Keresés

Részletes keresés

gmarc Creative Commons License 2002.04.06 0 0 323
...És mit szólsz a Bp-Miskolc illetve Bp-Pécs vonalhoz? 1000+?
:-)
Előzmény: Intersziti (322)
Intersziti Creative Commons License 2002.04.06 0 0 322
...illetve a megoldás továbbképzésként is szolgál a jegyárusító helyen dolgozóknak: Budapest-Békéscsaba például kizárólag 500+ km-es jeggyel utazható :-)))
Előzmény: gmarc (318)
SzigDani Creative Commons License 2002.04.05 0 0 321
Ne légy ünneprontó! Tegyél rá egy Eurofima-feliratot! ;))))

SzigDani

Előzmény: gmarc (317)
Törölt nick Creative Commons License 2002.04.05 0 0 320
Már tárgytalan.
Előzmény: Törölt nick (319)
Törölt nick Creative Commons License 2002.04.05 0 0 319
Sajnos a térkép 404 :-(((
Előzmény: gmarc (317)
gmarc Creative Commons License 2002.04.05 0 0 318
Tehát ezen a térképen (és nem az előzőn) a MÁV középtávú (vissza)fejlesztési és egyébként mellékvonal-erősítő programját láthatjátok. Felhívom a figyelmet, hogy minden
fontosabb nagyváros a _lehető_ legrövidebb úton _elérhető!!!_
Előzmény: gmarc (317)
gmarc Creative Commons License 2002.04.05 0 0 317
Üdvözlet!
Egy újdonsággal és egy régiséggel szolgálhatok mára:

Ezen a térképen a MÁV középtávú (vissza)fejlesztési és egyébként mellékvonal-erősítő programját láthatjátok. Felhívom a figyelmet, hogy minden fontosabb nagyváros a _lehető_ legrövidebb úton _elérhető!!!_

Illetve egy kép 2015-ből, a MÁV 1047-001-1 mozdonyáról. Szegény minden nap munkában van...

Hamster Creative Commons License 2002.04.02 0 0 316
Ez a szóló Benga mennyivel szebb, mint a csuklós! egész villamos-kinézete van :)
Előzmény: uhi (314)
tucatnev Creative Commons License 2002.04.02 0 0 315
Váltogatnom kellett a két kép között, hogy észrevegyem a munkát... ...Nagyon tuti!
Előzmény: uhi (314)
uhi Creative Commons License 2002.04.02 0 0 314
521 * 454 (58 k)
Kéttengelyes bengáli.

640 * 449 (79 k)
Baleset miatt középrész nélkül összerakott Bengáli.

nyomdász Creative Commons License 2002.03.19 0 0 313
A Photoshopban ennél nagyobb lehetőségek vannak. Bár először egy éles, jó fotó kell.
Előzmény: taksony11 (287)
Törölt nick Creative Commons License 2002.03.19 0 0 312
És a vonatokat az osztrák szakaszon a MÁV tulajdonában lévő ex-DB-s 111-esek (111 9xx-x psz. csoport) fogják továbbítani:
Előzmény: zugkraft aargau (309)
ICPX Creative Commons License 2002.03.18 0 0 311
Nekem sok hasonlosag tunik fel a Csufi es a Tewek kozt. Nem lehetne vhogy olyan kepet csinalni melynekk egyik vege a CSufi amasik meg vmi Tewe?
gmarc Creative Commons License 2002.03.15 0 0 310
Nem akarok semmi jónak elrontója lenni, de akárhogy is számolom, annak a nagy MD-nek csak 5 tengelye van!:-)
Előzmény: zugkraft aargau (306)
zugkraft aargau Creative Commons License 2002.03.13 0 0 309
A nyáron beinduló Wien-Győr elővárosi vonatokhoz az osztrák vasút 2 db "Wiesel" (menyét) fantázianevű emeletes szerelvényt biztosít. A MÁV a képen látható Dunakeszin épített új "Iltis" (görény) vonatokkal száll be, mely egy emeletes DBDbt jelű vezérlőkocsiból, és 3 DBhv mellékocsiból áll.


