Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BXtwelve Creative Commons License 2017.12.02 0 0 66199

Eladó téli gumik:

 

4 db Semperit Speed Grip, 185/60X15. 5-5,5 mm mintával, 2010-es gyártás.

Ha valakit érdekel, e-mailem publikus.

BXtwelve Creative Commons License 2017.12.02 0 0 66198

Helyesen:

Elég régi fórumozó vagyok, de nem  emlékszem ilyen hibára.

Előzmény: BXtwelve (66197)
BXtwelve Creative Commons License 2017.12.02 0 0 66197

Elég régi fórumozó vagyok, de emlékszem ilyen hibára.

Esetleg valami kábelkorbács útban tud lenni valahol

Akár még ez is lehet.

Nincs sok hely, de egy tükörrel, lámpával meg lehetne nézni.

Előzmény: akkurátus82 (66191)
BXtwelve Creative Commons License 2017.12.02 0 0 66196

2 éve check engine-nel jársz?

Boldog tudatlanság... :-)

Előzmény: Régivagyok (66195)
Régivagyok Creative Commons License 2017.12.02 0 0 66195

Köszi, most beszartam.. befecskendező, gyújtás, környezetvédelmi berendezés..?  2 éve biztos világítgat.

:)

Előzmény: akkurátus82 (66194)
akkurátus82 Creative Commons License 2017.12.02 0 1 66194

Feltöltöttem neked, 36. oldaltól:

 

https://www.docdroid.net/mE0EBSA/xsara.pdf

Előzmény: Régivagyok (66193)
Régivagyok Creative Commons License 2017.12.02 0 0 66193

A műszerfalon a sárga vízpumpa? jel miért szokott világítani, ha egyáltalán az?

 

Köszi.

 

akkurátus82 Creative Commons License 2017.12.02 0 0 66192

Xsara 2002 1.6 benzin, ha számít

Előzmény: akkurátus82 (66191)
akkurátus82 Creative Commons License 2017.12.02 0 0 66191

Sziasztok! Légterelőm elakad. Lábról testre el lehet forgatni, de ablakra nem tudom állítani, mert nem lehet tovább tekerni a gombot.

Ismert probléma, vagy ez csak az lehet, hogy az előző tulaj leszerelte a műszerfalat és rosszul tette össze? Hol van ennek összeforgó része a műszerfal mögött?

Gondolom faék egyszerű, de még sosem láttam. Érdemes vajon vakon mögé nyúlni és matatni a magnó felöl? Esetleg valami kábelkorbács útban tud lenni valahol? Vagy inkább törött lehet valami?

Ebben a hidegben valahogy nem sok kedvem van leszerelni az egészet...

K.Zoli. Creative Commons License 2017.12.01 0 0 66190

Sziasztok! Eladóvá vált kedvenc autóm. 98-as fehér kombi 1.4-es törésmentes szép állapotban, 194ezer kilométerrel. Képeket küldök, kérdezzetek bátran!

elégedett2 Creative Commons License 2017.12.01 0 0 66189

Sziasztok!

Egy kérdés, olyan gondom támadt, ma reggelre, hogy felkapcsoltam a világítást, és azzal a lendülettel kiment a műszerfal világítás biztije vele együtt a műszerfal világítás is megszűnt bár már csak talán egy világított, kicseréltem a biztit próba ugyan ez! Ezzel együtt nem működik a hátsó ablakfűtés, se a visszajelző, sem a fűtés valóban! Amit hirtelen végignéztem a többi dolgok működtek! Valaki tapasztalt ilyet vagy hasonlót, vagy hol keressem a hibát? Köszönöm a segítséget!

cmlHunter Creative Commons License 2017.12.01 0 0 66188

http://alkatreszonline.hu/ itt autótulajdonosoknak, majd gyári citroen böngésző ott írja a nevet jelszót majd belépsz, ott mindkét kocsinál kikeresed a fűtőmotor-t ha egyezik a szám, vagy más szám de a motor ugyan az akkor cserélhető

 

nekem meg a tu5jp4 -el kapcsolatban lenne kérdésem, hogy mennyi km van benne és nincs e hidegben egy csörgő dízel jellegű hangja? Sógornak van ilyen motorja a 307-ben de hidegen úgy csörög mint egy dízel. Egy az egyben szelephézag hangja van de mivel ez hidrotőkés.... :(

