Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vwopel Creative Commons License 2012.07.10 0 0 62879

1000 gondja is lehet (na jó, csak 10, de ez csak 2 nullával kevesebb) :-D

 

át kellene vizsgálni

benzin nyomás*, vízgomba, jeladók, stb

* mi van a tankban?

Előzmény: adri09 (62877)
vwopel Creative Commons License 2012.07.10 0 0 62878

A kasznis, ha ért a dolgához mindent meg tud csinálni. (szarból várat is épít)

 

De innen nézve ez csak beállítási gondnak tűnik.

Mindenesetre látni kellene.

Így vetted fehéren, vagy most lett fújva?

A búra (mint irták) leválik a lámpatestről, de a ragasztó-tömítő orvosolja (a jó kasznis ezt is megoldja)

Előzmény: Törölt nick (62873)
adri09 Creative Commons License 2012.07.10 0 0 62877

Sziasztok, mi lehet a gond?

 

2001-es 1,6 G Astra 101Le melegben alig akar indlni..... a motor alig akar felpörögni, aztán ha már meleg minden ok..

 

kösz előre is.... :-)

ha4nz Creative Commons License 2012.07.10 0 0 62876

Az index párásodása F betegség. Ott van egy gumiszalag ami sajnos öregszik és elvékonyodik. Ennek a szilo a megoldása, de amit bontóban vennél az ugyanilyen zsákbacsak és időzített probléma lenne. A karosszériához nem értek sajnos.

Előzmény: Törölt nick (62873)
no_holy_shit Creative Commons License 2012.07.09 0 0 62875

tipikusan valik le a fura a testrol... ragaszd vissza (szilo, palmatex) vagy vegyel ujat 1000-1500Ft-ert vagy varjal meg amig teljesen szet nem esik...

Előzmény: Törölt nick (62873)
AteszX16SZR Creative Commons License 2012.07.09 0 0 62874

Szia!

 

Véleményem szerint az index párásodásának semmi köze a sárvédő illesztéséhez, sokkal inkább ahhoz, hogy az index "frontja" kezd elválni magától az index "testétől". Nálam is ez volt/van. Ezt a problémát az index búra cseréjével vagy a keletkezett hézag megszüntetésével orvosolhatod.

Előzmény: Törölt nick (62873)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.09 0 0 62873

Szerintetek egy karosszérialakatos ki tudja kalapálni nekem a képen látható elemet, hogy pontosan illeszkedjen?

A vezető oldali sárvédő karoszéria elem utángyártott és nem illeszkedik pontosan a motorháztetőtől a rés is pár mm-rel nagyobb és az index is bepárásodik. Szinertetek?

 

Anyós oldali, ami jó így néz ki:

 

 

A javítandó rész:

 

Cumbi Y17DT Creative Commons License 2012.07.09 0 0 62872

Diagnosztika után azt a hibát mutatja, hogy nincs fordulati jel..

Leheséges, hogy a fordulatszám jeladó hibás, és rángathat emiatt az Isuzu Astra? 

Nem olcsó ez a jeladó sajna..

Előzmény: ha4nz (62870)
AteszX16SZR Creative Commons License 2012.07.09 0 0 62871

Köszönöm a választ!

Előzmény: ha4nz (62870)
ha4nz Creative Commons License 2012.07.08 0 0 62870

Pontosan!

 

Cumbi: Örülök hogy segíthettem!

Előzmény: AteszX16SZR (62861)
Cumbi Y17DT Creative Commons License 2012.07.04 0 0 62869

Oké, viszem szerelőhöz, egyre gyakrabban rángat. Ha nem vezérlő hiba lesz, akkor már örülök. Azért köszi.. :(

Előzmény: ha4nz (62834)
ohrana Creative Commons License 2012.07.03 0 0 62868

Kicsit más...

 

o

Előzmény: bocinyuszi (62867)
bocinyuszi Creative Commons License 2012.07.03 0 0 62867

Ami a váltón van: A02963 W4.19

opel-infos.de szerint ez F15 WR váltó, és ez neked nem jó sajnos. sajnálom.  Astra f, corsa B, tigra és vectra B -hez jó csak. :(

Előzmény: ohrana (62865)
409 Creative Commons License 2012.07.03 0 0 62866

Én elfelejteném. Azok a motorok már kétszer lefutottak, alkatrész gyakorlatilag nincs hozzájuk, ami van, az aranyárban. De ez is csak egy vélemény.

Előzmény: Ramillies (62864)
ohrana Creative Commons License 2012.07.03 0 0 62865

Hogyne érdekelne.

F17C418 a beütött szám vége.

 

o

Előzmény: bocinyuszi (62862)
Ramillies Creative Commons License 2012.07.02 0 0 62864

Sziasztok, pár kérdéssel fordulnék hozzátok, mivel már sehol sem találtam erdemleges választ, szeretnék venni magamnak egy használtautót középhosszú távokra, és megakadt a szemem egy 93-as évjáratú,  Omega A ba, de a leggyengébb dízel motorral szerelt 2.3d re, mik a tapasztalatok ezzel a motorral? Gondolom, hogy ne túl vad ebben a nagy kaszniban, nem is ez a cél, inkább a motor karaktere, illetve szervízigénye, betegségeire gondolok, illetve , hogy úgy általában mit figyeljek egy ilyen autó vásárlásánál, hol szeret rohadni, mik a gyakran előforduló hibák, kivéve a kényelmi elektronikát, mivel ez egy CL felszereltségű kvázi alapmodell, amiben elektronikából nem sok van :)

bocinyuszi Creative Commons License 2012.07.02 0 0 62863

b vectrához való ablakemelő motorom van..nem tudom egyezhet-e a tiéddel

Előzmény: kalaj (62853)
bocinyuszi Creative Commons License 2012.07.02 0 0 62862

Nekem van egy bontott váltóm 1.6-os motorral. Ha érdekelhet a dolog, holnap megnézem a számát. Semmi baja nem volt, csak komplett motort-váltót cseréltem 1.6-ról 1.8-ra.

