Nem egészen értem mit keres azon a fordán, megörökölte volna a KWX-462 helyét? Elég logikátlan döntés lenne, hisz nagyon kéne távolsági tartalék, nagy luxus lenne arra a fordára véglegesen a KSA-677. Közben PRF-924 visszatért.
Mostanság igen gyakori lett az SWR-ek távolságira való pakolgatása, az 590 is nemrég Gyula-Debrecent vitt, nagyon kéne ide valami távolsági tartalék, mert az LNY és az FLX-727 nagyon kevés...
LSU-105 (kék-fehér 4 ajtós Credo, a gyulai 5-ös helyi eddigi törzskocsija) ma Békéscsabán bukkant fel, helyette pedig ma a gyulai 5-ös helyi járaton MNX-795 (fehér 3 ajtós VOLVO) jár(t).
Ebben az az érdekes, hogy az LTE eredetileg a NIG-162 helyett van kint, és jelenleg is a 162-es fordáján van, de igen, én magam is megfigyeltem, hogy reggel az SSM fordáján volt. Nem igazán értem, miért van így, és már második napja.
Én mintha a 289-et is láttam volna. A HJL-101-el viszont még nem találkoztam ebben a tanévben. Kíváncsi leszek hogy a helyi csuklósállomány fiatalítását hogyan fogják majd megoldani.
Az MRZ-400 meg hosszabb ideje papírfecnivel járkál, ennyire bonyolult megcsinálni rajta a kijelzőt?