 

Olyasmi hang mint ezen amikor a keréknél van a kamera dízeles hang de hidegen szabályosan csattog: https://www.youtube.com/watch?v=V0xeMoBmm9A

 

Előzmény: Si72 (66185)
FeZ_ Creative Commons License 2017.11.30 0 0 66187

Lehúzod a motorról a 4-es csatlakozót. (anyós lábánál)

Előzmény: rowley56 (66186)
rowley56 Creative Commons License 2017.11.30 0 0 66186

Sziasztok!

 

Behányt a fűtés szabályzóm (citroen xsara break 2.0 hdi 90LE 2003), folyamatosan elég nagy fokozaton nyomatja a levegőbefújást...

Ahogy korábbi hozzászólásokban olvastam, valószínűleg tranzisztor probléma, de nincs valami ideiglenes megoldás a lekapcsolásra amíg nem jutok el vele szerelőhöz? 

Előre is köszi

Si72 Creative Commons License 2017.11.30 0 0 66185

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy c4 motorját át lehet szerelni xsara II. be? Vagy vannak buktatói? Mindkettő tu5jp4 1.6 16V.

barnusss Creative Commons License 2017.11.27 0 0 66184

Ja,most olvastam el kicsit figyelmesebben...ez talán még nekem is menni fog :)))) 1-200-at eddig is ingadozott,azzal nem is foglalkoztam :D

Előzmény: barnusss (66183)
barnusss Creative Commons License 2017.11.27 0 0 66183

Köszi szépen,továbbítom az infót a szerelőnek. Ha muxik a dolog visszajelzek,hát ha másnak is hasznos lesz :)

Előzmény: toji76 (66180)
rn8 Creative Commons License 2017.11.27 0 0 66182

Kösz a képeket!Valami hasonlóra készülök én is,de még rágodom rajta,hátha jobban megszáll az ihlet. :-) Véletlenül nem tudod mi a gyári ajánlás gyujtogyertyábol? Kétezres évj. Egyes xsara 1.6, 65 kw motorhoz?Természetesen bárki tudja a választ azt nagyon megköszönöm!

Előzmény: BXtwelve (66181)
BXtwelve Creative Commons License 2017.11.27 0 0 66181

Szia!

 

Az ígért képek.

Én kábelkötözővel oldottam meg a "zsanért", 9 éve jó.

Remélem, kivehető.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: rn8 (66178)
toji76 Creative Commons License 2017.11.27 0 0 66180

Kalibráltasd újra a fojtó szelepet....

 

Ráadod a gyújtást vársz 20-30 másodpercet elkezd zizegni kattogni, ha befejezte akkor indíthatod.

 

Ilyenkor felveszi a fojtó szelep teljesen nyitott és teljesen zárt állapotát, és kalibrálja magát.

 

Ha az alapjáratod csak 1-200 fordulatot ingadozik ne foglalkozz vele......öreg jószág.

 

Az enyém is ingadozik néha 1-200 -at pár másodpercig, de ezen kívül semmi gond így leszarom.

Előzmény: barnusss (66179)
barnusss Creative Commons License 2017.11.27 0 0 66179

Sziasztok.
Az lenne a gondom egy 2002-es xsara2-vel,hogy az alapjárata hogy finoman fogalmazzak ingadozik. Elvittem szerelőhöz,először map jeladóra gyanakodott,kitisztította,de a hiba ugyanúgy fennállt. Majd ismét elvittem,rátette a gépre,de semmi hibakódot nem dobott ki a gép. Ekkor megint megfújkált,kitisztított valamit. Azóta egy darabig a fordulatszám mérő ment fel 2-3e-ig úgy alapjáratba,hogy nem léptem a gázra.Ez főleg,ha meleg a motor. A mai napon viszont már olyan is történt,hogy a csúcsforgalom közepén araszolgatás közben egyszer csak leállt a motor,nem rángatott semmi jele nem volt,hogy nem kapna benzint,ezt egymás után többször is megcsinálta.
Ha esetleg valaki találkozott már hasonló hibával,vagy tudja,hogy ennek mi lehet az oka,tegye már meg,hogy megossza velem.
Előre is ezer hála a segítségért :)

rn8 Creative Commons License 2017.11.27 -1 0 66178

Mindenképp érdekel hogy oldottad meg,valamit nekem is ki kell találnom.Gondolkodtam rajta hogy a gyári alkatrészeket újrahasznositva máshogy oldom meg de még nem ált össze teljesen a kép.

