Keresés

Részletes keresés

motorkami Creative Commons License 2005.09.13 0 0 536
Urak, van nálam egy Berva blokk. Ha kell valakinek, dobjon egy mailt: voros.kalman kukac citromail.hu
jogepek Creative Commons License 2005.09.13 0 0 535
Ja, és minden fejleményre kiváncsiak vagyunk és szerintem a másik szaki is mindenben segít, ha kell.
Előzmény: jogepek (534)
jogepek Creative Commons License 2005.09.13 0 0 534
Nem vagyok én olyan okos, csak kiváncsi voltam rá. Az aktuális szaktekintély az ügyben bervas, én csak a 'tanítványa' vagyok.  Mindenesetre én azt javaslom, hogy elöször gyűjts be mindent, aztán tedd rendbe a futóművet, vázat, lemezdarabokat, tehát kívülről, aztán jöhet a blokk. Az már nem akkora ügy. Csapágyak, szimeringek szabványosak, beszerezhetőek, minden van. A lendkereket szvsz nem érdemes delejezni, mert tonnaszámra an börzén jó is. Inkább az agy legyen rendben, az a lelke.
Előzmény: Funk (532)
Funk Creative Commons License 2005.09.12 0 0 533
hát nagyon úgy fest,ezt már sohasem fogom megtunni.pedig érdekőne.
Funk Creative Commons License 2005.09.12 0 0 532

   Háhó Jogepek!

 

van valami levonandó tanulság szoknyailag?oszd meg kérlek!

 

 

 

                         üdv:Funk

Előzmény: jogepek (523)
bervas Creative Commons License 2005.09.11 0 0 531
Na, urak, megen matattam Tündét. Pucoltam karbut meg kormánycsapágy csészéket. A végin meg befűztem a gáz és szivató bowdeneket, és jól beröffintettem. Húztam a gázt a kombinált fogóval kegyetlenül :-) Egy hét múlva talán már lesz benne első villa.

Elégedett vagyok, mert a nagy szét-összeszerelésben nem ment félre sem a gyújtás, sem a karbu durva beállítása.
bervas Creative Commons License 2005.09.09 0 0 530
Vagy meghegesztteted és újrafúrod a menetet, vagy beleteszed a másik blokkot. Te tudod.
Előzmény: Funk (529)
Funk Creative Commons License 2005.09.09 0 0 529

  a váltónál a kerek ,kétirányba forgó nyavaja,ahová a két szál bowden befut,ott az egyik a külsőt tartó szem félig el van pattanva.a másik blokkon nem,de az 58-as és nem akarom az egységet megbontani.egyébként azon már négy számjegy jelzi a motorszámot.

 

 

                       Üdv:Funk

Előzmény: bervas (528)
bervas Creative Commons License 2005.09.09 0 0 528
Először hátsó futómű, aztán sztenderd, aztán első futómű. Bele a vezetékek, bowdenek, tank meg a blokk. Aztán befejezni a burkolatokkal. Kicsiti iteratív dolog, de ez tűnik jó sorrendnek.
Előzmény: Funk (526)
bervas Creative Commons License 2005.09.09 0 0 527
Egy nap alatt simán totál komplettre össze lehet rakni, minimális affinitással. Nekem 4 óra kellett a komplett géphez. A blokk sem több 3 óránál. Feltéve, ha megvannak az alkatrészek, a csavarok és egy alkatrész-katalógus, hogy lássa az ember, mi hova való.
Előzmény: Funk (526)
Funk Creative Commons License 2005.09.09 0 0 526
ha végre erőt veszek magamon,s elkezdem összerakni,hogy fogjak hozzá szerinted?Motor,tank,kipuf fel,beindításig eljutás,azután a sallang?
Előzmény: bervas (525)
bervas Creative Commons License 2005.09.09 0 0 525
Kipróbáltad és nincs szikra? Amíg ki nem próbáltad, nem érdemes matatni...
Előzmény: Funk (524)
Funk Creative Commons License 2005.09.08 0 0 524
van valami levonandó tanulság?delejező embert ismertek a gyújtás mágneshez?
Előzmény: jogepek (523)
jogepek Creative Commons License 2005.09.08 0 0 523
Észre sem vettem, de az 500. az enyém.
Előzmény: jogepek (500)
jogepek Creative Commons License 2005.09.08 0 0 522
Köszi szépen, de jobban meggondolva elég lesz így is. Ezek elég jók. Mégegyszer köszike!
Előzmény: Funk (521)
Funk Creative Commons License 2005.09.08 0 0 521

    Jogepek!

 

   Írd meg,h miről kérsz nagy méretű képet,akkor hétvégén megcsinálom és elküldöm privátba.

 

 

                    Üdv:Funk

Funk Creative Commons License 2005.09.08 0 0 520
  Itt a szoknya:
jogepek Creative Commons License 2005.09.08 0 0 519
Köszi, hogy szóltál, kimaradt a feltöltésből.
Előzmény: vmm.hu (518)
vmm.hu Creative Commons License 2005.09.08 0 0 518

Jógépek!

 

A Panni Kezelési utasításában nem tudom megnyitnia "10.JPG" képet. Azt hiszem ez a 9. oldal.

 

 

jogepek Creative Commons License 2005.09.08 0 0 517
simán csak érdekel. Köszi!
Előzmény: Funk (516)
Funk Creative Commons License 2005.09.08 0 0 516

azért csináltam kis méretüeket,hogy engedje ide feltenni.írd meg miket fényképeljek még és du. megcsinálom.a szoknya egyébként miért fontos?sima bilikék,narancs/arany felirattal,szép piros búrával a seggin.meg csomagtartóval.

 

 

                       Üdv:Funk

Előzmény: jogepek (515)
jogepek Creative Commons License 2005.09.07 0 0 515
E-mailban el tudod küldeni a képeket. Úgy nem kicsinyíti össze semmi. Előre is köszi!
Előzmény: Funk (512)
jogepek Creative Commons License 2005.09.07 0 0 514
A legnagyobb lemezdarabra. Az ülés alatt van és Panni van ráfestve.
Előzmény: Funk (512)
jogepek Creative Commons License 2005.09.07 0 0 513
Felpezsdül a magyar kismotoros topik?
Előzmény: bervas (511)
Funk Creative Commons License 2005.09.07 0 0 512
mely szoknyára gondolsz?ami az ülés alatti rész?
Előzmény: jogepek (509)
bervas Creative Commons License 2005.09.07 0 0 511
Betojás :-D Egy első szériás gép a nullszériás után :-D Ezt sem gondoltam volna :-) Valószínűleg 58 elején készült a masina.
Előzmény: Funk (505)
Zoli_t5H Creative Commons License 2005.09.07 0 0 510
Hehehe, kicsit kezdenek elszaporodni a nullszeriasok? :))
jogepek Creative Commons License 2005.09.07 0 0 509

A szoknyáról nincs képed?

A króm kupak való oda, ebben az évjáratban nem volt óra.

Előzmény: Funk (507)
Funk Creative Commons License 2005.09.07 0 0 508
ja a felső kormány csapágyat  tartó cuccot esztergáltatnom kellett,mert csak az alsó volt.na most már holnapig tényleg kussolok.
Funk Creative Commons License 2005.09.07 0 0 507
itt a kezelt váz,km óra helyett foszlott króm kupak.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!