Keresés

Részletes keresés

Jenő Creative Commons License 2002.05.20 0 0 335
Jobboldalt jobb helyen volt a kormány, no de ebből a beállításból sajna nem látszanak az ajtók a másik oldalt.
Tupolev: Ma mutatták be? Fel se tűnt, hogy ma havazott :-)
zugkraft aargau Creative Commons License 2002.05.20 0 0 334
na de miért jobbkormányos ? csak nem angol exportból maradt vissza !?
Előzmény: tupolev (332)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.20 0 0 333
Nagyon tuti :-)))
Előzmény: tupolev (332)
tupolev Creative Commons License 2002.05.20 0 0 332
Az Ikarus is készül a budapesti villamostenderre. Ma mutatták be csuklós prototípusukat.
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
gmarc Creative Commons License 2002.04.13 0 0 331
juj!
Az az éjjeli bagoly nagggyon durva!!!! Az utas meg beesik a sínek közé, mert elvakítják...mint a Pókica:-)))
Előzmény: dam (330)
dam Creative Commons License 2002.04.12 0 0 330
A 'dam Egyedi Villamosgyár termékei közül eddig két prototípust gyártottak le, várják a további megrendeléseket. A "Night Vision" tipust főleg gyéren megvilágított vonalakra ajánlják.
'dam
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
(Új ablakban nyílnak)
gmarc Creative Commons License 2002.04.12 0 0 329
Lehetne alacsonypadlós?
Előzmény: zugkraft aargau (327)
nyomdász Creative Commons License 2002.04.10 0 0 328
Ez igen! Nagyságrenddel jobb, mint a 283-as beírás.
Előzmény: zugkraft aargau (327)
zugkraft aargau Creative Commons License 2002.04.07 0 0 327

Megújul a magyar vasút ! A nemrégiben bemutatott BVzmot villamos motorkocsit rövidesen követik az emelt szintű szolgáltatást is nyújtó ABVzmot-ok, melyek 6 db 1.oszt ülőhelyet tartalmaznak.

Hamster Creative Commons License 2002.04.07 0 0 326
Te, ez nagyon ütős, gratu! :)
Előzmény: zugkraft aargau (324)
gmarc Creative Commons License 2002.04.06 0 0 325
...és mindez több, mint 700 millióba kerül és 80 tonna. Legalább az áramot visszatáplálja...
Előzmény: zugkraft aargau (324)
zugkraft aargau Creative Commons License 2002.04.06 0 0 324


A múlt héten bemutatták a MÁV új egyrészes villamos motorkocsiját, mely végre megoldást jelent kis forgalmú villamosított mellékvonalak problémájára (pl. Tatabánya-Oroszlány). A motorkocsit a Siemens-Krauss-Maffei-Vagonka-Studenka nemzetközi konzorcium gyártja.
Teljesítménye 6400kW, végsebessége 160 km/h.

gmarc Creative Commons License 2002.04.06 0 0 323
...És mit szólsz a Bp-Miskolc illetve Bp-Pécs vonalhoz? 1000+?
:-)
Előzmény: Intersziti (322)
Intersziti Creative Commons License 2002.04.06 0 0 322
...illetve a megoldás továbbképzésként is szolgál a jegyárusító helyen dolgozóknak: Budapest-Békéscsaba például kizárólag 500+ km-es jeggyel utazható :-)))
Előzmény: gmarc (318)
SzigDani Creative Commons License 2002.04.05 0 0 321
Ne légy ünneprontó! Tegyél rá egy Eurofima-feliratot! ;))))

