Keresés

Részletes keresés

883 Creative Commons License 2020.04.18 0 0 9196
Előzmény: márne (9194)
883 Creative Commons License 2020.04.15 0 0 9195

A motorozás a kijárási korlátozások idején nem számít szabadidős sporttevékenységnek!

 

https://szegedma.hu/2020/04/szamos-motorost-es-biciklist-buntettek-meg-a-rendorok

Előzmény: márne (9194)
márne Creative Commons License 2020.04.03 0 0 9194
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.29 0 0 9193

Így van, tankoljunk hát!

Előzmény: márne (9192)
márne Creative Commons License 2020.03.29 0 0 9192

Igen, aztán nekem is eszembe jutott a baleset lehetősége. :-( Én azért tegnap megtankoltam a motort. :-) /mert azt lehet/

Előzmény: Törölt nick (9191)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.29 0 0 9191

A kormány előrelátó! Igenis motorozással is közelebb kerülhetsz két méternél bárkihez! Képzeljétek múltkor lestoppolt egy szép nő!

Előzmény: márne (9189)
TPv8 Creative Commons License 2020.03.28 0 0 9190

Basszus!  Még ez is!

Nem elég, hogy emiatt a k.... vírus miatt elmaradnak a motorostalálkozók, de mégmotorozni sem lehet!

Boltba járni lehet motorral ugye?

Előzmény: márne (9189)
márne Creative Commons License 2020.03.28 0 0 9189

Most olvastam a Kormányrendeletet. Tényleg felejtős a motorozás. Pedig ezzel nem kerülnék senkihez sem közelebb, mint 2 méter. És most a benzin is olcsó.

Előzmény: márne (9188)
márne Creative Commons License 2020.03.27 0 0 9188

 "Egyéni szabadidős tevékenység" nem tiltott! A bandázás a "bűn".

Alkapánó Creative Commons License 2020.03.27 0 0 9187

 

Nem tilos a járművek közlekedése!

Törölt nick Creative Commons License 2020.03.27 0 0 9186

És most már csak a garázsban, esetleg a lakásban :-(

Előzmény: TPv8 (9185)
TPv8 Creative Commons License 2020.03.27 0 0 9185

Méghogy maszkban.... egyenesen sisakban! 

Előzmény: Törölt nick (9184)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.26 0 0 9184

Remélem maszkban nyomod majd! :-) 

Előzmény: TPv8 (9183)
TPv8 Creative Commons License 2020.03.26 0 0 9183

Nagyon köszönöm! 

Már minden összeállt a motoron, még egy új akksit kell vennem és kezdődhet a szezon.

Ma be is repültem a gépet. :)

Előzmény: Törölt nick (9182)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.25 0 0 9182

Ritkán járok ide, lehet, ha korábban látom az írásodat ki tudtalak volna segíteni. Mintha lenne ilyesmim, de nem teljesen biztos. Mindegy.

Előzmény: TPv8 (9181)
TPv8 Creative Commons License 2020.03.25 0 0 9181

Először én is levakoltam hátul a csapot de a szmájli alakú tömítés hibájából így is foyt. 

Ezért rendeltem egy új csapot, már ott figyel rég a tank alatt.  :)

(volt kis izgalom mert a vám kivette a csomagot és a hat nap alatt amerikából ideért küldeményt további három hét után tudtam átvenni. A happy end, hogy mégsem kellett fizetni érte vámot és áfát.)

Előzmény: Törölt nick (9179)
TPv8 Creative Commons License 2020.03.25 0 0 9180

Igen, a primerre gondoltam, csak párhuzamosan egy auto project is zajlik, onnan a vezérműlánc.

Ezt így csináltam, tavaly az udvaron tologattam, tegnap meg állványon a kereket forgatva ellenőriztem. Mivel a lefelé lógást és a fölfelé emelkedést összegezve kell hogy kiadja a megengedett tűrést és mivel mindkettő mérési és leovasási pontatlansága is számottevő lehet, ezért csak saccolásnak tűnik mint precíz beállításnak

Mindegy. Elengedem a témát.

Hidegen állítottam, így az előírt tartomány 9,6-12,7mm. Ez szinte mindenütt megvan, a lánc egy pontján lazább 1-1,5mm-el. Így maradt. Azon a pontos meg kicsit lazább lesz...

Előzmény: márne (9178)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.25 0 0 9179

Nekem is volt ilyen gondom. Levettem a benzincsap hátulját és aluból martam oda egy fedőt. Nem kell nekem semmi vákumos szir-szar, szeretem, ha minél egyszerűbb.

Előzmény: TPv8 (9174)
márne Creative Commons License 2020.03.24 0 0 9178

 Vezérműlánc?

Nem a primerre gondolsz?

