Keresés

Részletes keresés

r1232 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432444

A Flirtön nem. Nincs víz, nincs wc, lezárja magát.

Előzmény: segélyvonókészülék (432442)
Komlósfecskés Creative Commons License 2016.10.01 -1 1 432443

 Nem normálisak ezek :(

 

Vagy ők, vagy te...

1. Egy sor térkő lepakolása, és a megálló épületének kipofozása nagyon nem egy nagyságrend egy új megálló építésével, semmilyen téren. És nem, 1950-ben sem így működtek a dolgok, mielőtt felteszitek ezt a lemezt.

2. Nem a pusztában van.

Előzmény: -Smiley- (432435)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432442

Ha nincs öblítővíz, attól még el lehet tüntetni a kagyló tartalmát, amíg van a tartályban hely.

Előzmény: -Smiley- (432440)
hmsoft Creative Commons License 2016.10.01 -1 0 432441

A félfejű sín az valami demódarab, vagy esetleg spec. célú?

Amúgy ilyen krómozott síneket hova gyártanak?

 

A Jevraz Holding dizájnerei azért krómozták le az acélárut, hogy az installáció kellően figyelemfelkeltő&lélegzetelállító legyen, arról nem hallottam, hogy nekiállnának nagy tömegben síneket fényesíteni. :) Ilyesmiket állítottak ki:
T62 - vályússín
R50, R65 - normál vignol sínek
R65DT350 - az R65T1-essel szemben, az edzést sűrített levegő hozzávezetéssel oldják meg, külön-külön a sínfej két oldalán
áramvezető sín (metróba)
UR65, UR50 - könyöksínek R65 és R50 kitérőkhöz
OR65, OR50 - csúcssínek R65 és R50 kitérőkhöz
(az UR, OR a "félfejű")

hm

Előzmény: segélyvonókészülék (432436)
-Smiley- Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432440

Nekem az nem fér a fejembe, hogy miért nem lehet egy túlfolyót építeni ezekbe a High-tech wc-kbe olyan esetben ha valami meghibásodás lenne? 

 

Így mondjuk bár lehúzni nem lehet de ha megtelik a tartály akkor is tudnál brunyálni max az kifolyna a túlfolyón a vágányokra.  Na bumm, nem eukomform de legalább nem h..gyozol be Pestig. 

Előzmény: Ashi Valkoinen (432439)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432439

Eger - Tatabánya kaland ezen a héten:

 

Péntek, 16:30.

Meglepő módon gyorsan szerzek jegyet az egri pénztárban. Persze, mert abban a sorban álltam, ahol a régi szoftverrel adnak jegyet, szemlátomást kétszer gyorsabban halad.

 

16:35 - Felszállok az egy egység FLIRT-re, amelynek a mozdonyvezetője gondterhelten ingázik a WC és a vezetőfülke között.

 

16:50 - Megérkezik a Keletiből a páros gyors két egység FLIRT-tel, mely utána 2 óra 14 perc dekkolás után indul majd vissza (19:04) a fővárosban.

 

17:04 - Elindulunk és haladunk menetrend szerint. WC hibát jelez (nincs víz), ezért nem is lehet használni. Egy kétórás vonatúton. Másik WC másik egység híján nincs.

 

19:00 - Meglepő mód pontosan, bejáraton ácsorgás nélkül megérkezünk a Keletibe. Az utasok rohannának a WC-re, nade, hol is van ilyen a Keleti környékén?

 

Tudom a vasutas mantrát, hogy szerelvényforduló meg minden szar, de ugyanmár, Egerben (ha már nem lehet szippantani és tölteni), miből állt volna a 16:50-kor érkező gyors hátsó egységével elindulni a Keletibe, amin működött a WC? Az állomáson marad két egységet meg össze lehet csatolni abban a rendkívül szerelvényspórolós 2 óra 14 perces fordulóidőben!

 

Vissza kell cserélni a szerelvényeket, karbantartási ciklus, meg miegymás? Igen. A plusz szerelvénymenet futását meg verjék le azon, aki miatt víz nélkül indult már az az egy egység a Keletiből... 

István Gyuri Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432438

Hát, ha tényleg "hajtányszerű", akkor itt érdemes próbálkoznod: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9122497&la=141157526

Ha bármi egyéb, akkor legyen Unimog: http://iho.hu/hir/huzd-meg-ereszd-meg-151022

Előzmény: namsier (432437)
namsier Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432437

Sziasztok,

Nagyon fura kérdésben kérném a segítségeteket, mert furja az oldalamat a kíváncsiság.

Rémlik nekem, hogy egy kézihajtány (szerű) gépezetnek ismertem egy "u/ü" betűvel kezdődő változatát, de az sem biztos, hogy igaz :)

Sőt tovább nehezíti a helyzetet, hogy a talán egy szénbányában használatos kiskocsival keverem.

