Király!!!! Hangszigetelés rulez!
Egyébként érdekelne, hogy a MÁV-nál ez a huszadrangú dolog mitől lett, hirtelen annyira fontos, hogy elverjenek egy csomó pénzt rá?
P.s aki nem ért sokmindent.
U.I. Gmarc, nem tünt fel, hogy a Bhv kocsik is hangosak? Nem? Nosza befalazott ajtajú Bhv-t a népnek!
Erről jut eszembe, az M62-es többszekciós változatának (3M62) középső szekciója vezetőállás nélküli volt. Ilyen alapon nekilátok a 2V43 és 3V43-nak :-))
Őőőő, a befalazással már felhagytak. Egyébként és zajszigeteléssel magyarázták :) (A zajszigetelést talán úgy, hogy a benti zaj nem jut ki ha nincs ablak...)
Elsősorban vasútijármű-elfuserálógyár vagyunk, de mindig jól jön egy kis mellékes:-) Akkor most kitől kérjek 200-as midibuszt? (ik260, ik 280 kistestvére)
Viszont ha vasút: nem értem, hogy újabban V43-asok ajtaján miért falazzák be az ablakot. Mi lesz a következő, az oldalsó ablak, aztán a szélvédő? Szóval arra kérnélek ha ráérsz, készíts a MÁV-nak befalzott szélvédőjű mozdonyt.
Ez nagyon állat, nagyon jó lett. Szivesen láttam volna ilyeneket a mostani 405-ösök helyett. Gratula!!!!!
Lehet adni további megbízásokat is? (ezt is én adtam ip440 álnéven).
Szent-Péterváron kell sokféle különleges villamosnak is lennie. Egy holland srác rajzolta az ezen a lapon lévőket, egyik sem fantázia-szülemény (csak a pótkocsira tett aláverőgép típusa nem egyezik meg az eredetivel, de valóban pótkocsin visznek keresztül a városon egy vasúti pályakarbantartó gépet, mert a gép a városon belüli szűk kanyarokban nem tud saját kerekein átjutni).