Keresés

Részletes keresés

Csg12 Creative Commons License 2005.01.05 0 0 252

 

Kedves uzsgyiremot!

Az elmúlt napokban én is telefonálgattam.

De én sem szeretnék cégnevet feltüntetni.

Eddig reális ajánlatot nem nagyon találtam.

 

A mailoddal lehet valami mert most küldöm el hatodszorra, és mindeggyiket viszaküldi.(talán megtelt)

 

Az létezik hogy az ócskavas ára 50Ft kilónként?

 

 

Kedves bj13!

Köszönöm! Jó a megfejtés gratulálok. kis kavicssal eggyezzetek meg egy döntetlenben.

Nem látom az e-mail címed ezért kérlek küldj egy levelet a: gabri12@goldmund.axelero.net-címre.

 

Üdvözlettel:

 

Csernus Gábor

tom sawyer Creative Commons License 2005.01.05 0 0 251
Ok.De közel se lesz annyi mint amit te küldtél ,hacsak nem akarsz motorokat, vezetőállásokat, forgóvázakat és egyéb vasakat látni:-).De mivel a múltkor azt írtad, hogy ezek nem kellenek így esetleg esetleg kiegészítem egy két mávos és külföldi  géppel.
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.05 0 0 250

 

Hali!

Elküldhetnéd CD-n nekem, csak azért, mert érdekel, hátha vannak rajta ismeretlen dolgok, és így gyorsabb.

 

Várom a véleményeteket a zalaegerszegi gépről!!

 

H B

Előzmény: tom sawyer (249)
tom sawyer Creative Commons License 2005.01.05 0 0 249

Usgyiremot!

 

A Cd-t megkaptam köszi.Lesz egy pár gép amit meg kell látogatni idén:-).Az én képeimmel végülis mi legyen?Írjam Cd-re vagy legyen a közös DVD-s verzió?

bj13 Creative Commons License 2005.01.05 0 0 248

A kép Pest és Buda közt készült egy szigeten. A cég nevét nem írnám le, ha nem baj.

A kapaszkodón lévő sisak helyzetéből jól látható, ki volt a kocsirendező.

Van néhány ott készült képem nekem is, mivel bejáratos vagyok a céghez.

Esetleg emil?

Előzmény: Csg12 (220)
Csg12 Creative Commons License 2005.01.05 0 0 247

Nem, Nem inkább talán Pécs.

Csg12 Creative Commons License 2005.01.05 0 0 246
Budapesten?
Előzmény: YOSSARIAN (230)
Deaf Creative Commons License 2005.01.05 0 0 245

Isten tartsa meg a jó szokásod!  :)

 

Akkor megint mehetek alkalom adtán arra is...

Előzmény: rg7 (244)
rg7 Creative Commons License 2005.01.05 0 0 244

Úgy döntöttem, hogy ide is "bepiszkítok":)

 

Ma láttam Dunaújvárosban a Vasmű A29-020-át. Mi ebben az érdekes?

Ha jól emlékszem ennek a Detroit motorját láttuk még az EUR raklapon tavaly áprilisban, vadonat új állapotban.

A gép kívül is elég gusztusos lett, de ami nagyon furcsa: levágták a Dácsia tetejéről (fülke) azt a jellegzetes tetőmodult.

Deaf Creative Commons License 2005.01.05 0 0 243

Még át kell válogatnom a képeket, mert össz 110 db készült kint (mondjuk ebből 28 a nagy Kalmárról, ezzel tartottak egy kis bemutatót, az látható lent), utána felrakom a freewebre, és berakom a linket ide. Kb holnap estére lesz meg, mert vizsgám van holnap.

 

Deaf

 

Előzmény: uzsgyiremot (242)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.05 0 0 242

 

Az A-s pályaszámú TVG-k adatai:

 

Összesen 61-et épített a MÁV Gépjavító Üzem 1970 és 1986 között. A pályaszámok A 070 és A 158 közöttiek.

 

Tengelyelrendezés: B

Motor: Csepel D 413

Teljesítmény: 48 kW  (A21:110 kW)

Erőátvitel: mechanikus, 4 sebességes

Max sebesség: 40 kmh

Hossz: 7020 mm

Kerékátmérő: 600 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Üzemi súly: 8.8 t

Tengelyterhelés: 5 t

Szállítható teher: 2.5 t

 

Megegyezik a MÁV 1500-as sorozatú TVG gépeivel, viszont fel van szerelve szabványos vonó- és ütközőkészülékkel.

 

Forrás: Villányi György Hungarian Motive Power

 

H B

 

uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.05 0 0 241

 

Nagyon szép képek, különösen az első tetszik!

 

Tudsz még konténerterminálos képeket küldeni nekem? Ez a téma is érdekel, és jók a képek. Persze más ilyen témájú képeit is szívesen várom.

 

H B

Előzmény: Deaf (237)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.05 0 0 240

 

Éljen, éljen!!!

 

Isten hozott !!

 

Szerintem beszéljünk meg egy időpontot, és menjünk el megnézni a gépet.

Ezenkívül fotózhatunk az új ívhídnál is, mert az is ott van a közelben.

Plusz van még a közvetlen közelben egy tartálykocsi is, nagyon réginek néz ki,

és megszakadt az összeköttetése a vasúthálózattal. Ez is jó fotótéma, nem lesz ott sokáig.

