Keresés

Részletes keresés

kocsi Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186164

Én is úgy képzelem, hogy sisakon, vagy mellre erősítve kevesebb a rázkódás, de ezt nem fogom kipróbálni, mert ez túl nagy gép ilyen célra.

Annyira meg nem érdekel, hogy csak ezért vegyek valami picit. Egyébként sincs érzékem a videozáshoz.

Előzmény: ronya1 (186163)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186163

motoros videót  bukóra rögzített kamerákkal (is) szokták csinálni

az elég jó szokott lenni

Előzmény: kocsi (186161)
dhpage Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186162

:DDD

Előzmény: maci124 (186159)
kocsi Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186161

A tájbringáról jut eszembe. Tegnap én is arrafelé tekertem, csak mire rájöttem, hogy tájbringások tévelyegnek körülöttem már késő volt felmenni a rajthoz.

Meg nem is azért voltam, hanem azért ki akartam próbálni, hogy tényleg stabilabb-e a kép ha vázra erősített géppel próbálok videózni. (Ahelyett, hogy kézben tartanám vagy testre erősíteném a gépet)

 

Az eredmény nem meggyőző: http://youtu.be/csyshtKZyB8?hd=1

 

(A stücnire rögzítettem, de nem elég stabilan, no meg ez a gép nem is erre való.)

Előzmény: Pinyo (186138)
J.K.F. Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186160

Miért, az IRDA használatának szánalmas volta 2009-ben tán nem igaz? :o)

 

Való igaz, a Polar szoftvere még mindig jobban tetszik a Garmin-énál (meg persze az óra dizájnja is), pedig szinte NULLA fejlődést sikerült elérniük  2004 óta, mióta Polar-t használok.

 

A "szinte" ezen esetben két dolgot jelent:

- kicsit (!) válozott a dizájn a PPT5.0-ban a PPP4.0-hoz képest, mások lettek a színek meg az ikonok

- van edzéstervezés is, hurrá (sose használtam de egy komoly sportolónak tényleg jól jöhet).

 

Ellenben rengeteg hibát nem javítottak a szoftverben, vagy esetleg újabbakat kreáltak. Pl. amikor az egyik verzióban az edzésnaplóban szereplő futott napi kilométer durván eltért a konkrét edzésfájlban szereplő értéktől miután letöltöttem az edzést az órából. Számolgattam-számolgattam, és arra jutottam, hogy vicces kedvükben elosztották (!!!) a futott kilométereimet a Calibration factorral. Pl. 1.062 volt a calibration factor, futottam 7km-t, amit ő 7km-nek is írt, de az edzésnaplóba már csak 6.6km került (7/1.062). Magyarán visszaszámolták, mennyit futottam volna, ha 1.000-s calibration factort használnék. Minő kedvesség ez tőlük. Azóta nem is mertem újabb verziót feltötlteni a szoftverből, mert a rákövetkezőben még mindig megvolt ez a hiba (és baromi macerás visszarakni a régit).

Előzmény: Butch Cassidy (186153)
maci124 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186159

Ja, de akkor mar autora :)

Előzmény: SzeZo (186158)
SzeZo Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186158

Ha  nagyon lila jön ki hátul, akkor kell váltani?

Előzmény: kocsi (186157)
kocsi Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186157

Trabantban is van, csak a trabant hörgéssel, krákogással meg füstjelekkel kommunikál.

Előzmény: bindera (186152)
sompetike Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186156

vszinü,hogy nincs szükségem rá:)

Stms Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186155

Ez az egész annak a kérdése, hogy szükséged van-e rá.

 

Én azért vettem, mert kicsit komolyabban veszem a versenyeket és kevés időm van edzeni, így jobban be kell osztani a dolgot (nomeg elolvastam egy-két könyvet hozzá hogy valami fogalmam is legen a mitmiértről, mert anélkül sz*rt sem ér hogy van egy szép órám).

Előzmény: sompetike (186154)
sompetike Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186154

na az én automban sincs fordulatszámmérö pedig hdi s mégis tudom mikor kel váltani,mindegy érdeklödtem a sporttracker is tudna a heart rate-t de sajnálok rá 65 eurot a polar nevü kütyüre...

Butch Cassidy Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186153

Ez az egy igaz. De amúgy a Garmin más előnyt nem is tud felmutatni, szerintem rettentő gagyi a Polarhoz képest. Szídjam egy kicsit konkrétan? :)

Előzmény: J.K.F. (186117)
bindera Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186152

Trabantban sincs, mégis tudod mikor kell sebességet váltani.:))

Előzmény: ronya1 (186151)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186151

aki 1200es zsigulin nőtt fel nemigen érdeklik az exták :)

 

én csak tanulom ezt a biciklizést, nézek nagyokat miféle dolgok vannak

nemigen értem  mi miért van, és mi miért olyan amilyen

vidéken a bicili azért volt hogy a nők boltba járjanak a férfiak meg kocsmába :)

 

Előzmény: dhpage (186150)
dhpage Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186150

"mert nekem van fordulatszámmérő a kocsiban de sosem érdekelt mennyit mutat"

 

volt ilyen kolléga. aki a váltózárat nem tudta áttenni, csak 2-esbe és úgy döntött, hogy jó lesz ez is bejönni munkába...csak a kuplung füstölt el, de az rommá. :))))

Előzmény: ronya1 (186147)
kivi Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186149

A pulzuson tudod nyomonkövetni, hogy milyen mértékben terheled magad. A pulzusmérő abban segít, hogy az edzés intenzitását mindig a megfelelő szinten tudd tartani. Edzéstől függ, hogy milyen terhelésre van szükség, ha túl gyenge vagy túl erős, akkor nem szolgálja a kitűzött célt.

