Kétoldalt öntapadó szivacsos un. 3M ragasztó szalaggal van rögzítve. De várjál az eltávolitással a jobb időig vagy melegítsd meg .
A szivacsos részt én vékony acélhuzallal át vágtam ezzel le jött a felirat majd a fenn maradó részt ujjbeggyel történő gyurmázó mozdulatokkal eltávolítottam.
Tudja esetleg valaki, hogy a csomagtérajtón hogy vannak rögzítve az emblémák, milyen erősen. Legszívesebben leszedném az opel meg a meriva feliratot, de félek, hogy alatta megsérül a fényezés.
Ebay.de-n már nézegettem. Az a baj, hogy a kábel az A oszlopikg(csokiban még benne van) jön információim szerint. Az ajtóból kijövő csokiban viszont nincs is benne, így lényegében tükrös kábelköteg kell az ajtókba, meg borítás, meg kapcsoló.
Szóval nem olcsó a játék. Bár hozzáteszem, hogy az ebay-n lehet jól vásárolni dolgokat, nekem is sikerült már pár kütyüt venni a verdához. Mindenkinek csak javasolni tudom!
A merivám (2005,1.4-es) egyetlen meghibásodása eddig egy lambda szonda volt.A szerelő kicserélte egy univerzálisra.Jó volt kb 2 hónapig,majd ismét égett a sárga lámpa.Akku saru le,hiba törölve...néhány km után ismét ég.Ezt megcsináltam egy párszor utánna hagytam hadd égjen.Meriva 1.6 útmutatása segitségével kiolvastam az OBD2 hiba kódot.Ezzek a :0135,0130 lambda szodára utalnak.
Lehet,hogy nem volt jó az univerzális szonda?Cseréljem ki mégegyszer...?
Sziasztok ! Érdeklődök, hogy milyen károkat okozhat ha a motort a max- jel fölé töltik olajjal, ( túl töltik )? Ezt a hibát 30-ezres kötelezőn a márkaszervizben követték el. 5-hónapig jártam vele így, mire észre vettem, hogy az olajszűrőnél volt egy kis folyás. Le engedtem a max- jel alá egy kicsivel most nem észleltem a szivárgást. - 2,5 dl !! Megtisztelő válaszotokat előre is köszi !
Üdv nekem is szarakodot ,de nekem a gyujtás kapcsolo a ludas ,pl nem kapcsolta ki a rádiot ha kivettem a kulcsot,de általában nem nyitott,vagy zárt a távirányito,spré és jó lett/lekopogom/.
Hmm, már megint sz..akodik a freemail emailom:( Utálom, itt az ideje váltanom.
Hát igen, ha be akarod tenni a GID kijelzőt, nem fogod megúszni a kábelezést. De nem kell félni ettől, nem olyan bonyolult.
Elvben jó ötlet csak a fűthető lap, bár nem biztos, hogy a rögzítési pontja azonos lesz a kézi állítású tükörrel (hisz ezt a motoros állítású tükörhöz tervezték). Esetleg próbálj az ebay.de vagy az ebay.co.uk oldalakon keresni használt elektromos tükröt.
e-mail-re semmit sem kaptam. de sebaj, azóta már tisen meg tudtam nézni amit akartam, az autóban is megnéztem minden csokit, ami érdekelt. nos a távvezérlő be van kötve, de a gid/cid-hez semmi.
Mit szólsz ahhoz, hogy csak a fűthető tükörlapot szerzem be(nekem inkább csak ez fontos), és így csak a fűtővezetéket húzom be szükség szerint.
Nem működik a távirányítóval történő ajtónyitás. Az elem cserélve lett, pótkulcs se nyitja. Voltam a veszprémi Opelban vele (amíg megvolt), és a Tech2-es műszerrel is nézték, de nem jutottak vele semmire sem. A tanítása a kulcsoknak nem megy. Hiába van nyomva a gomb, nem csinálja meg...
Tud valaki segíteni?
A kormányszervó is van, mikor indulás után nem megy. Olvastam, hogy kontakt spray-vel kellene befújni. Ezt hol kell megejteni?
Van (e85ktf-s Hunflex Deluxe), de ki akarom cserélni opel16v (Gábor) kartárs (http://www.opelforum.hu/index.php?s=c0b9f35df662bad884d3103cbfdf86c4&showtopic=1484&st=4440&start=4440) programozható kontrollerére.
Ha valakit érdekel tavasszal a Hunflex Deluxe (i.a. 15.000 Ft), jelezze. Segíthetek beépíteni is (megegyezés esetén).
Apropó, ombre.meriva, megkaptad a doksikat a mail-ra?
Üdv A féket azt nézesd meg mihamarabb, vagy szervó vagy valamelyik munkahenger. A kormány szervóval kapcsolatban itt korábban irták, hogy az elektromos csatlakozását kell befújni contact spray-vel. Volt akinek ez miatt kormányt cseréltek. Próbáld ki mert lehet hogy az érintkezők oxidálódtak. Egy próbát megér.
Sziasztok! A segítségeteket kérném! Van egy 2005-ös 1,4-es Twinport motoros Merivám. Kettő problémám van vele. 1. Ha reggel leállítom és délután indulok vele, akkor az első pár fékezésnél gyengén fog a fék, a fékpedál is kicsit kemény, de nem annyira, mint amikor nem működik a rásegítő. Ez egyre sűrűbben előfordul. 2. Hosszabb utakon pedig az is előfordul, hogy egyik pillanatról a másikra elmegy az elektronikus kormányszervó. Ha valaki találkozott már ilyen problémával, akkor ossza meg velem a tapasztalatot, megköszönöm. Vagy bármilyen ötletet szívesen fogadok. Előre is kösz!
Köszönöm. A lámpa ma reggel egy hosszabb út után magától elaludt, azóta nem tért vissza pedig utána mentem még kb. 200 kilométert. Az oldalt mindenképpen megnézem. Még egyszer mindenkinek köszönöm a segítséget.
fék és gáz lenyom. gyújtás rá. villogó sárga lámpán megszámolni a villogást. 10 villoás=0 1 villogás=1 a 4.ik villogás után kis szünet. majd újra villog. (ha van egyéb hiba.) http://www.autodiagnosztika.com/obd2_hibakodok.html itt pedig megtalálod a kódot. Egyébként mi a hibajelenség? Az akkusarut lekaptad már? ha nem folyamatosan visszatérő hiba, akkor elvileg elalszik a lámpa.
Köszönöm a választ. Sajnos nem alszik el, gondolom szervizbe kell menni vele, hogy kiolvassák mi a hiba, vagy esetleg computer nélkül is meg lehet találni?