Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.26 0 0 1791

Sajnos ez mindig így van csak mimdenki bedől a mesének....

ingyen ebéd nincs!

Miből is gondolja vki hogy egy koszosnsakú nepper piaci árat fog adni az autóért ?

Előzmény: Szabovik János (1790)
Szabovik János Creative Commons License 2017.02.26 0 0 1790

Akkor írom az én storim.

Hahun hívnak,kell az autó,nagyon jó,nagyon szép,mindenki csak ezt(fogja)nézni.

 

Kínálnak-telefonon-kb 50 e kevesebbet,mondom ez olyan mint a feleség,nem látja,nem érinti,és telefonon elveszi feleségül?

Vagy amikor hirdetem a mobilen,és a német mondja,vigyem el észak Németországba,biztos hogy kell,fizeti a helyszínen.

 

Mondom nem,először nézd meg,alkudjunk meg,fizesd ki,és utána viszem.

Na,ezt egyik se akarja...persze,a helyszínen nyög,nem így gondolta,nem úgy,felét gondolta...eleve vesztes vagy.

Mikor amúgy arra volt dolgom,bementem.

 

5 h volt kb a várakozás,kizárólag csak csalódott ügyfeleket láttam.

Erre jön a manager,aki semmit-mondom semmit-sem értett az autókhoz,nem műszaki szakember,csak egy csóringer szerencsétlen benyomását keltette,rikított róla hogy semmi köze a műszaki dolgokhoz.

A váltót nem tudta kezelni,de a beindítás is nehezére esett.

 

Kb 100-m ment az autóval,és folyamatosan hümmögött.A szerencsétlen azt nem tudta,hogy nyílik a motorháztető,hogy kell a csomagteret felnyitni,merre van a rükverc,és azt hitte a dieselre hogy benzines!!!!

Igy benzinesre mondta az árat-arra hivatkozott,ezért ennyi-de miután szembesítettem,hogy diesel,akkor meg azt válaszolta:"akkor is ennyi..":)

És akkor -mikor bement-jön egy másik munkatárs,aki félrehív.

Nem értettem ezt a bizalmas légkőrt,azt mondja a fülembe,hogy a sógora megveszi,vigyem innen az autót,mert ezek "be fognak csapni"...értitek,az ott dolgozó mondja,hogy vigyem el a saját munkáltatótól az autómat!

 

Erre mondom,ok.

Elkérem a papírjaimat,de nem adják.

Erre felemelem a hangom,és kijön egy 3.pasi,aki megint megnézi,és az előző-eredeti-kínálatra mond 30 e többet.

mondom nem.

Mond 50 e többet.

Mondom nem.

 

Erre észreveszi,hogy a nekem a sógora elérhetőségét megadó AAA-autós integet,pisszeg nekem.

Tudtátok követni?....

Erre-mindenki előtt-elkezdi letolni a munkatársát,hogy ne avatkozzon be az "üzletbe",és menjen a dolgára:)

 

Mondom nem eladó az autó,viszem innen!

Erre-az eredeti manager- kijön,és követeli,hogy fizessem meg a kárukat,mert rám szánták a fél (sic)napot,és egy műszaki átvizsgálást!

Erre már nevetek,mondom nem volt átvizsgálás,csak egy töketlen fél magyar (olyan tájszólással beszélt,mint ha a Holdról jött volna) ment vele 100 métert,akinek láthatóan semmi köze sem volt még az autó vezetéshez sem,nemhogy egy műszaki véleményhez,vagy átvizsgáláshoz.

 

Visszakapom a papírokat,de már csak akkor,mikor tárcsáztam a 107-telefonszámot,ami pechemre  nem helybe,hanem az ország másik végén csörög,köszönhetően az új rendszernek.

 

Kifelé menet,egy új "kollega"jön hozzám bizalmaskodva,mire a zsebembe csúsztat egy cetlit,és közli,hogy rajta van a másik kollegája sógorának az elérhetősége,aki már a teleptől kb 500m re vár,és Ő megadja az eredeti értéket.

