonál a nagyobb lánckerékre hüvelyk-, a kisebbre mutatóujjal váltasz. 

Előzmény: ROW924 (185581)
ROW924 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 185581

Sziasztok!

 

kérdés: használja-e közületek valkaki ezek közül valamelyik váltókart?

Shimano Acera SL-M360

Sunrace DLM-53

 

vagy aki ismeri ezeket, tud-e róla valamit? érdemes-e megvenni? (nem vészes az ára ahogy nézem)

köszönöm

Üdv

Frajti Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185580
Előzmény: holloo (185578)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185579

új lánc és új racsni van, a hajtómű a régi, elméletileg kapok egy kevésbé kopottat ha nem tetszik az sem akkor rendelek egy újat

van 2 láncom is akkor cserélgetem őket

ilyen csapszegkinyomós láncom van, gondolom csak mindig máshol kell megbontani és akkor le lehet szedni többször a láncot

szóval akkor mostoha körülmények között is kibír legkevesebb 2 ezret az kb egy év nekem

évente egy lánszett nem nagy pénz, 10ezerbe belefér olcsóbb kategóriájú alkatrészekkel

Előzmény: halaloszto (185577)
holloo Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185578

26"-os krómozott sárhányót keresek. Sehol sem kapni. Hol nézzem meg? Ötletek?

halaloszto Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185577

1. lancot takaritani. tiszta lanc szebb, es tovabb is el. 

2. kenni. olaj, lancspre, hasonlok. bemaszik a gorgokbe, utanna kivulrol letorlod, es akkor nem ragad bele minden annyira.

3. a racsni fogyoeszkoz, 2000 es 10000 kozott van az elettartama mondjuk :-) ha a regi lanc maradt, akkor lehet a 2000-hez lesz kozelebb. 

 

szerintem ha ugyis regi a hajtomu, lanc, es nem is a legdragabbak, akkor hasznald amig szet nem esik (hasznalhatatlanna nem valik), gyujts, es amikor elkezd ugrani, akkor uj hajtomu, uj lanc, uj racsni. Ez a szett persze nem keves. Aztan az ujat mar lehet ovni, szorakozni hogy harom lancot hasznalsz egyszerre, 200km-enkent valtogatva pl. Igy moshatod is oket, meg egyszerre kopnak, nem a kinyult lanchoz hozzakopott hajtomure megy fel lanccserekor az uj.

 

vajk

Előzmény: ronya1 (185576)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185576

kopás

 

most hogy új racsni van a biciklin ez kb mennyit bírhat ki?

földúton, homok sár közül egyik mindig van

láncot érdemes cserélni amikor nyúlik vagy csak ha nagyon nyúlt és kezd átugorni?

 

lánckenés

sima műszerolaj vagy láncspray? egyáltalán van élettartam hosszabbító hatása? vagy csak az idegesítő nyekergés miatt kell?

Swennson Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185575

Tehát próba és ha nem tetszik akkor csere.

Köszi.

Előzmény: kivi (185574)
kivi Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185574

Papíron nem, a gyakorlatban elmegy a 9-es lánccal. Hosszútávon talán gyorsabban kopik, de itt 10e kilométerekről van szó. A váltás valszeg nem lesz olyan finom, de amúgy használható.

Előzmény: Swennson (185572)
Swennson Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185572

...és ez már többe van mint az eredeti bringa...:)

 

 

-----------------------------------------------------------------

Shimano STX hajtómű szereti a kilences rendszert vagy hamvába hót 5let?

Előzmény: kivi (185570)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185571

köszi!

szóval olyan 50 felé

mostani felnim valami full leggagyibb azért tuti kapnék 1000ft-ot szóval annyiért tényleg kár eladni

 

mivel kezd egyre jobban tetszeni a terepezés el kell gondolkoznom hogy mi legyen a továbbiakban

de azért ezt az idényt valószínűleg letekerem evvel a konstrukcióval

Előzmény: kivi (185570)
kivi Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185570

Villa 20e, felni 4e, agy 5e, küllők 2e, kerékfűzés 2e, tárcsafék+tárcsa 15e, bowden 1e, fékkar (ha most nem V-fékes van) 3e. Ha már így építkezel, akkor érdemes új felnibe fűzni a kereket, a régi kereket meg egyben meghagyni, jó lesz az még valamire...

