Hát akkor én újra jelentkeznék. De előbb fel kellene őket hívni, hogy mi van. Vagy személyesen bemenni. Vagy valami kontakt csak van Bár Karácsony előtt nem biztos, hogy foglalkoznak vele.
Igazad van, csak sajnos nincs a vasútnál ismerettségem, elérhetőség meg csak az az e-mail cím van amiről amiről jött a visszaigazoló üzenet: wf_rep@mav.hu
Sziasztok! Egy pár héttel ezelőtt írtam Nektek hogy jelentkeztem a MÁV-hoz Tatára forgalmi szolgálattevőnek most hétfőn lejárt a jelentkezési határidő, és most újra meghirdették a MÁV honlapján, most ez mit jelent? Jött is amikor jelentkeztem a visszaigazoló e-mail hogy köszönjük jelentkezését, értesítjük a kiválasztás további lépéseiről. Most aggódnom kéne, hogy nem vettek fel? Vagy jelentkezzek újra rá? Köszi előre is a segítségeteket!
Megnyílt a Medina el Campo nagysebességű vasútállomás.
Nincs messze a várostól: úgy bő egy kilométerre a legutolsó háztól. Aki vonatozni akar, az taxiba szállhat, vagy megkérheti az ismerősét, esetleg kisétálhat, mert tömegközlekedés az nincs.
Nem túl régen kiértem a vonathoz magyar idő szerint úgy fél 12-re....
Azonnal fékpróba, szemle kutyafüle....
Papírok, minden megvolt....
Aztán 3/4h-kor valami marha nagy szerencsével el is indulhattam Kürtösről....
Két MMV-s vonat rohadt mellettem. A CER vonata is ott dekkolt, holott a kollégával a Traianus expresszel mentünk ki....
Beleszarás, mindenféle vizsgálatok, bürökráci lassítják az amúgy sem fényes közlekedést.
Állítólag Románia megérett az EU-ra. Hát nem. Tőlünk is fényévekre vannak. Az "érettebbnek " tűnő horvátok sincsenek a helyzet magaslatán. Nincs gép amivel vonatoznának....
Szlovákok úgyszintén. Rajkán volt hogy négy kilépő várt szlovák gépre...
A nyáron Ausztria is elesett. Igen, a bezzeg Ausztria.
Persze-persze lehet Hegyeshalomra kenni a szart, de hogy fogadjon ha megtelik akkor körbejárni sem lehet, és a sor egyik vége Szárligeten, a másik meg valahol Bécs alatt van.....
Ha Únió van, akkor mi a fenét kell a határon annyit tökölni??? Hiszen gépcsere sincs már sok esetben, és ha a vagonok le vannak plombálva, akkor mégis mi a fészkes fenét kell ott várakozni? Főleg úgy, hogy szerelvényt vivő vasúttársaság sem biztos, hogy változik azzal, hogy átlépik a vonatok a határt, valamint szerelvénybontás-rendezés sincsen sok esetben.
A vasúti szállítást mind az osztrák-magyar, mind pedig a magyar-román határnál status quo lassítja. A vasúttársaságok vonatainak kezelése rendszeresen késéseket szenved, ezért a Németországból Romániába tartó szállítmányok tranzitideje akár tíz-huszonnégy órával is megnőhet. Az MMV–Rail Austria vezérigazgatója, Körös Norbert a helyzet sürgős felgyorsítását ösztönzi az egész vasúti ágazat nevében, hogy a vasút szembe tudjon szállni nemzetközi közúti szállítással – jelenti a Logistik Express.
Üdv! Lehet tudni, hogy mi történt a 4633-mal, ami miatt az utolsó pillanatban a szerelvény következő fordulóját is törölték? Köszönöm :)
De Érd Felsőnél legalább megjavították a nemrégen említett senkihez sem tartozó világítást a peronhoz vezető rámpánál, köszönöm ezúttal is (cserébe viszont Alsónál hibádzik a világítás, remélem nem onnan vitték át az izzókat Felsőhöz :D)
A szári aluljáró 40-es lassújelének 10 évvel ezelőtti felszámolása után most ismét kinőtt egy 40-es táblácska az 1-es vonal Tatabánya-Kelenföld szakaszának egyik nyíltvonali részén - a 355. és 356. szelvények között a bal vágányon. Tudja valaki, milyen hiba van ott és meddig marad?
Uraim, köszönöm a filmeket. Igazából a tiszai hasonló amikor fent van a hídon a vasút alatta meg másik forgalom van. Csak volumenében nem ugyan az szerintem. Ezért tettem fel a kérdést (percenként, óránként). Illetve amíg németeknél behúzták a 8 vágányos hidat, addig a régit meg kivontatták a másik irányba. Alatta meg irányonként, percenként 80-130 gumikerekes húzott el a 2x3 sávos autópályán.
Félre értés ne legyen: Nem a technológia nem ismert vagy alkalmazott Magyarországon. Szerintem más körülmények voltak. 2012 - 2016 között még öt hasonló hídprojekt volt egy 106 km-es szakaszon az új VDE 8-as projekt keretében Berlintől dél-nyugatra.
Köszönet a filmért. Lehet tudni esetleg, hogy az építési vízi objektumokon kívül mennyi haladt el a híd alatt mondjuk percenként, esetleg óránként ameddig a helyére került a híd?
Ha már vasúti híd ami autópálya felett vezet át és a sokat emlegetett pénztelen és egyesek szerint "balfék" németek nem is olyan rég egy meglévő vasútvonal hídját kibővítve az új VDE vonal 4 vágányával a helyszín mellett építve úgy tolták oda a helyére, hogy az 3x2 sávos autópálya forgalmát az építés alatt sosem, csak a helyére emeléskor kis mértékben korlátozták. A vasúti közlekedést a meghirdetett vágányzár időpontját csak 3,2%-al lépték túl. A biztonságra mentek és az autópálya forgalmát figyelve inkább lassabban, de biztonságosabban került a híd a helyére.
A tegnapi seattle-i baleset első vizsgálati eredményei szerint az adott szakaszon a vonatok számára az engedélyezett sebesség 30 mérföld volt óránként, a balesetett szenvedett vonat pedig ténylegesen kb. 80 mérföldes sebességgel haladt.
Megmondom öszintén nem tudom, én csak azt látom amit a "vonatinfó"megjelenit, de az biztos hogy a Keletitöl álltalában a megadott menetrendi időadatok szerint közlekednek! Friss példa tegnap az " Avala" Ferencváros-Keleti utat 4 perc alatt tette meg, nem mondom azt hogy lehetetlen, de azért kicsit kevésnek tünik!