Előzmény: BXtwelve (66177)
BXtwelve Creative Commons License 2017.11.26 0 0 66177

Szia!

 

Nekem még 2008-ban törött el.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=78614319&t=9031935

 

Egy darabból van fröccsöntve, a forgáspontokban elvékonyítva, anyagában hajlik, így olcsósították.

Holnap lefényképezem az enyémet, ha érdekel. Én egy ablakot vágtam a hátoldalra, a hozzáférhetőség miatt.

Előzmény: rn8 (66176)
rn8 Creative Commons License 2017.11.26 0 0 66176

Ma sikerült kinyitnom a kesztyűtartót is.Sajnálattal tapasztaltam hogy elég kicsi,de ami még jobban lehervasztott az az hogy darabokban volt az ajtóban a szerkezet.Negyed óra legó után hagytam a francba,még csak tippem sem volt hogy hogy lehetett összerakva. :-) Van rá valami javitó készlet,vagy használható átalakítási mód hogy használhatóvá váljon az ajtó?

rn8 Creative Commons License 2017.11.26 0 0 66175

Jocó 81!

 

Kösz a képes illusztrációt!Ma volt egy kis időm foglalkozni a váltóval míg a hűtővízet pacskoltam.Sajna arra a következtetésre jutottam hogy a kar alján lévő két műa. persely nem olyan vészes,viszont az irányváltó "kar" és az általad említett stiftel rögzitett alkatrész is igen nagy holtjátékal mozog.Ha jól láttam (bár a kupakot nem tudtam leszedni) a választó kar is két perselyen mozog (B jelű alkatrész a középső ábrán),ezeket biztos hogy cserélnem kell,bár a védőkupak igen masszívan ragaszkodik a helyéhez.Viszont a stiftel karnál ugy tünik mintha a stiftet becsípték volna a karba.Egyébként ezt a stiftet mennyire nehéz kiszedni?Mennyire erős az illesztés?Simán ki lehet kocogtatni vagy azért ennél masszívabb a dolog?Arra gondoltam hogy méretre esztergáltatok bele egy menetes végű csapot,amivel minimálisra csökken a holtjáték.Persze ehhez ki kell szednem  a stiftet.Valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban?Előre is kösz a válaszokat!

 

Előzmény: joco81 (66161)
elégedett2 Creative Commons License 2017.11.26 0 0 66174

Sziasztok!

 

Tud valaki egy használható szerviz programot ajánlani! Amiben van minden, gyári szám, elektromos kapcs.rajz,+ a szokásos dolgok! Köszönöm. Olyanra gondolok, mint az ETKA de ügye az vw-audi-seat-skoda.

rudiapus Creative Commons License 2017.11.26 0 0 66173

Alapból gyárit keresek, de ha nem lesz, lehet, hogy rámegyek egy ilyenre. A 205-ösbe is megfelelt. Köszi.

Előzmény: mantilla (66172)
mantilla Creative Commons License 2017.11.26 0 0 66172

Lásd a 66041 hsz.-t!

Előzmény: rudiapus (66171)
rudiapus Creative Commons License 2017.11.26 0 0 66171

Sziasztok! Keresek váltógombot, sajnos szétmállott az eredeti. Xsara II, manuális. Válaszokat e-mail-ben tudom olvasni...

Köszi, szép napot.

rn8 Creative Commons License 2017.11.25 0 0 66170

Bocs igazad van. A gép egy 2000-es 1,6 benzin. Egyébként ezüst! :-) Este lementam lámpával és valószinü hogy a drótos verzió csak elsőre nem sikerült kitapogatni. Sajna elég kevés infó van a tipusrol,egy rendes manuált sem találtam még hozzá,amiben pl benne lenne a gyári gyertya ajánlás,folyadék mennyiségek......

Előzmény: FeZ_ (66169)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!