Keresés

Részletes keresés

Kpeti86 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186176

Köszi Kivi, benned nem csalódom, de tényleg, soha!

Szóval a sors úgy hozta, hogy nem jön most össze ez az országútis dolog , sajna nincs rá pénzem, illetve nagyon leharcolt már a montim is...

Szóval beújitok egy vastagkerekűt mert falun e nélkül nem élet az élet, pláne nekem :) .

Kinéztem egy KTM Ultra sport 2007-es bringát, 48 centivel ami elvileg a méretem, ha minden jól megy hétfőn megyek megnézni, és ha minden klaffol megvenni. :D :D

Ugye akkor " versenygeometriánál" is klaffol papíron a 178-9 centimhez, ez a majd 19"-os szépség? Ebben egyébként ennél csak 43, 48, és 53? centis van.Megpróbálok képeket mellékelni. Kíváncsi vagyok a véleményedre!

 

Előzmény: kivi (186172)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186175

beszereztem egy rst281 típusú első villát

teljesen új de legalább 6-7 éve állt a boltban, rendelésre hozták de nem vitték el

evvel kell valamit csinálni? érdemes szétszedni zsírozgatni vagy ilyesmi?

kutyának sem kellett az elmúlt években, nevetséges 2000ft-ért kaptam meg :)

mondjuk narancssárga, elég furán néz majd ki a kék biciklin

Stms Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186174

Nekem három helyen háromféle adat volt: egy az órában, egy a letöltés után az edzésösszesítőben, és a grafikonban egy harmadik. Azért ez már bosszantott. Már letöltöttem, kipróbálom...

Előzmény: J.K.F. (186173)
J.K.F. Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186173

Nekem két rövid, 7km-es futóedzés volt az órában a múlt hétről (sajnos épp meg vagyok fázva, így erről a hétről nincs adat), mindkettőt jól hozta át. Illetve a két rossz szoftververzióval is jól hozta át, "csak" az edzésnaplóba írt rossz adatot. A biztonság kedvéért átnéztem a többi adatot is, hogy nem találtak esetleg újabb áldozatot amit el lehetne rontani, de egyelőre minden jónak tűnik (pl. a Running Index is, arra emlékeztem, hogy mindkét esetben 61 volt).

Előzmény: Stms (186171)
kivi Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186172

Azokat nevezik így, ahol a vázgeometria a minél hatékonyabb hajtást helyezi előtérbe a kényelemmel szemben. Általában ezek a kicsit vázak hosszabbak mint a hobby vázak, előrehajlóbb testtel ül rajta a bringás. Ez emelkedőkön előnyös, nem emelgeti a bringa az orrát. Viszont szokni kell, ha valaki átül egy ilyenre, akkor kis idő múlva úgy érzi leszakad a dereka, a nyaka.

 

Persze ilyen vázból is lehet kényelmes bringát csinálni egy extrém rövid stucnival és ívelt kormánnyal, de nem érdemes. Nem arra való. 

Előzmény: Kpeti86 (186170)
Stms Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186171

Szóval érdemes újítani? Ez a táveltérés engem is zavar mert elég durva hiba, és úgy vettem észre hogy sztochasztikusan jelentkezik (azaz nem minden edzésnél csinálta).

 

Ahhoz már kezdek hozzászokni hogy az autolap funkció közepes sebességnél gyorsabb tempónál 50km-en már egy km-et csúszik (igaz ezt én a menet közbeni tempóellenőrzésre használom).

Előzmény: J.K.F. (186165)
Kpeti86 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186170

 

 

Meg tudná mondani vki, hogy mit takar a montiknál, a "versenygeometria" kifejezés?

