Keresés

Részletes keresés

Nemo Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186430

Jé, ez a fénykép a gyömrői artézi kút felől készült (háttérben a ref. templom), ami mellett munkába járáskor már hónapok óta eltekerek! Szép tájon karikáztatok!

Előzmény: cseya (186429)
cseya Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186429

Itt a rózsaszín kedvenc.

 

Előzmény: babolat (186420)
CABkero Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186428

GRATULÁLOK, 

 

remek fotó, mint már sokszor a Te kezedből.

 

Laci

Előzmény: kocsi (186416)
kivi Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186427

Vedd észre, hogy a villapapucs sem egyforma. Alapkövetelmény, hogy az első kerék tengelye mindig a villanyak meghosszabbított vonala elé kerül (utánfutás). Van olyan villa, ahol a papucs áll előrébb. És van olyan, ahol a papucs a lábak vonalánban van (in line papucs), ekkor viszont a villavállnál van egy kis törés, ott áll előrébb.

Előzmény: ronya1 (186375)
kivi Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186426

Kifejező kép. :-)

 

Nem volt lelkierőm beállni a húszméteres sorba a mosónál, kibéleltem az autót pokróccal és hazahoztam a bringán 5 kiló agyagot.

 

De azért jó volt a verseny, kivéve az utolsó lejtőt a Virágos-nyeregtől lefelé. 22/32-es áttételben izomból tekertem a lejtőn, és így is alig haladtam. Abba viszont nem akarok belegondolni, hogy a széttúrt út, ha majd megszárad, milyen lesz... :-(

 

Pinyo, mi a helyzet? A rajt előtt láttalak keresztülvonulni a mezőny előtt. Mit kerestél? :-)

Előzmény: kocsi (186416)
dhpage Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186425

lány tipusú gyerek...ez jó. :))

Előzmény: babolat (186417)
kivi Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186424

A kormány vége egészséges? Az egyenes kormányok ősidők óta szabványosak, minden kormányra minden szarv passzol. Viszont gyakori gond, hogy a kormány vége kicsit deformált, mert amikor eldől a bringa (vagy letámasztod) akkor itt kapja az ütést. Ilyenkor nem megy fel a szarv. Meg kell nézni, hogy a kormány vége szabályos kör alakú-e, és hogy nincs-e benyomódva a pereme. Ha valahol találsz egy kis egyenetlensget, akkor reszeld le.

Előzmény: Tomi-FTC (186404)
kivi Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186423

Nem, teljesen jó lesz.

Előzmény: sompetike (186412)
gyuri62 Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186422

Majd legközelebb ! V10 ?:)

Mi  9-kor rajtoltunk, mert nem akartunk korán kelni.........

Előzmény: babolat (186420)
Stms Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186421

Ejha! Ez mindent elmond. :)

Előzmény: kocsi (186416)
babolat Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186420

Köszönjük.

Sajnálom,hogy nem találkotunk,láthattátok volna a Csaj rózsaszín kedvencét.Mi 8 05-kor indultunk és sokat nem ádigátunk sehun,mert nem volt melegünk.

Előzmény: gyuri62 (186418)
ronya1 Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186419

ez a lány típusú gyermek nagyon nagy duma.

ezen vigyorgok vagy 10 perce

Előzmény: babolat (186417)
gyuri62 Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186418

Gratulálok ! :)

Elkerültük egymást :(

Előzmény: babolat (186417)
babolat Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186417

Ma lány típusú gyermekemmel lenyomtuk a "tavaszi szél" közép távját.

Neki ez volt az elsó TT. amin részt vett.Isaszeg és Dány között kapott el először az eső.Javasoltam,hogy forduljunk vissza,de a csaj elütasította,hogy az első  teljesítmény túráját nem adja fel még ha xarrá ázik is. Ez kb. be is jött.Kifogásoltam is a szervezőknél,hogy tavaszi szél a túra neve nem egésznapos eső. Megígérték ,hogy jövőre jó idő lesz. Én meg jeleztem a lyánynak,jövőre a hosszú a cél,mert Sülysáp és Gomba között baromi rossz az út.

kocsi Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186416

BM2011

 

sompetike Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186415

van 2db shimano m486 tárcsafék eladó a 2db tehát az elsö+a hátsó egy huszas....

Előzmény: SzeZo (186385)
J.K.F. Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186414

"A szarvat talán feltudom erőszakolni úgy, ha csak simán a kormányra rakom."

