Keresés

Részletes keresés

Face88 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 2034
Üdv!

Ha olcsó üzemeltetésű kicsi és könnyű e-bicajt szeretnél akkor remek választás. A terhelhetőség miatt ne aggódj látva a minőséget. Korrekt cuccnak tűnik (valszleg nem túl kínai)
A lithium akku... (Emiatt lehet hogy arányában drága bicikli lesz)-Hogy jó e? A lehető legjobb. Nagyon hosszú élettartam (kb. 2000 teljes feltöltés lemerítés) a sima ólomhoz képest(ami legfeljebb 3-400), könnyű és jól viseli a komolyabb áramokat arányában egy ilyen 10Ah-s Lithium akku mint egy 10Ah-s ólomakku. Sőt kapacitásuk azonos ugyan, de a Lithiumnak jobb a karakterisztikája az elektromos kerékpárhoz, rövidebb idő alatt kivehető kapacitás.

Nálunk egy darabig nem lesz Lithium akkuval hajtott bicikli még szerintem, mindenképp páratlan darab és szerintem jó választás.

Azért a 200W-tól ne várj sokat. kb. 20km/h-val fog menni és az emelkedőmászás is felejtős.

Mérlegelni kell, hogy mire kell, és hol akarod használni.

A kerékpár-robogó kategória teljesítmény "lélektani" határa egyébként 300W nálunk a KRESZ szerint.
Előzmény: Packop (2033)
Packop Creative Commons License 2008.05.05 0 0 2033
Sziasztok, új vagyok, és gondolkodom egy ilyen bicajon. Nem hallott valaki a Synergie márkáról? Nem Mo-n vagyok, és itt ilyen van. Jó, ha Litium akksija van? Nem értek hozzá....Meg aztán nem vagyok épp kis darab (113 kg), és nem tudom, ha max.terhelhetőségnek 127 kg-t írnak, mennyire lehet komolyan venni, mert a motorja 200 W (ez itt a határ, hogy ne legyen robogó még), de azt hallottam, hogy ekkora súlyt az nem visz messze.:)
Köszi mindenkinek a választ
Ja, ez érdekelne igazán, kérném a véleményeteket:
Synergie Futuro
vagy
Synergie Allegro
Itt a link:
http://www.synergiebikes.com/

köszönöm
tiki001 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 2031
Max. 35-40Km/h szakaszos üzemben próbáltam úgy 15-20 km lehetett a megtett táv.
Előzmény: freex (2028)
freex Creative Commons License 2008.05.05 0 0 2028
Milyen sebességgel tudsz vele menni és mennyit megy el 1 töltéssel?
Előzmény: tiki001 (2023)
tiki001 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 2027
Üdv! Így van, pontosabban az eredeti főtengely ki lett véve és a kuplung kosarat forgatja egy közbetét tengelyen keresztül a villany motor, a váltó teljesen megmaradt. Természetesen lejtőn vissza kell kapcsolni 1-es fokozatba.
Előzmény: Uldin (2025)
tiki001 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 2026
Üdv! Nem a kis kánckereket forgatja a villanymotor, hanem a főtengely helyett van, a villanymotor és a  kuplung kosár közé lett egy közbetét tengely csináltatva és a váltó teljes egészében megmaradt. Természetesen ezzel is 1- esben kell elindulni, és ahogy megmozdult a járgány simán vissza engedem a " gázt " azaz villanyt és már húzom is fel 2-es fokozatba.
Előzmény: Face88 (2024)
Uldin Creative Commons License 2008.05.04 0 0 2025
Én úgy nézem a főtengelyt forgatja a fűnyírbáló. Kuplung, sebváltó minden megvan, hogy felmásszon a lejtőn is.
Előzmény: Face88 (2024)
Face88 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 2024
Üdv!

Igen, de a főtengely forog annyit a benzineseknél nem a kislánckerék tengely. A blokkban le van redukálva a fordulat hatalmas mértékben. Ott a kuplungkosár körfogazata, nomeg a váltó is.

