Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
Ki mondta, hogy nem tetszik nekik? Csak annyi az info, hogy visszahozták.
Lehet hogy azért, mert vittek helyettük két fejlettebbet (mondjuk elektronikai cuccnál). Lehet hogy túl nagy/kicsi volt a gyerekre (kabát), akármi.
TE vagy az, aki így, vagy úgy értelmezi az információt. Én pedig ne mondhatok mást, csak a saját tapasztalatom és a tényeket. Nem találhatok ki hozzájuk semmit.
Te egy rosszul működő termékről beszélsz, de nem arról van szó.
Hanem a marekting módszereiről azonos kategóriájú termékeknél, melyek között az eltérés egyes jellemzők különbözőságe.
Mondjuk a Sony új tükörmentes fénykepezőgép sorozatában van 6-7 modell.
A Sony A6000 500 dollár, a Sony A6700 1600 dollár. Mindkettő teljesen jó, csak nyilván a drága modellben egy csomó funkció jobb, extra dolgok is vannak.
Szerinted az A6000 reklámjában mi szerepel? Az, ami NINCS benne, azaz hiányosság a 6700-ashoz képest, vagy az, ami benne van? Mondjuk benne lesz az A6000 reklámjában, hogy "esőben nem használható, mert beázik, s vízkár a vége"? Nem, ez nem lesz megemlítve. Míg az A6700 reklámjában benne lesz, hogy "minden időjárásban használható, a doboza éghajlatbiztos".
És ne felejtsük ám el, ami fölött olyan "elegánsan" elsiklottál:
"A drágánál felsorolják, pl. "GPS, wi-fi, vízbiztos keret, szétnyitható képernyő", az olcsónál meg nem fogod látni, hogy "nincs benne se GPS, se wi-fi, fi képernyő, s nem lehet esőben fényképezni"
Rossz példa. Egy fényképezőnek nem rossz tulajdonsága, még csak nem is hiányossága, hogy nincs benne valamilyen fényképezéshez nem szükséges funkció. Rossz tulajdonsága az lenne például, hogy mondjuk 200 kép után törölné a kártya tartalmát. Vagy ha a beépített akkumulátor egy éven belül tönkremenne. Tehát olyan dolgok, amelyek az eredeti funkcióját akadályoznák, rombolnák.
Ellentátben pl. a jehovistákkal, akik ugyan marhaságokat beszélnek, de egy dolog nehezen vitatható: ŐSZINTÉK. Ők minden tételület nyíltan elmondják, nem tekeregnek, csúsztatnakl, hanem mindent nyíltan kimondanak.
Pl. elmondják: Jézus egyszerű ember volt, s egy cölöpre szegezve halt meg. Ez ellentétes a keresztény tézissel, de nem gond: ők ezt kimondják nyíltan, s elmagyarázzák, minden keresztény rosszul tudja, csak ők tudják jól.
A mormonok viszont a keresztény terminológiát használják, csak MÁST értenek a szavak alatt. Pl. Szenháromság, ez akeresztény teológiána Isten három az egyben meghatározása. Megkérdezed amormont, hisz-e a Szentháromság, azt mondja, igen, s csak hosszú beszélgetés után jössz rá, egész mást ért alatta, náluk ez három volt ember, akiből istenek lettek.
Sokkal nehezebb így. Az mlm-re abszolút jellemző ez a szómágia.
A biztonsági cégek nem kiáltják ki magukat a " szabadság üzletének" és nem mondják, hogy egész életen át anyagi biztonságot adnak és még az unokáid is örökölhetik az üzletet. Az MLM-ben ezt mantrázzák. Miközben bármikor egyoldalúan módosíthatják a szabályokat és a szerződést.
Hosszú-hosszú évek óta ezt csinálja itt. Képzeld el ezt az ember a reál életben. Ki áll vele szóba, ha mindenkit mindig kijavít, mert nem betűről-betűre mond vissza valamit.
Aztán a bíróságon is védekezhetne azzal: jaj biró úr nem az volt a vallomásomban, hogy megöltem, hanem az, hogy meggyilkoltam vagy eltettem láb alól.
Neked lehet hogy olyan. Én a kimondott/leírt szavaimért vállalom a felelősséget, nem azért, hogy te vagy más hogyan értelmezi azt kénye-kedve szerint (másképp!).
Bármilyen minősítést mondok a termékre, a vevő azt fogja elvárni.
Ha azt mondom "ez egy szuper/jó/kimagasló/akármilyen termék", akkor AZT VÁRJA EL, HOGY AZ LEGYEN. És ha ez az elvárása nem teljesül, akkor jogosan jöhet azzal, hogy hazudtam neki és megnézhetem magam.
Ezért nem minősítünk semmilyen terméket vagy szolgáltatást.
Dehogy. A TE FOGALMAID szerint "nem reklámozok". Mert csupa olyan dolgot írtál "reklám" címszóval, amit mi NEM csinálunk.
Ja és nem hangoztattam, hogy "lazán megemlítem a terméket" (már megint hülyén értelmezel), azt meg pláne nem mondtam, hogy" nem mondok róla semmi jót".
Azt mondtam, hogy "nem minősítem".
A "nem mondok róla semmit jót" NEM EGYENLŐ a "nem minősítem"-mel.
Ennyire csak tudsz már megkülönböztetni két dolgot, max!
Semmi nem történik. Ez areklám módja. Aztán vagy elhiszi a célközönség vagy nem.
Persze az mlm valóban más, az idő nagy részében az mlm-ügynök valóban nem a termékről beszél, hanem arról, hogy ha csatlakozol, akkor milllllllllllliomos leszel, ez tény.
Azt hangoztattad, te nem is reklámozol, csak lazán megemlíted a terméket, nem mondasz róla semmi jót. Ami persze nem igaz, ilyet egy mlm-ügynök se csinál.