 

Mire teszek 200 métert,már hárman hívnak!

1,az eredeti tesztvezető Manager,hogy menjek vissza.

2,egy hölgy hogy csak megadják az árat

3,és egy másik hölgy,aki arról érdeklődik,ott vagyok-e már a telephelyen:))))..tiszta szerencse,hogy az Iphone gyorsan holdingba rakja a beszélgetéseket.

 

A telephely előtt megállít egy ismeretlen,aki közli:"menyi az alja a gépnek?"mondom,"az sok" közli.

Felhívom a sógort-akinek a számát a cetlin megkaptam-és javasolja,találkozzunk a közeli Auchánba.

 

Mondanom sem kell,a sógor is alkudozik.

Felb@sztam magam,elég volt.Nem eladó.

A sógor fogja a kezem,húzza vissza,csak kell...közbe folyamatosan csörög a mobilom,más számokról.(is)

Elég,ordítok....indulok haza.

 

Vissza a hahura a hirdetést,egy picit többért,mert abból is alkudnak.

..és jön egy vidéki,aranyos pár,aki nem alkudott semmit,csak mosolyogtak,és fizettek.

Kaptak egy kv-t,és odaadtam plusz a nyári gumikat is.

Jól jártak,és átkoztam azt a napot,mikor az AAA-autót választottam...volna.

 

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.26 0 0 1789

ezt kár volt itt leirnod,mert ők is olvassák....

Előzmény: Szabovik János (1788)
Szabovik János Creative Commons License 2017.02.26 0 0 1788

Most olvastam a Homáron,hogy alakítják a pertársaságot az AAA-auto ellen,

leírják hogy fel kell venni a beszélgetést mikor "bekínálják"az embert az árral,és azt lejátszani mikor a helyszínen a kis árat kínálják.

Büntető és polgári pert fognak indítani,de pertársaság kell a sok résztvevő miatt.

Sőt,a Nav is most szervez -ál tulajdonosokkal,életszerű autókkal-próba eladásokat,titkosszolgálati eszközökkel.(bírói engedélyt most kaptak rá)

Sógorom Ügyész..

StakkaBoo Creative Commons License 2017.02.25 0 0 1787

2 hét múlva hírdetem meg a nejem kocsiját.

 

Már várom a szlovák akcentussal beszélő öreglány beetető dumáját.....

 

Na,lesz majd nemulass!!!

dokie33 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 1786

Én ma jártam náluk, miután telefonon 3-szor is kerestek, hogy megvennék az autómat, mert pont ilyet keresnek. Na, ehhez képest 3 órát várattak és így az állapotfelmérésig sem jutottunk el, mert elvesztettem a türelmemet. Teljesen szervezetlen az egész, Csehországból hívogatják egy call centerből az embereket, felhívnak mindenkit, hogy megérkeztek-e már, miközben ott ültünk az ügyfélváróban egymás mellett... Amíg ott várakoztam, csak csalódottan távozó arcokat láttam, senki sem hagyta náluk az autóját, mert vicc árat kínáltak érte. Gusztustalan, ami ott folyik, azokat keresik, akik nagyon meg vannak szorulva és szinte bármennyi készpénzzel megelégszenek, hogy aztán azon nyerészkedjenek. Ha jót akarsz, NE MENJ ODA!

Peterson123 Creative Commons License 2017.02.02 0 1 1785

Sziasztok!

Csatlakoznék az előző hozzászólásokhoz az én történetemmel.

2016.dec-ben vettem egy 4-es Golfot a AAA-nál.

