Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.21 0 0 442059

A La Coruna felé vezető nagy sebességű vonalnak most melyik szakaszán járnak már a vonatok?

(Túl jó térképet nem találtam...)

Előzmény: attus germanicus (442052)
GOLAZ111 Creative Commons License 2017.12.21 0 0 442058

Hát akkor én újra jelentkeznék. De előbb fel kellene őket hívni, hogy mi van. Vagy személyesen bemenni. Vagy valami kontakt csak van Bár Karácsony előtt nem biztos, hogy foglalkoznak vele.

Előzmény: Tom946 (442057)
Tom946 Creative Commons License 2017.12.21 0 0 442057

Igazad van, csak sajnos  nincs a vasútnál ismerettségem, elérhetőség meg csak az az e-mail cím van amiről amiről jött  a visszaigazoló üzenet:  wf_rep@mav.hu

Előzmény: GOLAZ111 (442055)
sörösgigant Creative Commons License 2017.12.21 0 0 442056

Kérdezz rá. Gondolom adtak elérhetőséget.

Előzmény: Tom946 (442054)
GOLAZ111 Creative Commons License 2017.12.21 0 0 442055

Nem tudom, nem ismerem a MÁV - ot belülről. Csak vagonjaikat. De ha én FSzT akarnék lenni Tatán, biztos nyomatnám ezerrel, hogy itt vagyok!

Előzmény: Tom946 (442054)
Tom946 Creative Commons License 2017.12.21 0 0 442054

Sziasztok! Egy pár héttel ezelőtt írtam Nektek hogy jelentkeztem a MÁV-hoz Tatára forgalmi szolgálattevőnek most hétfőn lejárt a jelentkezési határidő, és most újra meghirdették a MÁV honlapján, most ez mit jelent? Jött is amikor jelentkeztem  a visszaigazoló e-mail hogy köszönjük jelentkezését, értesítjük a kiválasztás további lépéseiről.   Most aggódnom kéne, hogy nem vettek fel?  Vagy jelentkezzek újra rá?  Köszi előre is a segítségeteket!

RadiX Creative Commons License 2017.12.20 0 0 442053

A meglevő vasútállomásuk sem éppen pont a főtér mellett van.

Előzmény: attus germanicus (442052)
attus germanicus Creative Commons License 2017.12.20 0 0 442052

Megnyílt a Medina el Campo nagysebességű vasútállomás. 

Nincs messze a várostól: úgy bő egy kilométerre a legutolsó háztól. Aki vonatozni akar, az taxiba szállhat, vagy megkérheti az ismerősét, esetleg kisétálhat, mert tömegközlekedés az nincs.

https://youtu.be/8Ln3VfbHFz8

sörösgigant Creative Commons License 2017.12.20 -1 1 442051

Nem túl régen kiértem a vonathoz magyar idő szerint úgy fél 12-re....

Azonnal fékpróba, szemle kutyafüle....

Papírok, minden megvolt....

Aztán 3/4h-kor valami marha nagy szerencsével el is indulhattam Kürtösről....

 

Két MMV-s vonat rohadt mellettem. A CER vonata is ott dekkolt, holott a kollégával a Traianus expresszel mentünk ki....

Beleszarás, mindenféle vizsgálatok, bürökráci lassítják az amúgy sem fényes közlekedést. 

Állítólag Románia megérett az EU-ra. Hát nem. Tőlünk is fényévekre vannak. Az "érettebbnek " tűnő horvátok sincsenek a helyzet magaslatán. Nincs gép amivel vonatoznának....

Szlovákok úgyszintén. Rajkán volt hogy négy kilépő várt szlovák gépre...

 

A nyáron Ausztria is elesett. Igen, a bezzeg Ausztria. 

Persze-persze lehet Hegyeshalomra kenni a szart, de hogy fogadjon ha megtelik akkor körbejárni sem lehet, és a sor egyik vége Szárligeten, a másik meg valahol Bécs alatt van.....

Előzmény: M63 010 (442050)
M63 010 Creative Commons License 2017.12.20 0 0 442050

Ha Únió van, akkor mi a fenét kell a határon annyit tökölni??? Hiszen gépcsere sincs már sok esetben, és ha a vagonok le vannak plombálva, akkor mégis mi a fészkes fenét kell ott várakozni? Főleg úgy, hogy szerelvényt vivő vasúttársaság sem biztos, hogy változik azzal, hogy átlépik a vonatok a határt, valamint szerelvénybontás-rendezés sincsen sok esetben.

 

A vasúti szállítást mind az osztrák-magyar, mind pedig a magyar-román határnál status quo lassítja. A vasúttársaságok vonatainak kezelése rendszeresen késéseket szenved, ezért a Németországból Romániába tartó szállítmányok tranzitideje akár tíz-huszonnégy órával is megnőhet. Az MMV–Rail Austria vezérigazgatója, Körös Norbert a helyzet sürgős felgyorsítását ösztönzi az egész vasúti ágazat nevében, hogy a vasút szembe tudjon szállni nemzetközi közúti szállítással – jelenti a Logistik Express.

