Keresés

Részletes keresés

tucatnev Creative Commons License 2002.08.14 0 0 365
nagyon jó, nekem nagyon tetszik....
Előzmény: tupolev (360)
Intersziti Creative Commons License 2002.08.13 0 0 364
Úgy láccik, nem szereti, ha közben felfelé is töltök
Előzmény: tupolev (363)
tupolev Creative Commons License 2002.08.13 0 0 363
Nekem le akar jönni teljesen.
Előzmény: Intersziti (361)
division by zero Creative Commons License 2002.08.13 0 0 362
király!
Előzmény: tupolev (360)
Intersziti Creative Commons License 2002.08.13 0 0 361
Nagyon dögös! :-)

Csak a nagy kép nekem nem akar letöltődni teljesen

Előzmény: tupolev (360)
tupolev Creative Commons License 2002.08.11 0 0 360
A 15 drab 412T után megjött az első 417T a BKV-nak!
Itt éppen az aluljárónál próbál megfordulni.

Intersziti Creative Commons License 2002.07.14 0 0 359
(Tudósítónktól)
A hétvégi vasutasnap alkalmából Salgótarjánban bemutatták az elővárosi járművek legújabb generációjának első példányát. A Nógrád Volán, a MÁV, a BKV Fehér úti főműhelye és a prototípusgyártás terén kiemelkedő darabszámot elérő orosz Metrovagonmas koprodukciójával készült jármű kíválóan egyesíti a Karlsruhei mintájú távvillamosok és az autóbusz hátrányait.
A prototípus jármű adatai egyelőre nem ismertek, azokat majd a menetrend szerinti üzem alatt tapasztalják majd ki – nyilatkozta az orosz gyár projektvezetője. Mint mondja, a gyermekbetegségek számának csökkentése érdekében az első prototípust több régebbi, bevált típusból alakították ki.
Az új járművek az elhúzódott tervezési fázis miatt már csak a menetrendváltás közben és után készülnek el, és a tervek szerint rendszertelenül, akár a Budapest-Hatvan-Salgótarján, akár a Makó-Fábiánsebestyén-Szekszárd, akár a Tunyogmatolcs-Cegléd-Lajosmizse útvonalon is találkozni lehet velük, néha a vasúton, néha a közúton, korszerű, átszállás nélküli eljutást biztoítva.
Fénykép
tucatnev Creative Commons License 2002.06.21 0 0 358
ez nem az a topik. Írd a keresőbe: troli
Előzmény: uburoi (356)
timetable Creative Commons License 2002.06.21 0 0 357
Az a baj hogy azt a szakaszt elég érdektelennek tekintik, és az üzemi vezeték azóta a Kőbányai útra került. Ott tervezték 1 éve továbbvezetni a Hungária körútig, de nem lett belőle semmi. A "Városi és elővárosi közlekedés" topicban talánb tud valaki szakszerűbb választ adni, ott tedd fel a kérdésed.
Előzmény: uburoi (356)
uburoi Creative Commons License 2002.06.21 0 0 356
83-AS TROLIBUSZ
Tud-e a Tisztelt Hölgyek/Urak közül valaki bővebbet a 83-as troli esetleges vonalbővítéséről?
A Kőbányai úton a népliget sarkáig kiépítették a vezetéket, garázsmenetek miatt, gondolom.
A Baross utca-Csobánc utca felől egy kétirányú (az Elnök utcán át a Népliget felé ,volt 75-ös végállomáshoz) felsővezeték szintén van.
A környék közlekedése a 23 villamos sajnálatos megszűntetése, a 33 és 89 busz megszűnte óta igen rossz, a Klinikák Korányi utcai része, Tüdőgondozó, iskolák, stb nehezen érhető el az amúgy teljesen zsúfolt 99-es járattal.
Szerintem kinálja magát a 83 troli fenti két vonal közötti kiépítése a Népliget hátsó részén át a kőbanyai úton visszavezetett járatként.
Előzmény: taksony11 (355)
taksony11 Creative Commons License 2002.06.19 0 0 355
Itt van egy extra csuklós:


Legyen a típusjele: T-KT-3
duplacsuklós : T-KT-2
egy csuklós : T-KT-1
szoló kocsi: T-T-1

Előzmény: Szaki Danee (354)
Szaki Danee Creative Commons License 2002.06.17 0 0 354
Ja, bocs a duplacsuklóst meg az egycsuklóst kellene szerelvénybe csatolni, akkor vinné a jónépet.

Típusjeleket is adhatnál, gázos azok nélkül firkálni ezekről a yo verdákról.