Előzmény: ronya1 (185568)
SzeZo Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185569

Íme, megjött. Vagy ez még nem elég rossz neked?:)

Előzmény: dhpage (185559)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185568

kb mekkora költség lehet  teleszkóposra&tárcsafékesre átszerelni az elejét?

nem prémium minőségbe gondolkozok, de nem is teszkós villára gondolok

nem akarom egyenlőre, csak hogy mennyi pénzt halmozzak fel erre a célra?

bátyó Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185567

{V10}

 

Úgy bizony. A becsületességre alapoznak.

Amikor 15-20 kerekes egy bolyban átrobog a két-három rajtszám író előtt, fizikilag lehetlen mindenki rajtszámát leolvasni és a hozzá tartozó időt is leírni.

Van egy sanda gyanúm, hogy még az összidőt sem rögzítik. Csak úgy csinálnak.

De a bringást ez nem érdekli, nem azért tekereg körbe-körbe. Aki meg sunyi módon amúgy is csalna, azzal felesleges bármit is kezdeni.

Előzmény: Tinca (185566)
Tinca Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185566

Ha jártál arra, tudod, hogy az Agárd-Dinnyés szakasz használhatatlanná silányult. Én három éve voltam V10-en, akkor még a 7-es melletti szakasz használható volt, akkor a 3. kör után én is, és sokan mások is lementünk a bringaútra, nem voltak rajta ekkora puklik, dobbantók, stb-k. Igaz, én akkor nem oútival voltam. Most, ha véletlenül Gárdonyba megyek oútival (Szfvárról), inkább megkerülöm a tavat. Ha megyek V10-re (ami elképzelhető), most biztos nem lent tekerek. A többi rész szerintem abszolút vállalható, bár a Dinnyés-Pákozd kissé recegős, ill. az Agárd-Gárdony vá. szakasz a kátyúk miatt kellemetlen.

Ami érdekessé teheti még esetleg az eseményt (mondjuk rendőri ellenőrzés esetén) az a pákozdi kerékpárút, ami egy nonszensz. Erről inkább nem is írok, ha valaki nem ismeri, akkor talán majd készítek fotókat. Rémálom.

A mérésről: bár írogatták a rajtszámot, szerintem itt is inkább a becsület számít. Én is megebédeltem közben, de vigyáztam, hogy épp beleférjek az időbe abban a körben. Egyébként szerintem nem tudják nyomonkövetni, legfeljebb az összidőt.

Előzmény: Törölt nick (185485)
kivi Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185565

Csillapítás nélkül olyan erővel rúg vissza a villa, hogy még inkább elpattan a kerék a talajtól.

Előzmény: Butch Cassidy (185561)
Butch Cassidy Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185564

Kösz, Pinyo, megvilágosodtam. :)

Előzmény: Pinyo (185563)
Pinyo Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185563

Az egy ilyen kapcsoló volt: Kopog/nem kopog.

Az újabb telók már annyira jól mozognak, hogy az egyszeri kerékpáros észre sem veszi, hogy terepre érkezett. Akit ez zavarna, a "Kopog" állás pont erre figyelmeztet.

Előzmény: Butch Cassidy (185561)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.04 0 0 185562

azért a szerelgetős gépeknek is megvan a varázsa

már tudom hogy mi micsoda és mi hogy működik

néhány baki után már teljesen működőképesre varázsoltam a gépem

már csak egy hajtómű, hátsó váltó, hátsó kerékagy, elsővilla&kerék csere vár rám a közeljövőben

:))

Előzmény: kergez (185556)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!