Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2023.07.10 0 5 38092

Az üléseket elvileg valami kis cég gyártja Móron. a műpadlót pedig Győrben.

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

https://hu.wikipedia.org/wiki/Graboplast_Zrt.

 

A padlót gyártó kicsi győri cég az idén 118 éves és igaz, hogy már nincs 6000 dolgozója mint régebben de ma se sufnituning vállalkozás.

 

Ülések = IMAG gyár, Pusztavám.

https://www.busworldblog.com/post/imag_ulesek

 

Borsodban nagyon örülnének ilyen "kicsi " üzemnek.

Előzmény: Ben00 (38090)
diamond way Creative Commons License 2023.07.10 0 0 38091

Mert nem a legjobb!

Előzmény: trizs77 (38088)
Ben00 Creative Commons License 2023.07.09 -2 8 38090

Ugye a next érkezése előtt a Credo szépen bedobott  a köztudatba egy ügyesen megszerkesztett 3 oldalas marketing dumát.

Amelyben azt taglalta h mennyi minden új dolog került a next buszokba.

 

Ezzel szemben ők elég vastagan megspóroltak a next buszokon 3--5 tonnát,ezt pedig úgy sikerült elérni h sok egyébként "ismert" beszállítóját lecserélte. Így meg tényleg új akkor.

 

A busz ajtóit pl. Dabason gyártják, ha agyon vernének sem tudnék jó referenciát találni a cégtől. Credo mvk bkv kb ennyi. Ez így elég vékonyka.

Az üléseket elvileg valami kis cég gyártja Móron. a műpadlót pedig Győrben.

A további alkatrészek nagy-része kis magyar cégektől kerül be, amivel nincs gondom..csak az a fránya referencia még sem ártana.

 

Az Iveco motorról,ami ma már egyébként Fiat Powertrain céghez tartozik és azon belül meg ugye Stellantis, a next sajtókiadványa azt írja h merőben új motor.

Ezzel szemben nem új motor. Csupán a gyár áttervezte a súlyát, h könnyebb legyen, és egy új szoftverrel lejjebb vitték  a károsanyag kibocsájtást de ez a motor szinte teljes egészében megegyezik a Credokban használtakkal csak könnyebb.

Kerreg-berreg és álló helyzetben remeg is.

 

Az Eberspächer is megmaradt a mint klíma beszállító,holott sokadik credo tipus mutatja h a hatásfoka nem jó.

 

De más gyártók jóval nehezebb klímát gyártanak, így fel sem merült h valami új terméket kipróbáljanak.

 

A korábbi tucatnyi minőségi külföldi szállítóból további 3 maradt meg.  Zf  Hirschler meg a  Bustec. Aztán ennyi.

Mindez azért, mert a lehető legtöbbet akartak spórolni a busz súlyán,és ettől várják h ez a piacon népszerű lesz.

 

A beltér összeszerelése a szó szoros értelmében tróger munka lett.

Buszok többször kimaradtak már,emiatt volt olyan járat ami el sem indult és pótolva sem lett.

Ráadásul amiken én utaztam eddig,azoknál erős gyanúm h a gyártás után utólag nagy javításon estek át azért h átadhatók legyenek.

 

 

Után javítás akkor van, ha a busz a szalagról már legördülni sem tud önerejéből mert egyszerűen nem működik...

A kifelé nyíló ajtókat tegnap is nagyon nézegették a sofőrök.

 

Pénteken lehetett valami balhé barcikán,mert zsaruk és volánosok is fent voltak.

Jegyzőkönyvet írt mindenki, a zsaruk és volánosok is. Szervíz autó is volt fent.Elég rendesen körbe fotózták a nextet ami bent állt, hátul újabb fotók, és megint nagyon nézegették az elvileg zárt állapotú, külső kifelé nyíló rekeszeket.

Buszon én nem láttam sérülést,de ennek ellenére nagyon nagy érdeklődést mutattak felé.

 

A bent lévő sofőrök pedig mindegyike azt mondta h neki tökéletesen megfelel a man és a 3 tengelyes volvo,nem kérnek ebből az életveszélyes szarból.

Szóval itt azért szerintem itt-ott már elszólták magukat h ezzel a busszal nem csak annyi van tróger a belseje.

