Olyan sok lehetőség a válogatásra nincsen. Van még egy babakék 20V, de fl. előtti, Németországban meg 1500-2000 euro környékén 1.6-osok. Itt már azért körvonalazódott, hogy 1000 Euro/Frank lehet a max. beszerzési ár. Aztán ezt a példányt sem ennyiért hirdették meg, hanem ha jól emlékszem 1700 volt. Ezen a héten ment lefelé, 1500-1400-1000. Szóval eljött az ideje egy számomra inkább megfelelő ajánlatnak, mert a kereskedő szabadulna már a nyilvánvalóan apróért beszámított autótól. De ha nem 20V, akkor egynyóc, ami még izgalmas természetesen. A dízel szóba se jön. Nyilván ezt is nagyon jól ismerem, az öcsémnek volt, én meg szétszedtem kettőt.
Inkább Alfa 156 SW vagy esetleg ötajtós 147 volt amúgy a keresési irányom, ott bővebb kínálat van még.
Múlt pénteken pl. lebeszéltem ezt a 147-est a német (török) kereskedővel egy ezresért, kedden fel is vették volna, erre szombaton eladja...
TS ECO, három henger megy, projektautónak milyen zseniális lett volna.
Vagy itt van még ez a különlegesen ződ JTS, ezt is biztosan ideadnák 700-ért. De meg van húzva a bal hátulja, a jobb hátsó ajtón meg egy hosszú, mély karc. Ezek kevésbé kezelhető problémák nekem.
A Lybrát el lehet felejteni, a Kappa drága, más típusban meg személy szerint én nem tudok gondolkodni. Mindenki vehet a családban azt amit akar, aztán majd megkeresheti a szerelőt, akire számíthat vele (vagy nem), a magam részéről nem fogok elmerülni újabb típusokban.
Legyen vele szerencséd... mekkora szerepet játszott a kiválasztásban, hogy az egész modelltörténet legritkább, legnagyobb sportértékű változatáról van szó? :D
Bovoar autója nyár óta áll a bontóban, a bontó szomszédságában meg ott a szélvédős cég. Nem lesz nagy gondom ezzel az autóval, és még évjáratazonos üveg is lesz benne. :D Ez a '99-es a legjobb évjárat.
Faceliftes weekenden, jobb elöl a kerék és a taposólemez környékén milyen vezetékek futnak?
Az öcsém ráment valami aknafedőre, a jobb első kerék felcsapta, megütötte a kocsit és leállt. Nem folyik semmi, de benzinszag volt, szerinte valamilyen kék vezeték sérült meg. Teker de nem indul.
Nézegetem a külfödi piacot, hogy mit kéne a Marea helyett venni. Nagyon érdekes, hogy míg 2017-ben 3 db-ot is kombiból sikerült beszerválni, tele volt velük a piac, mostanra eltűnt a túlsúlyuk és inkább megkíméltebb szedánok kerülnek elő. 1500 euro fölött, de inkább 2000 felé tendálva az árakkal. Aki kombit vett az elmúlt 20-25 évben, az úgy használta, el is használta, logikus hogy szedánokat tartottak kíméletesebb üzemmódban. De a kínálat összességében jelentéktelen lett mára, ebből nem lesz most Marea...
Tegnap, mikor mindenki elment már és vártuk az autómentőket, ketten maradtunk ott már csak a vétkessel. Még akkor kezdett rádöbbenni igazából a történtekre és sokkot kapni, alig állt a lábán. Van ennek is egy lélektana gondolom.
Ja igen, elintézte pár szóval, hogy nem adott elsőbbséget.
Az MPL-es szemből érkezett és balra tartott, pont ahogy itt a képen a ponyvás teherautó. Andris meg jobbról érkezett és ment volna tovább egyenesen. Annyit tudott reagálni, hogy balra rántotta, de telibe kapta így is a vezetőfülkéjét. A légzsák kinyílt, utána filmszakadás a megállásig neki. De volt egy másodlagos ütközés, a Marea jobb hátulja nekicsapódott a bódé bal hátuljának, így kinyílt a jobb üléslégzsák, de a bal nem. Ez azért nem semmi szerintem, nem egy ócska légzsákrendszer. A jobb hátsó üveg egy kis része megsértette a gyerek fejét, aki jobb hátul ült, nagyobb része viszont a tetőn keresztül a szélvédő alján kötött ki, nehéz így kívülről elképzelni, hogy hogyan zajlanak a dolgok meg hatnak az erők ilyenkor.
Kivettem az SD kártyát a kamerából, de nem találtak rajta felvételt 15.-e óta, bár kérdés hogy ki hogyan viselte volna ha látja az ütközést belülről...
Nem én voltam vele, a vejem a gyerekkel óvodába, aztán munkába ment volna...jobbról kihajtottak eléjük a főúton.
Maximális védelmet nyújtott az autó! Az öv miatti törések, zúzódások elkerülhetetlenek ilyenkor, a gyereket meg szorosan fogta a gyerekülés, pár apró sérülése van.
Van az a tévhit, hogy minél újabb, annál biztonságosabb egy autó. Ez a szar húszéves mégis keményebb legény volt, mint az agyontesztelt csicsatalicskák.
Többéle gyártmány is létezik náluk. Ilyen sötétítettben milyen ütős lehet!
1000 török líra körül mennek párban. Van egy eladó, aki aliexpress-en árul, na onnan már (igaz, hogy ÁFÁ-val) 60 ezer Ft-ért kerülne a kezembe. Az azért sok...