Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nimrod1979 Creative Commons License 2017.01.18 0 0 15801

Itthon hobbi szinten szoktam fujkálni ezzel az erba 1,4 es pisztolyal. Az a baja ennek, hogy lepattog róla az a kék, szép bevonat. Igen igazad volt, tényleg a gumi tömítés volt megrágódva. Autósboltban vettem bele gum gyűrűt  és egyből jó lett, már nem köpköd.Te ezzel a pisztolyal a 2k akril festéket hány báron szoktad fújni?

Előzmény: Peti251 (15792)
bádogember86 Creative Commons License 2017.01.18 0 0 15800

Na az a szexi igazán! :) 

Egy ideje észrevettem hogy valami nem stimmel a würth cuccokkal, nem hozták a megszokott minőséget. Sokkal másabbak a termékek (nem a csomagolás:() és rá is kérdeztem egy segédanyagokat terítő ismerősnél és ő mondta hogy egy ideje (költséghatékonyság miatt) már szinte csak átcsomagolnak. Elég szomorú pedig eddig az egyik alapmárka volt a járműiparban IS...

Előzmény: diessel (15799)
diessel Creative Commons License 2017.01.18 0 0 15799

 Tegnapi esetem a würthnél :)

Napokba haver kölcsön adta a fagyálló fokolóját...refraktometer vagy mi  mondta hogy mennyiért vette  olyan 9 körül de tuti 10 alatt már nem emlékszem pontosan.

Tegnap bemegyek debreceni würth boltba

Csont ugyanez a doboz még a levono is rajta ugyanaz (NONAME) minden full ez amit kölcsönkaptam..... a polcon 25ért 

azért az kellemes árrés :)

 

Előzmény: bádogember86 (15798)
bádogember86 Creative Commons License 2017.01.18 0 0 15798

A würth nincs annyira ellenálló mint a dinitrol. Én ha választanék akkor a dinitrol rendszerét részesíteném előnyben. Ez egy saját kiépített rendszer és nem más olcsóbb termékre ráaggatott márkanév (würth). 

Még annyival megfejelném hogy inkább olyan helyre vidd ahol ez a fő profil, nap mint nap ezzel foglalkoznak mert a márkaszervízben (dolgozói tapasztalat) sajnos pont annyit foglalkoznak vele mint amennyit el is tudnak számolni rá. :( 

De gondolom neked nem az a fontos hogy szép fekete legyen a kocsi alja hanem hogy rozsdamentes... 

Előzmény: koii69 (15796)
mykeman72 Creative Commons License 2017.01.18 0 0 15797

4 árnyalat?  Mire gondolt a költő?

Előzmény: fatyú (15795)
koii69 Creative Commons License 2017.01.18 0 0 15796

Szia Steven 68 !

Köszönöm a gyors reakciódat !

Ha jól emlékszem a Rusztika Bt. 103000 .- Ft -ot irt árajánlatként a Chewi Gyulai pedig 82000.- et.

Nem is várnám az örőkkévalóságot. :)

A dinitrollal régi tapasztalatom van. Egy négy ütemű Wartburgunk volt, és azt kezeltettem le új korában.

9 évesen semmi rozsda nem volt rajta és alatta sem.

Persze gondolom az se mindegy ,hogy az anyagot hogyan ,milyen technikával viszik fel és hogyan dolgoznak alá.

Előzmény: Steven 68 (15794)
fatyú Creative Commons License 2017.01.18 0 0 15795

Fényező kollégáktól kérdezném.

Ki hogyan szokott színkártyát fújni, hogy meglegyen a 4 árnyalat?

Steven 68 Creative Commons License 2017.01.18 0 0 15794

Mind a két anyag jó termék,de nem azt jelenti,hogy örökké bírja,kérdezd meg mennyiért csinálják. 

Előzmény: koii69 (15793)
koii69 Creative Commons License 2017.01.18 0 0 15793

Üdvözlök minden itteni fórumozót !

Szeretném kérdezni ,hogy egy gépkocsi alváz és üregvédelmével kapcsolatban milyen anyaggal célszerű (jobb) megcsináltatnom ? Opel Gyulai azt hiszem Würth anyaggal dolgozik, vagy pl. a Rustica Bt. Dinitrol anyagával ? 

Esetleg Budapesten közületek foglalkozik alváz és üregvédelemmel és meg tudnám nekem csinálni ? Hány évig lehet a védelmet biztonsággal tervezni? Meg szeretném a most 5 éves autóm tartani sokáig.

