Az az igazság, hogy ez egy házhoz szállítós cég, ilyen van nekik, majd azért érdeklődöm, hátha....lehet pl. 18 Ah-s. Bár nemtom, miért, de elhsiszem, hogy ez jobb lenne. A 15 km nem túl sok, a város végéig sem jutok el vele.:(
Ez pedig az Allegro: "Front Suspension Rear Suspension 6 speed Shimano Aluminium rim 26" / 26" Wheels Front Disc Brake Rear Servo Brake 36V 12Ah Lead Acid Battery Pack Brushless 200 Watt Motor (UK Legal Limit) ABT-36V-CE Certified Charger Glide 3 System - Pedal Only, Pedal Assisted System and full Throttle Control Front + Rear Lights Brake light Indicators Front Basket Rear Carrier Rack Front + Rear Stainless Steel Mudguards Charging time: 4-6 hours Range: 20-25 Miles Speed: 15 Mph Assisted (UK Legal Limit) Frame Size 18" Total Weight 39 Kg Max Recommended Rider Weight: 127Kg"
Az utóbbi drágább picivel, de nem vészes. Azt nem értem (és bocs, ha hülyét kérdezek), hogy pl. van egy akksi, ami esetleg lemerül. Namármost: visszafelé tekerhetem, ugye, vagy cserélhetek akksit? Nem tudom, mennyit adnak hozzá, de biztos lehet venni, hogy mégse egy legyen. Szóval, szavazzunk: Futuro vagy Allegro? Esküszöm, Rátok hallgatok. Kösziiiiiii
Köszi a választ, Face88-nek is. Most az a gondom, hogy másik lapon meg nem litium akksival van, hanem olom-savas, vagy micsoda.:( Mivel nem tudtad kinyitni, ide másolom a lényeget: "Specification:
* Front Suspension Rear Suspension 6 speed Shimano Aluminium rim 26" / 26" Wheels Front Disc Brake Rear Servo Brake 36V 12Ah Lead Acid battery Pack Brushless 200 Watt Motor ABT-36V-CE Certified Charger Glide3 - Pedal Only, Pedal Assisted System and Full Throttle Front + Rear Plastic Mudguards Toolkit Front Basket Charging time: 4-6 hours Range: 20-25 Miles (Conservative figure depending upon rider weight and terrain) Speed: 15 Mph Assisted (UK Max) Frame Size 17" Total Weight 39 Kg Max Recommended Rider Weight: 127Kg"
Hát, nem tudom, mit segít. Köszi mindenesetre, olyanra, hogy motorcsere, nem merek vállalkozni, nagyon büntet a Garda :( mindenért. Hála Istennek, csak hallottam, de inkább nem húznék uj(j)at velük. Köszi még egyszer
Ha olcsó üzemeltetésű kicsi és könnyű e-bicajt szeretnél akkor remek választás. A terhelhetőség miatt ne aggódj látva a minőséget. Korrekt cuccnak tűnik (valszleg nem túl kínai) A lithium akku... (Emiatt lehet hogy arányában drága bicikli lesz)-Hogy jó e? A lehető legjobb. Nagyon hosszú élettartam (kb. 2000 teljes feltöltés lemerítés) a sima ólomhoz képest(ami legfeljebb 3-400), könnyű és jól viseli a komolyabb áramokat arányában egy ilyen 10Ah-s Lithium akku mint egy 10Ah-s ólomakku. Sőt kapacitásuk azonos ugyan, de a Lithiumnak jobb a karakterisztikája az elektromos kerékpárhoz, rövidebb idő alatt kivehető kapacitás.
Nálunk egy darabig nem lesz Lithium akkuval hajtott bicikli még szerintem, mindenképp páratlan darab és szerintem jó választás.
Azért a 200W-tól ne várj sokat. kb. 20km/h-val fog menni és az emelkedőmászás is felejtős.
Mérlegelni kell, hogy mire kell, és hol akarod használni.
A kerékpár-robogó kategória teljesítmény "lélektani" határa egyébként 300W nálunk a KRESZ szerint.
Sziasztok, új vagyok, és gondolkodom egy ilyen bicajon. Nem hallott valaki a Synergie márkáról? Nem Mo-n vagyok, és itt ilyen van. Jó, ha Litium akksija van? Nem értek hozzá....Meg aztán nem vagyok épp kis darab (113 kg), és nem tudom, ha max.terhelhetőségnek 127 kg-t írnak, mennyire lehet komolyan venni, mert a motorja 200 W (ez itt a határ, hogy ne legyen robogó még), de azt hallottam, hogy ekkora súlyt az nem visz messze.:) Köszi mindenkinek a választ Ja, ez érdekelne igazán, kérném a véleményeteket: Synergie Futuro vagy Synergie Allegro Itt a link: http://www.synergiebikes.com/
Üdv! Így van, pontosabban az eredeti főtengely ki lett véve és a kuplung kosarat forgatja egy közbetét tengelyen keresztül a villany motor, a váltó teljesen megmaradt. Természetesen lejtőn vissza kell kapcsolni 1-es fokozatba.