Szerintem ez így meg sem fog mozdulni, főleg hogy 400Watt, vagy ha igen erőlködni fog, esetleg hamar leég...
Nem véletlenül áttételezik magasra az ilyen villanymotorokat hasonló üzemben.

Majd azért próbáld ki óvatosan, és írd meg mit csinál. Én is belefutottam egy ilyen hibába nemrég, tudom mennyire fontos a nagyon pontos áttételezés.
Előzmény: tiki001 (2023)
tiki001 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 2023

Üdv!

 

Ez egy Kárpát2 volt valamikor :-)

A motor pedig egy Einhell Rolyal Akku 1000 tipusú fűnyíróból való ( 12V 400W) .

A fűnyíró motor fordulata 3500 1/min az erdeti benzinesé pedig nem hiszem hogy 4000 -nél többet fordult volna. Az áttételen nem módosítottam, úgytűnik, hogy jó.

 

A 900W -os motor pedig donornak egy ilyen átépítéshez első osztályú, szerintem hamar gazdára fog találni :-)

 

Üdv: tiki001

 

Előzmény: Face88 (2019)
tiki001 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 2022

Üdv! Egy Kárpát 2 lett átépítve , de a terv az saját :-))

Üdv: tiki001

Előzmény: temfi (2018)
Riderman Creative Commons License 2008.05.04 0 0 2021
Ez a táv számolva is sacc/kb.-nagyjából pont ennyi. :)

A max. hatótávot bringánál mondjuk 20 km/h-nál adják meg. Vagy ott van a 3kW-os E-Fun robogó, 80 a végsebesség, és képesek 30-nál megadni a max. hatótávot...
Előzmény: freex (2020)
freex Creative Commons License 2008.05.04 0 0 2020
Ma mentem távot.
Az 500 W-os 3 fázisú 48 V-os agymotorral 35 km/h-s sebességgel 4 x 12 V 20 Ah aksipakkal 35-36 km érdemi táv tehető meg. Ebből csak a nagyon nagy emelkedőn segítettem, meg visszafelé párszáz méteren, mivel elég jó szembeszél fújt. A vége felé már csak 25-30-cal tudott menni, a legvégén le is oldott az elektronika. Mondjuk a távot szinte egyhuzamban mentem, lehet, hogy kisebb pihenőkkel tovább bírta volna.
Azért kíváncsi lennék, hogy amikor pl. egy Tornadó 33-asra max. 80 km hatótávot írnak, akkor azt hogyan mérik meg. Ráül egy 30 kilós vezető és egy zárt sportcsarnokban körbejár? Se szél se emelkedő? Ez olyan utópia, mint a mobiltelefonoknál a 300-400 óra készenlét, holott olyan mobil nem létezik, ami 1-másfél hétnél tovább bírná, nemhogy 3-4 hétig.
Face88 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 2019
Üdv!

Nagyon komoly! :D
Ez egy Jaffa Mustang volt lánykorában talán?
Nem kevés annak a motornak ez az áttételezés? Vagy ilyen alacsony fordulatú?

Nekem is van egy 24V 900W-os fűnyírómotorom Made in Germany Eladó :) !
Előzmény: tiki001 (2016)
temfi Creative Commons License 2008.05.04 0 0 2018

hello

 

tiki ez saját gyártmány a fünyiromotoros motor :) ?

Előzmény: tiki001 (2016)
e-mtb Creative Commons License 2008.05.04 0 0 2017
Sziasztok!
Bocs az off-ért, sűrgősen eladó az elektromos mtb-m utazás miatt! 1 éves kímélt akku,
3 fázisú agymotor, 36 v-os 1.8A töltő, km óra, villogók.Ingyen el tudom szállítani a címre jövőhét péntekig!! 35000ft 06 30 911 2650 ha érdekel valakit,greenech@freemail.hu
tiki001 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 2016

Sziasztok!

