Így vettem, de friss a festés rajta. Maj megnézetem, mert lehet, hogy csak tényleg beállítás kérdése. Én annyira nem értek az ilyen dolgokhoz, de lehet majd megnézem én is hátha helyre tudom rakni. Bár nem szerertnék több kárt csinálni, mint hasznot. :-)
Hűtőcső csere volt az autómon (Z16XEP H Astra), és a szerelő a javítás után ellenőrizte műszerrel (tekintve, hogy nincs vízhőfokmérő), hogy hány fokos víznél kapcsol be és ki a ventillátor. A műszeres mérés alapján 113 foknál kapcsol be és 100 foknál kapcsol ki. Ez normális?
Az index párásodása F betegség. Ott van egy gumiszalag ami sajnos öregszik és elvékonyodik. Ennek a szilo a megoldása, de amit bontóban vennél az ugyanilyen zsákbacsak és időzített probléma lenne. A karosszériához nem értek sajnos.
tipikusan valik le a fura a testrol... ragaszd vissza (szilo, palmatex) vagy vegyel ujat 1000-1500Ft-ert vagy varjal meg amig teljesen szet nem esik...
Véleményem szerint az index párásodásának semmi köze a sárvédő illesztéséhez, sokkal inkább ahhoz, hogy az index "frontja" kezd elválni magától az index "testétől". Nálam is ez volt/van. Ezt a problémát az index búra cseréjével vagy a keletkezett hézag megszüntetésével orvosolhatod.
Szerintetek egy karosszérialakatos ki tudja kalapálni nekem a képen látható elemet, hogy pontosan illeszkedjen?
A vezető oldali sárvédő karoszéria elem utángyártott és nem illeszkedik pontosan a motorháztetőtől a rés is pár mm-rel nagyobb és az index is bepárásodik. Szinertetek?
Sziasztok, pár kérdéssel fordulnék hozzátok, mivel már sehol sem találtam erdemleges választ, szeretnék venni magamnak egy használtautót középhosszú távokra, és megakadt a szemem egy 93-as évjáratú, Omega A ba, de a leggyengébb dízel motorral szerelt 2.3d re, mik a tapasztalatok ezzel a motorral? Gondolom, hogy ne túl vad ebben a nagy kaszniban, nem is ez a cél, inkább a motor karaktere, illetve szervízigénye, betegségeire gondolok, illetve , hogy úgy általában mit figyeljek egy ilyen autó vásárlásánál, hol szeret rohadni, mik a gyakran előforduló hibák, kivéve a kényelmi elektronikát, mivel ez egy CL felszereltségű kvázi alapmodell, amiben elektronikából nem sok van :)
Nekem van egy bontott váltóm 1.6-os motorral. Ha érdekelhet a dolog, holnap megnézem a számát. Semmi baja nem volt, csak komplett motort-váltót cseréltem 1.6-ról 1.8-ra.
Értem, akkor az lehet egy alap megállapítás, hogy huzamosabb, nagy terheléssel és magas külső hőmérsékleten használt klíma "produkál kinti" kondenzvizet. Ha a körülmények kevésbé "drasztikusak" akkor a kondenzvíz megmarad a hőcserélő tálnyérjában és ott párolog el?
Az sok mindentől függ, de nekem kb egy óra alatt mire leérek a balcsira kb 100km 35fok odakinnt bennt meg 20 körül van. Végig klíma bekapcsolva max kakaón.
Ebből - ahogy néztem - az F17C és a végén a 418 a releváns.
Jól gondolom?
Más az áttétel mennyire baj? Ahogy a táblázatot néztem, a más áttételek könnyebb autókba kerültek, lehet, hogy a Zafira a váltót túlterheli - vagy csak gyorsulás/fogyasztás lesz más? (Ugyanazt a sebességet csak nagyobb/kisebb fordulaton tudja majd.)
Beazonosítottad pontosan a váltódat? Az, hogy F17-es 4.19 végáttétellel még kevés. Kell a pontos váltókód, mert az alapján kelle keresni, az 1-es, 2-es, 3-as, 4-es, 5-ös fokozat áttételei lehetnek mások. Amennyiben találsz a kód alapján váltót, már tök mindegy, hogy honnan van, lesz, mert az egy bontott alkatrész amire 3 nap beszerelési garanciát szoktak adni a bontók. Lehet, hogy egy több százezer km-t futott váltót kapsz, de lehet, hogy egy kevés futásteljesítménnyel rendelkezőt. Tudod, a puding próbája az evés.