Közkívánatra, valamint az újoncok és a forróbb fejű őstagok okulására az alábbi szösszenetet kéretik elolvasni mindazoknak, akik először járnak itt és azoknak, akik csevegni kezdenek friss topiklakóinkkal:
Huh, de jo volt ez a hetvege! Amikor ilyen jo ido van akkor erzem igazan hogy elek. 18+ orat voltam kinnt a 3 napban (illetve 3.5 napban, pentek delutantol mostanaig), tekertem 133km-et, gyalogoltam 55km-et, rollereztem 23-at :-) Nem is tudom mi lenne velem ha Floridaban, Kaliforniaban, Olaszorszagban, Spanyolorszagban vagy mas meleg helyen laknank :-)
Ez nem marhasàg hanem matek. 1 tulaj aki megvette az szàmit én te aki x edik tulaj vagyunk nem. A legtöbb kocsi ami megkapja a gyàri karbantartàst elég sokàig hibamentesen fut. Nézd meg a flottàsokat ha nem "sporol" a màrkaszerviz a karbantartàson még nyugodtan megvehetőek. Persze hogy vannak rémtörténetek de az màs téma. Átlagosan 200e km tert gond nêlkül elmennek.
Ja, mert ha nem irnanak ilyenek marhasagokat a gepkonyvben, talan felmilliot is elmennenek, es az ugye nem lenne jo a gyartonak, mert akkor miert vennenek ujat a nepek...
Az a baj, h sokan betartják, ha már az van a szkönyvben. Anyámmal is közelharcot kellett vívnom, h ne 30 ezrenként cseréljen olajat a Rönyóban, jó az 15-nek is. Meg hogy a váltóban mindenképp cseréljünk olajat 120-nál, hiába mondta a Renault Hungária, h abban örök olaj van..
Ah, akkor ezert: "Az elképesztően rosszul megadott long-life olajcsere-intervallum (eleinte 50 ezer kilométer!), amellyel az Opel egy időben saját dízelmotorjainál kísérletezett, erősen megviselte őket."
Nah, illeto (akarcsak en) "old school", azaz tok mindegy mit ir a gepkonyv olajcserere, vallasosan csereli (akarcsak en) az olajat 6000 miles-onkent. Plusz itt nincsenek olyan nagy hidegek mint amirol irnak. Talan ezert elt tul ennyit.
Esetleg 2-3 napot elmenni valahova dolgozni (programozni vagy okosakat mondani) a kozelbe, nem, nem akarok otthonrol dolgozni - annak se eleje, se vege, az a fiataloknak valo.
Nincs kizarva, egy ideje mar nezegetunk Zalakaros kornyeken hazakat. Gyogyfurdo, privat korhazak, Balaton/Kis-Balaton kozel, megyszekhely kozel, Bp-re ott az autopalya - idealis.
[Az Orseg megbukott, egy par eve neztuk es katasztrofa volt az infra]
Amint hozza tudok nyulni a private pension-hoz elkezdunk szerintem majd konkretan is nezelodni, nem csak terv szintjen. No meg hatha par even belul lesz egy voluntary redundancy!
Nem tervezzuk. Egyebkent is a mi tapasztalatunk szerint - markafuggetlenul - 100e km utan kezdodnek a gondok. Persze, ha csak kimegy vele az autopalyara es 70mph-val nyomod ejt nappalla teve, akkor tobb, lehet akar 3x is, de mi nem igy hasznaljuk.
Remelhetoleg 5 ev mulva mar valahol a Kis-Balaton mellett fogunk elni a kutyakkal + unokakkal!
Sose lehet tudni. Például Fiat-ok általában nem a jó megbízhatóságukról híresek. Ehhez képest kolléga a 2005-os Fiat Pandájába (1.3 multijet diesel) belepakolt 210000 miles-t (hja, a napi 50+ miles ingázás...), és még mindig nem akar elromlani. Mitöbb, még csak rozsdásodni se hajlandó a dög. :-) (Már lecserélné, de nincs szíve hozzá míg megy, ennyi miles-szal ér vagy £200-at, szokott is viccelni, hogy AutoTrader-en nincs még egy ennyit futott példány :-))
És akkor mostantól ti is mindig gyorshajtotok, mindkenor ket meter kovetesi tavolsagot tartotok, és mindenkit megeloztok - hogy huek maradjatok a badge-hoz? :-)
Mi meg eldontottuk az autokerdest: BMW Gran Tourer :) Es nem orultunk meg, hihetetlen, hogy egy 7 honapos, 5K merfoldet futott 21K belole (olcsobb vagy ugyanannyi, mint barmi mas a konkurenciabol)
Mar be is jarattuk egy kis tengerparti kirandulassal!