 

24 év után pedig illene egy használható buszt a kéz közül kiadni még a Credonak is.

Ezzel a típussal pedig már most vannak az embernek gyanúi,ami nem a legjobb.

 

Előbb utóbb minden kiderül. Csak sajnos ezek érkeztével fasza buszokat visznek majd el. Az meg annyira már nem fain.

Előzmény: diamond way (38087)
trizs77 Creative Commons License 2023.07.09 0 0 38089

1978-ban Borsod megye helyi járatain (3.számú Volán) a személyszállítási teljesítmények :

 

 - Miskolc (MKV) ................................................150.825.000 utas

csak busz, villamos nélkül.

 - Kazincbarcika.....................................................7.876.000 utas,

 - Leninváros (Tiszaújváros)....................................1.780.000 utas,

 - Mezőkövesd.......................................................1.140.000 utas,

 - Ózd.................................................................14.112.000 utas,

 - Sárospatak...........................................................335.000 utas,

 - Sátoraljaújhely......................................................265.000 utas,

 

 

Volt a megyében több településen még helyi járat, de azok utasszámairól nem találtam adatot.

 

trizs77 Creative Commons License 2023.07.09 0 1 38088

ok.

 

'oszt méé ?

Előzmény: diamond way (38087)
diamond way Creative Commons License 2023.07.09 -2 1 38087

Iveco motort kéne már elfelejtenie a Credonak!

Előzmény: trizs77 (38083)
Ben00 Creative Commons License 2023.07.09 -1 4 38086

Ettől független ez elég gáz egy új buszban.

 

+ nem hivatalosan  a külső tárolók ajtajai menet közben kinyilhatnak.

Ezt megerősítve sokszor nézegette két sofőr is.

De nyilván senki nem fogja azt mondani h ez egy szar. Az nem divat.

Előzmény: trizs77 (38085)
trizs77 Creative Commons License 2023.07.09 -1 1 38085

- Illesztési és sorjázási gondok.

- Sok helyen hézagosan vannak a profilok egymáshoz illesztve.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Ilyen hiba - mert hiba - miatt nem marad ki járat.

 

 

Ben00 Creative Commons License 2023.07.09 0 5 38084

Ebben a null szériában olyan égbekiáltó problémák vannak amelyeket én nem írnék egy prototípus gyermekbetegségeire.

 

- Illesztési és sorjázási gondok.

- Sok helyen hézagosan vannak a profilok egymáshoz illesztve.

-Ajtó nyitónál gyors kötözők vannak

-Üveg lapokat egy vékony gumi alátét tartja egy csavarral rögzítve.

 

És még lehetne írni egészen sajátos dolgokról.

 

Ez nem gyermekbetegség. 24 év alatt ezeket ki kellene küszöbölni.

 

Előzmény: trizs77 (38083)
trizs77 Creative Commons License 2023.07.09 -3 1 38083

Egy null szériának az is a dolga, hogy ott, azokon a kocsikon jöjjenek ki a gyermek betegségek.

 

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=164797795&t=9043741

 

 

Előzmény: diamond way (38082)
diamond way Creative Commons License 2023.07.07 -3 3 38082

Csuklós Credo ennyire nembírja a strapát,hogy megint megadta magát?

IKARUS 556 Creative Commons License 2023.07.06 -1 7 38081

AA JB-324 Credo Econell 18 Next

Parasznya 2023-07.06

Avery88 Creative Commons License 2023.07.05 -1 1 38080

Milyen volt az első éles nap a next csuklósokkal?mik a tapasztalatok?

Isubusz Creative Commons License 2023.07.05 0 2 38079

Mai 10:45 járattal HIV-468 megy fel Kazincbarcikára.

Előzmény: 431365 (38076)
Balee15 Creative Commons License 2023.07.04 -1 2 38078

Holnap már kidugják az orrukat többen is. .)

Előzmény: 431365 (38076)
431365 Creative Commons License 2023.07.04 -2 5 38077

És pontosan bekövetkezett amit tudtunk, nem tudom mi baja lett de a délivel befele Spéter után feladta a harcot. 