SzigDani

Előzmény: gmarc (317)
Törölt nick Creative Commons License 2002.04.05 0 0 320
Már tárgytalan.
Előzmény: Törölt nick (319)
Törölt nick Creative Commons License 2002.04.05 0 0 319
Sajnos a térkép 404 :-(((
Előzmény: gmarc (317)
gmarc Creative Commons License 2002.04.05 0 0 318
Tehát ezen a térképen (és nem az előzőn) a MÁV középtávú (vissza)fejlesztési és egyébként mellékvonal-erősítő programját láthatjátok. Felhívom a figyelmet, hogy minden
fontosabb nagyváros a _lehető_ legrövidebb úton _elérhető!!!_
Előzmény: gmarc (317)
gmarc Creative Commons License 2002.04.05 0 0 317
Üdvözlet!
Egy újdonsággal és egy régiséggel szolgálhatok mára:

Ezen a térképen a MÁV középtávú (vissza)fejlesztési és egyébként mellékvonal-erősítő programját láthatjátok. Felhívom a figyelmet, hogy minden fontosabb nagyváros a _lehető_ legrövidebb úton _elérhető!!!_

Illetve egy kép 2015-ből, a MÁV 1047-001-1 mozdonyáról. Szegény minden nap munkában van...

Hamster Creative Commons License 2002.04.02 0 0 316
Ez a szóló Benga mennyivel szebb, mint a csuklós! egész villamos-kinézete van :)
Előzmény: uhi (314)
tucatnev Creative Commons License 2002.04.02 0 0 315
Váltogatnom kellett a két kép között, hogy észrevegyem a munkát... ...Nagyon tuti!
Előzmény: uhi (314)
uhi Creative Commons License 2002.04.02 0 0 314
521 * 454 (58 k)
Kéttengelyes bengáli.

640 * 449 (79 k)
Baleset miatt középrész nélkül összerakott Bengáli.

nyomdász Creative Commons License 2002.03.19 0 0 313
A Photoshopban ennél nagyobb lehetőségek vannak. Bár először egy éles, jó fotó kell.
Előzmény: taksony11 (287)
Törölt nick Creative Commons License 2002.03.19 0 0 312
És a vonatokat az osztrák szakaszon a MÁV tulajdonában lévő ex-DB-s 111-esek (111 9xx-x psz. csoport) fogják továbbítani:
Előzmény: zugkraft aargau (309)
ICPX Creative Commons License 2002.03.18 0 0 311
Nekem sok hasonlosag tunik fel a Csufi es a Tewek kozt. Nem lehetne vhogy olyan kepet csinalni melynekk egyik vege a CSufi amasik meg vmi Tewe?
gmarc Creative Commons License 2002.03.15 0 0 310
Nem akarok semmi jónak elrontója lenni, de akárhogy is számolom, annak a nagy MD-nek csak 5 tengelye van!:-)
Előzmény: zugkraft aargau (306)
zugkraft aargau Creative Commons License 2002.03.13 0 0 309
A nyáron beinduló Wien-Győr elővárosi vonatokhoz az osztrák vasút 2 db "Wiesel" (menyét) fantázianevű emeletes szerelvényt biztosít. A MÁV a képen látható Dunakeszin épített új "Iltis" (görény) vonatokkal száll be, mely egy emeletes DBDbt jelű vezérlőkocsiból, és 3 DBhv mellékocsiból áll.


Törölt nick Creative Commons License 2002.03.11 0 0 308
Teher BDv! :-)))) Csak ADmx és BDmx kocsikkal :-))))
Előzmény: zugkraft aargau (306)
division by zero Creative Commons License 2002.03.11 0 0 307
teccik! :-)
Előzmény: zugkraft aargau (306)
zugkraft aargau Creative Commons License 2002.03.10 0 0 306
Sikerült megoldást találni az vandál ablakkarcolók megfékezésére. A képen egy átépített BDV villamos motorvonat látható, mely jelenleg kísérleti jelleggel Veresegyháza felé közlekedik.


Ezt a Szolnokon felújított MD-t egy próbafutáson kaptuk el. A közeljövőben még három további ilyen szerelvény készül a 142. vonal kiszolgálására. A remotorizált és megnagyobított 6 tengelyes MD 32xx sorozatú 3000 LE teljesítményű vonóegység éppen Bxz és Axz típusú légkondicionált elővárosi kocsikat vontat.


Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!