ez jó oldal, de jó sok reklámszövegnek tűnő iromány is van rajta. fene tudja mi igaz belőle. Most elfogy a 2odik doboz pirosom, utcai gépekbe azt teszem, majd le akarok állni és kíváncsi vagyok hogy viselkednek a műszerek (lada 1500 + suzuki DR800 motor 4 ütemű) kéket meg versenymotornak nevezhető motoromba öntögetem, de csak mostnaában kezdtem, hátha felrakjaa hengerfalra azt a port amit átenged a szűrő (nagyon kéne, méghozzá jó vastagon is mehet :D) majd írok mi lesz. Egyenlőre az tűnt fel, hogyha gyilkolom a motort nem csörög annyira be mint kék spuri nélkül. én a szarvasi BGM autósbóltban tudom megvenni, sztem BGM boltok sokfelé vannak. de a szomszéd vársoban 3 autósboltból 2 tart polcon, de kéket csak BGM ben találtam, a többi csak ígérte, hogy tud hozni ha kéne. valami 4 ezer x száz forint. a pirosat meg 2 körül vettem, nemtom már.
Én Csongrád megyéban lakom. de fogalmam sincs hol lehetne kapni akár kék, akár piros flakon spurit. Segíííííítseteeeek!!!!! Viszonteladók jelentkezzetek!
Ma a benzinkutas nagyon segíteni akart, persze elküldtem, az a biztos, ha én tankolok. Mikor látja, hogy teszem bele a kék spurit, rögtön mondja, ha evodieselt tankol, az nem kell bele. De jól tudja... Amúgy is mindig az megy bele, de a spuri sokkal többet tud, mint egy sima extradiesel üzemanyag, persze erről nem áltam le vitázni vele. Viszont eddig a fogyi nem csökkent, bár ebben szerepe van a sok város-autópálya-klíma egyvelegnek.
Úgy az igazi ha minden tankolásnál töltesz bele egy decit. Én fele-fele arányban használom a kettőt. Legújabb fogyasztási adatom 500 km-en: 23,3 liter (astra 2.0 dti) 110-120-as tempónál és hegyes vidékekkel fűszerezve.
Mondjuk azt, hogy 4500 Ft körül mozog a kék spuri, Debrecenben már 4000-ért megvehető. 2.0 DTi opel astra a kéktől megy mint állat, (a pirossal kezdtem, az is nagyon jó volt) nem ketyeg, nagyon csendes hangja van, fogyasztáscsökkenés kb. 0,5 liter.
A fél literes flakon 5000 körül van. De még ez is behozza az árát, ha tényleg 10%-kal csökken a fogyasztás, az egyéb előnyökről nem is beszélve. Épp a tesztelés közepén tartok, majd 5 tankolás után kiderül, hogy mennyivel eszik kevesebbet.
Még annyit hozzátennék (szintén olajkályhás), hogy a kékkel nekem még csendesebben járt alapjáraton, dízelest meghazudtoló módon ketyeg vele. Ami azért csak pozitív hatással van a mögötte lévő hajtásláncra is, gondolnám én laikusként.
A kék adagolásáról írjatok már valamit, ugyanúgy fél litert kell kb. 250 literhez keverni? (vagyis 1 deci egy 50literes tankba?) A piros amúgy jó volt, bár evo dieselt tankolok, és igazán észrevehető különbség nem volt, mindig is szépen indult, és erősebb sem volt tőle, 180le-nél nehéz észervenni a javulást. Ezért is vadászom a kékre, az valszeg jobb egy erősebb motorhoz.
Tudom, a forgalmazóval beszéltem már korábban :-) Ők ajánlották a közelemben az Abroncs-ot, de ott csak piros van. Na mindegy, majd beszélek velük megint.
Én is raktam a C16NZ vectrába és volt némi hatás, de nem egyből. Majd most fogom megint talán érezni a különbséget ha elfogy az anyag. Amúgy biztos van benne valami , mert nem egyszer mértem 4.3-as fogyit. egyik ismerősöm akinek C20NE vectrája van azt mondta mikor ment az enyémmel hogy ez majdnem úgy megy mint az övé.