Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2618

No erre aztán harapnának a (sötét)zöldek... :-)

amúgy tökéletesen így van...

Előzmény: xhwamt (2611)
BoGar Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2617
Igen, tudom, a polgármesterünk intézné ezt. Utólag látszik, hibás döntés volt. Most a frissen felújított útjainkat teszik tönkre a kamionok, amik a kerület határán mennek el az M3-as felé. Persze az utak nem erre vannak tervezve.
Előzmény: chexum (2614)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2616

És azért ne feledjük, hogy az Ecseri út, a Kén utca és a Galvani út a Hungária gyűrű számára eredetileg (120 éve) kiszabályozott utak.

miafene... erről még nem hallottam...

ezt a nyomvonalat nem a ferencv.pu megépítésével vetették el?

(mert elég rondán beépítették a nyomvonalba...)

 

és ha ide helyeznék át a hungária déli szakaszát az ecseri úttól hogy kerülne vissza a hungáriára?

alagútban a népliget alatt?

 

Szerintem pedig Hungária jelenlegi déi ívét, a Lágymányosit és a Hamzsabégit kell örökre elfelejteni, nem kell Budára még egy körút 200 méterre a másik két körúttól (Karinthy-Villányi, Bocskai-okt23, Hamzsabégi). Korrigálni kell, amit elődeink elbasztak.

 

Nincs ezzel semmi baj.

A gellért hegy miatt torlódnak össze. (meg az a 200m van 300-400m, az is csak a legszűkebb részeken...)

A hiba ott van, hogy a hamzsbégi-lágymányosihíd-könyveskálmán, meg a déli M0 nem a 70es/80-as években épült ki, helyette a bocskai-irinyi-petőfihíd vitte a teljes délpesti tranzitot...

Előzmény: felucca (2607)
BoGar Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2615
Tudom, miről beszéltél, és azért mondtam, hogy ott bizony tovább építették. Nem teljesen, nem azt mondtam, hogy kész, csak hogy építették. Már megcsinálták a földmunkákat, amikor ezt a szakaszt átadták. Mára már kész az egész, látni a nagy ótbaigazító táblákat, amik az út felett vannak/lesznek.
Előzmény: Törölt nick (2613)
chexum Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2614
Megint csak kímélik szegény autósokat, nehogy olyan helyen kelljen bejönniük a városba, ahonnan van más választási lehetõsége is, mint végigállni azt az egy sort, ami bemegy a belvárosig :)

Ezek alapján akár egyszerre is elkészülhetett volna az M5-4 szakasszal...

http://www.nart.hu/projekt.php?id=2

II/A(2) szakasz: új 4-31. sz. főutak között

"Ez a részszakasz jellemzőit tekintve azonos az előző M5-új 4. sz. főút közötti szakasszal. Külön tárgyalását az indokolja, hogy - a XVII. kerületi Önkormányzat állásfoglalása alapján - a 31. sz. főútnál nem lehet forgalombahelyezési szakaszhatár.

Előzmény: BoGar (2612)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2613

Nem.

Az M0-M4 csp.-tól valóban tovább építették a nyomvonalat, talán 1 km-rel is.

Én a kép felső részén lévő feltúrt sávra gondoltam (ecser-maglód között).

Ez már az M4-31 szakasz nyomvonalán van, a PVT konzorcium építi.

Előzmény: BoGar (2612)
BoGar Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2612
"2005.10. Az átadás előtt álló M0 (M5-M4)
érdekes, hogy az ecser-maglód közötti nyomvonalon, mintha már látszódna némi földmunka."
Lehet, azért láttál földmunkát, mert kicsit tovább csinálták meg.
Előzmény: Törölt nick (2601)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2611
Szvsz Budapest az elmaradottabb. Itt van nagyobb szükség a hidakra beleértve az agglomerációt is. Lényegében az Aquincumi és az Alberfalvai híd és a kettő közt a körút per pillanat prioritást kellene, hogy élvezzen minen más projekt előtt. Budapesten a vidékhez képest iszonyatos az elmaradás a közúthálózat fejlesztésében. Olyannyira, hogy bármennyire furcsa is, de a közúthálózat fejlesztésnének a fővárosban már kell előznie a tömegközlekedés fejlesztését is!
Előzmény: Rooger Preed (2608)
BoGar Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2610
Szerintem nem csak az M0 északi hídnak kell addig megépülni, hanem bizony kell az aquincumi híd is. És még ekkor sem lehet letiltani a két hídról az autós forgalmat. Ha megnézed egy-egy napon, mindkettőnek nagy forgalma van. Nem lehet azokat csak úgy átterelni a Petőfi és az Erszébet hídra, hisz ahhoz délen kellene másik híd, mert ezek a hidak déli forgalmat bonyolítanak le.
Előzmény: Rooger Preed (2608)
mestska Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2609

az Aquincumi helyett inkább épülne meg vidéket még egy.

 

miért is?

Előzmény: Rooger Preed (2608)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2608

Kicsit nagyvonalú a terv, nem?

