Itthon hobbi szinten szoktam fujkálni ezzel az erba 1,4 es pisztolyal. Az a baja ennek, hogy lepattog róla az a kék, szép bevonat. Igen igazad volt, tényleg a gumi tömítés volt megrágódva. Autósboltban vettem bele gum gyűrűt és egyből jó lett, már nem köpköd.Te ezzel a pisztolyal a 2k akril festéket hány báron szoktad fújni?
Egy ideje észrevettem hogy valami nem stimmel a würth cuccokkal, nem hozták a megszokott minőséget. Sokkal másabbak a termékek (nem a csomagolás:() és rá is kérdeztem egy segédanyagokat terítő ismerősnél és ő mondta hogy egy ideje (költséghatékonyság miatt) már szinte csak átcsomagolnak. Elég szomorú pedig eddig az egyik alapmárka volt a járműiparban IS...
Napokba haver kölcsön adta a fagyálló fokolóját...refraktometer vagy mi mondta hogy mennyiért vette olyan 9 körül de tuti 10 alatt már nem emlékszem pontosan.
Tegnap bemegyek debreceni würth boltba
Csont ugyanez a doboz még a levono is rajta ugyanaz (NONAME) minden full ez amit kölcsönkaptam..... a polcon 25ért
A würth nincs annyira ellenálló mint a dinitrol. Én ha választanék akkor a dinitrol rendszerét részesíteném előnyben. Ez egy saját kiépített rendszer és nem más olcsóbb termékre ráaggatott márkanév (würth).
Még annyival megfejelném hogy inkább olyan helyre vidd ahol ez a fő profil, nap mint nap ezzel foglalkoznak mert a márkaszervízben (dolgozói tapasztalat) sajnos pont annyit foglalkoznak vele mint amennyit el is tudnak számolni rá. :(
De gondolom neked nem az a fontos hogy szép fekete legyen a kocsi alja hanem hogy rozsdamentes...
Szeretném kérdezni ,hogy egy gépkocsi alváz és üregvédelmével kapcsolatban milyen anyaggal célszerű (jobb) megcsináltatnom ? Opel Gyulai azt hiszem Würth anyaggal dolgozik, vagy pl. a Rustica Bt. Dinitrol anyagával ?
Esetleg Budapesten közületek foglalkozik alváz és üregvédelemmel és meg tudnám nekem csinálni ? Hány évig lehet a védelmet biztonsággal tervezni? Meg szeretném a most 5 éves autóm tartani sokáig.
Igen könnyebb,mert kevésbé érzékeny a környezeti hőmérsékletre,de ez nem azt jelenti,hogy bármilyen körülmények megfelelnek a felhasználási követelményeknek. Min: 15-18 fok és gyors edző/ nem száradásgyorsító/
Tegnap a pisztolyt darabokra szedtem és beáztattam éjszakára nitróba.
Ma lekapargattam róla a kék festéket, vagyis inkább valami eloxált kémiai úton felhordott anyag lehetett rajta. A hígító valamennyire feloldotta ezt az anyagot. Most kívül és belül is szépen lepucoltam.
Mikor festek akkor nem szabadna a levegőnek beledolgoznia a festékes tartályba?
Nem szabadna buborékoznia a tartályban lévő festéknek? A teflonszalagos megoldás jó a meneteknél lévő tömítésekhez? Nem lenne jobb valami gumi gyűrű? Gyárilag mintha be lettek volna ragasztva valamivel ezek a menetek.
Köpködni? Akadozva jönni? Nekem volt olyan gond hogy a tömítés teljesen rossz volt a dűzniház és a pisztolytest közt, akadozva, egyenetlenül jött. Azóta minden szétszedés után a dűzniházat teflonszalaggal feltekerem, aztán kis nitrót a tartályba öntve letesztelem hogy nem buborékol-e. (tömít-e rendesen)
Olyan is volt hogy a tartály alján lévő szűrő teljesen eltömődött takarítások ellenére... Azóta ezt száműztem és mindig szűrőpapíron keresztül töltöm bele a cuccot.
Igen, szinte 100% hogy hideg volt, és azért folyt meg. Különben Iwata W400 van, 1.3. Kezdek ebbe belecsemelni különben. Szerintem hanyagolom ezt az egészet tavaszig. Addig legfeljebb összerakom a többi részét.
Egyszerűen hideg volt, nem vesszet össze a 2 edző.
Azt írod 8 fok akkor a lemez volt vagy 5 fokos azon nem szeret a festék megállni.
Nyújtsd ki a mutató ujjad mikkor fújsz mintha lőfegyvert fognál, tedd a dűzni mellé hátha jobban fogod érezni hol jársz.
Fogj egy rossz elemet és gyakorolj, sárvédőt ajtót , legolcsóbb 2k festék.
próbálkozz a pisztoly állítgatásával, sokat dob a dolgon egy másik beállítás.
3bar a kompresszoron, ha nem ereszt a tömlő akkor az 3 a pisztolynál is.
Nem tudom milyen pisztolyod van de az sokk.
Én és ismétlem ÉN, nem követendő példa 1,7-2bar akril meg a lakk is.
Sata 3000 1,3 én lakkhoz 2bar a lepke teljes nyitás az anyag pedig 3 egész fordulat és már az első sort simára fújom, 2 sornál nyitok rá még egy felet vagy egészet
devilbiss flg5 a lepke teljesen az anyag 4 fordulat 1,8bar lakk és akril.
Látod, lengyelországban nem vacakolnak. mehet az üvegszál meg a paplan mindenhová, mefújják barkács "szett" pisztollyal. Én meg költöm itt a nagy lóvékat pisztolyra, meg gépekre, meg anyagokra(ki sem merem számolni) és akkor egy csíkos, agyonfolyatott kocsim van:(
Különböző magasítók ,állványok olykor létra vagy telepített állás is szükséges lehet egy egy munkához,nagyobb autóhoz. Valaki eleve mérethibás / alacsony/ és nehézkes a magasabb tetejű autók fújása ezáltal.
Lementem, szörnyülködtem egyet. a jobb oldali sárvédő az olyan, mintha a tartály tetejét levettem volna, és csak úgy rácsurgatom a festéket. "Le van locsolva." Cserébe nem olyan nagyon durván szemetes, ellenben ami nagyobb baj, hogy a nagytető csíkos lett. Nagyon nem érzem ezeket a sorokat. Azt gondolom hogy másabb az, mikor normál sorrend van, tehát füller után az elsőt fújja az ember, van színkülönbség. A nagy tetőt ráadásul be sem érem, sokat gondolkoztam azon, hogy hogyan lehet azt rendesen beérni, látni hogy hol tartok! Állványról!?
Könnyen megfolyik!? :) szanaszéjjel folyattam. egyszerűen nem látom (nem érzem?) hogy hol az előző sor.(?) Azt sem tudom, hogy az ajtók, meg a motorháztető miért sikerült jól? És a lakkos amit előtte fújtam? az miért nem folyt meg ennyire durván?
Akrilnál fontos főleg ha nem ideálisak a körülmények,hogy több vékony " poroló " rétegeket fújva építsd fel a rétegvastagságot, és takaróképességet,hogy legyen ideje átszáradni és csak az utolsó réteget vastagabban fújva végezz a melóval. Ha nem vagy biztos benne hogy a hőmérsékletnek megfelelő edzőt választottál hidegebb időben abban az esetben száradásgyorítóval lehet adalékolni.Ha az első réteget fényesre fújod ki könnyen megfolyik és sokkal több szemetet vesz föl a környezetéből.