Keresés

Részletes keresés

Zolee_28 Creative Commons License 2011.04.21 0 0 186089

Durva! :) Egy bátrabb társunk : http://m.blog.hu/ig/igynevess/image/20565.jpg

SzeZo Creative Commons License 2011.04.21 0 0 186088

Ne is mondd! Vasárnap a virsligumikkal szívtam a bontáson. Megrázó élmény volt.

Az elég meglepő, hogy több, mint egy hete feltörték az aszfaltot és még mindig nem öntötték le. Jó munkához idő kell, a lassúhoz meg még több...

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (186087)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2011.04.21 0 0 186087

Tegnap kétszer kellett bemennem a városba, összejött az ötvenes tisztán muszájközlekedésből. :-) És itt a jó idő, csinosabbnál csinosabb lányok hemzsegnek az utakon. :-)

 

Ja, az UVH budai végén ha olyan táblát láttok, hogy a "járda" lezárva, gyalogos közlekedés a túloldalon, akkor tényleg le van zárva, javítják a pesti végén az aszfaltot. Nem tudom, mennyi idő, de jobb elkerülni, mert a másik felén lépcsőzés van. Remélem, lesz látszatja.

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2011.04.21 0 0 186086

MTB-n is lehet segíteni, ha felszarvazzuk, mert akkor ugyanúgy megvan a fogásváltási lehetőség pihenésül, mint az oútin. Hej, az a szép görbe kormány a parasztbiciklin, de sokáig sirattam, mikor montit vettem...

Előzmény: Claude Léon (186078)
Pinyo Creative Commons License 2011.04.21 0 0 186085

Múlt héten még keresztben volt az alján egy fa, tegnapelőtt már ki volt járva mellette. Nem mintha esély lett volna beleszáguldani.

Előzmény: Stms (186083)
Pinyo Creative Commons License 2011.04.21 0 0 186084

BMX kormánynál vannak enyhébb emelkedésű mtb kormányok, rizer alnévre hallgatnak, pl ilyen http://www.testbike.hu/velemeny/kormany/ritchey-rizer-comp.

 

Aztán próbálhatsz Ergon markolatot esetleg. Nem szokványos, de annyira más, hogy akár használhat is.

Illetve olvasgasd ezt a topikot, hátha jön ötlet:

http://forum.bikemag.hu/altalanos-technikai-forum-12/milyen-markolatot-624/index13.html

 

Előzmény: ronya1 (186081)
Stms Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186083

Na, meggyógyulok, megnézem, mert már régóta szemezek azzal a sárgával. :)

Előzmény: Pinyo (186080)
maci124 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186082

Fo szabalyt szegtel meg: igazi kerekparos nem fekez!

Előzmény: Pinyo (186080)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186081

most lejjebb van a kormány mint az ülés

legalább 10 centivel

akor lehet egy bmx kormány a megoldás? :)))))

Előzmény: Claude Léon (186078)
Pinyo Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186080

Dehogynem :-)

 

Tegnap jártam a Szépvölgyi út vége - Határ nyereg közötti S meredekén. Na ott például félúton elgémberedtek az ujjaim a fékezéstől :-)

 

Innen meg a 11-es busz végállomása felé gyakoroltam a lejtőn rátekerést és a kanyarvételt.

 

Sosem mentem ott 50-nel. Most igen.

Viszont olyan sem volt eddig soha, hogy kiegyenesítettem volna az utána jövő enyhe balkanyart :-) Valamit valamiért...

Előzmény: Stms (186079)
Stms Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186079

Alapvetően nem kell nyomni meg szorítani a kormányt montin.

Előzmény: Claude Léon (186078)
Claude Léon Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186078

Jó régen nekem is egyeneskormányosom volt, és zsibbadt a kisujjam (fél-egyóra után), és ez nem javult az idővel.

És igen, én is alacsonyra állítottam, lehet, hogy ez is közrejátszott, esetleg próbáld ki 10 centivel az ülésmagasság fölé állítani.

 

Teljesen természetellenes az a "kifordított", egyeneskormányos kéztartás (érdemes volna valami modellen tanulmányozni a csontok és a nyomható idegek egymáshoz való viszonyát), persze a montembájk nem jól működne más kormánnyal, de nem is arra való, hogy a sík pusztában nyomjunk rajta 100-asokat.

Ja, persze, a szántóföld más.

 

Aszfaltos ügyekre ajánlanék inkább valami kényelmesebb vázas koskormányosat, azon nem zsibbad a kezed sehol, elég sokféle fogást talász rajta, ha már unod a kapaszkodást, igaz nem is igen akaródzik majd letérni az épített útról :)

Előzmény: ronya1 (186061)
Pinyo Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186077

Mérföldkő ez is!

Előzmény: stoki (186055)
Nemozoli Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186076

Hajrá Papa!

Előzmény: stoki (186055)
gyuri62 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186075

Jó pééz ez valakiknek, ez a sok remek kerékpár út.........