 

Kedves Uldin , itt a képe az elektromos fűnyíró motoros járgánynak:

Üdv: tiki001

mario1111 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 2010
Basszus tényleg írtad előtte:)
Akkor lehet,h a te lánckereked nem is olyan amit keresek.
Nekem bringalánchoz kellene.
Előzmény: Törölt nick (2009)
mario1111 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 2008
Milyen géped van? Van már róla fórumon kép?
Előzmény: Törölt nick (2007)
mario1111 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 2006
Kerékre csavarozható az a lánckerék?
Előzmény: Törölt nick (2005)
mario1111 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 2004
Elvileg ezeket is lehetne mérni, de bőven elég, ha van egy sebességmérő cucc ami amikor eléri a 40et csak akkora pwmet engedélyez ami a sebesség tartására kell.
Erre a hall senzorok bőven elegendőek.

Más! 2hete szerdán valamikor amikor a dinoszauruszokat kellett még kerülgetni az utakon akkor rendeltem egy 48 fogú lánckereket. Hiába vártam tegnapig. Kiderült rendeltek egy hasonló csomagot itt a környéken és az enyémet elfelejtették feladni:)
Szóval hiába lestem a postás autót:)
Előzmény: Törölt nick (2003)
Uldin Creative Commons License 2008.05.02 0 0 2002
De, jól néz ki. Egész motor kinézete van. 40-nel a keróval is lehet menni. Egy vagyon az ára. A hajtóműves tornádó csak 175 rugó, állítólag az is megy 40-et.
Előzmény: Riderman (2001)
Riderman Creative Commons License 2008.05.02 0 0 2001
Ez a marketing része. Ha utánaszámolsz, kijön, hogy kb. 1kW-os a motor. A 3kW felvett (2,5 leadott) teljesítményt csak 20mp-ig bírja.
Előzmény: freex (2000)
freex Creative Commons License 2008.05.02 0 0 2000
Fel is hívtam őket még a múltkor, hogy 3 kW-os gép mér csak 40-et megy. Mert a német szabályok szerint olyan brutálisan le kell korlátozni a sebességet, hogy semmiféle praktikával ne lehessen 40 fölé menni. Egyébként akkor olyan 340e körül volt akciósan, ha lifepo aksikkal akartam volna, az újabb 300e lett volna.
Előzmény: Uldin (1996)
oljeg12 Creative Commons License 2008.05.02 0 0 1999

Tovább lapozgattam az Uldini által megadott oldalon és eljutottam a

http://www.ebicikli.hu/ekerekparok_13.php oldara, ahol a lap alján van néhány kép, ahol a házilag összeszerelt ebiciliket és az akkuk elhelyezését lehet látni.

Előzmény: Uldin (1996)
THieringpeti Creative Commons License 2008.05.01 0 0 1998
Bocsi, tranyóra gondoltam, azaz, hogy megtoldod a végét egy 10-15A-es FETtel
THieringpeti Creative Commons License 2008.05.01 0 0 1997
Szerintem meg lehet oldani. Csak nem célszerű. Ugyanis, kibontasz valami ócska videóból, CD meghajtóból egy IC-t, rátolsz pár kondit, és meghajtod egy órajellel, és kész vagy. Egyébként meg lesz egy nagy paneled egy csomó D-tárolóval, vagy számlálólánccal...
Előzmény: mario1111 (1987)
Uldin Creative Commons License 2008.05.01 0 0 1996

http://www.e-bicikli.hu/

 

Asszem ez az 1 normális használható járgány a piacon:

 

Solar mobil: 3kW-os gép
Uldin Creative Commons License 2008.05.01 0 0 1995
 

Tornádó importőr:

Mikroprofit Kft. H-6000 Kecskemét, Mindszenti krt. 32.
Tel.: +36-76/505-154    Tel./fax: +36-76/419-990  

