Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lá He Creative Commons License 2018.08.12 0 0 45762

KÖSZÖNÖM!

Előzmény: Mnagy (45760)
zsolt117211 Creative Commons License 2018.08.12 -2 1 45761

A sárvédővel az a próbléma hogy egyben van a lámpa elötti részel olyan módon, hogy azt képtelenség jól szépen leszedeni! A devecseri alkatrésszel volt már szerencsém, egy gond van vele sehogy nem fog stimmelni. Mi a gond a sárvédővel nem menthető meg?

Előzmény: brömbi (45755)
Mnagy Creative Commons License 2018.08.11 0 1 45760
Előzmény: Lá He (45758)
kék22 Creative Commons License 2018.08.11 0 0 45759

Jófogás -Mopedautó

Előzmény: Lá He (45758)
Lá He Creative Commons License 2018.08.11 -1 0 45758

Szia! Nem találom! Karosszéria elemek vannak fent

 

Előzmény: kék22 (45757)
kék22 Creative Commons License 2018.08.11 0 0 45757

Szia ! Tegnap este tettek fel a jófogásra MC1-2 futómű alkatrészt .

Előzmény: Lá He (45752)
brömbi Creative Commons License 2018.08.11 0 0 45756

Érdemesebb ezek szerint doblemezestől egy bontott?

Vagy Devecserből új, utángyártott?

Csinált valaki már ilyet?

Előzmény: zsolt117211 (45753)
brömbi Creative Commons License 2018.08.11 -1 0 45755

Zsolt!  És ha csak a sárvédő van összetörve, akkor is így érdemes csinálni?  Tehetnétek fel képet erről, hiszen ha ezt feszegetem, összetöröm az egészet.

Előzmény: zsolt117211 (45753)
brömbi Creative Commons License 2018.08.11 0 0 45754

Ahhoz, hogy ennyire ki tudjam billenteni a műszerfalat, le írnád mit kell mindenféle képpen kikötni? mert a kép alapján úgy látszik, hogy van ami enged. Gépháztető bowden, belső világítás stb. maradhat-e?

Ilyenekre gondoltam.

Előzmény: Mnagy (45751)
zsolt117211 Creative Commons License 2018.08.11 -2 0 45753

Vannak jó állapotú bontott darabjaim! Keressél meg ha gondolod! A sárvédőket ha nem múszály ne szedd le, mert úgy van felragasztva! Egy csavar szokott lenni az antenna mögött! Valamint oldalt a doblemezt fogja pár csavar a tűzfalhoz és ha még meg van akkor a zárhidhoz egy. Egy szegecs meg a szélvédő alatt fogja össze! Álltalában ezek szokták fogni. Doblemezzel együtt egyszerübb levenni! Az alváz cseréhez nem kell levenni!

Előzmény: Madmarin (45750)
Lá He Creative Commons License 2018.08.10 0 0 45752

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki az MC1 elsőkerék csapágy számát, vagy méreteit?

Továbbá érdekelne még, hogy valamely autótipus talpasgömbfeje, ill kormánygömbfeje passzol-e az MC1-be?

Jó lenne megvenni őket mielőtt szétszedem,és az sem volna baj ha nem aranyáron kellene.

Előre is köszi az infót!

 

Mnagy Creative Commons License 2018.08.09 -2 1 45751

A műszerfalat oldalról fogja 1-1 csavar és alul oldalt 1-1 gumi dugó eredetileg, de van ott alatta még sok minden és a kormányt is le kell ugrasztani. A vasak cseréjéhez nem kell levenni a műanyagokat (sárvédőket), a műszerfal alatt és lent lábnál vannak az imbusz csavarok 4db amik a kasznihoz rögzítik.
....de majd Bakancs4 bővebben.

 

Előzmény: Madmarin (45750)
Madmarin Creative Commons License 2018.08.09 0 0 45750

Sziasztok lenne pár kérdésem Aixam 400-al kapcsolatban.

1. Hogyan tudom leszedni a sárvédőket azt látom hogy ragasztva vannak ,de milyen módon tudom úgy leszedni ,hogy ne sérüljenek ( gondolok itt valami teknikára vagy célszerszámra )

2. A műszerfalat hogyan tudom leszedni nem találok semmi csavart próbáltam lapos fejű csavarhúzóval a középkonzolt kipattintani ,de nem nagyon jött így azt nem is erőltettem.

 

A helyzet az ,hogy sajnos elrohadt a motor tartó vasam meg a 2db cső amibe a teleszkóp megy bele ezért kell ezeket leszednem esetleg valaki tudna nekem ajánlani valamit ,hogy hol szerezzem be ezeket vagy érdemes-e/kivitelezhető-e ,ha magamnak gyártanám le ezeket?

Válaszaitok előre is köszönöm!!!

XANTIi Creative Commons License 2018.08.08 0 0 45749

Vagy egy arra hasonlító csővázas műanyag bodegát. Játék a javából. De meglepő, hogy a szóló kis első kerék mire képes. Aztán még mondja valaki, hogy nem stabil a 3 kerék.

Bocsánat, nem akart több lenni 2 perc mosolynál az egész filmecske itt.