 

 

 

kocsi Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186169

Igen, persze 5eFt-ért tényleg jó, ha csak kipróbálni szeretné valaki (bár, ilyen alapon azt a telefonommal is megpróbálhatnám. :-) )

Előzmény: ronya1 (186168)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186168

persze ez csak pénz és nyakizom kérdése :)

5000ft az a kategória amit nem sajnál az ember semmilyen körülmények között

 

amúgy meg a telefonom sem csinál sokkal bénább képeket mint a vízálló gépem, csak közel kell menni a témához :)

Előzmény: kocsi (186167)
kocsi Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186167

ilyen minimum kamerákkal "szoktak" videózni

 

... olyanok, akik telefonnal szoktak "fotózni" :-)

 

Ez már kicsit használhatóbbnak tűnik: http://gopro.com/products/

 

 

 

 

Előzmény: ronya1 (186166)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186166

http://www.kepesmotor.hu/motor_kiegeszito/p604232

 

ilyen minimum kamerákkal "szoktak" videózni általában

de van egy jobb típus is kb ezen az áron lehet behozatni külföldről, ha mégis kellene a típus akkor megkérdem azoktól akinem  nem szabdalja az agyát alzheimer bácsi....

Előzmény: kocsi (186164)
J.K.F. Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186165

...de most vettem egy nagy levegőt, és felraktam a legújabb PPT szofververziót a gépemre.

 

- Véééééégre úgy tűnik javították az imént említett futott kilométeres hibát ("Diary distance, in some cases the distance in Diary is wrong, fixed" vagy "Logic for showing exercise distance in different places checked and modified"),  amit le is ellenőriztem egy korábbi futó edzésem törlésével, majd újra letöltésével az órából

- Immár a 10 óránál hosszabb "edzés" (múlt heti Balatonkör) végéről sem marad le Lap marker és a vele járó plusz infók pl. a VAM ("Architecture of calculating and showing Lap times/Markers/Phases, modified and fixed" vagy "Lap, total lap time lengthened to 99 hours")

Előzmény: J.K.F. (186160)
kocsi Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186164

Én is úgy képzelem, hogy sisakon, vagy mellre erősítve kevesebb a rázkódás, de ezt nem fogom kipróbálni, mert ez túl nagy gép ilyen célra.

Annyira meg nem érdekel, hogy csak ezért vegyek valami picit. Egyébként sincs érzékem a videozáshoz.

Előzmény: ronya1 (186163)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186163

motoros videót  bukóra rögzített kamerákkal (is) szokták csinálni

az elég jó szokott lenni

Előzmény: kocsi (186161)
dhpage Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186162

:DDD

Előzmény: maci124 (186159)
kocsi Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186161

A tájbringáról jut eszembe. Tegnap én is arrafelé tekertem, csak mire rájöttem, hogy tájbringások tévelyegnek körülöttem már késő volt felmenni a rajthoz.

Meg nem is azért voltam, hanem azért ki akartam próbálni, hogy tényleg stabilabb-e a kép ha vázra erősített géppel próbálok videózni. (Ahelyett, hogy kézben tartanám vagy testre erősíteném a gépet)

 

Az eredmény nem meggyőző: http://youtu.be/csyshtKZyB8?hd=1

 

(A stücnire rögzítettem, de nem elég stabilan, no meg ez a gép nem is erre való.)

Előzmény: Pinyo (186138)
J.K.F. Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186160

Miért, az IRDA használatának szánalmas volta 2009-ben tán nem igaz? :o)

 

Való igaz, a Polar szoftvere még mindig jobban tetszik a Garmin-énál (meg persze az óra dizájnja is), pedig szinte NULLA fejlődést sikerült elérniük  2004 óta, mióta Polar-t használok.

 

A "szinte" ezen esetben két dolgot jelent:

- kicsit (!) válozott a dizájn a PPT5.0-ban a PPP4.0-hoz képest, mások lettek a színek meg az ikonok

- van edzéstervezés is, hurrá (sose használtam de egy komoly sportolónak tényleg jól jöhet).

 

Ellenben rengeteg hibát nem javítottak a szoftverben, vagy esetleg újabbakat kreáltak. Pl. amikor az egyik verzióban az edzésnaplóban szereplő futott napi kilométer durván eltért a konkrét edzésfájlban szereplő értéktől miután letöltöttem az edzést az órából. Számolgattam-számolgattam, és arra jutottam, hogy vicces kedvükben elosztották (!!!) a futott kilométereimet a Calibration factorral. Pl. 1.062 volt a calibration factor, futottam 7km-t, amit ő 7km-nek is írt, de az edzésnaplóba már csak 6.6km került (7/1.062). Magyarán visszaszámolták, mennyit futottam volna, ha 1.000-s calibration factort használnék. Minő kedvesség ez tőlük. Azóta nem is mertem újabb verziót feltötlteni a szoftverből, mert a rákövetkezőben még mindig megvolt ez a hiba (és baromi macerás visszarakni a régit).