Előzmény: Szaki Danee (353)
Szaki Danee Creative Commons License 2002.06.17 0 0 353
Vigyázz ám azzal a duplacsuklós Tatrával, az még bizony nem vinné el a mai menetrenddel az 1-esen az utasokat. Még egy csukló kell bele minimum :) vagy vezérpótkocsi :))
Előzmény: taksony11 (348)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.16 0 0 352
Gondolom padló alatt van benne a kraft.
Előzmény: Szaki Danee (351)
Szaki Danee Creative Commons License 2002.06.13 0 0 351
király az ABVzmot csak hol van benne az izom?
avagy ezt az utasok tolják? :))
Előzmény: zugkraft aargau (327)
Gödény Creative Commons License 2002.06.10 0 0 350
Érdekesen néznek ki ezek a villamosok :-))

Aki a Traffic honlapjának képecskéit használja, legyen vele tisztában, hogy a készlet frissítése után ugyanazon a fájlnéven más képek lesznek találhatók!

A legutolsó frissítéskor egyebként nagyszámú villamos (főleg régebbi német példányok) került fel, meg - az egyébként méltánytalanul mellőzött - vasúti teherkocsipark bővült jelentősen. http://www.fsz.bme.hu/traffic/www/stockh.htm

Előzmény: Törölt nick (342)
SzigDani Creative Commons License 2002.06.10 0 0 349
Mai napi cselekedetem. Kissé hatásvadász, de sajnos csak 10 perc áll rendelkezésemre a diplomaterv előadáson. 126 kB.

SzigDani

taksony11 Creative Commons License 2002.06.08 0 0 348
Ilyen Tatrák nem járnak Budapesten:








gmarc Creative Commons License 2002.06.05 0 0 347
Halihó!
Elkészült a GySEV "Zöld Lombszöcske" terve:
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.31 0 0 346
Mint ahogy azt már korábban említettem, a DB AG-nál kupacokban vannak ez eladó kocsik. Szerintem, ha szépen kérné a MÁV, még az ex-IR kocsikból is adnának. Ezek még jobbak lennének IC-re!

Sorban: Aimz 261, ARkimbz 262 és Bimz 264 IC-forgalomra. Ex-DB-s IR kocsik.

És egy kicsit SJ-s áthallásos színekben á la szolnoki felújított Bhv-k:

Jelen járművek a különváló MÁV Regio színeiben pompáznak.

Fzolee Creative Commons License 2002.05.31 0 0 345
Itt egy jellegrajz a NABI Excel háromajtós kivitelér?l.
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.31 0 0 344
Eleve így akartam. Bár úgy tudom -cáfoljon meg valaki, ha hülyeség-, hogy eredetileg ilyen színűek lettek volna.
Előzmény: Gianmarco (343)
Gianmarco Creative Commons License 2002.05.31 0 0 343
Üdv Nektek, ebbe még nem szóltam bele.
Nem kötözködni akarok, de a banánon nincs barna csík, sárga az egész, és az ajtajain is "egybe"-ablak van. Így egy ICS-TW hibridnek néz ki. Vagy így akartad? :-)))
Előzmény: Törölt nick (342)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.30 0 0 342
Hát, a franc tudja a barna csík vastagságát. 1 pixel (= kb. 10 cm) vastag. Amikor a hannoverit fesettem ugyanígy, akkor is 1 pixeles lett a barna csak...
Hannoveri:

Ja, egyébként készült KT8D is BKV színekben anno:

Előzmény: tucatnev (341)
tucatnev Creative Commons License 2002.05.29 0 0 341
Nem az, ha mondom! ;o)

A képek egyébként tetszenek, csak nem lett túl kicsi a barna csík?

Előzmény: tupolev (340)
tupolev Creative Commons License 2002.05.28 0 0 340
Egész jól néz ki ez a vili! Ez a Combino az, amelyik olyan rusnya elölről?
Előzmény: Törölt nick (339)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.28 0 0 339
Budapesti villamostender:

Combino a BKV színeiben á la ICS.


A DB-nél halomban állnak az eladó kocsik. A MÁV Rt. színtervei, ha megvásárolja őket:

ex-DB Am és egy ex-DB Bm 235-ös a MÁV gyorsvonati színeiben
Intersziti Creative Commons License 2002.05.22 0 0 338
Épp ezt vettem agyra, amikor a 1514 a Bécsi út felé tépett, mellette jobbra is, balra is Volánbuszok: tök egységes volt a látvány (színileg).
Előzmény: tupolev (332)
Jenő Creative Commons License 2002.05.20 0 0 337
Ja jó mindent értek.
Már kezdtem félni, hogy ez egy montázs lenne.
Előzmény: tupolev (336)
tupolev Creative Commons License 2002.05.20 0 0 336
Mindent megmagyarázok:
A vezetőállást nem a szokásos módon középen, hanem jobboldalt helyezték el, mivel a legtöbb peron ezen az oldalon van, igy jobban látja a vezető. Takarékossági okokból normál műszerfalat tettek bele, a kormánykerék csak a protóban van, a sorozatban már nem lesz. Ugyanis számolnak még a gyermekbetegségekkel, a hajtás meghibásodása esetén a kormányt nagy erővel forgatva a jármű lassan tovább tud haladni a vezető kifulladásáig.
A protót minden körülményben alaposan tesztelik, ezért szórták be az Örs környékét műhóval.
Előzmény: Jenő (335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!