Úgy voltam vele hogy használt autót vesz az ember akkor arra bizonyos kötelező szervizeket meg kell csinálni, ezzel nincs semmi gond. A probléma ott kezdődött ,hogy a márkaszervizben szerettem volna megbizonyosodni arról hogy az autóban tényleg benne vannak-e a szerződésben leírtak pl: légzsákok. De az autó tök süket, a kábelezése totál szét van szedve. Először 2 hét telefonálgatás után behívtak, ott mentek az autóval egy kört, amit nem is igazán értettem mert ennek semmi köze a problémámhoz.
Elém nyomtak egy papírt ,hogy írjam le a problémámat ez után egy hónapig rendszeresen érdeklődtem, de aki hívta a AAA-t az pontosan tudja, hogy kompetens személyt elérni nem lehet... Egy hónap elteltével megkaptam a választ, hogy elutasították a kérelmem. Az autó ilyen formában nem mehet át a vizsgán és az is érdekes ,hogy előzőleg hogy ment ez át a vizsgán. De ezt nem hagyom ennyiben, hiszen bármely rejtett hibával eladott autót kötelességük lenne orvosolni valamilyen formában, ezért már egyeztettem ügyvéddel és a fogyasztó védelemmel, az én lelkiismeretem tiszta, vártam eleget és megtettem a AAA által kért folyamatot is, ha perre kerül a sor kicsit sem aggódom mert ez a részemről több jogi szakértő szerint is nyert ügy. (Tök egyszerű indok: balesetet szenvedek esetleg lebénulok mert nincs az autóban légzsák de a szerződésben ott van feketén-fehéren akkor az biztos,hogy csúnya világuk lesz.)

ká666 Creative Commons License 2017.02.01 0 0 1784

Várom a tapasztalatodat. Esetleg írd meg a homárnak ott már úgyis ismerik a céget! :)

http://homar.blog.hu/tags/aaa_aut%C3%B3

Előzmény: Isti1984 (1780)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 1783

Na majd pont egy ilyen AAA autós bértroll mondja meg hogy ki melyik oldalán fog állni a fasznak....😂

Előzmény: Árpipi (1782)
Árpipi Creative Commons License 2017.01.27 -1 0 1782

Csak vigyázz nehogy aztán a Fa.. rossz oldalán végezd:)))))

Előzmény: Törölt nick (1781)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.26 0 0 1781

Ez kemény....

 

Remélem tényleg nincs már sok nekik hátra.....

 

moslék aljadék banda....most tervezzük eladni a nejem kocsiját,tervezem hogy valahogy nagyon beszopatom őket!

Előzmény: Isti1984 (1780)
Isti1984 Creative Commons License 2017.01.26 0 1 1780

Sziasztok!

Napokban történt AAA autós élményeimet osztom meg veletek !!

 

 

Ez egy igen gerinceten CÉG vagy mi a fene! Sikerült tőluk egy c-maxot vennem amin kiderült eredetvizsgán hogy sajnos ki van köszörülve az motorszám :( Gondoltam ezt azért jelzem feléjük! Semmi meglepődés.Kezdtem sejteni hogy itt valami nagyon nem lesz jó! Mondták hogy vigyem be a kocsit majd ők megnézik,megnézték és mondták hogy ki van köszörülve a motorszám! Erre Én hogy tudom hiszen ezért hoztam vissza. Ők majd megcsinálják az eredetvizsgát. kicsit utánajártam és mondták hogy ne menjek bele mert ha majd eladom én fogok vele szívni hogy nincs benne és én reszelgettem ki a motorszámot. Próbálkoztak hogy nézzek egy másik autót de mondtam hogy én erre ráköltöttem a szervízben számlára 240,000 forintot és csak úgy vagyok hajlandó ha ennyivel drágábban nézhetek autót! Erre Ők arra nincs lehetőségem csak ebben az árban. Ebbe én nem mentem bel hiszen akkor már igen csak minuszban lennék. Másnap még próbálkoztak egy telefonnal egy igen ideggyenge ember aki szintén ugyan azt akarta de vele sem sikerült megegyezni.Most a rendőrség le fogja foglalni a kocsit és talán egy év múlva lesz kocsim amiben nincs motorszám!Addig is megpróbálok minden követ megmozgatni hogy takarodjon el az országból ez a cég. Az ott töltött időmben kicsit olvasgattam a panaszkönyvet 2017-est és már a fele ki volt töltve. Uraim ez valamit jelent!!!Ez egy rövid verzió mert sajnos nincs időm irogatni de amint lesz írok egy regényt is. Mindenki vigyázzon és legyen körültekintő!