 

Pl Százhalombattán nem tudnék egy hidat elképzelni. A budapesti hidakkal kapcsolatban meg a Buda-Csepel híd nagyon kéne, de az Aquincumi helyett inkább épülne meg vidéket még egy. No, meg amint van M0Észak jó lenne a belvárosi kis hidakról (Szabadság-híd, Lánchíd) kitiltani az autós forgalmat.

Előzmény: Törölt nick (2598)
felucca Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2607
És azért ne feledjük, hogy az Ecseri út, a Kén utca és a Galvani út a Hungária gyűrű számára eredetileg (120 éve) kiszabályozott utak.

Szerintem pedig Hungária jelenlegi déi ívét, a Lágymányosit és a Hamzsabégit kell örökre elfelejteni, nem kell Budára még egy körút 200 méterre a másik két körúttól (Karinthy-Villányi, Bocskai-okt23, Hamzsabégi). Korrigálni kell, amit elődeink elbasztak.
felucca Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2606
Végül is az Árpád híd és a Margit híd is tiszta túlzás egymástól másfél kilométerre, ha valahogy össze lehetne vonni őket, az egyik híd árából akár utat, felüljárót is lehetne építeni...
:)
Előzmény: mzdude (2602)
mestska Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2605

pedig mindkét hídra szükség van igazából. Az alsó a körvasútsori körút forgalmát vezetné el, a felső meg azontúl, hogy a Ferencvárosi pályaudvar egyre értékesebb telken álló zárványát kettévágná, a Hungáriát is végre kiegyenesítené, és így nem az amúgy szökséges Hamzsabégin menne át a fél világ, hanem újabb körút rendszer alakulna ki.

De majd mindjárt szólok feluccának, ez az ő kedvenc témája :)

Előzmény: mzdude (2602)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2604

az M6-nál jól látszik, hogy a pirossal jelölt 3 km-es szakaszon még hozzá sem kezdtek a munkákhoz (érd ófalu-érdi tető). 2007 tavasszal talán átadják az M0-érd ófalu szakaszt (én azért ebben nem lennék biztos), júniusban pedig az M6 másik végén lévő dunaújvárosi hidat. muris lesz, hogy ez a 3 km-es szakasz még egy ideig nem lesz meg..

ezen a szakaszon ahogy néztem bevágást kell csinálni az autópályának is, felüljárót kiszélesíteni, továbbá kb. 1 km-es szakaszon jelentős töltést kell építeni. kérdésem, hogy egy ilyen jelentősebb töltés tömörödésére mennyi időt kell szánni? vagy pedig tömörödik ahogy akar, rápakoljuk az utat, osztjóvan?

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (2601)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2603

kell oda mind2: csepel jelenleg qrvára elszigetelt. egy ilyen kaliberű híd kerül kb. 10-15 mrd-ba (+ az utak persze) ez bagatell összeg egy 2Mes város fejlesztési keretében...

 

A lágymányosit meg ki kell kinni a hamzsabégin. punktum.

Előzmény: mzdude (2602)
mzdude Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2602
Kicsit túlzásnak érzem a két hidat egymástól kb. egy kilométerre. Értem, hogy a balfaszkodás eredményeként (lásd: Lágymányosi híd és továbbvezetése) az Egér út forgalma a felső hídra menne, az M6 felől érkező meg az alsóra, de szerintem a kettőt össze lehetne vonni. A pesti (és részben a budai) oldalon pedig a megspórolt híd árából utat, felüljárót építeni.
Előzmény: Törölt nick (2600)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2601

ami a guglin még nem hozzáférhető:

(a digitalglobe.com-on találtam, de csak ez a kisméretű ingyenes a nagyfelb. változatot pézé aggyák...)

 

2006.08.

látszik az ÉM0híd és az M0 3-M3 építés nyomvonala

érdekes, hogy az M0-nál vannak még szakaszok, amit el sem kezdtek...

 

 

2005.10.

Az átadás előtt álló M0 (M5-M4)

érdekes, hogy az ecser-maglód közötti nyomvonalon, mintha már  látszódna némi földmunka...

 

 

 

2006.08.

Az épülő M6 (M0-érditető) és a már átadott M6(érditető-dújv) 1-1 szakasza...

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2600

Szerintem sem a gát sem a híd nem "csúfítja el", ha tájbaillően van megtervezve.

(Az erőmű a prédikálószéki tározóval meg qrvára hiányzik: 200-300mrd gázszámlát biztos meg lehetne vele spórolni évente... meg ölég szép mennyiségű CO2 kibocsátást is, hamá a környezetet védeni akarjuk, ugye...)

 

 

Ahogy készítettem a rajzott, akkor vettem észre, hogy a guglin hiányzik a soroksári duna-ág...  :-)

 

A fenti a galvani híd.

A soroksári-ági párja a kén úttal szemben lesz, a ferencvárosi pu felett felüljáróval el lehet jutni a túloldalon lévő ecseri útig.