Előzmény: Butch Cassidy (186153)
maci124 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186159

Ja, de akkor mar autora :)

Előzmény: SzeZo (186158)
SzeZo Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186158

Ha  nagyon lila jön ki hátul, akkor kell váltani?

Előzmény: kocsi (186157)
kocsi Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186157

Trabantban is van, csak a trabant hörgéssel, krákogással meg füstjelekkel kommunikál.

Előzmény: bindera (186152)
sompetike Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186156

vszinü,hogy nincs szükségem rá:)

Stms Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186155

Ez az egész annak a kérdése, hogy szükséged van-e rá.

 

Én azért vettem, mert kicsit komolyabban veszem a versenyeket és kevés időm van edzeni, így jobban be kell osztani a dolgot (nomeg elolvastam egy-két könyvet hozzá hogy valami fogalmam is legen a mitmiértről, mert anélkül sz*rt sem ér hogy van egy szép órám).

Előzmény: sompetike (186154)
sompetike Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186154

na az én automban sincs fordulatszámmérö pedig hdi s mégis tudom mikor kel váltani,mindegy érdeklödtem a sporttracker is tudna a heart rate-t de sajnálok rá 65 eurot a polar nevü kütyüre...

Butch Cassidy Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186153

Ez az egy igaz. De amúgy a Garmin más előnyt nem is tud felmutatni, szerintem rettentő gagyi a Polarhoz képest. Szídjam egy kicsit konkrétan? :)

Előzmény: J.K.F. (186117)
bindera Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186152

Trabantban sincs, mégis tudod mikor kell sebességet váltani.:))

Előzmény: ronya1 (186151)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186151

aki 1200es zsigulin nőtt fel nemigen érdeklik az exták :)

 

én csak tanulom ezt a biciklizést, nézek nagyokat miféle dolgok vannak

nemigen értem  mi miért van, és mi miért olyan amilyen

vidéken a bicili azért volt hogy a nők boltba járjanak a férfiak meg kocsmába :)

 

Előzmény: dhpage (186150)
dhpage Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186150

"mert nekem van fordulatszámmérő a kocsiban de sosem érdekelt mennyit mutat"

 

volt ilyen kolléga. aki a váltózárat nem tudta áttenni, csak 2-esbe és úgy döntött, hogy jó lesz ez is bejönni munkába...csak a kuplung füstölt el, de az rommá. :))))

Előzmény: ronya1 (186147)
kivi Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186149

A pulzuson tudod nyomonkövetni, hogy milyen mértékben terheled magad. A pulzusmérő abban segít, hogy az edzés intenzitását mindig a megfelelő szinten tudd tartani. Edzéstől függ, hogy milyen terhelésre van szükség, ha túl gyenge vagy túl erős, akkor nem szolgálja a kitűzött célt.

 

Egy másik hasznos felhasználás, amikor a versenyen figyeled a pulzust. Ez segít elejét venni annak, hogy idő előtt kihajtsd magad. Sokszor az ember úgy érzi hogy milyen könnyen megy, viszi a versenyszellem meg a tömeg, és kicsivel később lehúzzák a rolót, és már csak szédeleg. A pulzusméréssel vissza tudod magad fogni, hogy ne fogyjon el a kraft a negyedik óra végére se.

Előzmény: sompetike (186144)
vau1111 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186148

He-he, az enyémben nincs fordulatszámmérő, nem is hiányzik. Ja, és vezettem már sokszor fordulatszámmérőset...

 

Korábban próbáltam pulzusmérővel bringázni, de azon kívül, hogy kaptam egy plusz adatot, nem sok hasznát láttam.

Előzmény: Stms (186145)
ronya1 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 186147

van egy intervallum ahol kell tartani a szívverést?

már csak azért mert nekem van fordulatszámmérő a kocsiban de sosem érdekelt mennyit mutat........

Előzmény: Stms (186146)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!