 

Kérlek, ha eszetekbe jut bármi, "u"/"ü"-vel kezdődő sínen közlekedő, szállítási eszköz, azt ne habozzátok jelezni!

 

Köszönöm,

Balázs

segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432436

A félfejű sín az valami demódarab, vagy esetleg spec. célú?

 

Amúgy ilyen krómozott síneket hova gyártanak?

Oligarchák házivasútjaihoz? :)

Vagy Aranyosgyéresre kell, az elővárosba? :)

Előzmény: hmsoft (432431)
-Smiley- Creative Commons License 2016.10.01 -2 0 432435

Ja, Gyálon is felújították a pusztában lévő Gyál felsőt, ahelyett hogy a központba raktak volna egy peront, megállóval.  Nem normálisak ezek :(

Előzmény: GOLAZ111 (432434)
GOLAZ111 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432434

Jó lenne a 142 - es duplavágány nélkül is, csak előbb a sok pusztamegállót kellene kiszedni, később lehetne 80 - as pálya is.

Előzmény: M63 010 (432394)
20-as vonal Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432433

Kihagytad Karakószörcsököt, a 909-es már ott is megáll, plusz jövőre Tüskeváron valamiért negyed órát dekkol. Szóval módszeresen romlik a menetidő. 

Előzmény: M63 010 (432432)
M63 010 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432432

Na ja, ne lassítsuk! A menetidő viszont szerintem nem romlott. A gond ott van, hogy legyen-e mellette párhuzamos személy, mert azokon nem túl sok az utas, ha viszont kivesszük őket, akkor a gyorsoknak meg törvényszerűen lassulnak. Ha meg a kisforgalmú megállókat kivesszük, az szintén a személyek kiesése mellett hat, ami meg a gyorsok lassítását vonja maga után. Viszont pl. egy Herendi megállás a busztömegeket csökkentené, akárcsak az órás követés Ajkától.

 

Amúgy jelenleg nincs sok pluszmegállás az eredeti gyorsvonati megállókhoz képest, bár Szombathely és Celldömölk között nem kéne lassítani, ott legyen csak gyors a vonat.

 

Eredeti gyorsvonati megállások: Szhely-Sárvár-Cdk-Boba-Devecser-Ajka-Veszprém-Hajmáskér-Várpalota-Szfehérvár-Kelenföld-Déli

Később Pétfürdőn is megálltak a vonatok. De ez még a kilencvenes években kezdődött. Ehhez az új rendszerben csak Öskü jött hozzá. Tehát összességében nem vészes az állomások számának a növekedése.

A baj a Szombathely-Celldömölk lassúzás pár vonatnál, igaz, ez menetidőben nem sok pluszt jelent, de megállásszámban már jelentősebb.

 

Na meg pár vonat szolgálati célból megáll a személyforgalomból már kizárt állomásokon műszakváltás céljából. Na ezért nem ártana sürgősen KÖFI-t építeni, hogy ne kelljen vasutas ezekre a helyekre. (Sárszentmihály, Csór, meg nem tudom mi a harmadik...)

 

 

Előzmény: 20-as vonal (432420)
hmsoft Creative Commons License 2016.09.30 0 1 432431

fényes síneket nem fogok itt reklamálni!

 

Pedig kérésed parancs :)

hm

Előzmény: Ep128 (432430)
Ep128 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432430

Nyugalom... :-) Ha vágányépítésben naprakész nem is vagyok, de azt a szintet azért némileg már meghaladtam, hogy fényes síneket nem fogok itt reklamálni! ;-)

Előzmény: e94 02 (432417)
Ep128 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432429

Köszi, utánajárok! :-)

Előzmény: smith (432413)
hmsoft Creative Commons License 2016.09.30 -1 0 432428

Egy kis carszkojeszelói: niiiiiiincs kocsiiiiiiiii (rzd-partner.ru alapján)

Az utóbbi években arról ment a polémiázás, hogy túl sok a közcélú hálózati engedéllyel rendelkező teherkocsi, az operátorok mindenfélére hivatkozva, ideiglenesen leállítják azokat különféle állomásokon, akadályozva a forgalmat. Ezek után beindultak az állami moderátori intézkedések, úgymint új kocsik előállítására-vásárlására vonatkozó támogatások, de főleg a régi kocsik selejtezését célzó szabályozások. Az állomány nekiállt fogyni, és mint minden hasonló szituációban, sikerült átesni a ló túlfelére.

