Hi. Az ilyen átalakításoknak általában nem a tökéletes zöldkártya eredmény a célja. Kezdő cromás számára is elérhető megoldásokat kívántam adni, semmi pénzért. Ahogy a kérdező autós társunk írta: amivel kicsit jobban megy. Ez a szerelés beöltözéssel együtt fél óra, és érezhető eredményt hoz. Természetesen még több lehetőség is van a pénztárcától függően. A levél többi részével teljesen egyetértek. Valóban a Fiat egyik legjobban használható autója volt. Széles motor választék takarékos és vadállat között, jó komfort, jó szerelhetőség, jó úttartás, olcsó fenntartás. Egyiket én is tizenkét évig használtam (1,9tdid). 1992 óta csak olasz gyártmányú és csak dízel üzemű autóim voltak, amelyeknek bármilyen jellegű problémáit sk orvosoltam. Igaz kinőttük a Cromát (Fiat Ulysse 2,0JTD), de még most is van az udvaromban három darab. Apránként majd elkopnak. Üdv Kapi
A problémára más megoldás is van. A valamikor Zsigulihoz gyártott gumibak rövid a Cromához ( Thema is ). Az olaszok öntött alumínium betétethasználnak a rugó és a tányér közé szerelve. Nekem is az van. Ha érdekel készítek fotót róla. kapri@vnet.hu Ára 3e Ft/db. Üdv Kapi
A kérdésem az lenne, hogy 1.9 idTD cromában van a fűtőradiátornak valami légtelenítőcsavarja? Ha igen, akkor hol? Tegnap cseréltem termosztátot, mert a régi nem zárt. Mostmár viszonylag gyorsan eléri az üzemi hőfokot a motor, de még így is eléggé kevesellem a fűtést. 80 fokos vízhőfok mellett csak langyosat fúj, túráztatni kell hozzá, hogy elég gyorsan keringjen a víz a radiátorban, úgy már melegebbet ad. Vagy ez ilyen? Olaszországban nincsen tél? :)
Hali cromások! Lenne egy kérésem nem tud valaki olyan 1991-es 2000ie cromát ami akár motorhibás is lehet nekem fő képp a papírok kellenének! Reális áron! Ha van valakinek ilyen az csörgessen meg köszönöm 06202133614
Te jó ég, milyen rég jártam itt! Akkor még "Turbo D" nick névvel, amivel már sajnos nem tudok belépni...
Azóta már másik Cromám van, egy 95-ös TD.
Keresnék egy bontott kormányművet hozzá, olyat amibe legalább 2 hónapig nem kell olajat önteni, mert ami most van fönt az 1 nap alatt kinyomja az egészet és hát az UAZ-ra emlékeztet.. :)
Sziasztok sajnos bontásra itéltetet egy 95-ös benzines 2000ie croma ha valakit érdekel egyben v alkatrészenként eladó . Elektromos ablak , tükör napfény tető jó motor váltó fogyasztás 7.l körül lengés cs nem rég cseréltem . ha valakit érdekel írjon ide vagy /30-7171188-on elér
Üdv cromások! Lenne egy kérdésem a croma hátsó rugókat mivel lehet helyetesíteni? Mert ugyanis kis súlynál is leül nagyon,a lengéscsillapítók újak másik a rugó is. Úgy hallotam,hogy a Thema combi hátsó tag jó bele és erősebb is,igaz ez?
Szilvát és barackot én es csináltam már idén és kortyoltam is almát meg cseresznyét de borzaghoz és fügéhez még sajnos nem volt szerencsém, asszem lassan pucolhatunk a pálinkás topic-ba! :))
Hi. Az is nagyon jó, ami gyárilag benne van. Ha nem hugyozik és szépen porlaszt mind a négy furaton kár lenne cserélni. Könnyen rakhatsz plusz lovakat kisc szereléssel: 1- az adagoló turbó nyomás érzékelő membránját elfordítod a maximális eltérésre ( kb 90 fok ). 2- Az adagoló kaja csavarjáról lepattintod a határoló gyűrűt és csavarsz befelé egy keveset. Beöltözéssel kb fél óra és táltos lesz a Cromádból. Üdv Kapi
Szia. köszI és megprobálom. MÉG ANNYIT KÉRNÉK HA VALAKI ESETLEG TUD OLCSON 1.9TDI 1988. CROMÁHOZ. MOTORHÁZTETÖT ÉS ELSÖ SZÉLVÉDÖT OLCSON AKKOR IRJON IDE. VAGY EMAIL: balazska19@citromail.hu
Ha valóban ez a baja, akkor ezt könnyen kiszűrheted azzal, hogy a gázolajszűrő házról leveszed a csövet, ami az adagolóhoz vezet, és a cső végét beledugod egy gázolajjal teli flakonba/kannába. Ha így indul, akkor valóban át lehet szakadva a membrán, és levegős a rendszer. Bár nekem furcsa, hogy akkor tolásra miért indul az autó.