 

Géza14 Creative Commons License 2017.01.21 0 0 1779

Üdv mindenkinek!  :)  Keresem azokat a károsultakat akiket az AAA AUTO megkárosított,megadom nekik a kegyelemdöfést,erre a címre írjatok.  gejza2015@freemail.hu  :)  Köszönöm a figyelmet.  :)

Notife67 Creative Commons License 2017.01.20 0 0 1778

Nem rég vásároltam a kereskedésnél autót.

 

A tárgyaláson legyetek résen, átvágnak majd....egy 39.999,-Ft-ot kérnek azért ami egyébként is járna.

(szavatosság) A számlán ilyen tétel nem fog szerepelni, az irodában kifüggesztve szerepel ez a tétel.....EZT a tárgyalásnál közöljétek...

 

A próbaúton meggyőznek, hogy bízhatók bennünk. Az autóra 12 havi szavatosságot vállalnak!!! De ez egyébként is jár. A próba útról egy jegyzőkönyvet kaptok, ezt OLVASSÁTOK EL, és utána gondolkodjatok el...rendesen. Vigyázni a jegyzőkönyvet az autóvásárlásánál írjátok alá!

 

Nem megbízható  társaság!

 

vállalja a javítását, vagy cseréjét az autónak.

Magyar jog szerint, alapvetően két felé kell osztanunk a vásárlást, aszerint hogy jogi személyiségtől (vállalkozástól) ,vagy magánszemélytől vásárolunk-e.

A jogilag egyszerűbb eset amikor magánszemélytől vásárolunk használtautót. Ebben az esetben NEM fogyasztói szerződésről beszélünk, a jogszabály fél év szavatosságot ír elő amennyiben az adásvételi szerződésben ez nincs másképpen rögzítve. A hibás teljesítés bizonyítása ilyenkor a vásárló dolga. Magyarán szólva, ha a szavatosságot kizárták a szerződésben, akkor nincs esélyünk szavatossági igény érvényesítésére. Amennyiben nem zárták ki, akkor is elég nehézkes az igazunk bizonyítása.

Sokkal előnyösebb jogilag a használtautó vásárló számára, ha az autót kereskedőtől vásárolja. Ez esetben fogyasztói szerződésről beszélünk.
A törvény minimálisan 1 év szavatosságot ír elő, és ettől szerződésben sem lehet eltérni.
Az egy éves szavatosság fogyasztói szerződés esetén azt jelenti, hogy az első 6 hónapban felbukkanó hiba esetében a kereskedő tartozik automatikusan helytállással, ezen kötelezettsége alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a fogyasztó vásárlás után keletkezett. Ennek tipikus esete, ha a fogyasztó a gépjárművet nem rendeltetésének megfelelően használta. Az év második felében (7- 12. hónap) szintén felelősséggel tartozik, ám ha első kereskedő véleménye szerint a hiba a vásárláskor még nem volt meg, a fogyasztó kötelezettsége bebizonyítani ennek ellenkezőjét. Nem szabad azonban azt elfelejteni, hogy az autó használtsági fokából eredő hibákért nem felelhet a kereskedő.

Következtetés:

Alapvetően érdemes lenne autókereskedőtől használt autót vásárolni, de figyelni kell, hogy az adásvételin valóban a lehetőleg több éve létező vállalkozás szerepeljen, különben nem valószínű tudunk bármilyen szavatossági igényt későbbiekben érvényesíteni.
Amennyiben magánszemélytől vásárolunk, akkor mindenképpen írjuk le a szerződésbe pontosan az autó állapotát, vagy legyen a része egy állapotlap is.

