Az árat nézve inkább 30 körül vennék egy szakadtnak kinézőt, de strapabírót + egy jó lakatot és akkor mindig otthagyni valami biztosabb helyen a bringát. Vagy egy jóféle edzett acél motorláncot, amit ott is lehet hagyni a lakatolás helyén, az még olcsóbban is kijöhet egy jó lakattal.
Az elmúlt időszakban velem is többször bepróbálkoztak. (főleg kecskeméten, meg egyszer az egyes úton)
Eddig nem jutottunk el büntetésig. Mindig elmondtam nekik, hogy a hülye szabályozást nem lehet takaróként használni a szívatáshoz. Valamint nem sajnálom az időt és bíróságra fogok menni.
Igen, és itt már nem csak a rossz szabályozásról van szó. Ezek a rendőrök pontosan látták, hogy nincs este, akit lekapcsolnak, nem a kocsmából tart haza, sőt, éppen tilosban sem biciklizett. Mégis megtették, ami csak azt jelentheti, hogy:
- Élvezik, tehát szívatnak, ami egyáltalán nem teszi őket szimpatikussá.
- Kell a bevétel a rendőrségnek.
- Ezzel kompenzálják a magánéleti kudarcaikat. Ez meg szánalmas.
A közlekedés biztonsága itt szóba se került, mert azt eleve nem veszélyeztette semmi. Én nem tudom, hasonló helyzetben leszek-e olyan higgadt, mint Barbi, vagy elmondom a kendőzetlen véleményemet. Egy ideje én is levettem a lámpákat az összes gépemről, mert teljesen feleslegesnek tartom hurcolni őket, plusz valóban ott a veszély, hogy lelopják. Csengőt meg elvből nem vagyok hajlandó felrakni. Várom az első találkozót.
Itt inkább az elvekről van szó! Jó lenne nálunk is kialakítani valamiféle közlekedési morált, amiben természetes helye lehetne az outis edzést tartó, vagy teljesítménytúrázó sportembereknek. A mai gyakorlat, hogy ahol átadnak egy száz méteres járdamegosztást, azonnal kiteszik a kerékpárral behajtani tilos táblát, ráadásul a baleseti kockázatot is növeli, hisz két felesleges átevickélést iktat a biciklisták napirendjébe.
Persze mindehez ez törvényességi morálnak is ki kellene alakulnia, hisz amint egy szakosztályi igazolvány felmentést adhatna a világítás, csengő, behajtani tilos alól, néhány hét múlva már a fél tanyavilág azzal dülöngélne haza.
Nappal nekem sincs fent lámpa a bringámon, én mindig azt mondom, hogy az előbb lopták le a róla a boltnál. A pár grammos csengő meg nem olyan nagy súly. Mondjuk én montival járok.
na, az mégjobb, én meg egy neoprén telefon tokot akartam elvágni és ráhúzni, de azt még bejjebb is kellene varrni.
Egyenlőre csak az én bringámra mehet a gyerekülés (ráadásul arra is feleslegesen, mert minden átmenet nélkül hirtelen ő már csak egyedül akar bringázni, azért is vettünk most egy 16os bringát, a gyerekülést meg felesleges volt amit pár hete vettem, alig párszor mentünk vele. Bükknek lőttek egyenlőre, most sík burkolt terület kell). Azért minden eshetőségre felkészülve rárakom, ha rá bírom húzni. Legalább védi a becsúszó részt a dzsuvától.
Shimano lánc van fent. Jól gondolom, hogy kitolok két csapot és ezt a szemet a helyére teszem, brigéciolba beáztatom a láncot, lemosom, megszárítom, olajozom láncolajjal és visszateszem? Régen sose szedtem le a láncot, a bringán takarítottam kes petróleummal majd olajoztam, de ez tisztább melónak tűnik, ha leszedem.
ez a gyerekbringa meg ingyen elvihető, ha kell valakinek.
Azért ingyen, mert javasolni nem tudom. Áruházi (első és utolsó). Mondjuk ha valaki a kerekeit lecseréli, hogy gumi köpenyt kapjon az sokat segítene. Másrészt szerintem értelme sincs a 12"-os bringának, a 3 kerekűről a futkosós beiktatásával a 16osra ült a gyerek. Ez nem kellett sosem, pedíg azt hittük jobb lesz mint a 3kerekű.
Tudnátok nekem kerékpárkölcsönzőt ajánlani a Déli pályaudvarhoz közel? Vagy olyat, ahonnan kerékpárúton viszonylag egyszerűen megközelíthető a Déli pu.?
A feleségemnek volt gerincműtéte, igaz 10 éve, de azért vigyáz rá (szóban legalábbis :-). A bringán sokat agyaltam, mert amit ismertem rugózó nyeregcsövet, nem volt jó. Gondolkodtam az össztelóson, de azt láttam, hogy ami abból olcsó annak nincs értelme, ami meg jó az nagyon drága +megzabálja a hajtásának jó részét.
Pénteken megjött a parallel nyeregcső (amiről egyébként a Bergusonban azt mondták azt tuti nem lehet külön kapni, van bringájuk ezzel szerelve) és nagyon jó. Ma próbálta, meg én is. Nagyon fura érzés, egyszerűen a seggemen meg sem érzem a bukkanót. Fogom a csuklópontot és akkor érzem, hogy dolgozik. Egészen más mint a rugózó nyeregcső.
Hátrány, nekem fura érzés, hogy nagyon kicsit, de elfordul a nyereg a csuklópontok játéka miatt. Minimálisan.
Másik hátrány, hogy a gyerekülésben ülő gyerek ha bedugja az ujjait a "felfüggesztésbe" akkor az gáz. Nem is tesszük fel a gyerekülést az ő bringájára.