(ezzel kapcsolatban kérdem a hozzáértőktől, hogy az M5 bevezető utoljára megépített (gyáli u-al párhuzamos) szakaszát mi a f.szé nem felüljáróval vitték át az ecseri u. felett? ez is citromdíjesélyes...)

 

Az alsó az albertfalvai-híd

A híd átvezet a csepeli budafoki útra. ennek is lesz egy soroksári-ági párja is (valahol a gubacsi híd felett) innen a határútra lehetne átjutni, amit kiszélesítenek 2x2-re.

 

mzdude Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2599

Hehehe, gátat nem lehetett építeni Nagymarosnál, de hidat lehet? Az nem csúfítja el a tájat? :-)

 

Az albertfalvi híd ezek szerint csak csepelre megy majd? Mi lesz ott a folytatása?

Előzmény: Törölt nick (2598)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2598

A hídlistádból kimaradt az ÉM0 (mint épülő) és a déli-vasúti. 

"duna" híd viszont nincs... :-)

A bajai csak 1 híd, de közös használatú.

tehát így 17+2épülő.

 

A rencerváltás óta épültek listája:

A MáriaValéria "csak" újjáépített, a grafikonon a felújított kategóriában szerepel.

 

A "jövő":  (Az ÉM0 már épül! és ez a csáknorisz-híd :-)

 

(várható ép. sorrendben):

M0Dél 2. Komárom 3., Aquincumi, Albertfalvai (csepel), Esztergom 2., Galvani (csepel), Mohács, Vác, Százhalombatta , Nagymaros (de lehet, hogy mégiscsak vízerőmű lesz... :-)

Előzmény: v_peti (2595)
rtivi Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2597

Amikor 1997-ben a főváros fejlesztési koncepciójához egy hasonló grafikont készítettem, az akkori főépítész igen nagy örömére kihagytak a további munkából. Majd elmagyarázták, hogy a budapesti hídhiány politikai nyomásra alakult ki.

 

Tehát az, hogy ne tudjak időnként átmenni Budára az öcsémhez az politikai ügy, megáll az eszem. (A grafikonról pontosan kiderült, hogy 2000-re Budapesten sikerült megtörni egy több mint 100 éves hídépítési trendet. No hála istennek, mondaná a takarítónőm. Ezt is elértük.)

Előzmény: Törölt nick (2588)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2596

Dél-Buda az két híd. Albertfalva és a Galváni út. Azonkívül Mohácsnál kellene a híd és Vácnál végre!

Előzmény: v_peti (2595)
v_peti Creative Commons License 2007.01.02 0 0 2595
Hol vannak Dunahidak (Nagy-Duna)?
-Medve(d)
-Komárom vasúti
-Komárom közúti
-Esztergom
-Újpesti vasúti híd
-Árpád
-Margit
-Lánchíd
-Erszébet
-Szabadság
-Petőfi
-Lágymányos
-M0
-Duna
-Dunaújváros (építés alatt)
-Dunaföldvár
-Szekszárd
-Baja vasúti
-Baja közúti

Ez összesen 18+1 épülő.

4 év (egy kormány) egy híd. Ez tökéletesen igaz.
Nézzük csak!
Németh Miklós (ha jól emlékszem): M0
Antall József (nincs, de Miki csak egy évig volt, ezért ideszámíthatjuk)
Horn Gyula - Lágymányos
Orbán Viktor - Mária Valéria
Megdgyessy - Szekszárd
Gyurcsány - Dunaújváros


A jövő?

-Komárom II. híd a teherforgalom miatt.
-Esztergom szintén kell még egy emiatt.
-M0 észak
-Budapest északi (Chuck Norris híd:)
-Dél-Buda (Albertfalva?)
Hol kellene még?


Előzmény: Törölt nick (2588)
Fricy Creative Commons License 2006.12.31 0 0 2594
A lényeg, hogy érted. :)

Boldog új évet mindenkinek!
Előzmény: Törölt nick (2593)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.31 0 0 2593
mármint vákuumszivattyú, sok bemenettel...
Előzmény: Fricy (2592)
Fricy Creative Commons License 2006.12.30 0 0 2592
Igen, lényegében egy szivattyúról van szó, sok kimenettel. :)
Előzmény: Törölt nick (2591)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.30 0 0 2591
ez a talajvízszint süllyesztő vákuummal megy, mint a szippantóskocsi?
Előzmény: Fricy (2590)
Fricy Creative Commons License 2006.12.30 0 0 2590
MALWIN Creative Commons License 2006.12.30 0 0 2589
Ez a dbbridges csóka nem tud róla, hogy a Dunán máshol is van híd?

Amúgy egy előttem levő sajtóanyag szerint a bajai Duna -híd "korszerűsítendő", párhuzamosan egy, a hídtól északra megépülő kikötőbővítéssel.Ez vajon mit takarhat?
Igyekszem majd megkérdezni az írás szerzőjét is, de addig valakinak van valami infója?
Előzmény: Törölt nick (2588)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!