E-mail: info@mikroprofit.hu

 

Tornádó TRD 043 300W-osnak árulják

 

Hajtóműves 3F moci emelkedőn is megy mint a golyó. A vezérlő 40km/h-nál korlátozza a sebességet. Hatótávolság 80km állítólag.
freex Creative Commons License 2008.05.01 0 0 1993
"Egyszer csak el ment mlletem egy másik e-bringa, kb. olyan 30km/h-val, anélkül, hogy rásegített volna a pedállal."
Ilyet én is csináltam. Egy ebringa ment előttem olyan 20-25 között, olyan jó érzés volt majdnem 40-nel elhúzni mellette. Ha belegondolok, hogy az 500 W is néha kevés az emelkedőnek vagy erős szembeszélben, ez alá nem adnám.

Ja, Marió példáját követve csináltam egy kis ülőkét a vázra, kisfiammal (30 kg) kimentünk pecázni a közeli tóra. Így is ment 42-43-at, a kisebb emelkedőkön is simán felment 2 személlyel.
Sőt, mi elég meredek brutális utcában lakunk, félgázzal rátekererve olyan könnyen mentünk fel ketten, hogy csak lestem.
Eddig minden véleményem pozitív a házilag épített ebringámról, csak ne lennék így megfázva meg lenne jó idő. Elmennék vízszintes útra távot mérni.
Előzmény: oljeg12 (1992)
oljeg12 Creative Commons License 2008.05.01 0 0 1992

Nem tudom, hogy a rásegítő elektronika hogy működik. Az a szzűkös tájékoztató, amit adtak hozzá, nem említ semmit róla. Nincs is olyan kapcsoló amivel tudnám kapcsolni. A kapcsolókulcsnak van 3 állása. 1, mikor teljesen lekapcsolt állapotban van, vagyis amint bedugom a kulcsot a helyére. 2, egyet kapcsolak rajta, de itt nem csinál semmit, még a ledek sem világítanak a kijelzőn. 3, ebben az állásban tudom mőködésbe hozni a gázkar mozdításával. A pedálnál nincs semmi érzékelő, ami jelt küldene az elektronikának, hogy a pedált működtetem. Ha a kulcsal be van kapcsolva, és a gázt nem húzom, akkor is tudom tekerni, nem úgy mint egy korábbi írásban valaki írta, hogy ilyenkor nembírja, vagy csak nehezn bírja a pedállal tekerni. Az, hogy mi mennyire kína az talán a szerencse dolga is lehet. Nekem pl. annakidején volt egy Riga segédmotorom és megvoltam vele elégedve, mivel sok éven át tudtam használni kevés problémával. Mások meg szidták, mint a bokrot,mert mindig rossz volt.

Attol függetlenül, nem javaslom a Loftyt, mivel csak 180W a teljesítménye. Ha van egy kicsit több pénzed, akkor vegyél olyat, ami 250W, 300W teljesítményű. Kb. egyhéttel ezőtt, olya 30-40 km/h sebességű szél fujt szembe és bizony ilyenkor nagyon sokat rákell nekem segíteni a pedállal, mert különben nem haladok és a vezérlés is olyan terhelést kap ami által túlmelegszik és le old a hőkioldója. Egyszer csak el ment mlletem egy másik e-bringa, kb. olyan 30km/h-val, anélkül, hogy rásegített volna a pedállal. Nemtudom, hogy milyen fantázianévre keresztelték, mert nem láttam rajta feltüntetve. Ilyet már érdemesebb venni. Én is ha most vennék egy másikat, akkor már nem úgy mennék a boltba, hogy csak az árát nézném. Megnézném a teljesítményt, a hatótávolságot és ezek alapján probálnám összeegyeztetni  a pénztárcámmal.

Remélem tudtam valamennyit segíteni. Amennyiben még van kérdésed, akkor írd meg.

Előzmény: zeku (1991)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!