Azt hallottam fél fülecskével, hogy a jelenleg Tim-Co Kft. épületében ácsorgó A26-013-as gazdátlan, azaz eladó. Hátha valakit érdekel, hisz a diósgyőri A25-059-esnek is majdnam találtam gazdit, csak végül nem kellett a cégének. :-|
A29 004 és A29 005 vezetőfülkéjének tetején sincs hagtompító. Átszerelték a géptér fölé. A29 004- nél ennek az az oka, hogy máskülönben nem férne be Szőnyben a mozdonyszínbe.
Gondolom a Dunaferrnél nem ez a helyzet állt fenn. Talán így kisebb a rezgés a fülkében? Bár ezért nem hiszem, hogy vállalták volna a költséges átszerelést.
Az utóbbi néhány évben -az adatbázison kívül -nagyon sok táblázatot készítettem Excelben, ennek alsó sora mindig tartalmazza a forrást, illetve a közrebocsájtót.
Azzal a listával az a baj, hogy az gyakorlatilag megegyezik a most vihart kavart listával. A Pályaőrben hasonló körülmények között jelent meg, nem a szerző neve alatt. Azt is hozzá kell azonban tennem, hogy az akkori közzé tevő nem tudta ki szerkesztette a listát, mert hivatalos helyről kapta, így gondolhatta, hogy azt ott készítették. De a forrást (még ha téves is) illet volna megjelölnie.
Nekem is van ilyen táblázatom a számítógépen (a Tolnay Lapokból), DE ÉPPEN AZÉRT NEM TETTEM FEL, mert a szerzőjével még nem tudtam felvenni a kapcsolatot az engedélyeztetés céljából.
Nekem sem esne jól, ha az 5-6 éve fejlesztett adatbázisomat a tudtom nélkül feltennék.
Elnézést, hogy bele szólok a témába, de topictársunk egy olyan listát tett fel a netre, amit 2001 táján a lista szerzőjétől azért kapott, hogy gépelje be, mert az illető számítógépe éppen elájult vagy dührohamot kapott, magyarán nem működött. Az illető most meglátta a saját listáját a neten és nem azon akadt ki első sorban, hogy nyílvánosságra került, hanem azon, hogy azt sem tüntette fel topictársunk, honnan vannak az adatok. Pedig aki csinálta, tényleg megdolgozott (és dolgozik) vele folyamatosan, levéltárakban és iparvállalatoknál kutat, megérdemelte volna, hogy legalább a neve megemlítésre kerüljön, ha már az engedélye nélkül felkerült a netre.
Nekem is vannak listáim a www.lococlub.try.hu címen, de Czabalay Lacikkal minden esetben megbeszéljük, mi az ami egy az egyben mehet fel és mi az amit foráásként felhasználhatnak, de nem hozhatják nyílvánosságra. Szerintem ez így (lenne) természetes.
N E M, HB oldaláról nem azért került le a lista, és ebben az esetben sincs szó vörösképű gáncsoskodásról, sajnos más van a háttérben. De egy biztos, a két eset közül egyiknek sincs köze sem egymáshoz sem a közlekedési felügyelethez (ez utóbbiban szerintem azt sem tudják, mi az az internet, nemhogy még fórumokat és weboldalakat nézegessenek).
Ez hihetetlen, hogy valami rosszindulatú, vörösképű még itt is figyel és gáncsoskodik! Most már értem, hogy H B oldaláról is miért kerülhetett le a MÁV-os állaglista. :-( Ez valami elképesztő, nem is tudok szavakat találni!