Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.17 0 0 441931

Nem választok szét semmit. Sem engem a mozdonyvezetőt, sem az utast nem érdekli miért késnek, maradnak ki, működnek rosszul a vonatok. Ahol ilyen előfordul, mit előfordul, a hétköznapok szerves része, még egy méregdrága parádévonal átadóján is, ott dögszag van. És ennek az oka a pénztelenség. Mert ahol pénz van, ott ilyen luxust senki nem engedhet meg magának. Ha ez japánban, na jó, nem japánban csak Svájcban fordul elő, akkor szerintem miniszteri szintig porba hullik egy tucat fej.

 

Az ETCS-el semmi probléma nincs. Sok helyen sikerült úgy megtervezni, kivitelezni és üzemeltetni, hogy nincs vele baj. A többi csak ködös rizsa...

Előzmény: oldmumus_v.2 (441907)
8uiy6d5c Creative Commons License 2017.12.17 0 0 441930

vagy

Előzmény: 8uiy6d5c (441929)
8uiy6d5c Creative Commons License 2017.12.17 0 0 441929

beteg

Előzmény: Törölt nick (441928)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.17 0 3 441928

persze     en is az vagyok

 

Ezt az írást látva legalábbis kétséges... 

Előzmény: 8uiy6d5c (441926)
8uiy6d5c Creative Commons License 2017.12.17 -1 0 441927

nem 12 honapig hanem 1 - 2 honap azaz 30-60 nap az ugyintezes pozsonyban

Előzmény: 8uiy6d5c (441926)
8uiy6d5c Creative Commons License 2017.12.17 -1 1 441926

persze     en is az vagyok     a kulcs a magyarul beszelo penztaros mert termeszetesen egy szlovak nyelvu urlapot kell kitolteni       12- honapig tart amig pozsonyt megjarja a kerveny   de biztosan megkapod    ha most mesz marciusban tuti van 40 % kedvezmenyed es 70 - tol ingyenes   azt is kerned kell de akkor mar nem kell pozsonyra varni el fogjak intezni parkanyban=sturovoban

Előzmény: schlumberger (441925)
schlumberger Creative Commons License 2017.12.17 0 0 441925

Én magyar állampolgár vagyok, úgy is oké?

Előzmény: 8uiy6d5c (441923)
8uiy6d5c Creative Commons License 2017.12.17 -1 0 441924

ugy kezdjel hogy beszelhetek e magyarul   ha szlovakul valaszol peched van mert szlovakul tud csak

Előzmény: 8uiy6d5c (441923)
8uiy6d5c Creative Commons License 2017.12.17 -1 1 441923

en arra mar nem emlekszem hany eves voltam amikor a parkany=sturovoi vasutallomason a magyarul tokeletesen beszelo holgy elfogadta a kervenyemet es kb 2 db igazolvany kepemet es a pozsonyi miniszteriumbe feltejesztett   a 66 ev azt hiszem 40 vagy 50 % kedvezmenyt ad de 70 evesen kezdodik az ingyenesseg        erdemes odamenned   

Előzmény: schlumberger (441922)
schlumberger Creative Commons License 2017.12.17 0 0 441922

66 év már elég?

Előzmény: 8uiy6d5c (441920)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.17 0 1 441921

Bevallom öszintén én a "Pennyt" szoktam figyelni! ;)

Előzmény: Rollende Landstrasse (441915)
8uiy6d5c Creative Commons License 2017.12.16 -2 1 441920

erdekel valakit az ingyenes vonatozas szlovakiaban     akkor elmondom hogy megy de oregnek kell lenned

8uiy6d5c Creative Commons License 2017.12.16 -2 0 441919

tenyleg beindult rajka es pozsony kozott a rendszeres vasuti kozlekedes ?   tenyleg nincs nyomtatott menetrend ?

hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2017.12.16 0 0 441918

Ez nem Miskolc, hanem Rákos. A fűtőház Kőbánya felső felé néző oldala:)

Előzmény: GOLAZ111 (441903)
hmsoft Creative Commons License 2017.12.16 -1 2 441917

Gondolom a rendőrök önként jelentkeztek bohócnak.

A másik opció vélhetően az összeh.gyozott hajléktalanok kísérgetése volt az őrsre, tehát igen, nagyon önként és nagyon lelkesen.

És hogy van, aki túl gúnyosan röhög, azt felírják, és alkalom adtán béviszik beszélgetni?

Vagy: - Nevetgélünk, Nyikoláj Ivanovics, nevetgélünk? Azt' téli gumink még mindig nincs?

hm

Előzmény: segélyvonókészülék (441901)
sörösgigant Creative Commons License 2017.12.16 0 0 441916

Nem szoktam ezt nézni, de kíváncsivá tettél....

Rollende Landstrasse Creative Commons License 2017.12.16 0 3 441915

Nézz egy részt az Agymenőkből, és megérted. Hozzáadsz Sheldonhoz egy kis Vépetit, és máris összeáll a kedvenc vasútbarátod. :-)

Előzmény: sörösgigant (441914)
sörösgigant Creative Commons License 2017.12.16 0 1 441914

Végül is mindegy. 

Már várom mikor elkezdődik a vetítés az ágyúgolyón való utazásról...

Előzmény: attus germanicus (441913)
attus germanicus Creative Commons License 2017.12.16 0 1 441913

Ki min nevelkedett, ugye. :-)

Előzmény: sörösgigant (441912)
sörösgigant Creative Commons License 2017.12.16 0 1 441912

Nem James Fenimoore Cooper ?

