Sziasztok! Légterelőm elakad. Lábról testre el lehet forgatni, de ablakra nem tudom állítani, mert nem lehet tovább tekerni a gombot.
Ismert probléma, vagy ez csak az lehet, hogy az előző tulaj leszerelte a műszerfalat és rosszul tette össze? Hol van ennek összeforgó része a műszerfal mögött?
Gondolom faék egyszerű, de még sosem láttam. Érdemes vajon vakon mögé nyúlni és matatni a magnó felöl? Esetleg valami kábelkorbács útban tud lenni valahol? Vagy inkább törött lehet valami?
Ebben a hidegben valahogy nem sok kedvem van leszerelni az egészet...
Egy kérdés, olyan gondom támadt, ma reggelre, hogy felkapcsoltam a világítást, és azzal a lendülettel kiment a műszerfal világítás biztije vele együtt a műszerfal világítás is megszűnt bár már csak talán egy világított, kicseréltem a biztit próba ugyan ez! Ezzel együtt nem működik a hátsó ablakfűtés, se a visszajelző, sem a fűtés valóban! Amit hirtelen végignéztem a többi dolgok működtek! Valaki tapasztalt ilyet vagy hasonlót, vagy hol keressem a hibát? Köszönöm a segítséget!
http://alkatreszonline.hu/ itt autótulajdonosoknak, majd gyári citroen böngésző ott írja a nevet jelszót majd belépsz, ott mindkét kocsinál kikeresed a fűtőmotor-t ha egyezik a szám, vagy más szám de a motor ugyan az akkor cserélhető
nekem meg a tu5jp4 -el kapcsolatban lenne kérdésem, hogy mennyi km van benne és nincs e hidegben egy csörgő dízel jellegű hangja? Sógornak van ilyen motorja a 307-ben de hidegen úgy csörög mint egy dízel. Egy az egyben szelephézag hangja van de mivel ez hidrotőkés.... :(
Behányt a fűtés szabályzóm (citroen xsara break 2.0 hdi 90LE 2003), folyamatosan elég nagy fokozaton nyomatja a levegőbefújást...
Ahogy korábbi hozzászólásokban olvastam, valószínűleg tranzisztor probléma, de nincs valami ideiglenes megoldás a lekapcsolásra amíg nem jutok el vele szerelőhöz?
Kösz a képeket!Valami hasonlóra készülök én is,de még rágodom rajta,hátha jobban megszáll az ihlet. :-) Véletlenül nem tudod mi a gyári ajánlás gyujtogyertyábol? Kétezres évj. Egyes xsara 1.6, 65 kw motorhoz?Természetesen bárki tudja a választ azt nagyon megköszönöm!
Sziasztok. Az lenne a gondom egy 2002-es xsara2-vel,hogy az alapjárata hogy finoman fogalmazzak ingadozik. Elvittem szerelőhöz,először map jeladóra gyanakodott,kitisztította,de a hiba ugyanúgy fennállt. Majd ismét elvittem,rátette a gépre,de semmi hibakódot nem dobott ki a gép. Ekkor megint megfújkált,kitisztított valamit. Azóta egy darabig a fordulatszám mérő ment fel 2-3e-ig úgy alapjáratba,hogy nem léptem a gázra.Ez főleg,ha meleg a motor. A mai napon viszont már olyan is történt,hogy a csúcsforgalom közepén araszolgatás közben egyszer csak leállt a motor,nem rángatott semmi jele nem volt,hogy nem kapna benzint,ezt egymás után többször is megcsinálta. Ha esetleg valaki találkozott már hasonló hibával,vagy tudja,hogy ennek mi lehet az oka,tegye már meg,hogy megossza velem. Előre is ezer hála a segítségért :)
Mindenképp érdekel hogy oldottad meg,valamit nekem is ki kell találnom.Gondolkodtam rajta hogy a gyári alkatrészeket újrahasznositva máshogy oldom meg de még nem ált össze teljesen a kép.
Ma sikerült kinyitnom a kesztyűtartót is.Sajnálattal tapasztaltam hogy elég kicsi,de ami még jobban lehervasztott az az hogy darabokban volt az ajtóban a szerkezet.Negyed óra legó után hagytam a francba,még csak tippem sem volt hogy hogy lehetett összerakva. :-) Van rá valami javitó készlet,vagy használható átalakítási mód hogy használhatóvá váljon az ajtó?
Kösz a képes illusztrációt!Ma volt egy kis időm foglalkozni a váltóval míg a hűtővízet pacskoltam.Sajna arra a következtetésre jutottam hogy a kar alján lévő két műa. persely nem olyan vészes,viszont az irányváltó "kar" és az általad említett stiftel rögzitett alkatrész is igen nagy holtjátékal mozog.Ha jól láttam (bár a kupakot nem tudtam leszedni) a választó kar is két perselyen mozog (B jelű alkatrész a középső ábrán),ezeket biztos hogy cserélnem kell,bár a védőkupak igen masszívan ragaszkodik a helyéhez.Viszont a stiftel karnál ugy tünik mintha a stiftet becsípték volna a karba.Egyébként ezt a stiftet mennyire nehéz kiszedni?Mennyire erős az illesztés?Simán ki lehet kocogtatni vagy azért ennél masszívabb a dolog?Arra gondoltam hogy méretre esztergáltatok bele egy menetes végű csapot,amivel minimálisra csökken a holtjáték.Persze ehhez ki kell szednem a stiftet.Valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban?Előre is kösz a válaszokat!
Tud valaki egy használható szerviz programot ajánlani! Amiben van minden, gyári szám, elektromos kapcs.rajz,+ a szokásos dolgok! Köszönöm. Olyanra gondolok, mint az ETKA de ügye az vw-audi-seat-skoda.
Bocs igazad van. A gép egy 2000-es 1,6 benzin. Egyébként ezüst! :-) Este lementam lámpával és valószinü hogy a drótos verzió csak elsőre nem sikerült kitapogatni. Sajna elég kevés infó van a tipusrol,egy rendes manuált sem találtam még hozzá,amiben pl benne lenne a gyári gyertya ajánlás,folyadék mennyiségek......