Keresés

Részletes keresés

gmarc Creative Commons License 2002.03.09 0 0 305
Beszállás a szomszéd vagonokból! Megnövelt kapacitású, csökkentett zajszintű Bhv.
Előzmény: P.stephenson (303)
tucatnev Creative Commons License 2002.03.05 0 0 304
300
P.stephenson Creative Commons License 2002.03.04 0 0 303
Király!!!! Hangszigetelés rulez!
Egyébként érdekelne, hogy a MÁV-nál ez a huszadrangú dolog mitől lett, hirtelen annyira fontos, hogy elverjenek egy csomó pénzt rá?

P.s aki nem ért sokmindent.

U.I. Gmarc, nem tünt fel, hogy a Bhv kocsik is hangosak? Nem? Nosza befalazott ajtajú Bhv-t a népnek!

Előzmény: gmarc (302)
gmarc Creative Commons License 2002.03.01 0 0 302
Itt az ékes bizonyítéka annak, hogy azzal a dizájnnal, amivel ma a Siemens gyártja mozdonyait, már a MÁVAG is kísérletezett.

Aztán áttértek a ma is látható kivitelhez.....érthető okokból...:-)

gmarc Creative Commons License 2002.03.01 0 0 301
Jó a fotómegmunkáló programod.
Nem csak a program jó...:-)))

Már a Vasútmániás topicban bemutattam, de ide is felteszem kis hazánk új dízel-szerzeményeit:
M49 001 régi


és a mai MÁV-festésben


Remélem tetszik! Hírek szerint a 6, 49, 64-es vonalon jár majd:-)

Előzmény: kawirzbácsi (299)
P.stephenson Creative Commons License 2002.02.25 0 0 300
:-))))))))
Előzmény: division by zero (297)
kawirzbácsi Creative Commons License 2002.02.25 0 0 299
Jó a fotómegmunkáló programod.
üdv kawirz
Előzmény: gmarc (282)
kawirzbácsi Creative Commons License 2002.02.25 0 0 298
Aranyos,és talán olcsóbb minta 412T.
:-))
Előzmény: gmarc (282)
division by zero Creative Commons License 2002.02.25 0 0 297
én már fotóztam 3V43-at az egyikböl ki is volt építve a vezetöállás :-(((
Előzmény: Törölt nick (296)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.25 0 0 296
Erről jut eszembe, az M62-es többszekciós változatának (3M62) középső szekciója vezetőállás nélküli volt. Ilyen alapon nekilátok a 2V43 és 3V43-nak :-))
Előzmény: Törölt nick (295)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.25 0 0 295
Uraim, a feladat adott: vezetőállás nélküli V43-ast a magyar népnek! Óra indul :-)))))))))))))
Előzmény: Gödény (294)
Gödény Creative Commons License 2002.02.25 0 0 294
Ha nem kell a vezérnek kilátni, csak a sátorjelzőt nézni, minek a vezér ?
Előzmény: division by zero (293)
division by zero Creative Commons License 2002.02.25 0 0 293
végülis ha jól müködik a jelfeladás, minek a vezérnek kilátni :-)))
Előzmény: P.stephenson (291)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.25 0 0 292
Őőőő, a befalazással már felhagytak. Egyébként és zajszigeteléssel magyarázták :) (A zajszigetelést talán úgy, hogy a benti zaj nem jut ki ha nincs ablak...)
Előzmény: P.stephenson (291)
P.stephenson Creative Commons License 2002.02.25 0 0 291
Elsősorban vasútijármű-elfuserálógyár vagyunk, de mindig jól jön egy kis mellékes:-)
Akkor most kitől kérjek 200-as midibuszt? (ik260, ik 280 kistestvére)

Viszont ha vasút: nem értem, hogy újabban V43-asok ajtaján miért falazzák be az ablakot. Mi lesz a következő, az oldalsó ablak, aztán a szélvédő? Szóval arra kérnélek ha ráérsz, készíts a MÁV-nak befalzott szélvédőjű mozdonyt.

Köszi
P.s

Előzmény: gmarc (286)
drdoktor Creative Commons License 2002.02.25 0 0 290
a 281-b?l elcsavargott a talált kép, nomégegyszer:

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Előzmény: drdoktor (285)
taksony11 Creative Commons License 2002.02.22 0 0 289
Köszönöm az elismerést.:-))))
Előzmény: gmarc (288)
gmarc Creative Commons License 2002.02.22 0 0 288
Hódolat a konkurrenciának:-)
Előzmény: taksony11 (287)
taksony11 Creative Commons License 2002.02.22 0 0 287
Nekem már van csuklós 405ösöm. :-)))

Lehet, hogy még nem raktam ide, hát most megteszem:

Előzmény: gmarc (286)
gmarc Creative Commons License 2002.02.22 0 0 286
Elsősorban vasútijármű-elfuserálógyár vagyunk, de mindig jól jön egy kis mellékes:-)

Azért megjegyzem, hozott anyagból könnyebb dolgozni. De hamarosan lesz neked IK405 busz is, lehet, hogy csuklósban...:-)

Előzmény: P.stephenson (284)
drdoktor Creative Commons License 2002.02.22 0 0 285
a szomszédban találtam...

P.stephenson Creative Commons License 2002.02.18 0 0 284
HÚ B+!

Ez nagyon állat, nagyon jó lett. Szivesen láttam volna ilyeneket a mostani 405-ösök helyett. Gratula!!!!!
Lehet adni további megbízásokat is? (ezt is én adtam ip440 álnéven).

P.s

Előzmény: gmarc (282)
SzigDani Creative Commons License 2002.02.16 0 0 283
Ez már csak egy kis Grísa:))) Hmm... mámmeg népszerűek a képeim? ;)))

SzigDani

Előzmény: taksony11 (278)
gmarc Creative Commons License 2002.02.16 0 0 282
taksony11 Creative Commons License 2002.02.03 0 0 281
Egy sivatagi 412es :

Blöky Creative Commons License 2002.02.03 0 0 280
30 t tengelyterheléssel? Szadiiii...
Előzmény: taksony11 (278)
taksony11 Creative Commons License 2002.02.03 0 0 279
Ennek a busznak nincs akadály
taksony11 Creative Commons License 2002.02.03 0 0 278
Egy különleges Mozdony (amolyan kis szergej):

Elneveztem M45-nek

taksony11 Creative Commons License 2002.02.03 0 0 277
Alacsonypadlós Duplacsuklós busz
Gödény Creative Commons License 2002.01.31 0 0 276
Szent-Péterváron kell sokféle különleges villamosnak is lennie. Egy holland srác rajzolta az ezen a lapon lévőket, egyik sem fantázia-szülemény (csak a pótkocsira tett aláverőgép típusa nem egyezik meg az eredetivel, de valóban pótkocsin visznek keresztül a városon egy vasúti pályakarbantartó gépet, mert a gép a városon belüli szűk kanyarokban nem tud saját kerekein átjutni).

Előzmény: taksony11 (268)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!