Törölt nick Creative Commons License 2002.03.11 0 0 308
Teher BDv! :-)))) Csak ADmx és BDmx kocsikkal :-))))
Előzmény: zugkraft aargau (306)
division by zero Creative Commons License 2002.03.11 0 0 307
teccik! :-)
Előzmény: zugkraft aargau (306)
zugkraft aargau Creative Commons License 2002.03.10 0 0 306
Sikerült megoldást találni az vandál ablakkarcolók megfékezésére. A képen egy átépített BDV villamos motorvonat látható, mely jelenleg kísérleti jelleggel Veresegyháza felé közlekedik.


Ezt a Szolnokon felújított MD-t egy próbafutáson kaptuk el. A közeljövőben még három további ilyen szerelvény készül a 142. vonal kiszolgálására. A remotorizált és megnagyobított 6 tengelyes MD 32xx sorozatú 3000 LE teljesítményű vonóegység éppen Bxz és Axz típusú légkondicionált elővárosi kocsikat vontat.


gmarc Creative Commons License 2002.03.09 0 0 305
Beszállás a szomszéd vagonokból! Megnövelt kapacitású, csökkentett zajszintű Bhv.
Előzmény: P.stephenson (303)
tucatnev Creative Commons License 2002.03.05 0 0 304
300
P.stephenson Creative Commons License 2002.03.04 0 0 303
Király!!!! Hangszigetelés rulez!
Egyébként érdekelne, hogy a MÁV-nál ez a huszadrangú dolog mitől lett, hirtelen annyira fontos, hogy elverjenek egy csomó pénzt rá?

P.s aki nem ért sokmindent.

U.I. Gmarc, nem tünt fel, hogy a Bhv kocsik is hangosak? Nem? Nosza befalazott ajtajú Bhv-t a népnek!

Előzmény: gmarc (302)
gmarc Creative Commons License 2002.03.01 0 0 302
Itt az ékes bizonyítéka annak, hogy azzal a dizájnnal, amivel ma a Siemens gyártja mozdonyait, már a MÁVAG is kísérletezett.

Aztán áttértek a ma is látható kivitelhez.....érthető okokból...:-)

gmarc Creative Commons License 2002.03.01 0 0 301
Jó a fotómegmunkáló programod.
Nem csak a program jó...:-)))

Már a Vasútmániás topicban bemutattam, de ide is felteszem kis hazánk új dízel-szerzeményeit:
M49 001 régi


és a mai MÁV-festésben


Remélem tetszik! Hírek szerint a 6, 49, 64-es vonalon jár majd:-)

Előzmény: kawirzbácsi (299)
P.stephenson Creative Commons License 2002.02.25 0 0 300
:-))))))))
Előzmény: division by zero (297)
kawirzbácsi Creative Commons License 2002.02.25 0 0 299
Jó a fotómegmunkáló programod.
üdv kawirz
Előzmény: gmarc (282)
kawirzbácsi Creative Commons License 2002.02.25 0 0 298
Aranyos,és talán olcsóbb minta 412T.
:-))
Előzmény: gmarc (282)
division by zero Creative Commons License 2002.02.25 0 0 297
én már fotóztam 3V43-at az egyikböl ki is volt építve a vezetöállás :-(((
Előzmény: Törölt nick (296)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.25 0 0 296
Erről jut eszembe, az M62-es többszekciós változatának (3M62) középső szekciója vezetőállás nélküli volt. Ilyen alapon nekilátok a 2V43 és 3V43-nak :-))
Előzmény: Törölt nick (295)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.25 0 0 295
Uraim, a feladat adott: vezetőállás nélküli V43-ast a magyar népnek! Óra indul :-)))))))))))))
Előzmény: Gödény (294)
Gödény Creative Commons License 2002.02.25 0 0 294
Ha nem kell a vezérnek kilátni, csak a sátorjelzőt nézni, minek a vezér ?
Előzmény: division by zero (293)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!