Köszönettel

koii

Peti251 Creative Commons License 2017.01.17 0 0 15792

Nekem is van ilyenem, és a dűzni, meg a pisztolytest közé kell az O gyűrű. ha nincs, akkor visszadolgozik a tartályba.

Előzmény: nimrod1979 (15789)
mykeman72 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 15791

Igen könnyebb,mert kevésbé érzékeny a környezeti hőmérsékletre,de ez nem azt jelenti,hogy bármilyen körülmények megfelelnek a felhasználási követelményeknek. Min: 15-18 fok és gyors edző/ nem száradásgyorsító/

Előzmény: Pita11 (15790)
Pita11 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 15790

Akkor az MS lakk-kal könnyebb dolgozni , kevésbé lessz hajlamos a megfojásra a HS lakkal szemben, vagy az lényegtelen ??

Előzmény: mykeman72 (15783)
nimrod1979 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 15789

kép0102

Előzmény: petiw (15787)
nimrod1979 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 15788

 

Tegnap a pisztolyt darabokra szedtem és beáztattam éjszakára nitróba.

Ma lekapargattam róla a kék festéket, vagyis inkább valami eloxált kémiai úton felhordott anyag lehetett rajta. A hígító valamennyire feloldotta ezt az anyagot. Most kívül és belül is szépen lepucoltam.

Mikor festek akkor nem szabadna a levegőnek beledolgoznia a festékes tartályba?

Nem szabadna buborékoznia a tartályban lévő festéknek? A teflonszalagos megoldás jó a meneteknél lévő tömítésekhez? Nem lenne jobb valami gumi gyűrű? Gyárilag mintha be lettek volna ragasztva valamivel ezek a menetek.

Előzmény: petiw (15787)
petiw Creative Commons License 2017.01.16 0 0 15787

Köpködni? Akadozva jönni? Nekem volt olyan gond hogy a tömítés teljesen rossz volt a dűzniház és a pisztolytest közt, akadozva, egyenetlenül jött. Azóta minden szétszedés után a dűzniházat teflonszalaggal feltekerem, aztán kis nitrót a tartályba öntve letesztelem hogy nem buborékol-e. (tömít-e rendesen)

 

Olyan is volt hogy a tartály alján lévő szűrő teljesen eltömődött takarítások ellenére... Azóta ezt száműztem és mindig szűrőpapíron keresztül töltöm bele a cuccot.

Előzmény: nimrod1979 (15784)
nimrod1979 Creative Commons License 2017.01.15 0 0 15786

Akkor már lehet, hogy érdemesebb lett volna egy új pisztolyt venned.

Én hol tudok beszerezni ilyen javító készletet?

Előzmény: maseratisti (15785)
maseratisti Creative Commons License 2017.01.15 0 0 15785

Nem lesz olcsó... :-(

 

Nekem a nyáron a tartály repedt el ahol bele van sajtolva a fém menetes rész. 4500Ft volt az új ... komplett pisztolyt meg láttam akcióba 7-ért

 

Előzmény: nimrod1979 (15784)
nimrod1979 Creative Commons License 2017.01.15 0 0 15784

 

Már nagyon régóta használok egy ERBA HVLP-1,4-es festékszóró pisztolyt.

A pisztoly mindig nagyon jól szuperált, de most valamiért elkezdte köpködni a festéket.

Ez  egész pontosan mitől lehet? A pisztolyt minden festés után 010203alaposan elmostam.

Most a pisztolyt szétszedtem és arra gondoltam, hogy valahonnan kéne bele szerezni egy javító készletet.

Hol tudok javító készletet beszerezni ehez a pisztolyhoz?

mykeman72 Creative Commons License 2017.01.15 0 0 15783

Az MS lakkok kevesebb szárazanyagtartalommal rendelkeznek. 

Ezáltal vékonyabbak is több réteg/ 2-3/ felhordása szükséges a kívánt felület kialakulásához.

A Hs lakkok ezzel szemben alacsonyabb viszkozitásúak több  a szárazanyagtartalmuk max 2 réteg felhordásával kell kalkulálni.

Ezek általában nem igényelnek sok higítást. Viszont sokkal érzékenyebbek a külső hőmérsékletre ezért óvatosabban kell fújni őket. 

Előzmény: Pita11 (15772)
Krisztián Marlok Creative Commons License 2017.01.14 0 0 15782

Sziasztok!

 

Airbrush festés után mivel szoktatok szilikonmentesíteni?

 

Peti251 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 15781

Igen, szinte 100% hogy hideg volt, és azért folyt meg. Különben Iwata W400 van, 1.3. Kezdek ebbe belecsemelni különben. Szerintem hanyagolom ezt az egészet tavaszig. Addig legfeljebb összerakom a többi részét.

