...illetve a megoldás továbbképzésként is szolgál a jegyárusító helyen dolgozóknak: Budapest-Békéscsaba például kizárólag 500+ km-es jeggyel utazható :-)))
Tehát ezen a térképen (és nem az előzőn) a MÁV középtávú (vissza)fejlesztési és egyébként mellékvonal-erősítő programját láthatjátok. Felhívom a figyelmet, hogy minden
fontosabb nagyváros a _lehető_ legrövidebb úton _elérhető!!!_
Üdvözlet!
Egy újdonsággal és egy régiséggel szolgálhatok mára:
Ezen a térképen a MÁV középtávú (vissza)fejlesztési és egyébként mellékvonal-erősítő programját láthatjátok. Felhívom a figyelmet, hogy minden fontosabb nagyváros a _lehető_ legrövidebb úton _elérhető!!!_
A nyáron beinduló Wien-Győr elővárosi vonatokhoz az osztrák vasút 2 db "Wiesel" (menyét) fantázianevű emeletes szerelvényt biztosít. A MÁV a képen látható Dunakeszin épített új "Iltis" (görény) vonatokkal száll be, mely egy emeletes DBDbt jelű vezérlőkocsiból, és 3 DBhv mellékocsiból áll.
Sikerült megoldást találni az vandál ablakkarcolók megfékezésére. A képen egy átépített BDV villamos motorvonat látható, mely jelenleg kísérleti jelleggel Veresegyháza felé közlekedik.
Ezt a Szolnokon felújított MD-t egy próbafutáson kaptuk el. A közeljövőben még három további ilyen szerelvény készül a 142. vonal kiszolgálására. A remotorizált és megnagyobított 6 tengelyes MD 32xx sorozatú 3000 LE teljesítményű vonóegység éppen Bxz és Axz típusú légkondicionált elővárosi kocsikat vontat.
Király!!!! Hangszigetelés rulez!
Egyébként érdekelne, hogy a MÁV-nál ez a huszadrangú dolog mitől lett, hirtelen annyira fontos, hogy elverjenek egy csomó pénzt rá?
P.s aki nem ért sokmindent.
U.I. Gmarc, nem tünt fel, hogy a Bhv kocsik is hangosak? Nem? Nosza befalazott ajtajú Bhv-t a népnek!
Erről jut eszembe, az M62-es többszekciós változatának (3M62) középső szekciója vezetőállás nélküli volt. Ilyen alapon nekilátok a 2V43 és 3V43-nak :-))