A Kuznyecki Szénmedence képviselői telekiabálták a VII. Nemzetközi bányatermék szállítási konferenciát, hogy most már aztán elég legyen, 600 ezer tonna szén döglik a depókban, mert az operátorok nem képesek kellő mennyiségű kocsit biztosítani. Más szénbányászok is bekapcsolódtak a panaszáradatba, például elsírták, hogy a Dél-Uráli Vasút területén van, hogy csak 60%-ot képesek elindítani a vevők felé, mert nincs miben szállítani. Az RZsD részéről bejelentették, hogy a kialakult helyzetet az operátorok közreműködésével, szorosabb fordaszervezéssel kívánják enyhíteni, 13 nap alá szorítva a magasoldalfalú kocsik hálózatszintű, átlagos fordulóidejét. Viszont két nagy operátor, a PGK és az FPK, súlyosbítja a helyzetet azáltal, hogy a magasoldalfalúak nagyobb hányadát nem akarják szénszállításra bevetni.

A gyártókkal foglalkozó elemzők siettek hozzátenni, hogy a selejtezési hullám 2017 tavaszára végetér - mert nem marad kocsi, amit az operátorok úgy selejtezhetnek, hogy jól járnak vele -, emellett a 2016-os teherkocsigyártási volument 30 ezres értékűre várják, 2017-ben pedig 40 ezret feltételeznek. Hogy a szénbányákat (akik 90 ezres hiányról beszélnek országosan) mindez mennyire hatja meg, majd elválik.

hm

segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432427

Ja, bokorugrósítani a gyorsokat gáz, ott különösem, ahol nincs helyette intercica.

Előzmény: 20-as vonal (432420)
norbee601 Creative Commons License 2016.09.30 0 2 432426

Nem is igazi ember akinek Hoboken nem azt jelenti :)

Előzmény: Sabee Gigant (432424)
-Smiley- Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432425

köszi

Előzmény: DJ. Bakter (432416)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.09.30 0 2 432424

Nekem is elsősorban a jó kis Mafia jut eszembe Hobokenről, volt hangulata a game-nek :) OFF vége :D

Előzmény: kopaszsop (432423)
kopaszsop Creative Commons License 2016.09.30 0 1 432423

csak neked, csak most, csak mert október 7-én jön a harmadik rész :D

http://mafiagame.wikia.com/wiki/Hoboken

Előzmény: M63 010 (432412)
20-as vonal Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432422

Igazad van,helyesen: például bazaltot.

Előzmény: r1232 (432421)
r1232 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432421

Mondjuk ez sem igaz így, mert nem csak bazaltot használnak. Leginkább persze vulkanikus kőzetet, ami nem.csak bazalt lehet.

Előzmény: 20-as vonal (432419)
20-as vonal Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432420

Savária Expressz kihalt kb 22 éve.Én inkább a Savária Ic-hez viszonyítanám a menetidőt,de tudom ez utópia a 20-ason.Azt azért elvárnám,hogy ne falusi gyűjtőjárat legyen egy gyorsnak csúfolt járat.Ráadásul évről-évre romló menetidővel.

Előzmény: M63 010 (432411)
20-as vonal Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432419

Zúzott követ sehol sem bányásznak.csak bazaltot. Majd összezúzzák,osztályozzák.Ilyen van pl Uzsán is,mindjárt a kőfejtő mellett.

Előzmény: -Smiley- (432408)
Izsó001 Creative Commons License 2016.09.30 0 1 432418

Pár hónapja volt itt valamelyik topikon egy térképes vázlat, egy lehetséges nyomvonalról. Az a 150-esből indult és átkötött a 142 felé, Katonatelep és Kecskemét között valahol tért rá a 14-re. Az elég korrektül tartalmazta a Szeged körüli alternatívákat is. Valahol arrafelé látom a követendő irányt. Egy "hajszálnyival" több utast érintene, nem annyival lenne hosszabb, mint így pazarlóbb. 

A szegedi irányváltásról annyit: Salzburgban is irányt vált több vonat, de azért bemegy a főpályaudvarra. Akár ki is kerülhetné, de minek?

Előzmény: Komlósfecskés (432409)
e94 02 Creative Commons License 2016.09.30 0 2 432417

Erről nekem az a hír jut eszembe ami pár évvel ezelőtt bejárta a médiát. Az történt ugyanis, hogy Kelenföld felújítása során egy szemfüles utazó észrevette, hogy rozsdás tetejű síneket építenek be a szép fényesek helyett. :)

Előzmény: Ep128 (432404)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432416

Amit az előző képen látsz, az a régi, még használható szemnagyságú ágyazat. Ami ennél kisebb szemű, azt az alépítménybe építik be, a világos színű dolomit védőréteg alá.

Hazánkban Komlón, Uzsán, Szobon, Nógrádkövesden, Recsken, Tállyán bányáasznak vasúti zúzottkövet. Az sem volt példátlan, hogy importálták, pl. Békéscsaba környékén Romániából.

Előzmény: -Smiley- (432408)
benbe Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432415

A 100a tehermentesítése pár éven belül megvalósul a reptéri vasút által.

Előzmény: -Smiley- (432393)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!