Közkívánatra, valamint az újoncok és a forróbb fejű őstagok okulására az alábbi szösszenetet kéretik elolvasni mindazoknak, akik először járnak itt és azoknak, akik csevegni kezdenek friss topiklakóinkkal:
Kerdes: jart ugy valaki, hogy kulfoldi hivas nem cseng ki a mobiljara? Apam probalt hivni, azt irta, mindenfele magyarazat nelkul egyszeruen megszakitodott a hivas, a telefon pedig azt irta hogy "sikertelen". Megneztem, nalam nincs beallitva semmilyen call barring. Akkor mi lehet?
Egyik kolléga volt hétvégén Sheringham Park-ban, azt mondta hogy nagyon nagyon szép, és hogy májusban érdemes menni, mert ilyenkor virágzik minden. Szerintem beiktatjuk a szokásos Anglesey Abbey-es túránk mellé.
A Fiat a 90-es években volt katasztrófa, azóta sokat javultak, de a híre megmaradt.
A sok lerobbant Merci/BMW azért van, mert a tulok megveszi öregen-használtan presztizsautónak (mármint a saját társadalmi rétegében presztizs egy ilyen öreg szar), eladják neki 200.000 km-el, van benne 600.000 de jó esetben is legalább 400, költeni nem akar rá mert nem is tud, aztán lerohad úton-útfélen.
A Rönó meg egyrészt francia (nekem is volt, köpedelem), másrészt meg sok céges autó volt közöttük, az elmúlt 10 év autói elfutnak különösebb gond nélkül 400.000-et, aztán eladják 3-5 évesen (üzletkötő autók, rengeteg sztráda menet, tényleg megkíméltek), majd a kereskedésben átvarázsolódnak 160.000 km-es kocsikká és látsz csodát az út szélén.
Nekem is Fiatom van, sosem volt panasz. Ez csak egy Urban legend, hogy szarok, megbízhatatlanok. Hétvégén mi is leugrottunk tengerpartra, Brightonba. Az autópályák mentén csak lerobbant Mercit, BMW-t, Renault-t láttunk...
Neked a szakmád nekem csak a hobbim, te jobban találkozol ilyennel mert ha hozzám hoznak valamit akkor elhajtom a fszba.
Én nem is szeretem ezeket a kishengerűrtartalmú feltöltött motorokat. /1,6 dizel 120-160 lóerő 1,2 benzin 110-130 lóerő nyomaték meg 170-205/
1,6 dizel 160 lóerő dizel meg 380nm azért komoly/renault/. Csak érdekességnek akit érdekel az 1,5dci/renault/ 82 lóerőtől 105 lóerőig gyártja és 185 nm tertől 240 ig.
a 2004 es 1,9 tdi meg 115lóerő meg 285nm... de a 3.0 tdi tudod 205 lóerőt meg 450 nm tert.
És kicsi a motor.
Nagyjavítás mit takar? Én általában 2000-2008 ig nézelődöm /ami belefér a keretbe/ de mostanába egyre jobban érdekelnek a Mitsubishi Delicák.
Toyota estima volt de az asszony nem szerette./94/
Jaj elfelejtettem említeni hogy a Transit/2002 robotváltos/ nem indult motortérből indítóztam és mikor beröffent berakta az a szar magát 2 esbe. Kerekek kiékelve kézifék behúzva szóval megbszhatja nem jött össze neki a merénylet.
Nekem most lesz nagyszervizes a V60 1.6dizel - vezermuszij stb - es a varhato szervizkoltseg alaphangon £640. Alaphangon....
De megyek vele soksok km-et. 2ev alatt szvsz bele fogok tenni 100e km-et igy jovore meg aprilis elott le kell cserelnem. 2 ev utan.
Ha valakit majd erdekel egy masodik tulajos, csak hivatalosan szervizelt verhovina abban az arban amibe a volvo kerekedo beszamolna a kovetkezobe(tehat nyomott aron) akkor szoljon. Inkabb szivesen odaadom masnak mint, hogy a kereskedo nyerjen rajta. De ezt meg pontositanom kell a konyvelommel mert vesztesegkent fogom leirni.
Huh, de jo volt ez a hetvege! Amikor ilyen jo ido van akkor erzem igazan hogy elek. 18+ orat voltam kinnt a 3 napban (illetve 3.5 napban, pentek delutantol mostanaig), tekertem 133km-et, gyalogoltam 55km-et, rollereztem 23-at :-) Nem is tudom mi lenne velem ha Floridaban, Kaliforniaban, Olaszorszagban, Spanyolorszagban vagy mas meleg helyen laknank :-)
Ez nem marhasàg hanem matek. 1 tulaj aki megvette az szàmit én te aki x edik tulaj vagyunk nem. A legtöbb kocsi ami megkapja a gyàri karbantartàst elég sokàig hibamentesen fut. Nézd meg a flottàsokat ha nem "sporol" a màrkaszerviz a karbantartàson még nyugodtan megvehetőek. Persze hogy vannak rémtörténetek de az màs téma. Átlagosan 200e km tert gond nêlkül elmennek.
Ja, mert ha nem irnanak ilyenek marhasagokat a gepkonyvben, talan felmilliot is elmennenek, es az ugye nem lenne jo a gyartonak, mert akkor miert vennenek ujat a nepek...
Az a baj, h sokan betartják, ha már az van a szkönyvben. Anyámmal is közelharcot kellett vívnom, h ne 30 ezrenként cseréljen olajat a Rönyóban, jó az 15-nek is. Meg hogy a váltóban mindenképp cseréljünk olajat 120-nál, hiába mondta a Renault Hungária, h abban örök olaj van..
Ah, akkor ezert: "Az elképesztően rosszul megadott long-life olajcsere-intervallum (eleinte 50 ezer kilométer!), amellyel az Opel egy időben saját dízelmotorjainál kísérletezett, erősen megviselte őket."
Nah, illeto (akarcsak en) "old school", azaz tok mindegy mit ir a gepkonyv olajcserere, vallasosan csereli (akarcsak en) az olajat 6000 miles-onkent. Plusz itt nincsenek olyan nagy hidegek mint amirol irnak. Talan ezert elt tul ennyit.
Esetleg 2-3 napot elmenni valahova dolgozni (programozni vagy okosakat mondani) a kozelbe, nem, nem akarok otthonrol dolgozni - annak se eleje, se vege, az a fiataloknak valo.
Nincs kizarva, egy ideje mar nezegetunk Zalakaros kornyeken hazakat. Gyogyfurdo, privat korhazak, Balaton/Kis-Balaton kozel, megyszekhely kozel, Bp-re ott az autopalya - idealis.
[Az Orseg megbukott, egy par eve neztuk es katasztrofa volt az infra]
Amint hozza tudok nyulni a private pension-hoz elkezdunk szerintem majd konkretan is nezelodni, nem csak terv szintjen. No meg hatha par even belul lesz egy voluntary redundancy!