S annyi még, hogy valóban, gúnyosnak hathatott. De hidd el, semmi efféle szándékom nem volt. Csak kérdeztem előzőleg valamit (mikor végeztetek). Remélem nincs harag.
Ha ez a "Hehe, ilyet sem hallottam még" tett be, elnézést, mint írtam, nyilván nem követelőzöm, mivel egyértelmű, hogy bármilyen időponttal kapcsolatos kérdés van, nem kötelességetek válaszolni.
Nyilván értettem,hogy "üzleti titok", mert gyakorlatilag semmi sem tartozik a kivülállókra, mert nem feltétlen publikus az, hogy mikor-hova mennek javítani, bármit felszerelni.
Szerintem félreértés az egész.
És miért vagyok szerencsétlen?
Na mindegy, elfogadom, bár nem értem álláspontod/tokat.
Már elnézést, ez nem értem. Komolyan. Azt megértem, hogy nem szeretnél benne lenni képben/videóban, ezt elfogadom.
Nos, nem ismerlek annyira, ezért nem is jöttem oda bárhova, sajna nem láttalak még, így ne is ismernélek fel (azonnal). Szóval igazán nem értem.
Én nem csak Tőled kérdezek, én a topikban írok le kérdéseket valóban. S igen, a legtöbb kérdés neked címezve, te nyitottad a topikot, s nyilván te respektálsz gyakrabban.
Valószínűsítem, oldaladon rajta vagy fotón, s így fel tudlak majd ismerni. Te be tudtál amúgy azonosítani tegnap?
De nem értem, milyen viselkedés nem szokás. Egy embert ismerek személyesen a villis topikokból (sajnos).
De ebből remélem nem kerekedik ki semmi "veszekedés".
Am. ha nem lennél ilyen szerencsétlen akkor meg tudnád nézni! Örüljél neki, hogy engednek fotózni és nem zavarnak el, mert ha én lennék a helyükben én biztos elküldenélek melegebb vizekre.
Azért szzomorú (mármint villamosbarátok számára szomorú), h. az eredeti 40 db-os szériából 6 db maradt üzemképesen (a vidéki közl. vállalatokhoz kerültekről nincs infóm).
Elméletileg 1987-ben is még 29 db üzemelt.
Emlékszem, amikor még a BHG és BUDALAKK irparvágyányokat szinte heti rendszersséggel szolgálták ki. (suliból haza felé, ha BHG iparon állt kocsi, akkor egész délután vártuk, hátha lesz mozgás:)).
Budalakkban is rendszeresen álltak tartályok, amiket Mukival hoztak az akkor már üzemen kívüli nagytétnyi 43-as vonal felől. Abben az időben még a Baromfifeldolgozó kiágazásig járható volt a pálya.
És, végül, egy kép: talán feltámadásra várva? reméljük
7064 évek óta félre állítva Fefe telepen, mögötte az 1000-es, egykori "Sörvillamos" a Móriczról.
Elnézést, én lehettem az, aki felrakta a tortára az epret. Teljesen logikus, amit írsz. Lehet, úgy kérdeztem, hogy ez kötelességed lenne. Nem volt ez a szándék.
"Csukló" elkérte a Mukis videm, a Metros Mukisat. :))
Hát szerintem a nickem árulkodó.............. Általában a 7040-est vezetem!
Jelenleg a 7040-es "A" légfék szelep hiba miatt nagy javításon van (Sajnos nem tudom mikor lehet újra használni, pedig nagyon szettném!)
Általában a mozdony vezető határozza meg melyik gépet visszük ki. (Nincs kimondva de beosztott gép, elven működik) De van, hogy a feladat is meghatározó tényező!
Az én beosztásom elvben H->P 05:00->13:00 ig tart. Az hogy én bevállalom, hogy az utóbbi időben rengeteg éjszakát elvállalok az egy dolog. Megjegyzem mondhatnék nemet, és akkor csak fele ennyit mennék!
Az hogy én ide be írom, hogy mikor merre megyünk az sem kötelességem! Az sem kötelességem, hogy ha látok egy fotóst, hogy lassítsak, esetleg meg álljak ha én vagyok elöl.... Megjegyzem a kollégáim miatt elég sok rosszallást kapok amiért (pozitívan állok a fotósok felé) igaz jómagam is az vagyok!
Ennek tükrében szerintem én eddig igen sokat tettem a fotósokért és általában csak a letolást, cseszegetést kaptam akár itt akár bent! (Nem magasztaló szavakra vágyok! Hanem ha írok valamit akkor az úgy van!)
A "lehet"-et azért húztam, h. értettem, h. csak lehet, ill. más is észrevegye, h. NEM BIZTOS a csütörtök. (tudod némely' a topiktársak milyenek, nekik csak a csüt.-ön akad meg a szemük, utána meg sípolnak, h. nem is úgy volt.)
De, nem haragszom, próbálok én alkalmazkodni a PFT-hez;).
Most nézem a Magyarországi villamosokat, azt írják, már csüt. este bontják a kuszóváltókat? Nem korai a meghirdetetthez képest? Mert akkor fotózás lesz holnap! :)
Nagyon komolyan megcsináltá(to)k, igazán professzionális munka! Gratula. 0 fennakadás. Ez az első ilyen dupla kuszóváltós alkalmazás, ami remekül működik. Az eső ellenére ügyesen meg lett szervezve az egész!
Mukis képeket berakom, a többi, ami nem Mukis, azt nézzétek meg a Magyarországi villamosokban. (Még tegnap raktam be oda.)