András, a CD-t megkaptam, köszönöm szépen! Írtam is valahova köszönőemilt, biztos nem kaptad még meg.
A28 009:
Komáromban vagy Szőnyben dolgozott egy ideig, talán felváltva mindkét helyen. Az ottani gépeket a fehérváriak javították, de a MOL, illetve elődje nem tudott fizetni a javításért, vagy nem akart. Ezért A28 009-el egyenlítették ki a számlát. A gép Székesfehérvár állomásra került, sokáig állt a tanműhely mögött, mígnem pár éve Fehérváron szétvágták, mert nem tudtak vele mit kezdeni. Robbanásbiztos volt, sárga-fehér-piros festésben. Kép készült róla.
Nem rossz. De átfutva rajta hiányzik belőle az A 26 051. vagy mégsem? Ugyanis két A26 044 van benne az egyik 262191, a másik 262239 számon. Lehet, hogy az egyik az 51-es?
1968-as az A26 036. 36-tól 102-ig nincs benne az 51-es és nincs benne a 77-es. Viszont van három számnélküli de nekünk exportált. Ezek: 262582; 262640; 262651, tud valak iezek pályaszámáról valamit?
Esetleg a két 044-es közül melyik az eredeti és a másik milyen számon van?
Igen, egész pontosan a 106-os.Érdekessége, hogy még nem volt főműhelyben sose.
Ezek a mozdonyok eredetileg Jugoszláv exportra készültek, hogy miért azt nem tudom de egy pár itt maradt és különféle ipartelepeken szolgálnak(101Borsodchem, 102-103 Algyő Mol, 104TVK, 106 Nyírbogdány Mol).Igazából elsőránézésre BoBo, de szerkezetileg rettentő sok a különbség.Nyírbogdányban van még a 030-as hagyományos BoBo érdekessége az eredeti gyári fűtőtest a vezetőfülkében.
A Budaörsi vá.-ig mehetsz busszal is, én onnan indultam. Ha Törökbálintról mész a Depo buszával, keresztezi a volt vágányt, de ahol a fotón látszik a bicikli, ízelitőt kapsz az útról. A leg1szerübb ezen a vágányon, vagy ha be tudsz menni a Depoba. 8-)