 

H B

Előzmény: Deaf (238)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.05 0 0 239
Hohohohóóóóó! Amint konkrétabb tennivaló van (mikor lehet megnézni, ára) jelezd lszi!
Előzmény: uzsgyiremot (234)
Deaf Creative Commons License 2005.01.05 0 0 238

Ja, amit elfeljetettem!

 

30-40 ezer forinttal és sok munkával én is szeretnék beszállni a mozdonyvásárlási projektbe!

Előzmény: Deaf (237)
Deaf Creative Commons License 2005.01.05 0 0 237

Ezúton szeretném megköszönni Koller Andor topiktárs hozzájárulását a mai fotózáshoz. Szerencsére ma jobb volt az idő, mint tegnap, a 032-es Dácsia ledöglött, a 031-et meg nemsikerült beindítani, úgyhogy a tolatást az A23-al végezték.

 

A termés:

A29 032:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A29 031

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A23-059 19 kocsival:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bónusz:

Hogyan fordítsunk meg egy 40lábas konténert?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És hova is rakjuk? Mondjuk ötödiknek még elfér a többin...

Előzmény: uzsgyiremot (234)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.05 0 0 236

Igen :)

Akkor egy kis segítség: a képen látható kőbányához tartozott és kb 2 éve tűnt el.

 

Előzmény: Törölt nick (233)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.05 0 0 235

 

 

Hali!

 

Sajnos még nem kaptam meg!

 

H B

Előzmény: Csg12 (229)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.05 0 0 234

 

Sziasztok!

 

Az imént beszéltem a Zalabútorral!

 

Egy nagyon rendes úr a műszaki igazgató. Elmondtam neki, hogy pár vasútbarát nevében telefonálok, iparvasúti mozdonyokkal foglalkozunk, lefényképezzük őket, valamint összegyűjtjük az országban még fellelhető mozdonyokat.

 

Kérdeztem az ő mozdonyuk felől is (A 102). A gépet már évek óta nem használják.

Valamint:

Minden további nélkül eladnák ócskavas áron!!!!!!!

 

Csupán azt nem tudja hirtelen megmondani, hogy a gép valóban az ő tulajdonuk-e, vagy a MÁV-é. (Kérek mindenkit, abból ne csináljatok viccet, hogy szívesen eladják a MÁV tulajdonát)

 

Abban állapodtunk meg, hogy pár nap múlva újra beszélünk, annak sincs semmi akadálya, hogy elmenjünk megnézni, fotózni a gépet.

 

Mit szóltok?

 

H B

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.01.05 0 0 233
Talán a kerítésen kívül fotóztad?
Előzmény: YOSSARIAN (230)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.05 0 0 232
Nem nyert.
Előzmény: m61019andras (231)
m61019andras Creative Commons License 2005.01.05 0 0 231
Talán Recsken?
Előzmény: YOSSARIAN (230)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.01.04 0 0 230

Rejtvény: hol fotóztam az alábbi gépet?

Csg12 Creative Commons License 2005.01.04 0 0 229

uzsgyiremot!

Mail megintcsak ment.

Deaf Creative Commons License 2005.01.04 0 0 228

"A Dunaferrben egyébként elég sok kuriózum vasúti jármű található. Fényképet nem mutathatok róla, mert tilos volt fotózni"

 

Fotózni vasúti járműveket nem volt tilos, csak a képeket hellyel együtt közzétenni. Na én ezért raktam be a kassai képet, és nem azt :)

Előzmény: uzsgyiremot (227)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.04 0 0 227

 

A Dunaferr-túrán is láttunk a Vasműben hasonlót. Azzal mozgatták az Eas kocsikat a körbuktatón.

 

A Dunaferrben egyébként elég sok kuriózum vasúti jármű található. Fényképet nem mutathatok róla, mert tilos volt fotózni. Ha esetleg érdekel valakit, írjon mailt.

 

H B

Előzmény: Deaf (225)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.04 0 0 226

 

Sziasztok!

 

Hívtam hétfőn a zalaegerszegi Zala Bútorgyárat, megkérdezni, hogy milyen sorsot szánnak A-102-esüknek. A műszaki igazgató fog infóval szolgálni, de ő hétfő délelőtt nem volt benn, majd holnap újra hívom.

 

Az ercsi cukorgyár mozdonyai engem is érdekelnének,mit tudtok?

 

Százhalombattán üzemel az erőműben egy A21-es és egy A23-as.

Ezeket állítólag nagyon nehéz lefényképezni, mert a mostani főnők senkit se enged be. Az A23-ast nemrég újították fel, szép állítólag a festése is, de csak akkor használják, ha nehéz transzformátort kell mozgatni.

 

Van ezekről képe valakinek?

 

H B

Deaf Creative Commons License 2005.01.04 0 0 225

Én bátorkodom ezt is az iparvasúti gépek közé sorolni, Kassán ebből 3 műkösik a vasműben.

 

Előzmény: Deaf (224)
Deaf Creative Commons License 2005.01.04 0 0 224

Akkor két kép:

 

 

Megérkezedd a CD!

 

Köszönöm szépen!

Előzmény: Törölt nick (223)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.04 0 0 223

Ha abból indulok ki, hogy a mozdony a csepeli erőműé, akkor nyilván arrafelé fotóztad :-)

 

Ez pedig nem találós kérdés, csak úgy egy kép a kis kedvencemről :-)

Előzmény: m61019andras (221)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!