Keresés

Részletes keresés

Fricy Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2768
London, City. És mellette a Liverpool Street Station. Egyszer nézd meg. Érdemes.
Előzmény: xhwamt (2762)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2767
Szétnéztem. Sehol a világon nem száll.
Előzmény: mestska (2764)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2766

ok. és mi ebből számunkra a tanulság?

 

mert nálunk se a népsűrűség, se a motorizáció nem olyan magas.

hányadik ap. után kell a vasutat preferálni?

Előzmény: mestska (2759)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2765

Ezt nem értem? Mit és hol?

Előzmény: BoGar (2760)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2764

egy úriember, vagy egy úrinő nem szállhat metróra és nem is száll sehol a világon!

 

nézz szét máskor jobban.

Előzmény: xhwamt (2762)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2763

az ideális kertváros:

nagykapacitású városi ap. és többsávos főutak mentén zsákutca lakónegyek:

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=washington+dc&ie=UTF8&z=14&ll=38.876,-77.224188&spn=0.045771,0.107975&t=k&om=1

Előzmény: BoGar (2748)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2762

Például egy szintel az irodista fölött dolgoznak és előfordul, hogy közlekedniük kell a városban. Azonkívül egy úriember, vagy egy úrinő nem szállhat metróra és nem is száll sehol a világon! A tömegközlekedés ugyanis kényelmetlenség, a metrón nem válogathatja meg az ember, hogy kikkel érintkezik, milyen szagokat szív a ruhája magába, stb. Azonkívül akik a szolgáltatásokat üzemeltetik a városban, legyen szó bármilyen szállításról, szervizről, stb. És ezzel meg is van a 49%!

 

Ne felejtsük el, hogy a taxi nem váltja ki ezt a forgalmat, mivel mindegy, hogy a taxik, vagy a magán és céges autók közlekednek forgalmi szempontból. Azokban a városokban ahol a taxik komoly feladatot látnak el a tömegközlekedésben általában a parkolással vannak súlyos gondok!

Előzmény: mestska (2761)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2761

Az üzleti negyedbe jár mondjuk tíz emberből 5 irodista. A többiek különféle okoknál fogva olyan tevékenységet végeznek, amihez autó kell.

 

például? A SMp adataiban meg nem feltétlen kell hinni.

Előzmény: xhwamt (2750)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2760
Egyébként miért nem lehet ugyanúgy hozni bővítésekkel, mint a 4est? Pl 2x2 sávos Ferihegyi Gyorsforgalmival és bővített Üllőivel? (Mondjuk az Üllői gázosabb, mert negyon lakott területen megy ott kint.)
Előzmény: xhwamt (2757)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2759

eztet híjják gazdasági és életszínvonal növekedésnek.

 

Ja, és ezek olyan hirtelen gyorsan következnek be.

 

Erre volt marha jó példa a Ruhr vidék, ahol volt egy autópálya, tele volt, építettek mégegyet, tele lett, építettek egy harmadikat, az is tele lett. Aztán inkább a vasutat fejlesztették.

 

Tovább nem részletezem.

Előzmény: Törölt nick (2749)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2758
Érinti a repteret?? Ja! A kifutók és a gurulóutak oldalán. Ez mire lenne jó?? :D
A reptérre menők nem fognak ott menni, mivel a bejárata a mostani új négyes végénél van.
Előzmény: xhwamt (2757)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2757
Ha bevállalnák az sem lenne rossz, de a kettesnek megvan az az előnye, hogy szintén érinti a repülőteret például!
Előzmény: BoGar (2756)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2756
Bocs, én írtam el. Szerintem az egyes, az egyenesebb, északibb változat a jobb. Már csak azért is, mert azzal R.Kert is kap egy közvetlen összeköttetést Rákosheggyel, amire már most is szükség lenne.
Előzmény: xhwamt (2753)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2755

Ja. Csak ehhez előbb a külvárosban utakat kell építeni.

 

1. Hogy el lehessen kerülni a Belvárost.

2. Hogy el lehessen jutni valahogy a forgalomcsökkentett Belváros határára egyáltalán.

3. Valamilyen szolgáltatást nyújtani kell a pénzért cserébe amit a Belvárosban lehúznak az autósról.

Előzmény: Rooger Preed (2747)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2754
A Merzse mocsárt délről kerüli véderdő is van már most.
Előzmény: BoGar (2751)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2753

Ecseren mit vág ketté? Csak nem egy leendő ipari területet választ el a lakóterülettől jó nagy ráhagyással? Rákoshegy kertvárost szintén nem érinti, attól délre ma is létező véderdővel elválasztva halad el.