Előzmény: Rollende Landstrasse (441911)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2017.12.16 0 4 441911

Most már tudom, miért volt Dr. Sheldon Coopernek nehéz gyerekkora...

Előzmény: oldmumus_v.2 (441907)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.16 0 0 441910

Köszi szépen, engem a "Szombathelyi" hétvégi tartozkodásuk érdekelt amire meg is adtad a választ, gyakorlatilag akkor 2 napot pihennek itt!

Előzmény: Snake-Mojzi (441909)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.12.16 0 0 441909

Én így tudom a közlekedési rendjüket:

 

386 és 387 ksz. (2*Bmeer 21-70):

[5] IC187-IC924

[6] Sm állva marad

[7] IC911

[1] IC182

 

388 ksz. (Bmeer 21-70):

[7] IC181

[1] IC182

Előzmény: haha 1970 (441906)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.12.16 -2 0 441908

a DB kezdődött    a DB szerződött

Előzmény: oldmumus_v.2 (441907)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.12.16 -7 0 441907

Nézd válaszd szét a dolgokat:
1. ETCS - VDE Projektek

2. egyebek

 

Kezdjük az egyebeknél: ezekre nincs rálátásom és nem tudok mit kezdeni vele.
ETCS: a teszteléssel kapcsolatos problémák és próbafutások elmaradása nem elsősorban a DB-n vagy annak esetleges pénztelenségén múlik.

A probléma ott kezdődik, hogy akikkel a DB kezdődött nem tudnak sok esetben megfelelő minőséget produkálni, a hibákat időben kijavítani, vagy teszteken részt venni. A VDE projektben pedig egy csomó új előírást vezettek be, ebből a legnagyobb feladatot adó volt: Tunnelbegegnungsverbot

június 5.-én kellett volna elkezdődni a teszteknek, de akkor még 0 státuszban volt a Tunnelbegegnungsverbot  megoldása, még DMI-n sem lett megtervezve a helye!

 

A VDE 8-as projektek és ETCS költségeiről:
felmerültek új igények és problémák 2017 év elején. Erre az egyik ETCS-es fejlesztő és szerződött partnere azt mondta: OK megoldjuk X ezer EUR felárért. A Bung és Csapata pedig aláírta a szerződést mert a partnerek mindent megígértek, de a megoldás a megadott határidőre nem készült el, a tesztek elhúzódtak. Most novemberben szinte éjjel nappal tudták tesztelni és a nagyobb hibákat javítani. Az apróbb és közben felmerülők pedig folyamatos javítás alatt vannak. Ezért is írtam a költségek nem úgy vannak és nem olcsóbb az LZB semmiféle téren sem.

PS: nem csak a DB, hanem más EU-s országok is óriási támogatásokat kaptak az ETCS-el kapcsolatos költségekre is. De ezeket nem költhetik el veszélyes fák kivágására, klíma problémákra vagy minden másra amit írtál.

Előzmény: Törölt nick (441905)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.16 0 0 441906

Nem tudod ezek a szlovák kocsik vasárnap estig járnak valahova, vagy pihennek egész hétvégén?

Előzmény: alex_86 (441796)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.16 0 5 441905

"Ha ismernéd a pontosabb költségeket, akkor nem neveznéd spórolásnak. "

Akkor azt te minek neveznéd, hogy a nyár előtt nincs pénz átvizsgálni a járművek klímáját, a tél előtt visszavágni a fákat, hogy a hótól ne dőljenek a felsövezetékre, hogy nincs ember aki a befagyott váltókhoz kimenjen, hogy nincs ember ahhoz, hogy influenza járvány esetén járjanak a vonatok, stb.-stb. Hogy nincs pénz tesztelésre, nincs pénz próbafutásokra, rendes képzésre. Nincs kapacitás járműpótlásra, segélygépre, meg úgy lassan semmire sem ami szükséges ahhoz, hogy forogjanak a kerekek. Jöhetsz a hosszan, kacifántosan megfogalmazott, de semmi tartalommal nem bíró mondataiddal, de a valóság az, hogy néha csak egy hajszál választja el a német vasutat a teljes összeomláshoz...és ennek semmi köze a különböző x és y cégekhez akik valamilyen perifériás projekteken vagy dolgoznak, vagy nem...Ezek a dolgok a vasúti hálózaton történnek. Nap mint nap...tudod, ott ahol a vonatok járnak, vagy járnának...

És ez még a legdrágább vonaluk első napjain is így van. Ami rivaldafényben tündököl...a DB-nek a génjeibe ivódott már a kudarc...szép lassan a nagy brit katasztrófát is el sikerült érniük, csak lassabb módszerekkel....

Előzmény: oldmumus_v.2 (441888)
GOLAZ111 Creative Commons License 2017.12.16 0 0 441904

GOLAZ111 Creative Commons License 2017.12.16 0 0 441903

 

Jól gondolom, hogy ez Miskolcon volt?

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.16 -1 1 441902

Nagyon utálom a skatulyázást, meg az általánosítást.

Ó legtökelenebb és legbalfszabb német mozdonyvezetők, továbbá gänsendorfi lakosok védőszentje, valamint a a világbéke őrzője!

Minek kell az egyéni szoc. problémádat ide behozni?

 

Ez a véleményem a személyes tapasztalataim alapján. Rugózzál még rajta keveset! Ettől nem fog változni semmi.

 

Kisjézuska!

Előzmény: segélyvonókészülék (441896)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!