én is levettem a fotonágyút, viszont nekem van robbanthatatlanul fixált első és hátsó (lopásbiztos), így ha kell csak felkapcsolom (egyszerre kapcsolható elöl-hátul!) és annyit bőven világít, amire városban szükség van. sőt, annál azért többet is. ;)
egyébként olyan led mint amit neked raktam össze.
a súly meg nem izgat, hiszen csak az egyik lakat több mint 2 kiló. :)))
Drukkoljatok! Ma fölraktam egy 27-622-es Continental Touring Plus külsőt (ezt vettem pár hónapja olcsón), alája egy vékony belsőt, és felfújtam 6 bar nyomásra... Életemben először utazom holnap ilyen virsligumikon. Vagy megtáltosodik tőle a Horkos (a hosszú túra elejéig hagynám fenn ezt a külsőt), vagy gyorsan meg kell keresnem a vonatot...
ez egy beteg dolog. az éjszakai ninjákat büntessék, ne azt aki soha nem fog sötétben tekerni (pl. edző outis) teljesen értelmetlen és valóban fafejű hozzáállás. ki a fenét veszélyeztet azzal, ha nem csöngeti le a centikre előző kamiont és nem tud rávillogni??????
Nálam a Schwalbe Silento II (26 X 1.75) igencsak bevált. Éppen most készülök csúcsot dönteni, mert a hátsóban rekord km kezd gyűlni (igaz, ez a példány selejt lehet:-)).
Jártam már én is úgy, hogy papírzsebkendővel tömködtem ki a Silento felrepedt peremét, hogy elérjek a boltig (mert száz méterenként bökte ki a belsőt), de az már az én hanyagságomnak volt köszönhető. Hamarabb észre kellett volna vennem a hibát.
Én a Schwalbétól (Delta Cruiser) kicsit nagyobb tartósságot vártam volna. Rosszul gondoltam? Nem is használtam túlnyomáson. Talán látszik. Szétnyilt a futófelület, alatta kinéz a szövet. Nem csak ezen az egy helyen.
"Barbara Benko:Megszponzoráltam a Rendőrséget, mivel a délelőtti országúti edzés alkalmával nem volt a kerékpáromon világítás és csengő+személyi és lakcím kártya sem volt nálam. ja, és edzeni csak ZÁRT PÁLYÁN lehet, mert országúton veszélyes...-és olyan hol van? -nézzen utána! Köszi!"
Lassan ideje lenne durván kiverni a balhét emiatt, mégsem normális, hogy fényes nappal, országúton csengőt meg világítást követelnek.
Az országúti kerékpár lassan teljesen száműzetésbe kell, hogy vonuljon. Megjegyzem, két hónapja voltam Olaszországban, boldog-boldogtalan outizik, ohne lámpa és ohne csengő. Ott miért nem veszélyes? Van még egy olyan barom szabályozás, mint a mienk?
Nem tudom, hogy a Rekettyésbe be tudunk-e menni, vagy addigra már körbe lesz kerítve szögesdróttal is, minden esetre felmegyünk, és legfeljebb tiltakozásként körbevizeljük a sorompót.
[Telehódas Topik Túrák]
123. telehódas HHH Hely: Budapest Dátum: 2011. május 17. (kedd) Időpont: 20:30 Találkozó: Batthyány tér Duna felöli oldala, a HÉV feljáró mellett Program (Classic): szokásos útvonalon fel a HHH-ra, majd vissza (a szokásos útvonal aszfaltot jelöl, mégpedig Batthyány tér - rakpart kerékpárút - Kolossy tér - Szépvölgyi út - Fenyőgyöngye - HHH). Alternatív útvonalak egyénileg választhatók. Program (Extra): Rekettyés, zsíroskenyér hagymával, üdítő, miazmás. Kötelező kiegészítők: lámpa előre, hátra!!
Ajánlott kiegészítők: bukó, pulóver, bundabugyi, stb. Mindenkit szeretettel vár a "Rendezőség"! Értelmi szerző: robi
Szervező: esetleges, alapjáraton dhpage
90. Sijófoki Telihold Túra Hely: Siófok
Dátum: 2011. május 17. (kedd) Időpont: 20:30 Találkozó: a Víztorony melletti parkolóban Program (Classic): végig aszfalton kirándulás a balatonvilágosi Panoráma kilátóhoz. Program (Special): a balatonvilágosi Panoráma kilátó megközelítése autópályán (matrica kötelező!). Program (Extrém): Közlekedés céljára a Balaton felületének igénybe vétele(vitorlások előnyben, de a dombra cipeléshez külső segítség nem vehető igénybe). Ajánlott felszerelés: bicikli, bukósisak, első-hátsó lámpa, strandpapucs, fürdőlepedő, napszemüveg, strandlabda, jókedv, kacaj, langyos tea, stb. Mindenkit szeretettel vár a "Rendezőség"! Szervező: bátyó
95. Telehódas Bazita Hely: Zalaegerszeg Dátum: 2011. május 17. (kedd) Időpont: 20:30 Találkozó: bazitai elágazó, Csiszárkútnál Program (Classic): a Becsali felöli úton a TV torony érintésével fel Bazitára a helyi műintézményhez (kocsma). Vissza: TV torony érintése után a Panoráma úton le Alsóerdőig, majd a bicóuton be a városba. Program (Extra): "hozott anyagból" Ajánlott kiegészítők: bukó és aLÁMPA!! nagyon fontos, mert felfele forgalom van. A lefele az elzárt rész, de ott meg világítás nincs! Mindenkit szeretettel vár a "Rendezőség"! Szervező: Pinye(?)
A következő telehódas túra időpontja: 2011. június 15. (szerda) 21:00 óra.