Nem jártam arra. Viszont elővettem az országútit. Egyszer letekertem Tinnyére, egy másik nap meg hosszú útvonalon a Velencei tóhoz. Az utóbbi tényleg edzés volt, 75km, 700m szint, 29-es átlag, jól esett.
Nem akarom az ördögöt a falra festeni de az egyik 710-esem így kezdte a "megdöglést" infraportilag. Először azt hittem gyenge az elem az órában, kicseréltettem, aztán kipróbálták, akkor sem ment.............megvigasztaltak, hogy lehet alaplapot cserélni az órában, valami 30 e Ft körül :(
annyit nem ér............az óra amúgy hibátlanul működik minden funkciójában, csak edzés file nem jön le róla.
Az UVH és a kis híd közötti rész még mindig építés alatt áll (fekszik). Montival nem gond átgurulni rajta. Némi aljzatbeton terítés nyomát látni, de nem kapkodják el a munkát.
Lehet, hogy Szervácék előtt nem is öntik le aszfalttal, nehogy egyből felfagyjon a burkolat. (Csak nehogy viagracolor legyen ott is!).
Nekem ilyet néha akkor csinált, amikor az USB-s infrát a program indítása előtt csatlakoztattam (mondjuk az is vicc hogy a Polar saját szoftverével nem ment az infraportjuk, Zerge oldaláról szedtem egy kiegészítőt hozzá).
Ja, az 5.40.171-es kiadásban még mindig benne van a korábban tárgyalt távolság-mizéria. Az órában 15,5km van, az edzés adatlapja 15,3km-t mond, a grafikon pedig 15,314-et. Erre van valami magyarázat?
Igaz, eddig mindig olyan laptoppal használtam a Polar-okat, amikben gyárilag volt infraport. De mostanában már aligha jelenik meg ilyen új laptop. Ezt közölhetné valaki Polar-ékkal is... :o)
Node komolyra fordítva a szót, azt talán még érdemes lenne kipróbálni, hogy esetleg nem az órával van-e probléma. Ugyanaz az óra másik gépen, ugyanezen a gépen egy másik infrás Polar, stb.
Kross márkájú bicajokat nézek. A topikban nem találtam konkrét bejegyzést arra vonatkozólag, hogy érdemes-e venni ezt a márkát vagy sem. Bóvli kategória, vagy elfogadható minőségű?
jártál már úgy, hogy az eddig tökéletesen együttműködő óra+IR adapter+számítógép trió egyszercsak nem megy együtt? Pár hete még töltöttem le adatot a 710-ről a Polar saját infra adapterével, most meg hiába villog az infrában a led, az óra nem válaszol neki.
Régen volt az a híres gond, hogy bizonyos alaplapokkal nem ment az USB-s cucc, de itt ez nem lehet, mert ezzel eddig ment. Ott az OHCI - UHCI volt a dolog nyitja, de itt most gőzöm nincs mi lehet a probléma.
Tervezem egy komolyabb bringa vásárlását, és ezzel kapcsolatosan szemet szúrt, hogy több vázméret létezik. Mivel a piszkos anyagiak miatt még valószínű több hónap a vásárlás, és addig a jelenlegi biciklit használom. Viszont megmértem a vázméretet ami most 48 cm. Én 192-195 cm vagyok. Ez milyen következményekkel jár egyébként? Mert a nyerget ugye beállítom, de gondolom a váz méret növekedésével arányosan növekszik a nyereg-kormány távolság is? Talán ezért is fáj/zsibbad a kezem hoszabb távon? (Kesztyűben is)
A magasságomhoz ha jól gondolom 21" váz kell? Vagy még nagyobb? Ahány oldal annyi táblázat :)
Fokozottan igaz ez, ha az ember átlagon felüli fejmérettel van "megáldva". Régebben felpróbáltam néhány 61-62-es kobakvédőt, de szinte mind szorított valahol. Aztán jött képbe az Abus.
Sisakot nem veszünk neten, ahogy pl. cipőt sem. Felpróbálás nélkül honnan tudod, hogy kényelmes, vagy zavar-e?
Vaterával meg ne is foglalkozz amúgy sem. :)
Irány pl. a Berguson, ott elég nagy a választék, akár órákig próbálgathatsz, én 9900ért egy elég jó Specialized bukót vettem két éve. Menj el egy boltba, próbálgass, sokféle árú és küllemű akad. És hallgass kivire is persze. :)
Sok gyártó sok-sok modellje kapható. Ezek mind megfelelnek az előírásoknak, mindegyik ugyanolyan biztonságot ad. Menj el egy boltba, és próbálgass fejvédőket. A legfontosabb, hogy legyen kényelemes, sehol ne nyomjon. A szín, a forma, másodlagos kérdés, hiába szép egy sisak, ha nem kényelmes. A 10e forint kicsit kevés, 12-14 körül van a könnyű, jól szellőző sisakok többsége. Az olcsóbb és a drágább fejvédők között nem az a különbség hogy az olcsóban meghalsz, a másikban meg nem, hanem azok könnyebbek, még jobban szellőznek, és sokszor még csicsásabbak. A szellőzés kulcsfontosságú, mert 30 fokban nem mindegy hogy mennyire izzadsz meg alatta. Egy 14-16 nyílással ellátott sisak jól szellőzik, nem lesz vele gond melegben sem.
Ha jelzed előre egy szakaszon szívesen beszállnék a Csongrád-Bp túrába. Ha kerülni szeretnéd az aszfaltot, Nagykőrösön a Pálfáján keresztűl megy földút, ott tovább a nagyerdőbe a megyehetárig, és onnan is van végig földút Pusztavacsig. A megyehatártól lehet Hantaházáig (itt Hantházának ismerik ezt is) aszfalton menni és onnan a piros jelzésen Pusztavacsig.