 

Nemhogy nem teszi tönkre, de nem is érinti!

 

ui. Természetesen a kettes változatról van szó én is arról írok, nem az egyesről. Az egyest senki sem gondolhatta komolyan!

Előzmény: BoGar (2748)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2752
Jav: "Mondom, inkább kettes változat, mint az egyes!"
Mondom, inkább 1. változat, mint a 2.!
Előzmény: BoGar (2748)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2751
Js és még valami. a 2. nyomvonal a Merzse mocsár tájvédelmi körzeten haladna keresztül. Azt sem szabadna hagyni.
Előzmény: xhwamt (2746)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2750

Megfogni? Mivel??? Budapesten utak nélkül is megy! :)))

 

Igen, a Rákóczi, a Bajcsy, az Üllői 2*3 sávja tényleg iszonyatosan szűkös.

 

És ezek miben folytatódnak a külvárosokban? Csak nem 2x1 sáv?

 

A 49%-ot meg a Studiometropolitana parkolással kapcsolatos részletes felméréséből vettem. Amely felmérésben elkülönítik a munkaeszközt a munkábajárástól.

 

Rendben, tételezzük fel, hogy van egy üzleti negyed. Jó nagy, lehet Csepelen is, ahova szeretnéd (és ahova én is el tudom képzelni). Na már most az üzleti negyedbe túlnyomórészt irodisták fognak dolgozni, akiknek az égvilágon semmi szükségük nincs az autóra, az üzleti negyedbe elsősorban megfelleő tömegközlekedést kell biztosítani számukra. És pont emiatt ott különösen meg kell fogni a forgalmat.

 

Tehát a napi gépjárműforgalmat Budapesten jelenleg az ufók generálják, hiszen ki más! Az üzleti negyedbe jár mondjuk tíz emberből 5 irodista. A többiek különféle okoknál fogva olyan tevékenységet végeznek, amihez autó kell.

Előzmény: mestska (2743)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2749

az már rég kimutatódott, hogy a nagyobb kapacitás nagyobb forgamat is indukál, melyek jelentős része új autó.

 

Nane. már te is fiam brutusz?

eztet híjják gazdasági és életszínvonal növekedésnek.

amit meg mi csinálunk azt stagnálásnak...

 

Javaslom megtekintésre a Ruhr vidék, igen tanulságos közlekedési problémáit a párhuzamos, ám mégsem elég soha autópályákkal.

 

grrrr...

aha. nézzük csak, ruhrvidék, mit mond a wiki:

The Rhine-Ruhr Area in Germany, ranks among the large metropolitan areas in the world, estimated at about 12 million people - 1,699/km²

 

á, így már értem. gazdagok mint az állat, és ráadásul qrva sűrűn laknak.

akkor miért csodálkozol, hogy kevés az autópálya?

hol van az megírva, hogy max. 50-60km/1000km2 lehet a sűrűség?

miért ne lehetne 100?

Előzmény: mestska (2735)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2748
Már bocs, de hogy ne érintené a kettes változat?? Hát ott van Rákoshegy, kertváros, Ecsert kettévágja, mellesleg Rákoshegye pont két oldalt is elmenne egy lakópark mellett. Én itt lakom, tudom miről beszélek! Nekem ne mond, hogy nem teszi tönkre!
Mondom, inkább kettes változat, mint az egyes!
Előzmény: xhwamt (2746)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2747
Meg tudod fogni a forgalom egy részét:

1) Nagy P+R kapacitás az agglomerációban, onnan csábító tömegközlekedés
2) Budapest szélén ugyanez
3) A Nagykörúton belül a parkolókapacitás csökkentése, föld alá terelése
4) A tömegközlekedés és kerékpározás előnyben részesítése a Nagykörúton belül
5) Egyéb lehetőségek (dugódíj, hídpénz a belvárosban, stb)
Előzmény: xhwamt (2733)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2746

Vajon hogy tenné tönkre a kertvárost, ha nem is érinti? Amít te írsz, no az tényleg gajravágná a kertvárost:

 

Keleten a 31-es utat kellene normálisan megcsinálni, hogy Keresztúron, azaz Rákosmentén keresztül lehessen bemenni. Pesti út külső szakaászát 2x2 sávosra csinálni, ugyanígy a Keresztúri és a Jászberényi utakat.

