a plexi sajnos nem mard úgy de rendkívül rugalmas és nem egy horibilis összeg(méretre vágnak)... ezért kérdezem hogy hogy van a felfogatás képszerűen megoldva mert ha szegecselni kell vagy valahogy lehet rögzíteni hogy úgymaradjon akkor megfelelő....nekem a boltban a többi plexit max építkezéshez ajánlották
Nehogy eldobd azt a három meghajlitott csavart!!! Eredetileg is azzal volt felszerelve a szélvédő. (Legalábbis több egybehangzó vallomás szólt erről) :-))))
de ez ha meghajlítom akkor az úgy is marad?nem kell felmelegíteni vagy ilyesmi?nem tudom elképzelni hogy fogom,belehajlítom az ívet ,elengedem a kezemmel és az úgy marad abban a formában.vagy így van?
ha igen akkor kell nekem abból az anyagból.
a felfogatást még én se láttam,keresek képet,de 1szerű lehet.a plexin lehet 1 lyuk és a kasznin is.egy L vagy T alakú fémelemezt hajlítassz,kífúrod a 2 lyukat rajta és szerintem az megtartja.
a plexi készítéshez én nagyon tudom ajánlani a policarbonát anyagot én az oldalkocsimra is olyat vettem , full hajlékony mondhatnám akár el se lehet törni és az időjárásnak is jól ellenál (a hagyományos plexi legalábbis amit az afféle építős boltokban lehet kapni hamar feladja, könnyen reped)
apropó valaki nem tud feltenni pár közeli képet hogy a verdára a szélvédőt hogyan rőgzítették? nekem a helyén csak 3 elhajlott csavar van.....
Egy sofőr biztosan velem tart majd. Reménység szerint kettő is, csak a másik még meglehetősen kicsi lesz akkor. Hogy tökéletes legyen az összkép, az anyuka szériában jár hozzájuk. :-) Gondolom, a kicsikocsikon felül Matiz egy Wartburgot, Embecska és én egy-egy Skodát be tudnánk nevezni a nézegetnivalók közé, és a sor még folytatható... De mi lesz akkor a sörözéssel?
ziher egy ketten csak lesnek majd,de ennyi sofört honnan szerzünk!
ja ez lehetne egy igazi családi majális is amik az apuk megnézik a nagy moszkvákat,a kicsik "dodzsemezhetnek" a pedálosokkal, az anyukákat majd mi kezelgetjük,milözbe szépen besörözünk!:)
sajnos nem kellett vigyáznom mert nem engedtek be:(ott volt a nagy-nagy főnök így a kis csicskások nem engedhettek be,mert akkor kiderülne hogy ugyebár zsebre dolgoznak eladásnál,ami hivatalosan nincs is.de kintről lőttem 1 fotót, kb ott pihen szegény lada ahol a piros karika van.
Köszönjük, hogy a "nagytestvérek" gazdái is ilyen komolyan veszik a pedálosokat. Idő kell még és kiforrja magát az ügy, hiszen sokan őrizünk kedves emlékeket a kismoszkvicsról.
Teddy-k9 Telitalálat a találkozó. Azonban egyetértek Embecskával, hogy találnunk kéne még néhány tagot, ifjú Moszkvics-tulajokat. Jövőre május 1-én a Városligetben ott a helyünk. Egy külön találkozó lenne az igazi - a szervezésben szívesen részt veszek. No akkor, Béláim, gondolkodjunk!
Beszéltem a Veterán Autó-Motor egyik újságírójával.Ígéretet tett,hogy a következő szám apró rovatába,bekerül a honlap címe,és ez a kis mozgalom ami itt most bontakozik!
Ez a reszlet a Budapest Retro cimu filmbol van (hogy az elso vagy a masodik reszebol, azt most igy kapasbol nem tudom megmondani). Ha nem ismered, akkor nagyon tudom ajanlani, mert minden olyan embernek kotelezo darab, aki szereti a regi dolgokat (autok, motorok, butorok, muszaki cikkek... nagyon jol bemutatja az '50-es, '60-as, '70-es eveket).
Nagyon jó ötlet bár még korai szerintem.Még kicsit rázódjon jobban össze a társaság,mindenki tegye rendbe a moszkvicsait (én is) ,legyen minél több tag,és jöhet a tali.aztán jöhet majd a média is,biztos ráharap:)
Davidt5 kolléga segítségével,felkerült 1 VIDEÓ az oldalra 66-ból ami bizonyítja hogy akkor már gurultak bizony az 1. generációs moszkvicsok.nézzétek meg!.még 1 x köszi
a képtár is folyamatosan bővül,szóval beindul a dolog úgy hiszem:)
Csak rész infoért zavarok. Találtam egy öreg szakibácsit aki lefényezi a kisfiam moszkvicsát. Mivel rendszeresen kijárunk a kreszparkba (nemrég újították fel teljesen nálunk) Balu kapitánnyal (kisfiam beceneve) meg kellett egyezni, hogy egy pár napra a moszkvicsot nélkülőznie kell ahhoz, hogy megszépülve közlekedhessen.
Ma reggel elvittem a moszkvát a szakibácsihoz, aranyos volt mert ajánlot egy boltot ahol viszonylag olcsón lehet festéket kevertetni. Elmentünk a feleségemmel és kiválasztottunk egy párat a színkódok közül, de a végső szó a kisfiamé. Böli után irány a bolt, fiam "jó ízléssel" sőtétkék gyöngyház színt választott ki. Festékkel irány a fényező. Mire odaértünk Moszkva lecsupaszítva állt a fényező mühelyben. Jani bácsi (ő a fényező), már sorolta mit csinált eddig és mit fog csinálni rajta (kihegeszti a sárvédőnél megrepedt kasznit, simára gletteli stb) + délelőtt nála járt egyik autóvillamossági szerelő barátja, aki felajánlotta , hogy "társadalmiba" átnézi és megcsinálja világitást. Tehát, ha minden jó megy keddre kész lesz.
Ami meglepő volt megköszönte, hogy őt biztuk meg ennek a "csúcsmodell" fényezésével. Teljesen el voltam hűlve, hogy mire képes egy régi "gyerekjáték".
"Előtte-utána" képeket a "csúcsmodell" fényező műhelyből való kigőrdülése után teszem fel. Igaz ezek nem csúcsminőségű képek lesznek, mert digi fényképezőm nincs, csak telefon kamerás képekkel szolgálhatók.
Kisfiam érdeklődött lesz-e pedálos moszkvics találkozó, mert szeretne együtt tekerni a többi "kis tulajjal".
az tuti,előbb utóbb úgyis lesz én tudom.Érdekes de mindig épp az van ami érdekel.Eddig nem is érdekelt a pedálos lada,csak hogy csináltam a honlapot,akkor kezdett el érdekelni,meg hogy láttam a vaterán.Erre mit találok pont most a méhben:pedálos ladát:) de volt ez már így motorral is(csepel125,danuvia,verhó),mindig épp az volt amire pont szükség volt.bár lehet hogy csak az ember szeme áll rá arra ami nagyon kéne és azt szúrja ki,mivel azt keresi.szóval remélem lesz 1x ilyen régi gömbölyű fogás is.holnap vagy pénteken bekéreckedek megint a ladás méhbe és próbálkozok.viszek fotógépet titokban és lefotózom lássátok mi a helyzet meg hogy milyen távolságból vettem észre.1x már kizavartak fotózás miatt,azt hitték valami kém vagyok:)