 

http://iho.hu/hir/a-hatarfolyamatok-gyorsitasat-surgeti-az-mmv-rail-austria-171220

 

gunji jackdaw Creative Commons License 2017.12.20 0 0 442049

Üdv! Lehet tudni, hogy mi történt a 4633-mal, ami miatt az utolsó pillanatban a szerelvény következő fordulóját is törölték? Köszönöm :)

De Érd Felsőnél legalább megjavították a nemrégen említett senkihez sem tartozó világítást a peronhoz vezető rámpánál, köszönöm ezúttal is (cserébe viszont Alsónál hibádzik a világítás, remélem nem onnan vitték át az izzókat Felsőhöz :D)

GOLAZ111 Creative Commons License 2017.12.20 0 0 442048

Igen, borzalmas volt. Még megyek vissza, érdekel, hogy milyen döglegyekkel.

Előzmény: paca664 (442047)
paca664 Creative Commons License 2017.12.20 0 0 442047

Munkács.

Előzmény: GOLAZ111 (442045)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2017.12.20 0 0 442046

A szári aluljáró 40-es lassújelének 10 évvel ezelőtti felszámolása után most ismét kinőtt egy 40-es táblácska az 1-es vonal Tatabánya-Kelenföld szakaszának egyik nyíltvonali részén - a 355. és 356. szelvények között a bal vágányon. Tudja valaki, milyen hiba van ott és meddig marad?

GOLAZ111 Creative Commons License 2017.12.19 0 0 442045

 

Ennyit sikerült kihoznom a helyzetből. Alul belelóg a kerítés széle.

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.12.19 -4 1 442044

Uraim, köszönöm a filmeket. Igazából a tiszai hasonló amikor fent van a hídon a vasút alatta meg másik forgalom van. Csak volumenében nem ugyan az szerintem. Ezért tettem fel a kérdést (percenként, óránként). Illetve amíg németeknél behúzták a 8 vágányos hidat, addig a régit meg kivontatták a másik irányba. Alatta meg irányonként, percenként 80-130 gumikerekes húzott el a 2x3 sávos autópályán.

Félre értés ne legyen: Nem a technológia nem ismert vagy alkalmazott Magyarországon. Szerintem más körülmények voltak. 2012 - 2016 között még öt hasonló hídprojekt volt egy 106 km-es szakaszon az új VDE 8-as projekt keretében Berlintől dél-nyugatra.

schlumberger Creative Commons License 2017.12.19 0 1 442043

A legújabb Duna-híd Győrszentivánnál. A parton rakták össze, majd egyben a helyére tolták.

https://www.youtube.com/watch?v=2htnJzlE6UA

Előzmény: oldmumus_v.2 (442037)
koller andor Creative Commons License 2017.12.19 0 1 442042
Előzmény: oldmumus_v.2 (442041)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.12.19 -2 0 442041

Köszönet a filmért. Lehet tudni esetleg, hogy az építési vízi objektumokon kívül mennyi haladt el a híd alatt mondjuk percenként, esetleg óránként ameddig a helyére került a híd?

Előzmény: koller andor (442038)
koller andor Creative Commons License 2017.12.19 0 0 442040
Előzmény: oldmumus_v.2 (442037)
koller andor Creative Commons License 2017.12.19 0 0 442039
Előzmény: oldmumus_v.2 (442037)
koller andor Creative Commons License 2017.12.19 0 1 442038
Előzmény: oldmumus_v.2 (442037)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.12.19 -2 0 442037

Szabad megtudni, hogy hol valósult meg ilyen Magyarországon?

Előzmény: r1232 (442035)
paca664 Creative Commons License 2017.12.19 0 0 442036
r1232 Creative Commons License 2017.12.19 0 0 442035

Na most képzeld el, ez itthon is így megy.

Előzmény: oldmumus_v.2 (442033)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.19 0 0 442034
Előzmény: oldmumus_v.2 (442033)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.12.19 -4 0 442033

Ha már vasúti híd ami autópálya felett vezet át és a sokat emlegetett pénztelen és egyesek szerint "balfék" németek nem is olyan rég egy meglévő vasútvonal hídját kibővítve az új VDE vonal 4 vágányával a helyszín mellett építve úgy tolták oda a helyére, hogy az 3x2 sávos autópálya forgalmát az építés alatt sosem, csak a helyére emeléskor  kis mértékben korlátozták. A vasúti közlekedést a meghirdetett vágányzár időpontját csak 3,2%-al lépték túl. A biztonságra mentek és az autópálya forgalmát figyelve inkább lassabban, de biztonságosabban került a híd a helyére.

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.19 -1 0 442032

Nem fontos a vonatbefolyásolás, minek...

Előzmény: attus germanicus (442031)
attus germanicus Creative Commons License 2017.12.19 0 0 442031

A tegnapi seattle-i baleset első vizsgálati eredményei szerint az adott szakaszon a vonatok számára az engedélyezett sebesség 30 mérföld volt óránként, a balesetett szenvedett vonat pedig ténylegesen kb. 80 mérföldes sebességgel haladt. 

haha 1970 Creative Commons License 2017.12.19 -2 0 442030

Megmondom öszintén nem tudom, én csak azt látom amit a "vonatinfó"megjelenit, de az biztos hogy a Keletitöl álltalában a megadott menetrendi időadatok szerint közlekednek! Friss példa tegnap az " Avala" Ferencváros-Keleti utat 4 perc alatt tette meg, nem mondom azt hogy lehetetlen, de azért kicsit kevésnek tünik!

Előzmény: Snake-Mojzi (442029)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!