Előzmény: Barret02 (45747)
Bakancs4 Creative Commons License 2018.08.08 -5 1 45748

Ezzel egyetértek . Kicsit agresszívan fogalmazva azt se értem miért teszik az ilyesmit az Ape-k közé . Nem Ape a :

  • -- a motor
  • -- a váltó
  • -- a futómű (hátul legalábbis)
  • -- kerék
  • -- a fék
  • -- az alváz

Jó esetben az elülső villa az , de vélelmezem a nagyobb ( 220-as vagy dízel ) testvérből származhat az is . Szóval csináltak egy 3 kerekű bagit amire rátettek egy kis Ape50-es fülkét -- ennyi erővel kombájnfülke vagy toronydaru-kezelőállás is lehetne rajta .

Biztos bennem van a hiba , de az ilyesmi sosem érdekelt .

Előzmény: Barret02 (45747)
Barret02 Creative Commons License 2018.08.08 0 0 45747

Ennek annyi köze van az eredetihez,hogy felhasználták a bódéját.

Előzmény: XANTIi (45745)
Mnagy Creative Commons License 2018.08.07 -2 0 45746

Jó pár évet közlekedtem kicsi és nagy Ape háromkerekűvel... így néhány hasonló videót tettem én is és mások is a Piaggio Ape fórumra.

Előzmény: XANTIi (45745)
XANTIi Creative Commons License 2018.08.07 0 0 45745

Üdv mindenkinek! Nem tudom, hogy az APE mennyire topik téma, de ezt látni kell! ráérő őrültek mire képesek. 600 cm3-es Honda motorblokk és a hákolás után mehet a show:

https://youtu.be/Q3AawCkNpWs

toncsibá1949 Creative Commons License 2018.08.07 0 0 45744

SZIASZTOK. A forumon kérdezem, hogy valaki tudna -e ajánlatot adni, hogy hol találok a MICROCAR MGO- MHOZ   a két ajtóra légterelőt.  a kisautóm 2012 es kiadásu. köszi ha valaki ad tanácsot.

ZERO E Creative Commons License 2018.08.07 0 0 45743

A Microcar örök műszakis,magyar rendszámos!

ZERO E Creative Commons License 2018.08.07 -1 0 45742

 

 

Szép napot!

 

Elektromos négykerekű rendszámos L6e kat mopedautót keresek átépítettet vagy gyárit. eladót vagy cserébe egy Microcar Mc1 2004,05 havi mopedet +még egy müködöképes motort+alkatrészeket tudok adni Köszönöm

Malaguszti Creative Commons License 2018.08.07 0 1 45741

Mindnek vasból van púpja :)

Előzmény: Törölt nick (45740)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.07 -1 0 45740

ha közelebbről nézem nekem ez anyagába nagyon vasnak tűnik 

Előzmény: Bakancs4 (45725)
BIGYO4 Creative Commons License 2018.08.06 0 0 45739

Kösz. Elhoztuk a szerelőtől 1 év állás után és összerakosgattuk. Még 1 váltóbowden csere és kész.

De igy is napi rendszerességgel elpöförészek vele. Igaz, mindig csak előre :)

Előzmény: Bakancs4 (45738)
Bakancs4 Creative Commons License 2018.08.06 0 0 45738

Ja , szép munka , ennek valahogy így kell kinéznie .

Előzmény: BIGYO4 (45737)
BIGYO4 Creative Commons License 2018.08.06 -1 1 45737

Bakancs4 Creative Commons License 2018.08.06 0 0 45736
Előzmény: muszak01 (45733)
Bakancs4 Creative Commons License 2018.08.06 0 0 45735

Most tettek föl rá képet , egész elfogadhatóan néz ki -- már amit ezen az ellenfényes és távoli fotón látni lehet . Még az elülső műanyag burkolata ( lökhárítója ) is épnek tűnik , ami pedig ritka .

https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Sulky_moped_auto_82419755.htm

Előzmény: Bakancs4 (45732)
Bakancs4 Creative Commons License 2018.08.06 0 0 45734

Van egy kis 3 kerekű járgányom (Charly) abban tervezek ilyesféle kettős hajtásláncot használni . Nagyon adja magát a technika , mert a difi-irányváltó egység behajtótengelye mindkét oldalon kiáll , jelenleg az egyik oldalon megy be az eredeti 50 ccm-es motor származó ménes . A másik oldalon van lehetőség bevinni a villanymotor teljesítményét .

Előzmény: muszak01 (45733)
muszak01 Creative Commons License 2018.08.06 0 0 45733

Én azt javasoltam neki hogy a meglévő motort hagyja bent a saját hajtásláncával. A váltóházat átalakítva a hajtást egy másik behajtó tengely segítségével a villanymotorról bevinnénk, ami akkor hajtana csak amikor a váltó üresben lenne a diesel motor felé, illetve amikor  az irányváltót sebességbe tennénk, akkor a villamos hajtás kapcsolódna ki. Így a hagyományos hajtáslánc teljes mértékben funkcionálna, illetve amikor üresben lenne a váltó akkor tisztán elektromos hajtással lenne üzemeltethető. Az Ő műszaki hátterével akár egy új irányváltóház készítése is járható út lenne.   

Előzmény: Bakancs4 (45732)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!