Mit tegyünk, ha megvan baj, azaz rejtett hibába ütközünk.
A fogyasztóvédelmi hatóság tájékoztatója szerint az alábbiakat tehetjük:

Amennyiben a megvásárolt gépkocsi meghibásodik, azonnal érdemes szakemberhez fordulni. A hiba okának feltárásakor kideríthető, hogy az a vásárlás időpontja előtt
keletkezett, vagy már az után. Az időpont  meghatározásában nagy segítségünkre lehet a vásárláskor pontosan kitöltött állapotfelmérő lap. Ebben rögzítésre kerülnek a fényezési tulajdonságok (fényezés vastagság elemenként, esetleges hibák), a fékek állapota, szükséges karbantartási munkák egy éven belül, stb. Amennyiben vélelmezhető, hogy a hiba más a vásárlás előtt is megvolt, fel kell keresnünk az eladót, majd fogyasztói szerződés esetén ki kell tölteni egy reklamációs jegyzőkönyvet, a 49/2003. GKM rendelet alapján. Itt rögzíthető a hiba bejelentése, annak időpontja, ténye, s a fogyasztó igénye (érdemben kijavítást kérhetünk, ha ez lehetetlen, akkor árleszállítást vagy a szerződés előtti állapot visszaállítását, azaz a vételár visszatérítését). Az eladó kereskedő ilyenkor 3 napon belül kell, hogy választ adjon igényünkre. Elutasításra fél éven belül csak akkor van joga, ha független szakvéleménnyel támasztja alá, hogy a meghibásodás a vásárlás után keletkezett.

A használt autóvásárlás 5 pontja a fogyasztóvédelem szerint:

1. Lehetőleg csak olyan gépkocsit vásároljunk meg, amely esetében az eladó
gépjárműkereskedő, s nem egy másik magánszemély, ez esetben jár az egy év
szavatosság.
2. A gépjárműről készíttessünk állapotfelmérő lapot, ahol pontosan rögzítsük a
kocsi műszaki állapotát a legfontosabb alkatrészeire kiterjedően.
3. Nézzük/nézessük meg, hogy pontosan milyen javítások, cserék szükségesek
autónkon az közeljövőben.
4. Az adásvételi szerződésben pontosan rögzítsük, mikor kerül átadásra a kocsi,
s mely terhek kit terhelnek (átírás, eredetvizsgálat, stb.)
5. Ha az autóra külön garanciát vállalnak, meg kell nézni, ez pontosan milyen
feltételekkel jár. A garanciavállalás feltételeit kérjük el írásban. A vásárlók sok
esetben külön fizetnek azért, ami a jogszabályok alapján amúgy is jár nekik.

Sauer son 90 Creative Commons License 2017.01.19 0 0 1777

Üdv mindenkinek.Engem a szokásos modon kerestek fel.Megbeszéltük a találkozót.Két kisgyerekkel mentem 3éves ill 4honapos.Megnézték az autot.1millát mondtak rá.Amit reálisnak tartottam.Mivel a gyerekek nyügösek voltak a 3oráv várakozás után ihy elkértem a forgalmit és megneszéltünk egy másik idöpontot.Amikor másodszorra mentem a gyerekekkel szintén 3orát vártunk.Ujra felmérték a kocsit.Az igért 1millából 600ezer lett.Majd kinevettem ökrt a feleséhemmel.Kis idöt kértek,majd 750be számitották volna be egy másik autóba.A véleményem a következö'Senki se vigye oda az aztóját,és ne is vegyen náluk semmit.Az elöttem várakozó ur megkérdezte,hogy valósak e a km ek az autóikba a válaszun.Nem tudják nem ök használták öket.Tehát nagyon nyomott áron vennének,és a náluk lévö autók bizonytalan multal rendelkeznek.Mindenki kerülje el öket messziröl.