 

Azonkívül be kell hozni, mivel Budapest keleti fele nem maradhat út nélkül. Hogy milyen fontos lesz ez az út azt az alábbi ábrán megvilágítom neked:

 

Amint látható ennek az útnak a révén Budapest teljes keleti részének megoldódik a közlekedése a kertvárosok elkerülésével. Még az M3-ast is jelentős mértékben tehermentesíti, mivel ez az út az M31-es kapcsolata a Belváros felé!

Előzmény: BoGar (2741)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2745

Akkor végül is azok szép idők voltak?:))

 

Ez itt nagyon hosszú és nagyon OFF lenne. Majd februárban fussunk össze, elhívjuk Z.-t is :))

Előzmény: felucca (2726)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2744

a múltkor kérdeztem is, hogy milyen koncepció alapján lett szintbeli...

nyilván az "így ócsóbb" koncepció győzedelmeskedett...

Előzmény: Fricy (2734)
mestska Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2743

Ezek a vonalak szerepelnek nagyjából az összes térképen az elmúlt harminc-negyven évben. Az a gond csak, hogy azóta nem realizálódtak!

 

Jah igen, mert a tömegközlekdési vonalak azok realizálódtak.

 

Nem tudod megfogni

 

Máshol is megtudták, itt is meglehet.

 

Az áteresztőkapacitás jelenleg iszonyatosan szűkös, de nem fog semmit a forgalmon

 

Igen, a Rákóczi, a Bajcsy, az Üllői 2*3 sávja tényleg iszonyatosan szűkös.

 

Mert az autósok 49%-a számára a gépjárművük munkaeszköz is

 

És vajon ezt a nagyon szép számot honnan vetted?

 

Nem tudják letenni.

 

Jaj, dehogynem.

 

de hiányzik nagyon egy üzleti negyed, ahol nem kell megfogni a forgalmat!

 

Rendben, tételezzük fel, hogy van egy üzleti negyed. Jó nagy, lehet Csepelen is, ahova szeretnéd (és ahova én is el tudom képzelni). Na már most az üzleti negyedbe túlnyomórészt irodisták fognak dolgozni, akiknek az égvilágon semmi szükségük nincs az autóra, az üzleti negyedbe elsősorban megfelleő tömegközlekedést kell biztosítani számukra. És pont emiatt ott különösen meg kell fogni a forgalmat.

De ha mégis mindenkiv autóval járna dolgozni, mert tömegközlekedéssel nem tudnák elérni a területet, Budapest összforgalmában akkor sem jelentkezne ezeknek az autóknak a hirtelen hiánya. Megjegyezném egyébként, attól, hogy valaki autóval megy ma munába, attól még neki az nem munkaeszköz...

Előzmény: xhwamt (2738)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2742
Bocs, megnéztem. Szóval én a 2. változatról beszélek. Az 1essel inkább egyetértek.
Előzmény: xhwamt (2740)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2741
Bocs, de szerintem az M4-et felesleges keleten behozni. Miért nem jó ott, ahol most is bejön? Ott esetleg csak bővíteni kellene, nem új utakat létrehozni, és a kertvárost tönkretenni.(Ez alatt azt értem, hogy oda visznek forgalmat, ahol eddig nem volt.) Keleten a 31-es utat kellene normálisan megcsinálni, hogy Keresztúron, azaz Rákosmentén keresztül lehessen bemenni. Pesti út külső szakaászát 2x2 sávosra csinálni, ugyanígy a Keresztúri és a Jászberényi utakat.
Előzmény: xhwamt (2740)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2740

Talán azért, hogy a Salgótarjáni útnál egy autópálya is kapcsolódjon a Hungáriára és így el lehessen érni Budapest központját keleti irányból is gyorsforgalmin. Az M3-as ugyanis északról közelíti meg, az M5 meg délről. Keleten meg nincs egy tisztességes út se amely ne kertvárosokon haladna át.

 

Ez az út ugyanis elkerüli a kertvárosokat!

Előzmény: BoGar (2739)
BoGar Creative Commons License 2007.01.05 0 0 2739
Hogy az a ....! Normálisak ezek? Minek elkanyarítni az M4-et Ecser felé, és behozni 1 kertvárosi részbe???
Előzmény: Törölt nick (2716)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!