Természetesen F Astra, ezért kérdezek ezen a fórumon :-) (97' évi F Astra Caravan nick szerint X16SZR). A szag eltávolításának lehetőségéről sokat olvastam, de engem döntően a kondenzvíz csöpögése vagy annak hiánya érdekel. Mint ahogy az előzőben kérdeztem tapasztalat alapján mikor kellene megjelennie a kocsi alatt?? (ha egyáltalán lehet ilyet meghatározni?) A bejegyzésem többi részére adott választ köszönöm!
Előszőr tisztázzuk, milyen autód van? A másik: Dohos szag ellen klímaspray! A pollenszűrő oké, de amit érzel az már a járatokban megtapadt szennyeződés finom illata. Irány az első hiper-szuper kocsis bevásárlóközpont és kb egy ezres... De a hódos is árul...
Klímával kapcsolatban volna kérdésem. Van valakinek tapasztalatta azzal kapcsolatban, hogy a klíma használata közben mikor kezd kifolyni a kondenzvíz a tűzfalon lévő gumi pipán? Nekem gyári klímám van, de még nem láttam a kocsi alatt vizet. Azt láttam, hogy ha folyna, akkor először a bölcsőre, de utána meg a földre kellene. Múltkor leszedtem a kivezető gumi pipát és dróttal megpiszkáltam a csonknál, de teljesen átjárható, dugulást nem tapasztaltam. Klíma használata után cseppet büdös a befúvott levegő. (pollenszűrő évente cserélve, levélrács alatt a vízelvezető takarítva) Utastérben (szőnyeg alatt) nincs víz.
Opel zafira (2004, 1.6) váltója megadta magát (valami elszabadult benne, és alul kiütötte a fedelet...)
A száma lehet HP07320/3 ? A szervizben ezt mondták, meg egy hosszú gm számot, de aza gyári száma. Esetleg más opelben is ugyanezt a váltót használják, tehát pl. bontott astrából is jó lehet?
A légzsák visszajelzőm is ég egy idelye,egyszer kanyarodás közben villant ki és azóta ég.Kicseréltema légzsák szalagérintkezőjét(szétszedtem és szakadt volt) de azóta is világít.
Az lenne a kérdésem hogy házilag nem lehet a légzsák hibakódját kiütni?Mindenféleképpen gépre kell dugni?
Mert szorul a motor tengelye és ő meg menni akar, ezért a motor több áramot akar felvenni. Jó házi megoldás: rakj a motor helyett valami fogyasztót rá és nézd meg mit csinál. illetve csak magát a motort de kiszerelve.
Cumbi: gáz+fék nyomva tart és gyújtás ráad és semmi csak ugyanolyan ütemű villogás végig?
A motorvezérlő szerintem a jobb oldalon a lábtér mellett lessz, de nem hiszem hogy ilyen tünetet produkálhat. A vezérlő feszt ad ki és méri a pozitív szálon a felvett áramot. Ha több akkor szorul a motor és letilt. Ugyanez az elve az elektromos ablakemelőnek is, ha ottmagad a kezed, csak ott irányváltással kiengedi.
Isuzu Astra G-m van (DTi 16V), elég jó állapotú, rendszeresen karbantartom. Mostanában szokta csinálni, hogy gyorsításkor meg-megtorpan egy pillanatra. Gázolajszűrőt cseréltem, nem segített.
Előtte ugyanilyen motoros Corsa-m volt, annál előjött egy típushiba, az adagolóvez. elektronika. De akkor megállt többször is, és a műszerfalon is jelezte a hibát.