Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne hogy hogy ha nincs kánikula hanem kb 25 fok alatt akkor nem tudom a központi zárat bezárni csak kattanik de nem zár be. Ha megyek ugye be kéne kapcsolni a gyerekzárnak de azt jelzi a kijelző hogy nincs becsukva az ajtó és szintén csak kattanik de nem zár be. néha ha jó erősen becsapom akkor működik de ritkán. Kulcsal se tudom bezárni mert szintén csak kattanik és csak a sofőr felöli ajtót zárja be gondolom mert nem érzékeli hogy csukva vannak az ajtók. Az autó egy 2007-es C4-es. Mi lehet a probléma? Előre is köszönöm.
2014 es c4 Grand Picasso II 2.0 bluehdi 110kw os autóm van. Kiürült a FAP tartály, hibát dobott. Fel töltöttem, a harmadik generációs powerflex adalékkal, de nem tudjuk újra engedélyezni a szivattyút. Úgy tudom diaggal meg kellene adni a feltöltött mennyiséget is, mivel nincs a tartályban szint jel adó. Milyen diagnosztikaval tudom a FAP rendszert újra engedélyezni? Esetleg valakinek van valami leírása?
Nem fordulat hatarozza meg, de ajanlja, hogy ha eszreveszed, akkor tartsd a fordulatszamot 2000 korul, vagy felett. Azert eszre lehet venni, foleg alacsony fordulaton. A pillanatnyi fogyasztas pedig tuti emelkedik litereket.
Ha varosban eri el a szukseg, akkor 1 sebessegi fokozattal lejjebb kapcsolok es lampanal, vagy megerkezeskor uresben pici gazzal allasban is 2000-en tartom a fordulatot, amig kisimul a motor jarasa.
Az 1.5 blue HDI mekkora fordulaton kezd DPF akcióba? 110 -el járok autópályán, hatosban épp 2000ret forog, de még nem vettem észre hogy DPF tisztításba kezdett volna...
A tartókeret törése is sanszos lehet, de mindenképpen csúnyán megkophatott a használat éveiben. Érdemes egyszerre rendelni. Vagy akár kompletten is van együtt a kettő. Még színválaszték is van, ha "unalmas" a fekete! :-)
Keresgéljél, én csak véletlenszerűen linkeltem a találatokból, talán nem is a legolcsóbb beszerzési forrásokat.
Sziasztok, tudtok lehetőleg Újpest környékén olyan szervízt, akik meg tudnák javítani a néha nem működő jobb első ablakhuzagatómat? Mostanában már nem merem használni, mert ha lent marad, hosszabb távon kényelmetlen úgy autózni és parkolni sem biztonságos. Szóval néha működik, néha nem és ez bosszantó. Valószínűleg nem kapcsoló, hanem valami vezérlő hiba.
Kérlek segítsetek, ha van ilyen tapasztalatotok, vagy tippetek.
Kiszerelve a kapcsolót látszott, hogy kívülre is került rá mémi olaj. A kapcsoló könnyen szétszedhető, belül olaj ugyan nem látszott, de némi szennyeződés az érintkezőkön igen. Benzinnel megtisztítva, visszaépítve a tempomat üzembiztosan működik.
A gyanúm megvolt rá, hogy ez lesz a megoldás mert írásodat olvasva megpróbálkoztam azzal, hogy megrugdaltam a kuplugot néhányszor és erre többször is működésbe lépett.
1,6hdi 2008as motor. indításnál és leállításnál zizegő hang van 5 msp -ig kb,mintha a kipufogó kifújna ahhoz hasonló,de nem az ! Amikor piroslámpához begurulok üresbe és alapon megy a motor akkor is !
Vákumpumpa ,üzemanyag szűrő körül jön a hang ,de nem lehet behatárolni pontosan. mi lehet ez?- Még ha a turbó vákumdobozáról lehúzzuk a csövet ,akkor is előjön egyfolytában adja olyankor, tehát ha a turbó nem tölt rá maxra(változógeometriás). A lehúzott cső végét hiába fogom be ,marad a hang. Kipufogógáz visszavezető csőnél jöhet ki,repedés ,,ha nyit az EGR akkor lehet ez?vagy a turbó vezérlő mágnesszelep zörögne,az is ott hátúl van ezeknél,jól eldugva.
Meghülyit hogy mi lehet ez, valaki esetleg tapasztalatból nem tudja?
Élő adatokkal diagoltak? Mert akkor látni kellett volna mely paraméter tér el a normálistól. Monitor lambda szonda miért lett cserélve? Hova valósi vagy?
Az E10-es benzinnek az az átka, hogy nagyobb az alkoholtartalma. Az alkohol (etanol) erősebb oldószer, mint a benzin. Lerakódások eddig is voltak az üzemanyagrendszeredben, de nagyobb alkoholtartalmú benzin (max. 5%-ról max 10%-ra) azt feloldotta, és ezek a szennyeződések bárhol lerakódnak. Ha a legkényesebb ponton, az injektorban, akkor ott dugulást okoz. Már egy pár teletank E10-es is okozhatja ezt. A xsaránkkal (1.4 8V benzin) játszottam el ugyanezt. Időnként 3 hengerezett, a sárga csekklámba is kigyulladt. Diagnosztika, gyújtáskimaradás. Trafócsere, gyertyákkal, majd lambda szonda, mert meleg motornál maradt a jelenség. Továbbra is gyújtás kimaradás. Egyik szerelő az injektor kábelét cseréltette. Sem gyári, sem utángyártott nincs, csak bontott. Nem javult meg. Egy másik szerelő adott egy tippet. Mivel a 2-es hengernél jelentkezett, cseréljük meg annak a befecskendezőjét egy másikkal. Ha átmegy a hiba, akkor az az injektor a hibás. Átment a hiba. Egy injektor csere volt a megoldás.