Előzmény: ohrana (62857)
AteszX16SZR Creative Commons License 2012.07.02 0 0 62861

Értem, akkor az lehet egy alap megállapítás, hogy huzamosabb, nagy terheléssel és magas külső hőmérsékleten használt klíma "produkál kinti" kondenzvizet. Ha a körülmények kevésbé "drasztikusak" akkor a kondenzvíz megmarad a hőcserélő tálnyérjában és ott párolog el?

Előzmény: ha4nz (62860)
ha4nz Creative Commons License 2012.07.02 0 0 62860

Az sok mindentől függ, de nekem kb egy óra alatt mire leérek a balcsira kb 100km 35fok odakinnt bennt meg 20 körül van. Végig klíma bekapcsolva max kakaón. 

Előzmény: AteszX16SZR (62854)
ohrana Creative Commons License 2012.07.02 0 0 62859

Gondoltam, hogy nem jó :-(

 

o

Előzmény: 409 (62858)
409 Creative Commons License 2012.07.02 0 0 62858

"Más az áttétel mennyire baj?"

 

 Nagyon "butává" válhat az autó, miután az ideális nyomatéki fordulatok egészen máshová esnek.

Előzmény: ohrana (62857)
ohrana Creative Commons License 2012.07.02 0 0 62857

A kódja:

a11441F17C418.

Ebből - ahogy néztem - az F17C  és a végén a 418 a releváns.

Jól gondolom?

 

Más az áttétel mennyire baj? Ahogy a táblázatot néztem, a más áttételek könnyebb autókba kerültek, lehet, hogy a Zafira a váltót túlterheli - vagy csak gyorsulás/fogyasztás lesz más? (Ugyanazt a sebességet csak nagyobb/kisebb fordulaton tudja majd.)

 

o

Előzmény: Tech 2 (62856)
Tech 2 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 62856

Beazonosítottad  pontosan a váltódat? Az, hogy F17-es 4.19 végáttétellel még kevés. Kell a pontos váltókód, mert az alapján kelle keresni, az 1-es, 2-es, 3-as, 4-es, 5-ös fokozat áttételei lehetnek mások. Amennyiben találsz a kód alapján váltót, már tök mindegy, hogy honnan van, lesz, mert az egy bontott alkatrész amire 3 nap beszerelési garanciát szoktak adni a bontók. Lehet, hogy egy több százezer km-t futott váltót kapsz, de lehet, hogy egy kevés futásteljesítménnyel rendelkezőt. Tudod, a puding próbája az evés. 

Előzmény: ohrana (62855)
ohrana Creative Commons License 2012.07.01 0 0 62855

Hálás köszönet.

 

Van megbízható hely, ahol kaphatok ilyet? (weben találtam jópárat, de jó nehéz, és drága, nem akarom potyára cipelni...)

 

o

Előzmény: Tech 2 (62850)
AteszX16SZR Creative Commons License 2012.07.01 0 0 62854

Szia!

 

Természetesen F Astra, ezért kérdezek ezen a fórumon :-) (97' évi F Astra Caravan nick szerint X16SZR). A szag eltávolításának lehetőségéről sokat olvastam, de engem döntően a kondenzvíz csöpögése vagy annak hiánya érdekel. Mint ahogy az előzőben kérdeztem tapasztalat alapján mikor kellene megjelennie a kocsi alatt?? (ha egyáltalán lehet ilyet meghatározni?) A bejegyzésem többi részére adott választ köszönöm!

Előzmény: ha4nz (62852)
kalaj Creative Commons License 2012.07.01 0 0 62853

Sziasztok! opel kadett E -hez szeretnék ablakemelő motort szerezni akárhonnan. a bal oldali fogaskerekes leégett. de sehol nem találok.

 

e- mail publikus

 

ha4nz Creative Commons License 2012.07.01 0 0 62852

Előszőr tisztázzuk, milyen autód van? A másik: Dohos szag ellen klímaspray! A pollenszűrő oké, de amit érzel az már a járatokban megtapadt szennyeződés finom illata. Irány az első hiper-szuper kocsis bevásárlóközpont és kb egy ezres... De a hódos is árul...

Előzmény: AteszX16SZR (62851)
AteszX16SZR Creative Commons License 2012.07.01 0 0 62851

Üdv fórumtársak!

 

Klímával kapcsolatban volna kérdésem. Van valakinek tapasztalatta azzal kapcsolatban, hogy a klíma használata közben mikor kezd kifolyni a kondenzvíz a tűzfalon lévő gumi pipán? Nekem gyári klímám van, de még nem láttam a kocsi alatt vizet. Azt láttam, hogy ha folyna, akkor először a bölcsőre, de utána meg a földre kellene. Múltkor leszedtem a kivezető gumi pipát és dróttal megpiszkáltam a csonknál, de teljesen átjárható, dugulást nem tapasztaltam. Klíma használata után cseppet büdös a befúvott levegő. (pollenszűrő évente cserélve, levélrács alatt a vízelvezető takarítva) Utastérben (szőnyeg alatt) nincs víz.  

Tech 2 Creative Commons License 2012.06.30 0 0 62850

F17-es váltó 4.19-es végáttétellel

Előzmény: ohrana (62847)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!