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.19 0 0 1776

Rohadjanak meg ott ahol vannak....kéne alakitanotok egy pertársaságot a többi károsulttal együtt és rájuk húzni a vizes lepedőt

Géza14 Creative Commons License 2017.01.19 0 0 1775

A történet! Vásároltam ezektől a férgektől Szegeden a Peugeot 307 tip.autót,vissza vittem kb 800 km után,hogy hangos a váló és meg kéne javítani ha már vállaltak 12 hónap szavatosságot.Elküldtek,hogy kérjek árajánlatot és adjam le nekik.Kértem és egyik helyen még fizetni is kellett,leadtam nekik és levélben elküldtek a jóó ba .....  Közölték velem,hogy ez a kocsi egy közúti kölekedésre alkalmatlan jármű,bontásra való.  :)  Ők vizsgáztatták le úgy adták át,hogyan??  A Szegedi rendőrség szerint ok minden. Nem akarnak fizetni a javításért így akarnak lerázni,ezt elismerték azon a vízsgaállomáson is ahol vizsgáztatták a kocsit mert felkerestem őket. Szegeden már karácsny előtt bezártak még nem tudom,hogy miért de hamarosan kiderül,szerntem visszavonták az engedélyüket. Én meg fellebbezek és nem hagyom magam.  :)    Teszem hozzá nem én vagyok az egyetlen aki így járt.  Köszönöm a figyelmet.  :)

ss1978 Creative Commons License 2017.01.18 0 1 1774

Szia Gèza

 

Elmesèlnèd nekünk rèszletesebben a törtènetedett hogy mi törtènt veled ?

Előre is köszönöm .

 

Üdv 

Előzmény: Géza14 (1773)
Géza14 Creative Commons License 2017.01.18 0 0 1773

Szerintem a rendörségen is van beépített emberük,szerintem.Feljelentettem őket és lezárták a nyomozást azzal az indokkal,hogy nem történt semmi,csalhatnak tovább és átvehetnek mindenki,udorító gerinctelen férgek. Ne vegyen tőlük senki semmit!!!  :)  

PetraG Creative Commons License 2017.01.07 0 0 1772

Sziasztok!

Mi a tegnapi napon jártuk meg ezzel a céggel. Egy autót szerettünk volna eladni, fel is raktuk a netre. Én direkt kiírtam a hirdetésbe, hogy kereskedők ne keressenek, ehhez képest szinte azonnal hívtak az AAA Autótól. Bevallom olyan meggyőző volt a telefonos hölgy, hogy őket mindenképp érdekli az autó, pont ilyen típusúakat keresnek, megfelelő az irányár is stb., hogy hittem nekik. Telefonon előre egyeztettünk egy időpontot (tegnap 3 órára). Hozzátartozik a történethez, hogy vidékről (110km-ről) mentünk fel. Odaértünk 3-ra, a recepciós hölgy kedvesen mondta, hogy kicsit várnunk kell. 3 órás(!) várakozás után (ami alatt csak annyi történt, hogy pár felháborodott ügyfél távozott a váróból, mert nevetségesen nyomott áron akarták megvenni az autójukat), elfogyott a türelmünk. Azt láttuk, hogy a kereskedők nevetgélnek, eszegetnek, és egyáltalán nem érdekelte őket, hogy fáradt / nyűgös / türelmetlen ügyfelek várakoznak rájuk kint. Az újonnan érkezőknek az egyik fiatal kereskedő nevetve közölte a szemükbe, hogy minimum 2-3 órát kell várniuk. 3 óra után szóltam, hogy kérem vissza a forgalmit és adják ide a Vásárlók Könyvét (mert persze az sem volt kint, ahogy kéne...) Újabb 15 perces várakozás (részükről vakarózás után) közölték, hogy a könyv a másik épületrészben van, szóval át kellett mennünk, de én már nem akartam annyiban hagyni az egészet. Be is írtam, most pedig írok a helyi jegyzőnek is.

Mélységesen felháborít, hogy egy ilyen cég egyáltalán működhet!

profi838 Creative Commons License 2017.01.06 0 2 1771

Szemétláda egy cég...Ha teheti innen senki semmit ne vegyen...még poroltót se. Az is olyan megbízhatatlan lehet mint a tekert órás autóik. Márka és típus szerint kinézett 6 kocsiból egyet mertek ajánlani, ami valószínűleg nem tekert órás..(természetesen reklamáció után) mert ugye Ők mindent látnak a rendszerbe, csak mondj egy rendszámot....A magyar kocsi ritka mint a fehér holló. Ja meg az empátia is....meg a magyar munkatárs. 