 

13:15, 14:15 kimaradt

 

15:45-re az SWR-579 ugrott be, az ő 15:05-ös Rudáját az NWX-309 vitte el. Az NWX miskolci kanyarján befele 15:00-kor, bejött az SWR így 5 perc késéssel vissza is tudott forogni a kimaradó járatra, majd a 16:05-re meg is érkezett a nagyszerű tartalék: LGH-047!

 

 

 

Én várom az iskolás időszakot, vicces lesz! 

(éljen a nullszéria!)

Előzmény: 431365 (38076)
431365 Creative Commons License 2023.07.04 -3 5 38076

Na kérem ez is eljött, egyébként nem Miskolc még, hanem Barcikai fecske lett, ha valakit érdekel ez csinálja épp (SRD-348):

 

Tanszünet munkanap:

 

5:00 Kb-Mc 5:45

6:15 Mc-Kb 7:05

7:15 Kb-Mc 8:05

Mc telep, tankolás

10:45 Mc-Kb 11:35

12:00 Kb-Mc 12:50

13:15 Mc-Kb 14:05

14:15 Kb - Mc 15:05

15:45 Mc-Kb 16:35 (Pénteken a Tiszairól)

17:30 Kb-Mc 18:20

18:30 Mc-Kb 19:20

Előzmény: Eládi (38075)
Eládi Creative Commons License 2023.07.04 -1 4 38075

Szerintem ez már nem tanulójárat :

Nádasdy Ferenc Creative Commons License 2023.07.03 -2 1 38074

Miért kellene az? Az egy régi Ikarus. Nyakunkon az új buszok.

Előzmény: Zsombor 22 (38068)
Volvo B9LA Creative Commons License 2023.07.03 -2 1 38073

Én nem mondtam egy szóval se, hogy baj, csak azért írtam, merthogy az nem olyan különleges eset, hogy teljesen máshol jár egy busz, mint ahol szokott, vagy amúgy kéne neki.

Előzmény: 117 169 (38072)
117 169 Creative Commons License 2023.07.03 -3 1 38072

Oszt akkor?????

Miért baj elvileg eddig ezért is volt ez a csoport tudtommal...

Azért régebben voltak itt képek ki írások cserék stb stb élmény volt olvasgatni.

Mosmeg jön ide a sok pökhendi alak akinek semmi nem tetszik mert baj van az életével és itt is elszarja az egészet...

Ebből a fórumbol is kiszálok pont az ilyenek miatt.

Elbasztott világ lett itt is!!!!!!

Előzmény: Volvo B9LA (38070)
431365 Creative Commons License 2023.07.03 0 2 38071

Sajnos a hengerfejességet nem lehet csak akaraterővel meggyógyítani, de ha az nincs akkor ne várjunk semmit…

Előzmény: Zsombor 22 (38068)
Volvo B9LA Creative Commons License 2023.07.02 -3 1 38070

Eddig is volt ilyen, pl. a BHK-484 Ózdi volt, oszt az is megjárta Kazincbarcikát.

Előzmény: 117 169 (38069)
117 169 Creative Commons License 2023.07.02 0 1 38069

Viszont szombaton Kazincbarcika - Miskolc SRD-348 helyén egész nap a KNL-244 ózdi Volvo volt...

Előzmény: Volvo B9LA (38065)
Zsombor 22 Creative Commons License 2023.07.02 0 1 38068

Az FJE-092-vel mi a helyzet jelenleg?

Volvo B9LA Creative Commons License 2023.07.02 -1 0 38067

Köszönöm! :)

Előzmény: Isubusz (38066)
Isubusz Creative Commons License 2023.07.02 0 1 38066

Az eddig is tartalék volt.

Előzmény: Volvo B9LA (38065)
Volvo B9LA Creative Commons License 2023.07.02 0 0 38065

És az FLX-357 is tartalék busz lett?

2761017-9 Creative Commons License 2023.06.26 0 0 38064

IPJ Jászberény telephelyes volt, JNF Szolnok helyiben, JEL és PYK Szolnok/Kunszentmárton környékén dolgozott a közelmúltban. Nálunk ezek az autók voltak az "aljai", többnyire a selejtsorra vártuk őket a gázosok forgalomba állása után. Kitartás a kollégáknak.

Előzmény: 431365 (38047)
117 169 Creative Commons License 2023.06.26 -1 3 38063

A JMN-893 visszatért Barcika útjaira :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!