Előzmény: fatyú (15780)
fatyú Creative Commons License 2017.01.12 0 0 15780

Egyszerűen hideg volt, nem vesszet össze a 2 edző.

Azt írod 8 fok akkor a lemez volt vagy 5 fokos azon nem szeret a festék megállni.

Nyújtsd ki a mutató ujjad mikkor fújsz mintha lőfegyvert fognál, tedd a dűzni mellé hátha jobban fogod érezni hol jársz.

Fogj egy rossz elemet és gyakorolj, sárvédőt ajtót , legolcsóbb 2k festék.

próbálkozz a pisztoly állítgatásával, sokat dob a dolgon egy másik beállítás.

3bar a kompresszoron, ha nem ereszt a tömlő akkor az 3 a pisztolynál is.

Nem tudom milyen pisztolyod van de az sokk.

Én és ismétlem ÉN, nem követendő példa 1,7-2bar akril meg a lakk is.

Sata 3000 1,3  én lakkhoz 2bar a lepke teljes nyitás az anyag pedig 3 egész fordulat és már az első sort simára fújom, 2 sornál nyitok rá még egy felet vagy egészet

devilbiss flg5 a lepke teljesen az anyag 4 fordulat 1,8bar lakk és akril.

 

akril

Akril

 

 

 

Előzmény: Peti251 (15770)
Peti251 Creative Commons License 2017.01.10 0 1 15779

itt a következő gyöngyszem.

 

tedd be alá a magyar góglfordítós feliratot! 

 

Peti251 Creative Commons License 2017.01.10 0 0 15778

Látod, lengyelországban nem vacakolnak. mehet az üvegszál meg a paplan mindenhová, mefújják barkács "szett" pisztollyal. Én meg költöm itt a nagy lóvékat pisztolyra, meg gépekre, meg anyagokra(ki sem merem számolni) és akkor egy csíkos, agyonfolyatott kocsim van:(

mykeman72 Creative Commons License 2017.01.10 0 0 15777

Különböző magasítók ,állványok olykor létra vagy telepített állás is szükséges lehet egy egy munkához,nagyobb autóhoz. Valaki eleve mérethibás / alacsony/ és nehézkes a magasabb tetejű autók fújása ezáltal.

Előzmény: Peti251 (15776)
Peti251 Creative Commons License 2017.01.10 0 0 15776

Lementem, szörnyülködtem egyet. a jobb oldali sárvédő az olyan, mintha a tartály tetejét levettem volna, és csak úgy rácsurgatom a festéket. "Le van locsolva." Cserébe nem olyan nagyon durván szemetes, ellenben ami nagyobb baj, hogy a nagytető csíkos lett.  Nagyon nem érzem ezeket a sorokat. Azt gondolom hogy másabb az, mikor normál sorrend van, tehát füller után az elsőt fújja az ember, van színkülönbség. A nagy tetőt ráadásul be sem érem, sokat gondolkoztam azon, hogy hogyan lehet azt rendesen beérni, látni hogy hol tartok! Állványról!?

Előzmény: mykeman72 (15775)
mykeman72 Creative Commons License 2017.01.10 0 0 15775

Gyakorlat gyakorlat,gyakorlat és úgy sem mindig sikerül! 😀 

Nehéz tanácsot adni akkor amikor a konkrét körülményeket nem ismeri az ember mert annyi minden befolyásolja egy fényezés végeredményét.

Előzmény: Peti251 (15774)
Peti251 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 15774

Könnyen megfolyik!? :) szanaszéjjel folyattam. egyszerűen nem látom (nem érzem?) hogy hol az előző sor.(?) Azt sem tudom, hogy az ajtók, meg a motorháztető miért sikerült jól? És a lakkos amit előtte fújtam? az miért nem folyt meg ennyire durván? 

Előzmény: mykeman72 (15773)
mykeman72 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 15773

Akrilnál fontos főleg ha nem ideálisak a körülmények,hogy több vékony " poroló " rétegeket fújva építsd fel a rétegvastagságot, és takaróképességet,hogy legyen ideje átszáradni és csak az utolsó réteget vastagabban fújva végezz a melóval. Ha nem vagy biztos benne hogy a hőmérsékletnek megfelelő edzőt választottál hidegebb időben abban az esetben száradásgyorítóval lehet adalékolni.Ha az első réteget fényesre fújod ki könnyen megfolyik és sokkal több szemetet vesz föl a környezetéből. 

Előzmény: Peti251 (15770)
Pita11 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 15772

Sziasztok !

 

MS lakk miben  különbözik a HS kakkhoz képest ?

 

köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!