Ha arra gondoltál (ha nem) azt nézd meg, hogy beállítás után elforgatva a láncot tatja-e az értéket. A láncnyúlásnál gyakran előfordul, hogy nem egyenletesen nyúlik. Így ha beállítod adott pozícióba elforgatva teljesen más értéket kapsz.

Előzmény: TPv8 (9177)
TPv8 Creative Commons License 2020.03.24 0 0 9177

Sziasztok!  Vezérműlánc beállításra tudtok egy tuti megoldást?

Persze végignéztem a sok hülye videót meg elolvastam. sok leírást, de mégsem vagyok biztos az eredményben.

Ha hidegen állítottam be akkor felmelegedve befeszült, ha melegen állítottam, akkor sem tartott az értéket.

Végül is egy hideg beállítással mentem le a tavaly szezont, de most újra be akarom állítani.

TPv8 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 9176

Lehet egy megoldás ez is.

Láttam a neten, hogy valaki műgyantával öntötte ki a csap vákumoldalát. 

Én a linkhez hasonlóan kihagytam a membránpárt és a középső tagját a csapnak, vágtam egy zárt tömítést és lezártam a csap hátsó részét. 

Elméletben járható megoldás, csak nekem a szmájli alakú tömítés apró sérülése miatt így is könnyezett a csap. Ilyen tömítést nem találtam sehol.

Persze lyukaszthatnék viton lapból, de nem kaptam a környéket.

Marad az új csap. Még örlődöm, hogy vákum nélküli de jó féle 10 rugó vagy gyári 25-ért :(

 

Előzmény: WimT (9175)
WimT Creative Commons License 2020.02.10 0 0 9175
Előzmény: TPv8 (9174)
TPv8 Creative Commons License 2020.02.10 0 0 9174

Beállítottam.  A motor szépen röfögött, a karbi és a visszatett fúvóka jól működik.

Mindeközben új project nézett be, a benzincsap csepeg erősen. Szétszedtem. A síkba húzás nem segíteni, a membránpár nem lyukas, de a szegecselés laza alatta átengedi a benzint.

A harley szalonba van új de csípős az ára, 25e.

Van a neten megoldás ha lemondok a tartalék funkcióról és a vákumos nyitás kényelméről és biztonságáról. 

Előzmény: TPv8 (9172)
WimT Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9173

kíváncsi vagyok.Még nem is tudtam hogy ilyen fúvóka létezik. Az ember még minden nap tanul valamit.  :-)

Előzmény: TPv8 (9172)
TPv8 Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9172

Összeraktam. Látszólag jó, de még nem inditottam el a motort.

Mégis megrendelem azt a fúvókát amit az oemcycles.com ajánl, egy próbát megér. 

A szállítás ingyenes az usából. 

A fúvóka alsó része ami az úszóházban van kicsit másabb, van benne egy letőrés, míg a neten lévő szabályos henger alakú. Majd leköszörülöm...

Előzmény: WimT (9169)
TPv8 Creative Commons License 2020.02.05 0 0 9171

Szia!  Köszi a gyors választ!

Én sem találtam külön.

Az oemcycles.com on van amit ír, hogy jó az enyémhez, de valójában nem mert ebben rugó és golyó van, míg az enyémben a gyorsító pumpa házában van a golyó. 

Tegnap este kimozgattam az úszóházból...(nem volt mit vesztenem)

Bele van zömítve tömítés nélkül. Szerintem vissza is megy a helyére csak már kidugítva.

Este próba....

Előzmény: WimT (9170)
WimT Creative Commons License 2020.02.05 0 0 9170

Előzmény: WimT (9169)
WimT Creative Commons License 2020.02.05 0 0 9169

Szia TPv8 !

Gondolom Keihin CV karburátorról van szó ugye ?

Utána néztem és úgy látszik hogy azt nem lehet kicserélni. A fúvóka be van préselve az úszóházban. A Keihin nem add külön cikkszámot a Fúvókának. Az alapján úgy gondolom hogy nem kicserélhető. 

 

A Boyesen nevű gyártónak van egy átdolgozott (tuningolt) úszóháza a Keihin CV karburátorhoz egy beállítható gyorsitóval  és egy nagyobb teljesítményű fuvókával :      

 

 

Előzmény: TPv8 (9168)
TPv8 Creative Commons License 2020.02.04 0 0 9168

Sziasztok!

Gyorsító fúvókát cserélt már valaki?

Menetes vagy kihúzós a dolog?

motoni Creative Commons License 2020.01.26 0 0 9167

Az az igazság, hogy vacillálok egy ideje.

A Spori inkább egyszemélyes motor.

Ha a párommal hosszabb túrákra akarunk menni, arra a Virago a jó. Két motort fenntartani .........hát........húzós. 

Úgy látom, ez inkább érzelmi döntés, mint logikus gondolkodás kérdése lesz.

Köszi a hozzászólásokat.

 

Előzmény: TPv8 (9165)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!