 

De hát ez lenne a cél, nem? Ugye nem a markolat műanyag végére akarod rászuszakolni a saját, oda illő aluminium záróbilincse helyett? Mert az nagyon rossz ötlet! Azt is fel kell szerelni rendesen, aztán amellé mehet a kormányzsarv, ahogy az én fotómon is van a (186379)-es hozzászólásban.

Előzmény: stoki (186405)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186413

Basszus, rólam sehol egy kép... hiába integettem minden kamerénak, hiába mosolyogtam minden fényképezőbe, a menet végén tekerő szervezőket már senki se fotózta :-)) 

Előzmény: dhpage (186406)
sompetike Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186412

az szerintetek befolyásol vmit,hogy shimano m486 fékhez nem a gyári shimano tárcsat hanem Hayes tárcsát raktam fel?

 

J.K.F. Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186411

Igen, erre próbáltam utalni, hiszen még képet is tettem be róla a könyvből.

 

A bilincses markolatból meg le ne vágjon, úgy jó az ahogy van. Arról nem is beszélve, hogy ezzel markolat külső oldalán lévő csavaros rögzítés is lejönne, és csupán egy csavar rögzítené a bilincses markolatot a kormányon kettő helyett - no meg csúnya is lenne!

Előzmény: stoki (186405)
Frajti Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186410

apro.bikemag.hu

expressz.hu

és van itt egy kerékpáros adok-veszek topic

Előzmény: Eddie_melobol (186408)
maci124 Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186409

Sziasztok!

Elado a szilvas nevezesem 4500penzert. Sajnos utkozik egy masik esemennyel :)

Ha vkit erdekel, privizzen meg. udv:

Eddie_melobol Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186408

Sziasztok!

Jó helyen hirdetném-e meg kihasználatlanság miatt eladó sorba került Nakamura MTB (XC?) kerékpáromat ebben a topikban?

 

Köszönöm,

Ed.

Gondwana Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186407
A második kép alapján a szarv meg lett nyomorítva, nem is kör keresztmetszetű a lyuk rajta (nem csak a fkgép torzítása, mérd le vonalzóval). A megoldást meg már a többiek leírták.
Előzmény: Tomi-FTC (186384)
dhpage Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186406
stoki Creative Commons License 2011.05.01 0 0 186405

JKF - szerintem - arra próbált utalni, miután a szarv csavarját lazára tekerted, a tövénél lévő hasítékba beleillesztesz egy csavarhúzót vagy vékony vésőt, majd enyhén rásegítve feszítesz rajta és szélesebbre nyitod. Ezzel rásegítve arra, hogy rá tudd húzni a kormányra. Ha már a kormányon van gumikalapáccsal a helyére lehet ütni, majd a csavarral rögzíteni.

Előzmény: Tomi-FTC (186404)
Tomi-FTC Creative Commons License 2011.04.30 0 0 186404

Hát ma rendesen felidegesítettem magamat ezen a szarv markolat témán...

Szóval az a helyzet, hogy ha felteszem a markolatot az szépen fel is megy, de utána a szarv feltétele már esélytelen.

A szarvat talán feltudom erőszakolni úgy, ha csak simán a kormányra rakom. De ezek szerint le kell vágnom a bilincses markolatból...?

Amúgy J.K.F. persze, hogy kicsavaroztam mindent! :D

pROF Creative Commons License 2011.04.30 0 0 186403

Az egészen biztos, hogy a Petőfi és Bécsi utcai szakaszon még úgy van. Az Erzsébet térnél viszont mintha már több sáv lenne, ott ilyesmi nem szokott lenni azért.

Előzmény: bm613 (186402)
bm613 Creative Commons License 2011.04.30 0 0 186402

Nem a megfigyelőképességemről vagyok híres, de úgy emlékszem, hogy ez tényleg azon utak egyike, ahol megengedték a szembebringázást.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (186395)
SzeZo Creative Commons License 2011.04.30 0 0 186401

19 éves lesz a "kicsike". Most fog érettségizni. Néhányan, akik pár évvel ezelőtt látták, némileg meglepődnek termetén (úgy egy fejjel magasabb nálam).

Azért reménykedtem, hogy a feltett dömper gumik jelentenek nekem egy kis előnyt. De csak annyit értek, hogy nem égtem annyira:-))). Na, most panaszkodtam, vagy dicsekedtem???

Előzmény: Pinyo (186397)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!