 

Egy másik hasznos felhasználás, amikor a versenyen figyeled a pulzust. Ez segít elejét venni annak, hogy idő előtt kihajtsd magad. Sokszor az ember úgy érzi hogy milyen könnyen megy, viszi a versenyszellem meg a tömeg, és kicsivel később lehúzzák a rolót, és már csak szédeleg. A pulzusméréssel vissza tudod magad fogni, hogy ne fogyjon el a kraft a negyedik óra végére se.

Előzmény: sompetike (186144)
vau1111 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186148

He-he, az enyémben nincs fordulatszámmérő, nem is hiányzik. Ja, és vezettem már sokszor fordulatszámmérőset...

 

Korábban próbáltam pulzusmérővel bringázni, de azon kívül, hogy kaptam egy plusz adatot, nem sok hasznát láttam.

Előzmény: Stms (186145)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186147

van egy intervallum ahol kell tartani a szívverést?

már csak azért mert nekem van fordulatszámmérő a kocsiban de sosem érdekelt mennyit mutat........

Előzmény: Stms (186146)
Stms Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186146

Komolyabbra fordulva: én az edzések miatt használom. Amíg csak úgy bringáztam engem sem érdekelt, de az idén nekiláttam edzeni. Ahhoz hasznos.

Előzmény: sompetike (186144)
Stms Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186145

Vedd ki a fordulatszámmérőt az autóból és meglátod. :)

Előzmény: sompetike (186144)
sompetike Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186144

csak ugy érdeklödnék,hogy miért is jo ha pulzust mértek?

Friczy Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186143

Szintén Garmin (Oregon, de a pánt mindegyik Garminnál egyezik - én külön vettem hozzá). Kb egy év alatt nem tapasztaltam ilyen megbolondulós pulzust, bár nagyon lobogó mezem nincs.

Előzmény: Pinyo (186137)
Nemozoli Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186142

Nekem akkor tud a Polar rendellenes (általában dupla vagy nulla) pulzust mutatni, ha nincs rendesen benedvesítve a jeladó érintkezője és nem elég feszes a pánt. Amikor nullát mutat, azzal is lehet "pulzust" imitálni, ha ujjal ritmikusan dobolok a jeladó külső részén... :-)

Előzmény: Stms (186140)
Nemozoli Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186141

Ezt már én is bebuktam hétfőn, ráadásul éppen sietősen mentem hazafelé... így nem fért bele az időbe egy kerülő valamely más híd irányába. Volt rajtam kívül egy bringás lány is épp ott, segítettem neki átemelni a gépezetet a gyalogos oldal korlátján, miután a sajátomat átpattintottam. Kész szerencse, hogy ki volt írva meg táblázva előre, mikor lesz lezárva, mert így fel lehetett rá készülni. Vagy nem.

 

Sebaj, tegnap abszolváltuk nejemmel a Balaton-kerülést, ha már egyszer nem jutottunk el a szervezett megmozdulásra. Jó volt, bár kissé fárasztó. Bruttó idő: 11 óra 40 perc, nettó: szinte pontosan 10 óra.

 

Újfent jót röhögtünk kínunkban, amikor a déli parton a gyökeres, kátyús, hullámos, göröngyös járdára próbált minket kényszeríteni a táblázás...

Előzmény: totnes (186126)
Stms Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186140

Nekem általában "befagy" a pulzus ha nem érintkezik, ezt a mezes dolgot nem tapasztaltam. A technikai aláöltözet hasznos ruhadarab, pont az általad vázolt problémára megoldás.

Előzmény: Zolee_28 (186139)
Zolee_28 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186139

Ehem. Pont erre a tipusra gondoltam :), ugyanis vele szezek egy ideje.

Úgy látszik egy nagy lavinát indítottam el ezzel problémával.

Köszönöm, hogy így kiveséztétek a témát, kipróbálom a feszítős dolgot, bár nekem a pamut/műszál verzió "tetszik" a legjobban.

Csak pont azért vettem műszálas mezt, hogy a pamut polót ne kelljen kicsavarni amikor hazaérek. Megfagyok ha fúj a szél, és áll a víz a hátamon :(

Na majd kitalálom, kikísérletezem, hogy mi a jó.

A Garmin egyenlőre akkor csak álom marad.

Előzmény: Pinyo (186137)
Pinyo Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186138

Tegnapi tájbringa edzésügyileg tök hasznos volt, csak éppen érthetetlen dolgokat csináltam.

 

Pl. a 2. pontot jelölő kör helyett megcélzom a tőle balra lévő számfeliratot és csodálkozom nagyokat, hogy hol a pont.

A következő pont ekkor még az eszemben volt, meg is terveztem, hogy megyek oda, de aztán elfelejtkeztem róla.

A 4. pontot meg sem láttam a térképen, így két pontot is kihagyva egyből az 5.-re mentem.

Pinyo Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186137

Ehem, Garmin 705-ösöm is csinálta a mezlobogást, ilyenkor 200 feletti pulzust mért (igazából mintha duplázódott volna a valós pulzusom). Csak topikmezzel jött elő, pamutpólóval nem.

Előzmény: Zolee_28 (186119)
SzeZo Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186136

Kár, hogy így kiveséztétek ezt a jeladó témát. Így már esélyem sincs arra, hogy segítséget nyújtsak egy-egy kísérletező kedvű hölgynek (vinném a mezüket), ha ellenőrizni akarnák, mez nélkül is ugyanúgy kalimpál-e a szivük...

Férfi bringások meg ne tekerjenek mez nélkül, mert nem szép látvány.:)

J.K.F. Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186135

Illetve ezt sikerült előásnom, az RR-fájlokat néha elfeleljtettem korrigálni:

 

Előzmény: J.K.F. (186134)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!