Üdv! Nem a kis kánckereket forgatja a villanymotor, hanem a főtengely helyett van, a villanymotor és a kuplung kosár közé lett egy közbetét tengely csináltatva és a váltó teljes egészében megmaradt. Természetesen ezzel is 1- esben kell elindulni, és ahogy megmozdult a járgány simán vissza engedem a " gázt " azaz villanyt és már húzom is fel 2-es fokozatba.
Igen, de a főtengely forog annyit a benzineseknél nem a kislánckerék tengely. A blokkban le van redukálva a fordulat hatalmas mértékben. Ott a kuplungkosár körfogazata, nomeg a váltó is.
Szerintem ez így meg sem fog mozdulni, főleg hogy 400Watt, vagy ha igen erőlködni fog, esetleg hamar leég... Nem véletlenül áttételezik magasra az ilyen villanymotorokat hasonló üzemben.
Majd azért próbáld ki óvatosan, és írd meg mit csinál. Én is belefutottam egy ilyen hibába nemrég, tudom mennyire fontos a nagyon pontos áttételezés.
A motor pedig egy Einhell Rolyal Akku 1000 tipusú fűnyíróból való ( 12V 400W) .
A fűnyíró motor fordulata 3500 1/min az erdeti benzinesé pedig nem hiszem hogy 4000 -nél többet fordult volna. Az áttételen nem módosítottam, úgytűnik, hogy jó.
A 900W -os motor pedig donornak egy ilyen átépítéshez első osztályú, szerintem hamar gazdára fog találni :-)
Ez a táv számolva is sacc/kb.-nagyjából pont ennyi. :)
A max. hatótávot bringánál mondjuk 20 km/h-nál adják meg. Vagy ott van a 3kW-os E-Fun robogó, 80 a végsebesség, és képesek 30-nál megadni a max. hatótávot...
Ma mentem távot. Az 500 W-os 3 fázisú 48 V-os agymotorral 35 km/h-s sebességgel 4 x 12 V 20 Ah aksipakkal 35-36 km érdemi táv tehető meg. Ebből csak a nagyon nagy emelkedőn segítettem, meg visszafelé párszáz méteren, mivel elég jó szembeszél fújt. A vége felé már csak 25-30-cal tudott menni, a legvégén le is oldott az elektronika. Mondjuk a távot szinte egyhuzamban mentem, lehet, hogy kisebb pihenőkkel tovább bírta volna. Azért kíváncsi lennék, hogy amikor pl. egy Tornadó 33-asra max. 80 km hatótávot írnak, akkor azt hogyan mérik meg. Ráül egy 30 kilós vezető és egy zárt sportcsarnokban körbejár? Se szél se emelkedő? Ez olyan utópia, mint a mobiltelefonoknál a 300-400 óra készenlét, holott olyan mobil nem létezik, ami 1-másfél hétnél tovább bírná, nemhogy 3-4 hétig.
Sziasztok! Bocs az off-ért, sűrgősen eladó az elektromos mtb-m utazás miatt! 1 éves kímélt akku, 3 fázisú agymotor, 36 v-os 1.8A töltő, km óra, villogók.Ingyen el tudom szállítani a címre jövőhét péntekig!! 35000ft 06 30 911 2650 ha érdekel valakit,greenech@freemail.hu
Elvileg ezeket is lehetne mérni, de bőven elég, ha van egy sebességmérő cucc ami amikor eléri a 40et csak akkora pwmet engedélyez ami a sebesség tartására kell. Erre a hall senzorok bőven elegendőek.
Más! 2hete szerdán valamikor amikor a dinoszauruszokat kellett még kerülgetni az utakon akkor rendeltem egy 48 fogú lánckereket. Hiába vártam tegnapig. Kiderült rendeltek egy hasonló csomagot itt a környéken és az enyémet elfelejtették feladni:) Szóval hiába lestem a postás autót:)
De, jól néz ki. Egész motor kinézete van. 40-nel a keróval is lehet menni. Egy vagyon az ára. A hajtóműves tornádó csak 175 rugó, állítólag az is megy 40-et.
Fel is hívtam őket még a múltkor, hogy 3 kW-os gép mér csak 40-et megy. Mert a német szabályok szerint olyan brutálisan le kell korlátozni a sebességet, hogy semmiféle praktikával ne lehessen 40 fölé menni. Egyébként akkor olyan 340e körül volt akciósan, ha lifepo aksikkal akartam volna, az újabb 300e lett volna.
Szerintem meg lehet oldani. Csak nem célszerű. Ugyanis, kibontasz valami ócska videóból, CD meghajtóból egy IC-t, rátolsz pár kondit, és meghajtod egy órajellel, és kész vagy. Egyébként meg lesz egy nagy paneled egy csomó D-tárolóval, vagy számlálólánccal...