Azokat a képeket, amiket én csináltam, nyugodtan felteheted a honlapodra. Az első időben még papírképre fotóztam, ezt a jó minőséghez szkennelni kéne. Viszont mostanság digitálissal dolgozom, ezeknek biztos örülni fogsz.
Nekem is van pár képem, de mind mostanság készült. Egy csomó kép ipari mozdonyokról Istvántelken, majdnem az összes mostani Ózdon, Nyékládházán, hegyeshalmi képek... Pár MOL-os Algyőről és a fehérvári fűtőházból... stb.
Majd kaphatok a DVD-ből? És esetleg a képek 640x480-ban, "trains.hu" logóval, szerző nevével elhelyezhetem a honlapon? Szuper lenne!...
A MOL-nak most van két működőképes gépe, nem hiszem, hogy pont egy ilyen TVG kéne nekik a tartálykocsik tologatásához. Kb. egy éve volt felújítva az A23,048, amíg az Miskolcon volt, egy géppel is ellátták a finomítót...
A felújításba való besegítés nem hiszem, hogy menne náluk, Kanizsáról járnak javítani a mozdonyaikat...
Arra is gondoltam, hogy ha már úgyis beszélünk a zalaegerszegi MOL-al, meg is kérdezhetjük tőlük, nincs-e szükségük a gépre. Ha esetleg a jövőben igen, állhatna az ő telepükön, úgyis marha nagy, és fullra őrzik. Esetleg besegíthetnek a felújításba is, aztán mondjuk egy ideig nem fizetnének bérleti díjat. Nem is kéne messze szállítani. De ez csak egy ötlet.
Noha nem a főprofilom az iparvasút, de ennek ellenére nagyon érdekel, sőt egyre jobban. Aki ismer tudja, hogy a legmegszállottabb vasútmániások közé tartozom. Éppen ezért mindenképpen szeretnék valami úton-módon rajta lenni képeimmel az említett dvd-n. Szerintem Uzsgyiremot kedd környékén megkapja a képeimet cd-n. Lesz rajta egy pár iparvasúti is. Válogassátok le róla ami esetleg jó lenne a dvd képanyagába.
És az lenne még a nagyon nagy kérésem, hogy ha lesz topic kirándulás, ne feledkezzetek meg rólam! Nagyon szeretnék részt venni rajta. Vagy itt a topicon vagy e-mailben értesítsetek légyszi, mert nem szeretnék lemaradni róla. Köszi.
A képen A21,057 látható. A tarcali kőbányából szállítószalagon hozták le a követ, ez a Mazsola dolgozott az átrakóban.
A bánya azóta bezárt (átalakult a világ legjobb strandjává); nem messze nyitottak egy másikat, de onnan sajnos teherautókkal fuvaroznak.
A Mazsola kb. 10 évig pihent a tarcali állomás szomszédságában. Az utolsó években is hiánytalan volt, de az állapota nagyon leromlott. Kb. 2 éve tűnt el, bejutni már nem sikerült hozzá. Gondolom vágták.
Nyírgyházán a közeljövőben tervezek egy látogatást a Papírgyár A26-osához, a környéken ezen kívül a Szerencsi Cukorgyár lehet még nagyon érdekes.
Bobók és más típus is van ott, tavaly előtt még láttam őket dolgozni, de tavaly már az össze cukorrépa közúton érkezett a gyárba. Így talán jogosan aggódom az ottani gépekért, igaz, semmi konkrétumot nem hallottam.
Átjött a mailed, röviddel azután, hogy írtam, hogy nem jött át. Most aztán megvan négyszer is. Holnap válaszolok rá, ha nem gond, hogy várnod kell. Túl fáradt vagyok, csak a zalai mozdony miatt maradtam.
Mailben elküldöd esetleg, hogy milyen eredményre jutottál más cégeknél? Érdekelne, hogy mi a pálya.
A zalai gép érdekel? Az ócskavast tényleg nem aranyáron mérik, holnap megnézem egy helyi ócskavaskereskedőnél. Tavaly néztem, de elfelejtettem.
Marha kíváncsi vagyok A102 állapotára. Nem mondták, hogy hibás.
Várom az időpontokat minden kedves érdeklődőtől, hogy mikor szánna egy napot Zalaegerszegre. Holnap én is megnézem, pontosan mikor érek rá. Le kell menni megvizsgálni, az a következő lépés.
Azt is tudni kéne, ki és mennyit hajlandó e gép megmentésére áldozni.
Ok.De közel se lesz annyi mint amit te küldtél ,hacsak nem akarsz motorokat, vezetőállásokat, forgóvázakat és egyéb vasakat látni:-).De mivel a múltkor azt írtad, hogy ezek nem kellenek így esetleg esetleg kiegészítem egy két mávos és külföldi géppel.
A Cd-t megkaptam köszi.Lesz egy pár gép amit meg kell látogatni idén:-).Az én képeimmel végülis mi legyen?Írjam Cd-re vagy legyen a közös DVD-s verzió?