Nem vagyok én olyan okos, csak kiváncsi voltam rá. Az aktuális szaktekintély az ügyben bervas, én csak a 'tanítványa' vagyok. Mindenesetre én azt javaslom, hogy elöször gyűjts be mindent, aztán tedd rendbe a futóművet, vázat, lemezdarabokat, tehát kívülről, aztán jöhet a blokk. Az már nem akkora ügy. Csapágyak, szimeringek szabványosak, beszerezhetőek, minden van. A lendkereket szvsz nem érdemes delejezni, mert tonnaszámra an börzén jó is. Inkább az agy legyen rendben, az a lelke.
Na, urak, megen matattam Tündét. Pucoltam karbut meg kormánycsapágy csészéket. A végin meg befűztem a gáz és szivató bowdeneket, és jól beröffintettem. Húztam a gázt a kombinált fogóval kegyetlenül :-) Egy hét múlva talán már lesz benne első villa.
Elégedett vagyok, mert a nagy szét-összeszerelésben nem ment félre sem a gyújtás, sem a karbu durva beállítása.
a váltónál a kerek ,kétirányba forgó nyavaja,ahová a két szál bowden befut,ott az egyik a külsőt tartó szem félig el van pattanva.a másik blokkon nem,de az 58-as és nem akarom az egységet megbontani.egyébként azon már négy számjegy jelzi a motorszámot.
Először hátsó futómű, aztán sztenderd, aztán első futómű. Bele a vezetékek, bowdenek, tank meg a blokk. Aztán befejezni a burkolatokkal. Kicsiti iteratív dolog, de ez tűnik jó sorrendnek.
Egy nap alatt simán totál komplettre össze lehet rakni, minimális affinitással. Nekem 4 óra kellett a komplett géphez. A blokk sem több 3 óránál. Feltéve, ha megvannak az alkatrészek, a csavarok és egy alkatrész-katalógus, hogy lássa az ember, mi hova való.
azért csináltam kis méretüeket,hogy engedje ide feltenni.írd meg miket fényképeljek még és du. megcsinálom.a szoknya egyébként miért fontos?sima bilikék,narancs/arany felirattal,szép piros búrával a seggin.meg csomagtartóval.