Ezeknek nem számít hogy kisgyerekkel vagy, vagy hogy 200 km-t utaztál a kereskedésbe, ,,menj át a szemközti Auchanba ebédelni míg várakozol"(ezt közlik már reggel 10-kor..). Náluk a fél óra minimum másfél. Volt hogy több mint 6 órát vártunk...miközben az értékesítők, meg a "managerek" pizzáznak nagy nyugalomban. Sz@arnak ezek az emberre.

Ha lezajlanak a dolgaink, az biztos hogy még a közelükbe sem megyünk.

Az a baj még mindig nagyon sok a jóhiszemű ember..ha mi is előbb olvastuk volna a fórumokat...

Remélem minél előbb visszatakarodnak oda ahova valók...

Géza 64 Creative Commons License 2017.01.03 0 0 1770

Bezártatok mert bezáratták,he!  :)

Előzmény: AAA AUTO ÜGYFÉLSZOLGÁLAT (1755)
lautnermark Creative Commons License 2017.01.03 0 0 1769

Az NFH 2016. dec. 31-el megszűnt.

Előzmény: Törölt nick (1767)
B.GY Creative Commons License 2017.01.01 0 0 1768

Az van.Nemrégen írtam nekik levelet más ügyből kifolyólag.Válaszoltak is.

Előzmény: Törölt nick (1767)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.01 0 0 1767

Nfh?

Előzmény: lautnermark (1766)
lautnermark Creative Commons License 2017.01.01 0 0 1766

Fogyasztóvédelem már nincs. orbán megszüntette.

Előzmény: Törölt nick (1765)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.31 0 0 1765

Én azt nem értem hogy az összes elégedetlen ügyfél miért nem veszi a fáradtságot hogy feljeletse ezt a kókler bandát a fogyasztóvédelmi hatóságnál?

Talán ez lenne az első lépés a kőceraj bezáratásához,amit mi meg tudunk tenni....

 

De sajnos mindenkinek csak a szája jár....

Előzmény: Bankár 1 (1763)
B.GY Creative Commons License 2016.12.30 0 0 1764

Sok sikert!

Előzmény: Bankár 1 (1763)
Bankár 1 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 1763

Kinéztem egy kis w polot felhívtam a managger szakembert viszont vinnék beszámításra egy ford Ka-t

Mindent megbeszéltük de mondja még visszahívna 15perc mulva.

Hívott is 13'30 körül részükről is rendben 100000-Ft kedvezményt tud adni ha ma elvisszük.

Mondom ok de igényel kis logisztikát a dolog mert 220Km az nekem de jó legyen.

Ameddig utaztunk kétszer hívtak akkor jövünk? Mondom igen kb 19''00. Az érkezés. Igy is volt.

Aztán a recepción közölte velünk egy kis vidám gyerek hagy konkrétan ő adta el a kocsit délben!😝

Gyorsan kiderült hogy hasonlót sem tudnak mutatni.

Kihívtam egy vezetőnek mondhato managgert ő hívta így magát . Ezt kár volt .

Igazi hülye volt a fickó nem tudom minek volt a managgere de semmi nem volt rábízva csak flegmán vigyorgott éppen azt nem mondta huzzatol el.

A munkám során én is emderekkel beszélek és dolgozom így széles kapcsolatokkal rendelkezem,

Ha lehetőségem nyílik rá hogy hozzájáruljak a fóti telephely bezárásához arra fordítok némi energiát.

 

vonosj Creative Commons License 2016.12.21 0 1 1762

A maradék 40 százalékért meg már nem is érdemes lehajolni, ugye?

Még a kommunikációtok is szánalmas!

Előzmény: AAA AUTO ÜGYFÉLSZOLGÁLAT (1755)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!