Ahogy beérünk Taksonyba  Bugyi felöl (százhuszonharmadrangú dülő) már le van alapozva végig a rozoga aszfaltút, meg a susnyás között a biciglijárda nyomvonala. Annyira jó lesz, hogy ott majd nem lehet biciklizni, csak a biciglijárdán, de az 51-esen igen :(

Logikus szerintem is..........

Előzmény: koller andor (186074)
koller andor Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186074

Újszilváson a kerítés és az út közé van beszorítva (kb 2.5m. széles) és végig beton villanyoszlopok a közepén. Piros csíkos fényvisszaverő táblákkal díszítve. Az út- ami szintén új- gyakorlatilag forgalommentes. 10 percenként 1-2 autó.

Előzmény: gyuri62 (186073)
gyuri62 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186073

Ugyan olyan lett a Bugyi főutca, mint Berény.............ijesztő :(

Előzmény: SzeZo (186071)
koller andor Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186072

Újszilvás sokkal durvább. Itt az ideje, hogy készítsek pár képet róla.

Előzmény: SzeZo (186071)
SzeZo Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186071

Le kell cserélni a hátsó tengelyt olyanra, mint a Ben Hur-ban a görög kocsié, aztán egy kicsit a padka felé húzódva sorban lehet nyiszálni a hülye táblák szárait.:)

Nálam a pálmát egyelőre még mindig a balatonberényi nyalókasor viszi...

Előzmény: gyuri62 (186070)
gyuri62 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186070

Bugyin az edzőkörön már kb. 100 méterenként kint van a kerékpározni tilos tábla, miközben a "remek kerékpár út" helyenként megoszott gyalog/kerékpár járda közvetlenül a kertkapuk előtt. :(

Előzmény: SzeZo (186049)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186069

idény végéig ki akartam tolni ezt a villa cserét

mert a problámám csak a fűrész oldja meg

de akkor lehet beszerzek valami olcsóbb "rugós" elsővillát

5ezer körül van már a cspelnél ilyen noname 50milis rugózású csoda

3 ezer felé van állítható kormányszár aztán így be tudom határolni mi is kényelmes

ne 10+ezres anyagokkal kelljen kisérletezgetni

 

melóhelyen sokat írogatok de ott a hüvejk és a mutatóujjam kezd először zsibbadni, biciklizéskor a kisujj gyűrűs és így halad tovább

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (186062)
maci124 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186068

Nekem ez van 3 eve, sztem szuper, jol mozog, kenyelmes, birja a strapat, es evente kell csak fujatni. Abszolute ajanlom.

Előzmény: sompetike (186047)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186067

Ezt a négyszámjegyű főutcás mondatot lementem magamnak :-)

Előzmény: SzeZo (186049)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186066

Azt még el tudom képzelni, hogy ha a számítógépes munka közben eleve terhelést kap a kéztő, mert rossz az asztal/szék magassága/az egér elhelyezése/a gépelési stílus, akkor ez a megterhelt kéz már könnyebben megadja magát a biciklin. (Az első teleszkóp egyébként a kéztőt is kíméli.)

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (186062)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186065

Pontosabban: csukló --> kéztő

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (186062)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186064

Ilyenkor szokták az orvosok azt mondani, hogy mi minden tőlünk telhetőt megtettünk, de túlságosan súlyos állapotban szállították be... Szóval annyi.

Lehet, hogy veszek négy másikat a lámpába, a maradék három meg bemegy a szakállvágóba, amelyik idáig az elemeket zabálta, mert folytonos problémát okozott, hogy pont három kell bele.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (186041)
Stms Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186063

A csuklókra nehezedő súly amiatt is lehet hogy túl elöl ül a nyeregben. Hogy idézzek nálam okosabbat: "az emberek jó része úgy bringázik mintha egy pohár víz lenne mögötte a nyergen". A testsúly jó része így nem a lábra kerül.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (186062)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186062

Akkor az egészséges érdekében mégiscsak kénytelen leszel az összerohadt kormány szétrohasztásával foglalkozni. Amíg ezt nem teszed meg, nem sok értelme van mindenféle más tippekkel próbálkozni, hiszen ez a leglogikusabb lépés. Könyökrázkódásról még nem hallottam, de ha nagyon ráz a gép, akkor az első teleszkóp a megoldás, ha még nincs. A kezed valószínűleg azért zsibbad, mert nagy a súly a csuklódon. (Tüneti kezelésnek nyak-vállövi és karmasszázs is jó lehet, de a problémát ez nem oldja meg.)

Előzmény: ronya1 (186061)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186061

a fékkar közel 45 fokon áll, de akkor is zsibbad ha nem is fékezem

itt a nagy alföld közepén nemigen kell fékezni....

könyökfájdalomra gondoltam a rázkódástól, igazán ami nagyon zavar az az ujjak zsibbadása

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (186059)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.20 0 0 186060

errefelé ritkább a fa mint a tisztességes asszony :)

 

Előzmény: Stms (186053)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!